Mihin halvalla lomalle?

Anonyymi

Kylpyläkin köyhälle liian kallis.

58

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kurpan kantsii lähteä Turkkiin.
      "silmänruokaa" riittää. Rasvaisia yksityiskohtia ei kerrota.

• Anonyymi

Sinnekö pääsee halvemmalla, kuin kylpylään Suomessa?

• Matkusta Stadiin ja mene Tennispalatsiin elokuviin. Jos asut lähellä Helsinkiä niin maksa paljon. Käy Tennarissa leffassa ja matkusta sen jälkeen takaisin saman päivänä takaisin. Kierrä siinä samalla vähän Helsinkiä. Tennarissa on 14 elokuvasalia - niin on vara mistä valita leffojen suhteen. KÄY päivän lomasta ja edullisempaa on kuin kylpylässä lomailu?

• Anonyymi

Kuka haluaa mennä lomalla istumaan pimeään leffateatteriin? Helsingissä on paljon muuta nähtävää..

🏕🐥

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka haluaa mennä lomalla istumaan pimeään leffateatteriin? Helsingissä on paljon muuta nähtävää..

🏕🐥

Sanoin: "Kierrä siinä samalla vähän Helsinkiä." En siis kannattanut pelkästään sitä leffateatteria. Sitä paitsi siellä on hyvä tarjonta - monesti voi valita noin 20 eri elokuvasta, kun niitä salejakin on 14. Tennari on Suomen paras leffateatteri, joka kannatta böndenkin kokea. Ei muuta kuin Landelta Stadiin ja leffaan. Ei maksa paljoa ja Helsinkiä voi kiertää siinä samalla ilmaiseksi kävelen, jos on pihi.

• Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

Sanoin: "Kierrä siinä samalla vähän Helsinkiä." En siis kannattanut pelkästään sitä leffateatteria. Sitä paitsi siellä on hyvä tarjonta - monesti voi valita noin 20 eri elokuvasta, kun niitä salejakin on 14. Tennari on Suomen paras leffateatteri, joka kannatta böndenkin kokea. Ei muuta kuin Landelta Stadiin ja leffaan. Ei maksa paljoa ja Helsinkiä voi kiertää siinä samalla ilmaiseksi kävelen, jos on pihi.

"Ei maksa paljoa.."

Itse asiassa leffaliput on kyllä melko kalliita nykyään, ja varsinkin niihin Tennarin "parempien salien" näytöksiin. 17 eurolla (vai oliko hän jopa kalliimpi viikonloppuna?) tekisi jo jotain muutakin. Mutta tietysti jos siellä menee joku leffa mitä ei muualla näe.

Itse suosittelisin vaikka mieluummin Suomenlinnan kesäteatteria ja oleilua Suokissa. Siellä on kuulemma Hostellikin missä voi yöpyä.

Mä en oikein osaa hahmottaa kylpylälomien hintoja ku ei kiinnosta kylpylät. Mutta kalliita taitavat olla.

🏕🐥

• Anonyymi

Helsinki on kyllä loppupelissä aika ankea mesta, onhan siellä kliseiset korkeasaari ja Suomenlinna. Itseäni siellä häiritsee kaikenlaisten örvelöiden suurempi määrä, meet jonnekin istumaan niin ei kauan mene kun joku örvelö jossain jo huutaa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Ei maksa paljoa.."

Itse asiassa leffaliput on kyllä melko kalliita nykyään, ja varsinkin niihin Tennarin "parempien salien" näytöksiin. 17 eurolla (vai oliko hän jopa kalliimpi viikonloppuna?) tekisi jo jotain muutakin. Mutta tietysti jos siellä menee joku leffa mitä ei muualla näe.

Itse suosittelisin vaikka mieluummin Suomenlinnan kesäteatteria ja oleilua Suokissa. Siellä on kuulemma Hostellikin missä voi yöpyä.

