Päivän säikäytys

Anonyymi

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006106713.html


"Suomessa ja Japanissa kulutusperusteisia päästöjä on pienennettävä huimat 80–93 prosenttia vuoteen 2050 mennessä, jotta lämpeneminen voidaan pysäyttää tavoitteena olevaan 1,5 asteeseen."

Suomella eikä Japanillakaan ole vaikutusta kokonaispäästöihin vaikka lakkaisivat huomenna olemasta. Missä sfääreissä nämä hihhulit oikein seilaa?

"Myös kehittyvissä maissa – Brasiliassa, Intiassa ja Kiinassa – vähennystarve on suuri,
23–84 prosenttia."

"Kehittyvät maat" tarkoittaa että ne vaurastuvat, teollistuvat, autoistuvat jne.
Näiden maiden päästöjen vähentäminen on utopiaa.

Vegaaniruokaa suomalaiselle punaisella lihalla ja makkaralla kasvatetulle heterolle? Hah...

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuollaista oli sota-aikaan.Toisin sanoen varaudutaan kauppasotaan ja ilmastosotaan.
      Jos ei tilanne normalisoidu niin lähdetään kaduille ja puetaan oranssit takit päälle.

      Tosin on jo vähän kiire rakentaa koko infra uuusiksi kun jopa Ollilan(professori) mukaan öljytuotteeet loppuisivat 2050-60. Hiili riittäisi kauemmin ja ehkä siinä , bioenergiassa ja ydinvoimassa on ylimenokauden pelastuksemme.

    • Anonyymi

      Eikä tämä riitä...vihreät jilluu että hakkuut kun pitäisi metsistä lopettaa....omakin suomessa

    • Anonyymi

      Vegaani ruokavalio tyhmentää(vegaanin itsensä kertomaa). Pitäisi saada kaikki muutkin tyhmiksi, jotta aivopesu olisi helpompaa.

      • Anonyymi

        Vegaanius on filosofia ja yleensä filosofit pohtivat maailman tilaa ja omaansa.

        Mutta kun vegaanit ovat usein myös totalitäärisen uskonnon tai porukan hallinnassa niin he voivat tehdä ja yrittää pakoittaa ihmisiä omaan karsinaansa.
        Näitä ovat esim. anarkistit ja viherfasistit.
        On myös muotivegaaneja ja he yleensä lopettavat opin suht. nopeasti.

        Sitten on kanna-hörhöt jotka ovat jumittuneita yhden päihdyttävän aineen ympärille ja se on jo sekopäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vegaanius on filosofia ja yleensä filosofit pohtivat maailman tilaa ja omaansa.

        Mutta kun vegaanit ovat usein myös totalitäärisen uskonnon tai porukan hallinnassa niin he voivat tehdä ja yrittää pakoittaa ihmisiä omaan karsinaansa.
        Näitä ovat esim. anarkistit ja viherfasistit.
        On myös muotivegaaneja ja he yleensä lopettavat opin suht. nopeasti.

        Sitten on kanna-hörhöt jotka ovat jumittuneita yhden päihdyttävän aineen ympärille ja se on jo sekopäistä.

        Vegaani ei ole filosofia nähnytkään.
        Nuo pellet yrittävät omilla ideologisilla valinnoillaan nostaa itsensä muiden yläpuolelle, ymmärtämättä sitä, että tekevät itsensä vain naurettaviksi pelleiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe