Montako vakavaa parisuhdetta sinulla on ollut?

Anonyymi

Kauanko olet ollut sinkku?

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      0 nolla nolla

    • Ei yhtään vakavaa.

      • Anonyymi

        Ehdit ensin 😁

        xL


    • Anonyymi

      Että silleen menkäähän töihin.

      • Ei mennä! Ainakaan tällä viikolla.

        Ettäpäs tiiät.


      • Huomenna, huomenna...työkuviot muuttuu melkoisesti tässä pian.


    • Hah, ainahan se on vakavaa. Tuhlata aikaansa johonkin toiseen ihmiseen. 😆

    • Anonyymi

      Yksi vakava ja se riitti. Nyt sinkkuna 20 vuotta.

      Sinkkuna on vaan kivaa!

    • Anonyymi

      1. 252 kk. Ikäännyin neitseelliseksi.

    • Anonyymi

      Sinkuna 5 vuotta. 1 vakavasti otettava vakava suhde kesti 14 vuotta kunnes eräänä kauniina päivänä sattumalta nainen vaimoni toisen miehen kanssa suutelemassa kadulla. Muutin 2 tunnin päästä pois ja jätin exäni sinne kotiin vuokraa maksamaan.

      • Älä välitä...Joka kolmas mies jakaa sinun kohtalosi, eli on päätynyt ns. aisuriksi parisuhteessaan.
        -Sinun on parempi yksin sinkkuna.


      • Anonyymi

        Niinhän ne tuppaa tekemään kun ei se oma mies jaksa tai viitti enää satsata.


    • Anonyymi

      Teini-iän avoliitto. Pitkä avoliitto kolmekymppisenä. Nykyisen miehen kanssa, kunnes kuolema erottaa. Säätöjä en ole koskaan harrastanut.

    • Anonyymi

      Vakavaa? Jos teini ikää ei lasketa, niin yksi. Mutta lopujen lopuksi nainen petti minua parhaan kaverini kanssa, koska halusi vain aiheuttaa minulle mielipahaa.

      • Älä välitä...Joka kolmas mies jakaa sinun kohtalosi, eli on päätynyt ns. aisuriksi parisuhteessaan.
        -Sinun on parempi yksin sinkkuna.


    • Anonyymi

      Kolme tai neljä. Riippuu siitä mitä lasketaan vakavaksi.

    • Yksi. Sinkkuna noin 2 vuotta.

    • Anonyymi

      Ei yhtään. Edellisestä suhteesta taitaa olla vajaa kaksi vuotta. Sen jälkeen en ole edes etsiskellyt. En kyllä silloinkaan etsiskellyt, se vain tapahtui.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen tyttöystävä lähti lätkäjätkän pantavaksi, ruinasi takaisin, en ottanut.

      Ei ollut vakavaa.

      Toinen tyttöystävä lähti ihanan ulkomaalaisen matkaan perhettä perustamaan. Jaksoin surra vain sellaiset 15 vuotta.

      Mielestäni vakavaa, kovin vakavaa. Elämäni nainen ja muuta pskaa.

      Kolmas tyttöystävä osoittautui kovin väkivaltaiseksi ja suorastaan murhanhimoiseksi. Eipä olisi uskonut söpöstä ja ujosta humanistiblondista. Jäimme onneksi tutustumisvaiheeseen ja minä henkiin.

      Tutustumisvaiheessa.

      Neljäs tyttöystävä osoittautui alun söpöilyn jälkeen punaviherfasistiksi. Ajatteli pelastavansa minut pimeältä puolelta heittelemällä "loistavia" ja "älykkäitä" ideologisia höpinöitä. Havaitsi minut piintyneeksi fasisti-rasisti-suurpaskaksi, joka ei millään suostu syömään soijaa eikä äänestämään Vasemmistoliittoa. Antoi minulle kenkää, onneksi.

      Ei kovin vakavaa vaikka melko masentavaa.

      Olin unohtaa vielä sen naisen, joka yhtäaikaa "seurusteli" minun, exänsä(!) ja parin muun tyypin kanssa. Tämän selvittyä jatkoin naisen panem.., siis seurustelua vielä melkein vuoden. Hauskaa seuraa, hyvät kyydit, ja poikkeuksellisen varma sekä runsas saanti.

      Tämän jälkeen aloin olla sitä mieltä, että minä ja naiset emme sovi yhteen.

      Viiteentoista vuoteen ei tapahtunut yhtään mitään.

      Sitten setä löysi naisen, vallan upean ja ihanan. Tuli 3 ja puoli vuotta oltua yhdessä. Nainen halusi elämältään "jotain muuta" ja se olikin sitten siinä.

      Oli vakavaa.

      Luulen viihtyväni tästä eteenpäin ihan keskenäni.

      • Jotenkin liikkis suhde-historia, en tie miks. Kyl meissä naisissa on kestämistä:) Miehet on selkeämpiä, onneks.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jotenkin liikkis suhde-historia, en tie miks. Kyl meissä naisissa on kestämistä:) Miehet on selkeämpiä, onneks.

        Minusta ei tullut edes naisia vihaavaa hullua.

        Asennoitumiseni naisiin saattaa olla kyllä joskus hitusen kyynistä.


      • Anteeksi kun nauroin, mutta olihan tämä kovanluokan selostus :D

        Tarinana muutoin noin ei sais käydä.
        Mutta kiteytit perhanan hyvin :)


    • Nykyinen eli pisin (25v.) suhteeni on vakava. Ajattelin alusta asti, että haluan hänen kanssaan perheen ja elää kanssaan loppuelämän. Pari muuta olivat vakavaa seurustelua kyllä, mutta en koskaan ajatellut mielessäni meitä perheenä tai vanhuksina yhdessä.Ajattelin, että se ajatus tulee jossain vaiheessa. Ei tullut. Siksi suosittelenkin uskomaan ensifiiliksiin näissä asioissa.

      • Juu noi ensifiilikset, aavistukset on ihan hyvä huomioida. 👍


      • HortenMarket kirjoitti:

        Juu noi ensifiilikset, aavistukset on ihan hyvä huomioida. 👍

        Toisaalta jos noita paria muuta ei olisi ollut, en olisi tajunnut ehkä heti, että tämä nykyinen on erityisjuttu:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Toisaalta jos noita paria muuta ei olisi ollut, en olisi tajunnut ehkä heti, että tämä nykyinen on erityisjuttu:)

        No sekin on totta, ettei ole vertailupohjaa. Ei helposti osaa ajatella miten erilaista voi tuntemuksetkin olla.


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        No sekin on totta, ettei ole vertailupohjaa. Ei helposti osaa ajatella miten erilaista voi tuntemuksetkin olla.

        Vakavia jos vakavuudella tarkoitetaan omaa panostamista ja odotuksia, yhteisen ajan pituutta niin 5 suhdetta ja niitä vähemmän tärkeitä ehkä 120. Prosentuaalinen otos ehdokkaiden ja finaaliin päässeiden välillä on ollut 4 % luokkaa. Tuon kaavan perusteella tulee tavata 25 naista saadakseen yhden kestävämmän laadukkaan ajan naisen kanssa. Voihan sitä tietysti polkea vaikka sitä tulpatonta mopoa koko ikänsä ja kuvitella olevansa joku voittaja:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vakavia jos vakavuudella tarkoitetaan omaa panostamista ja odotuksia, yhteisen ajan pituutta niin 5 suhdetta ja niitä vähemmän tärkeitä ehkä 120. Prosentuaalinen otos ehdokkaiden ja finaaliin päässeiden välillä on ollut 4 % luokkaa. Tuon kaavan perusteella tulee tavata 25 naista saadakseen yhden kestävämmän laadukkaan ajan naisen kanssa. Voihan sitä tietysti polkea vaikka sitä tulpatonta mopoa koko ikänsä ja kuvitella olevansa joku voittaja:)

        AsianVierestä

        Ziizöz...120??? Onhan ollu ehtimistä siinä. 😳


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ziizöz...120??? Onhan ollu ehtimistä siinä. 😳

        Älä muuta sanoa.

        Sain hikan tuosta.. :0


    • Anonyymi

      On vain panosuhteita. Turha sitä sitoutua pitkäksi aikaa koska nainen alkaa vaatia liikaa.

      • Anonyymi

        Höh.

        Nainen saa vaatia, sinä päätät mitä annat.

        Jos ei kelpaa, niin se on soromnoo.


    • Anonyymi

      Yksi suhde, ei muita suhteita. Tuo yksi suhde oli vakava, mutta lyhyt, 3kk. Se oli 13 vuotta sitten. Sitä ennen eikä sen jälkeen ole ollut minkäänlaisia suhteita.