Mä en oikein osaa hahmottaa kylpylälomien hintoja ku ei kiinnosta kylpylät. Mutta kalliita taitavat olla.

🏕🐥

Kiitos hyvistä ideoista, jotka taitavat olla sangen edullisia. Itse tein tällä vuosikymmellä lähes ilmaisen Helsingin vierailun.

Kaveri tarjosi kerran Joensuusta matkan pääkaupunkiseudulle. Matka ei maksanut minulle kuin yhden dösälipun ja jotakin syömisiä. Yövyin sukulaisissa. Ilmaisella lipulla kävin katsomassa Töölön Telia 5G -areenalla katsomassa futista. Jos jostain saa ilmaisen kyydin Helsinkiin niin matkasta voi selvitä halvalla. Kaveri yöpyi perheineen Kalastajatorpalla, joka ei ole halpa. Hän kävi vaimonsa ja pikkupoikansa kanssa ainakin Korkeasaaressa ja ilmeisesti Linnamäellä. Lapselle ne olivat suuria elämyksiä. Kerroin tämän, että "Hesa" voi olla joskus melkein ilmainen ja kuluna yksi linja-autolippu, kun toisilla se voi olla todella kallis, jos yöpyy pariyötä kalliissa hotellissa.

Monella sukulaisia tai tuttuja Stadissa tai pääkaupunkialueella. Moni voi myös siellä asua, joten yöpyminen ei maksa mitään vain vähän matkustaminen?

• Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

Kiitos hyvistä ideoista, jotka taitavat olla sangen edullisia. Itse tein tällä vuosikymmellä lähes ilmaisen Helsingin vierailun.

Kaveri tarjosi kerran Joensuusta matkan pääkaupunkiseudulle. Matka ei maksanut minulle kuin yhden dösälipun ja jotakin syömisiä. Yövyin sukulaisissa. Ilmaisella lipulla kävin katsomassa Töölön Telia 5G -areenalla katsomassa futista. Jos jostain saa ilmaisen kyydin Helsinkiin niin matkasta voi selvitä halvalla. Kaveri yöpyi perheineen Kalastajatorpalla, joka ei ole halpa. Hän kävi vaimonsa ja pikkupoikansa kanssa ainakin Korkeasaaressa ja ilmeisesti Linnamäellä. Lapselle ne olivat suuria elämyksiä. Kerroin tämän, että "Hesa" voi olla joskus melkein ilmainen ja kuluna yksi linja-autolippu, kun toisilla se voi olla todella kallis, jos yöpyy pariyötä kalliissa hotellissa.

Monella sukulaisia tai tuttuja Stadissa tai pääkaupunkialueella. Moni voi myös siellä asua, joten yöpyminen ei maksa mitään vain vähän matkustaminen?

Pitää kyllä ottaa huomioon, että kaikki eivät välttämättä edes halua Helsinkiin lomalle. En ainakaan minä. Johtunee siitä, että asun siellä.

Silloin kun olin lapsi, käytiin tosin perheen kanssa kesäisin (ei varmaan joka kesä) Helsingissä koska äitini sisko asui siellä. Muuten vuokrattiin mökkejä Itä-Suomesta ja sukuloitiin Keski- ja Itä-Suomessa.

🏕🐥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsinki on kyllä loppupelissä aika ankea mesta, onhan siellä kliseiset korkeasaari ja Suomenlinna. Itseäni siellä häiritsee kaikenlaisten örvelöiden suurempi määrä, meet jonnekin istumaan niin ei kauan mene kun joku örvelö jossain jo huutaa.

Örvelöihin tottuu. Ja tuskin Helsingissä on Suomen ainoat örvelöt. Kyllä ainakin Porissa oli aikoinaan ihan legendaksi muodostuneita örvelöhahmoja. Nykyisistä en tiedä.

🏕🐥

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää kyllä ottaa huomioon, että kaikki eivät välttämättä edes halua Helsinkiin lomalle. En ainakaan minä. Johtunee siitä, että asun siellä.

