Pelottaako?
Jos ei heti ryhdytä toimenpiteisiin niin...
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/ilmakehän-hiilidioksiditasot-ovat-korkeammalla-kuin-koskaan-ihmiskunnan-historian-aikana-–-tilanne-on-nyt-pahin-800-000-vuoteen/ar-AABiCn3?ocid=spartandhp
Kuva on jostain Aasiasta. Pitäisikö Aasialaisten rajoittaa väestönkasvua ja autoilua.
Entäs teollisuus näissä maissa? rajoitetaanko päästöjä? Miten ilmastoverot?
PÄIVÄN YLIALARMI::
13
71
Vastaukset
“The planet is fine. The people are fucked.”
― George Carlin
Toisinsanoen, ei huoleta.- Anonyymi
Tilanne oli pahempi ainakin viimeisimmän Jääkauden aikaan ja jopa Pienellä jääkaudella jolloin suuri osa ihmisistä kuoli Suomessa nälkään ja kylmyyteen.
- Anonyymi
Tässä on ylen ohjelma pienestä jääkaudesta , alla nettiosoite, käykää vilkaisemassa , mitä Suomessa ja Euroopassa tapahtui,
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/11/pieni-jaakausi-jatti-jalkeensa-nalkaa-sotaa-ja-kohtalokasta-taidetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on ylen ohjelma pienestä jääkaudesta , alla nettiosoite, käykää vilkaisemassa , mitä Suomessa ja Euroopassa tapahtui,
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/11/pieni-jaakausi-jatti-jalkeensa-nalkaa-sotaa-ja-kohtalokasta-taidettaEi se totuus viestejä poistelemalla muutu.
Tätähän alarmistit haluavat.
Mutta miksi ihmeessä?
- Anonyymi
No pelottaa niin perkulesti ja varsinkin ne viherfasistit jotka riehuvat mediassa ja politiikassa.
- Anonyymi
Miten se hiilen taso ilmassa oli Keskiajan lämpimällä kaudella. Jos oli korkea niin se ei johtunut ihmisestä jos ei ollut korkea taso niin ilmasto lämpenee ilman hiilidiksidiakin vallan mainiosti.
Vain kaksi vaihtoehtoa ja kummassakin varoittelija häviää.
Olenko nero?
huutomerkki!- Anonyymi
Väärä kartta . Se ei näytä todellista tilannetta jossa lapissakin kasvoi tiheitä tukkimetsiä.
Keskiajalla oli noin asteen C lämpimämpi ja kesällä vielä lämpimämpi 2.5C astetta.
Sitten lämpö putosi n 2 C astetta ja siitä 1900 luvulla noustiin n 0,5 C astetta ja taasen putosi ja noustiin 0,3C astetta ja taasen putoaaaaa.. - Anonyymi
Ehti kopioimaan ennen kuin kato tulee. Nyt on aivan turha enää lässyttää väärillä kartoilla ja
Keskiajan lämpökauden paikallisuuksista. Kiitos tuosta!
- Anonyymi
Melkoista hömppää koko aloituksen "uutinen".
Onko alaarmin aiheet jo noin vähissä? - Anonyymi
Kyllä tuo ontotta ja huolestuttaa. Ainakin siinä tapauksessa että jöns tulee väitteellään todistamaan.
- Anonyymi
30 vuotta on jauhettu, että jos nyt heti ei tehdä jotain, niin maailmanloppu tulee. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Ainoastaan tietokoneet ovat lämmenneet ilmasto ennusteiden teossa.
- Anonyymi
Niinpä, kaikkia pystyy kusettamaan jonkun aikaa, joitakin kaiken aikaa, mutta ei kaikkia kaiken aikaa.
Ei tuo ilmastohömppä sen kummempaa ole.
- Anonyymi
No mitä enemmän hiilidioksidia on sitä nopeammin kasvit kasvaa ja saadaan paljon enemmän ruokaa ja happea.
Eli viherkasvit yhteyttävät hiilidioksidia auringon valon avulla hapeksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463