    • Anonyymi

      Yksi vakava parisuhde takana. En sietänyt tyyppiä, joka pomottaa jatkuvasti eikä tee itse mitään. Lisäksi hänellä oli hirveä hoppu perustamaan perhettä, kun halusin itse vain kellua rauhassa paikalla.
      Sinkkuna on tullut oltua 8v. Olen oppinut olemaan yksin hyvin.

    • Yksi.

      • Oliko kyse juuri siitä suhteesta jossa sait nenuusi?

        Oli varmasti vakavaa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Oliko kyse juuri siitä suhteesta jossa sait nenuusi?

        Oli varmasti vakavaa.

        Siitä pitkästä. Se oli suhde, mikään muu ei.

        Minulla on ollut vain yksi suhde.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Oliko kyse juuri siitä suhteesta jossa sait nenuusi?

        Oli varmasti vakavaa.

        Noh?

        Jokos itse vastasit?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh?

        Jokos itse vastasit?

        Olen jo tuossa päivänä muutamana todennut että siirryn palstan tarkkailijajäseneksi, joten en enää vastaile palstagallupeihin.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen jo tuossa päivänä muutamana todennut että siirryn palstan tarkkailijajäseneksi, joten en enää vastaile palstagallupeihin.

        Varsinainen tarkkailija...

        No istu sitten siellä. *tuhinaa*

        Entäs jos me muutkaan ei vastailla,
        tarkkaillaan vaan ku viirupöllöt.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Varsinainen tarkkailija...

        No istu sitten siellä. *tuhinaa*

        Entäs jos me muutkaan ei vastailla,
        tarkkaillaan vaan ku viirupöllöt.

        Kommentoin kyllä, mutta ulkojäsenenä. Olen mieluummin tarkkailijana kuin palsta-aktiivina.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kommentoin kyllä, mutta ulkojäsenenä. Olen mieluummin tarkkailijana kuin palsta-aktiivina.

        Nyt sulla on kyllä lanseerattu jo niin omat termit, "ulkojäsen" mitä ihm...

        Ootko ruvennu taloyhtiön puheenjohtajaksi vai mikä liittoaktivisti sinusta on tullut?

        En pysy enää peressä :D

        äLÄ viljele noita termejä.

        Jotenkin tuntuu, että olen keskushyökkääjä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kommentoin kyllä, mutta ulkojäsenenä. Olen mieluummin tarkkailijana kuin palsta-aktiivina.

        Eli sinä olet kuistilla, muut talossa sisällä? Täh...

        Ei sinusta aktivismi lähde mihinkään. Edes luutulla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nyt sulla on kyllä lanseerattu jo niin omat termit, "ulkojäsen" mitä ihm...

        Ootko ruvennu taloyhtiön puheenjohtajaksi vai mikä liittoaktivisti sinusta on tullut?

        En pysy enää peressä :D

        äLÄ viljele noita termejä.

        Jotenkin tuntuu, että olen keskushyökkääjä.

        Ulkojäsen on parempi termi kun tarkkailijajäsen. Kirjotan tänne sillontällön, mutta en ole enää osa palstasaagaa.

        Et ole keskushyökkääjä, olen pettynyt sinuun. Kaapo Kakko on pelihenkilö, sinä olet taantunut. Käytätkö rauhottavia?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ulkojäsen on parempi termi kun tarkkailijajäsen. Kirjotan tänne sillontällön, mutta en ole enää osa palstasaagaa.

        Et ole keskushyökkääjä, olen pettynyt sinuun. Kaapo Kakko on pelihenkilö, sinä olet taantunut. Käytätkö rauhottavia?

        Kuule, sulle on kirjoitettu tänne niin pitkä soppari, että rimpuilut ei auta.

        Ihminen voi ainakin hetkellisesti rauhoittua....

        (salattu ilme)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuule, sulle on kirjoitettu tänne niin pitkä soppari, että rimpuilut ei auta.

        Ihminen voi ainakin hetkellisesti rauhoittua....

        (salattu ilme)

        Mulle on muitakin sitoumuksia, ja ne ajaa palstan ohi.


    • Surkean vähän niitä on ollut =(. Syystä tai kolmannesta...

      eli minkälin oon ollu ihan kauhee horooooo!

      yksin synnytään, yksin tänne kuollaan.

    • Yksi.

      • Oikein! 10 000 pistettä!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oikein! 10 000 pistettä!

        Mul oli esteks huono tuuri ja sit hyvä tuuri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1197
    Aihe