Silloin kun olin lapsi, käytiin tosin perheen kanssa kesäisin (ei varmaan joka kesä) Helsingissä koska äitini sisko asui siellä. Muuten vuokrattiin mökkejä Itä-Suomesta ja sukuloitiin Keski- ja Itä-Suomessa.

🏕🐥

"Pitää kyllä ottaa huomioon, että kaikki eivät välttämättä edes halua Helsinkiin lomalle. En ainakaan minä. Johtunee siitä, että asun siellä."

Minä en nyt asu Stadissa, mutta olen asunut siellä. Minusta Helsinki on kesällä ihan kiva kaupunki. Puheessa mihin halvalla lomalle - niin minulla tuli mieleen Stadi. Tietysti Itä-Suomessa esimerkiksi Kolilla on paremmat maisemat kuin Helsingissä, mutta muuten tarjonnassa Stadi voittaa kisan. Landella on vettä enemmän, järviä, jokia ja maisemia. Helsingissäkin Töölönlahti kulttuuritarjonnalla, vaikka niitä jokia ei Vantaa-jokea lukuunottamatta juuri ole. Kulttuuritarjonnassa ja nähtävyyksissä Stadi on aivan ykkönen Suomessa. Oletko käynyt kaikissa hienoissa Helsingin museoissa. Esimerkiksi Kansallismuseolla ja Luonnontieteellisellä museolla on paljon tarjottavaa. Taiteen ystävillä Helsingistä löytyy vaikka mitä, mitä Landella ei ole mahdollisuutta kokea. Kuten sanoin Tennarin tasoista elokuvakokonaisuutta ei muualla Suomessa ole. Lisäksi ruokapaikkoja on vaikka minkälaisia ja kahviloita. Muualla ei voi ajella metrolla, vaikka Itäkeskus ei ole mikään suuri elämys.

• Anonyymi

Mettään! Selkään reppu, makuupussi ja teltta. Jos kaverilla on lainata soutuvenettä, niin kalareissulle.

xLiner

• Anonyymi

Polkupyörällä voi tehdä kans kivan reissun. Kartat esiin!

xL

• Kannatetaan!

• Anonyymi

Eväät ja peitto reppuun ja rantalomalle lähimmälle järvelle. Säävarauksella..

• Anonyymi

Sehän riippuu täysin siitä mitä hauaa tehdä ja mikä on budjetti.

• Voihan sitä mennä vaikka sängyn alle.

• Anonyymi

Tenavana tehtiin maja pöydän alle tai pingotettiin peittoja huonekalujen yli. Nukuttiin siellä alla. Miksi aikuiset on niin tylsiä.. Ainakin lasten kanssa voi viettää tosi kivaa aikaa olohuoneen lattialla retkeillen, jos kukaan kaveri ei suostu. Ja parveke on ihan huippu yöpymispaikka kans :)

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tenavana tehtiin maja pöydän alle tai pingotettiin peittoja huonekalujen yli. Nukuttiin siellä alla. Miksi aikuiset on niin tylsiä.. Ainakin lasten kanssa voi viettää tosi kivaa aikaa olohuoneen lattialla retkeillen, jos kukaan kaveri ei suostu. Ja parveke on ihan huippu yöpymispaikka kans :)

xLiner

Me tehtiin kanssa ja hauskaa oli 😊.

Mä en muistaakseni ole yöpynyt parvekkeella mutta tehtiin äidin kanssa uima-allas partsille ku tukittiin se aukko, mistä vesi pääsee valumaan pois. Asuttiin ekassa kerroksessa.

Ja sitten oltiin kavereiden kanssa kesällä teltassa yötä kerrostalon pihalla. Ja myös mun tätini omakotitalon pihassa. Ja pyöräiltiin yöllä yökkärit päällä ympäri kylää. Niin ja käytiin hautausmaalla pelkäämässä puolen yön aikaan. Oi niitä aikoja... 😊

🏕🐥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me tehtiin kanssa ja hauskaa oli 😊.

Mä en muistaakseni ole yöpynyt parvekkeella mutta tehtiin äidin kanssa uima-allas partsille ku tukittiin se aukko, mistä vesi pääsee valumaan pois. Asuttiin ekassa kerroksessa.

Ja sitten oltiin kavereiden kanssa kesällä teltassa yötä kerrostalon pihalla. Ja myös mun tätini omakotitalon pihassa. Ja pyöräiltiin yöllä yökkärit päällä ympäri kylää. Niin ja käytiin hautausmaalla pelkäämässä puolen yön aikaan. Oi niitä aikoja... 😊

🏕🐥

Juu.. 😊 Ja kesäöisin oltiin ulkona auringon nousuun saakka ja vähän yli. Pelloilla oli usvaa ja linnut heräilivät. Eläimiä oli aikaisin aamulla joka puolella, ei niitä enää päivällä näy... Naku-uintia yöllä uimarannalla, tietysti! Kaverin leikkimökissä yövyttiin kans usein.. Hautausmailla käytiin myös, käyn välillä vieläkin. Oih... 😊

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Juu.. 😊 Ja kesäöisin oltiin ulkona auringon nousuun saakka ja vähän yli. Pelloilla oli usvaa ja linnut heräilivät. Eläimiä oli aikaisin aamulla joka puolella, ei niitä enää päivällä näy... Naku-uintia yöllä uimarannalla, tietysti! Kaverin leikkimökissä yövyttiin kans usein.. Hautausmailla käytiin myös, käyn välillä vieläkin. Oih... 😊

xL

Mä nyhjötin varmaan yksinäni sängyn alla, kun ei ole mitään tuollaisia muistoja..

No, onhan tässä vielä aikaa!

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä nyhjötin varmaan yksinäni sängyn alla, kun ei ole mitään tuollaisia muistoja..

No, onhan tässä vielä aikaa!

Onneksi olen lapsena ja nuorena ollut idearikkaampi, koska nykyään olen tosi tylsä...

🏕🐥

• Se on jo lomaa, kun tekee jotain arkisesta poikkeavaa. Tai jättää tekemättä...

• Laivamatkat Viroon taitaa olla aika halpoja.

• Haluaisin lomalle Misspönttöuunin aittaan. Toiveissa ois että palstatuttu pääsis miltei ilmatteeks

• Herrajestas. Mummon Karjalan kannakselta tuodun koivupiirongin viereen :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Herrajestas. Mummon Karjalan kannakselta tuodun koivupiirongin viereen :D

Lupaisin kohdella piironkia hellästi :D

• pujotteIija kirjoitti:

Lupaisin kohdella piironkia hellästi :D

Joo hyvä, se on tuotu kaukaa ja kova reissu :D

• Anonyymi

Parilla huntilla saa jotain viikon reissuja jonnekin turistirysiin. Jos taas halvemmalla haluaa päästä mutta ulkomaille niin sitten voi mennä vaikka laivalla Viroon, eipä Tallinnasta bussikaan Liettuaan tai Latviaan maksa kuin pari kymppiä ja hostellit halpoja.

• Oma koti paras. Olen niin väsynyt matkustamiseen.

xL jo sanoikin, metsään.

• Anonyymi

Voihan sitä vaikka kokeilla elää kuin Chris McCandless.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä vaikka kokeilla elää kuin Chris McCandless.

Kukas hän on miehiään?

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Kukas hän on miehiään?

Jannu kuka tykkäsi eräillä ja fantasioi siitä että eläisi Alaskan erämaassa itekseen erakkona, loppupelissä kuoli nälkään hylätyssä koulubussissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jannu kuka tykkäsi eräillä ja fantasioi siitä että eläisi Alaskan erämaassa itekseen erakkona, loppupelissä kuoli nälkään hylätyssä koulubussissa.

Oho. Ottiko homman liian tosissaan...

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Oho. Ottiko homman liian tosissaan...

Onhan noita, toinen hyvä esimerkki on Timothy Treadwell, kuka taas fantasioi siitä että pystyy elämään karhujen kanssa. Ja siinä lopputulos oli että pääsi karhun napaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan noita, toinen hyvä esimerkki on Timothy Treadwell, kuka taas fantasioi siitä että pystyy elämään karhujen kanssa. Ja siinä lopputulos oli että pääsi karhun napaan.

Noh heh...

Ei oo ihan loppuun asti siinä hommia suunniteltu.

• Anonyymi

Mene uimahalliin.

• Kahden huoneen aittaani pääsis erittäin halvalla, tai ihan heti ei pääse, on täynnä rojua

• Anonyymi

Sukulaisten tai tuttavien luo yllätyskäynnille

• Anonyymi
    • Anonyymi

Four winds Lappeenranta kesätapahtuma,
      voit yöpyä teltassa tai hotellissa.

• Anonyymi

Polkupyörä, teltta ja makuupussi.
      Viikon aikana voi ajella noin 400 -500 km ja oikeasti aistii ympäristöä mitä ei autolla matkustaessa tee. Fyysisesti hyödyllistä ja kannattaa etsiä kaveri matkaan niin on tukena ja turvana jos joitain ongelmia ilmenee. Yksin ei kannata matkustaa jos ei ole iso pystyvä mies joka voi painia huvikseen vaikka karhun kanssa.

Voi tietysti ottaa se teltan ja mennä takapihalle yöksi, rankkasateessa se on mukava kokemus vaikka peffa kastuisi. Onpahan ollut ainakin erilainen yö joten käy lomasta. Loma = Erilainen elämä

AsianVierestä

• Anonyymi

Toi nyt on aivan soopaa ettei itekseen voisi matkustella on sitten iso, pieni, mies tai nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi nyt on aivan soopaa ettei itekseen voisi matkustella on sitten iso, pieni, mies tai nainen.

En tiedä kun ei ole kokemusta muuta kun ettei minua yli 100 kg painavaa miestä ole vielä raiskattu, luulen ettei moni halua edes raiskata. Turvallisuutta ajattelin kun on ollut kuitenkin tapauksia joissa nainen olisi hävinnyt tai raiskattu. Miehellekin voi käydä huonosti yksin, vaikka olisi vahvakin mutta riskit ovat suurempia naisilla.

Safety first!

AsianVierestä

• Anonyymi

Ja sitten on tuhansittain yksinkin matkustelevia naisiakin kelle ei tapahdu yhtään mitään pahaa. Jos pelkää lähteä niin sitten ei kannata, vaan voi vaikka sitten liukastua kotona. Ei nykyään matkustelu ole yhtään millään lailla vaarallisempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kun ei ole kokemusta muuta kun ettei minua yli 100 kg painavaa miestä ole vielä raiskattu, luulen ettei moni halua edes raiskata. Turvallisuutta ajattelin kun on ollut kuitenkin tapauksia joissa nainen olisi hävinnyt tai raiskattu. Miehellekin voi käydä huonosti yksin, vaikka olisi vahvakin mutta riskit ovat suurempia naisilla.

Safety first!

AsianVierestä

Ja tilastollisestikin me miehet ollaan alttiimpia kohtaamaan esimerkiksi väkivaltaa kuin naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten on tuhansittain yksinkin matkustelevia naisiakin kelle ei tapahdu yhtään mitään pahaa. Jos pelkää lähteä niin sitten ei kannata, vaan voi vaikka sitten liukastua kotona. Ei nykyään matkustelu ole yhtään millään lailla vaarallisempaa.

Jokainen ottaa niitä riskejä jotka itselleen ovat sopivia. Yleensä naiset retkeilevät porukassa ja siihen lienee jokin syy. Jos ei oteta huomioon näitä Intiaan riippukeinuun meneviä kirjojen lukijoita jotka ovat hurhtaneet yhteen trendiin, minimaaliseen huumepitoiseen itsensä löytämiseen...

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen ottaa niitä riskejä jotka itselleen ovat sopivia. Yleensä naiset retkeilevät porukassa ja siihen lienee jokin syy. Jos ei oteta huomioon näitä Intiaan riippukeinuun meneviä kirjojen lukijoita jotka ovat hurhtaneet yhteen trendiin, minimaaliseen huumepitoiseen itsensä löytämiseen...

AsianVierestä

Ja normaali matkustelu vaikkapa yksinkin ei ole sen suurempi riski kuin vaikkapa autoilu, joten kyse on pelosta eikä riskien ottamisesta.

Itse kyllä tunnen naisia ketkä matkustelevat yksin omatoimisesti vaikka missä.

• Anonyymi

Parvekkeelle patja niin siinä on hyvä retkeillä naisen kanssa öisinkin. Sitä on harrastettu.

• Anonyymi

En tiedä, olen aina ollut rikas.

• Anonyymi

Viikko sitten oltiin edes takas Suomessa, haudoille orvokkeja istutettiin ja Nilsulaisia tavattiin kotimatkalla.- Rumatikkikin piäs katsastuksesta läpi joten elokuussa Suomeen häihin :-)

• Anonyymi

Nainen voi myydä persettä jso ei ole raha lomaan. 200 euroa tunti ja jos nainen myy pyllyään pari päivää jännämiehille niin pääset jo luxus omalle.

• Anonyymi

Mieskin voi myydä ihan hyvin persettä, toisille miehille siis, jos on rahapula.

🏕🐥

• Anonyymi

En tiedä ap, jos yksin matkustat niin tilanne on toinen, mutta ainakin lasten kanssa matkustaminen Suomessa on helkkarin paljon kalliimpaa kuin ulkomailla. Kylpylät on ihan sikakalliita, samoin risteilyt ym.ellet sitten hytissä eväitä syö. Nytkin oli viikon lomatarjouksia etelään majoituksineen ja lentoineen 600 euroa. Jos Suomessa viikon matkaat niin kalliiksi tulee eläminen. Poikkeus on telttailu ja leirintämatkailu, joka myös hyvä vaihtoehto.

• Anonyymi

Riippuu, mikä on asuinpaikka ja budjetti.

Etelä-Suomessa asuva voisi bongata Viking Linelta hyvän tarjouksen, joko päiväristeily Tallinnaan tai sitten hiukan isommalla summalla edestakaiset laivaliput ja majoitus. Majoituksen voi etsiä itse, ja jos suosii hostelleja, voi löytää edullisestikin. Virossa on myös etukäteen ostettuna halpoja bussilippuja, joten jos matkustaa kauemmas johonkin pienempään kaupunkiin, saattaa majoituskin löytyä edullisemmin.

• Anonyymi

Just varasin risteilyn karibialle. Ei maksanut kun 8700 euroa parhalla hytillä ja palvelulla. Siellä laivalla juomat ja ruoka ilmaisia ja nähtävää varmaan riittää.

• Anonyymi

Sun lomas kuulostaa musta ihan boring, mutta makuja on monia. Ite suosin lomilla pieniä majoituksia, suht vaatimattomia, monesti perheiden pitämiä. Ovat kodikkaita, jos vielä hyvät maisemat niin kiva, lisäksi jos vuokraa joltain paikalliselta niin pääsee paikalliselämään tutustumaan. Oon paikallisten mukana päässyt/joskus joutunut markkinoille, konserttiin, futisotteluun ym. Tunnelma kiva ja ystävällisesti ottaneet vastaan. Toki kerran huijatuksi tullut, mutta pääsääntöisesti kiva juttu. Elämähän on kuitenkin omasta mielestä kivaa pienenä seikkailuna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe