Vanhemmat naiset ketkä yrittävät puumailla vaiko nuoret sällit ketkä pillun himoissaan suostuvat panemaan vanhempia naisia? Kummassakin tietty on jotain vikaa, pudonneet kehityksen kelkasta, koska eivät saa hyviä ikäisiään.
Kumpiko on oksettavampaa?
61
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi olet?
xL- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vanha mies, joka haluaisi nuoren naisen himoitsevan häntä.
Jos en väärin arvaa..Luultavasti...
Tai sitten nuori mies, joka ei kelpaa vanhoille naisille.
Jos alkaa liikaa kuvittelemaan, niin kauppareissuista ei selviä ilman oksennuspusseja. Kaikenlaisia pariskuntia, joista en panisi kumpaakaan. Kyllä täytyy tehdä joku laki, jonka mukaan ihmiset eivät saa seurustella kuin sellaisten kanssa, joita minäkin voisin ilolla panna. Seksissäkään eivät saa toimia vastoin mun mieltymyksiäni.. Tää on varsinainen pahoinvointiyhteiskunta.
xLiner
Millä tavalla ne haittaavat sinua?
- Anonyymi
Jos roolit on toisinpäin varmaan peukutat asiaa? Eikä se ole yhtään oksettavaa...
- Anonyymi
Ai että nuoret naiset munan himoissaan panevat vanhempia miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että nuoret naiset munan himoissaan panevat vanhempia miehiä?
Ei ehkä tuosta näkökulmasta, että kullinhimo ajaa kiipimään fossiilin kimppuun, mutta jos pinkka on kunnossa niin se "nuorentaa" miestä kummasti. Sellaista on havaittavissa.
- Anonyymi
Miksi on ok vanhan kurpan panna nuorta miestä mutta ei vanhan miehen nuorta naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi on ok vanhan kurpan panna nuorta miestä mutta ei vanhan miehen nuorta naista?
Kuka väittää, että se noin päin on ok?
- Anonyymi
Vastasit jo omaan kysymykseesi, kysymällä. Sinä olet vastaus kysymykseesi.
- Anonyymi
Kumpikaan ei ole oksettavaa, jos se on ok asianosaisten kesken ja toisillehan se ei kuulu ollenkaan. Ja piste. Näitä asioita on turha jauhaa yleisesti ei tule mitään yleispätevää ratkaisua.
- Anonyymi
Tietysti se voi olla oksettavaa, eihän oksettavuus rajoitu vain omaan mielipiteeseen tai haluun. Jos joku tykkää syödä paskaa niin on aivan ymmärrettävää jos se muiden mielestä on oksettavaa.
- Anonyymi
Mitä hittoa mikään kuuluu toisille kaikki kuuluu vain ja ainoastaan itselle . Kaikkein suurin " synti" nykyään on yksilöiden " sosialisointi". Kytätään oikein jotain ja yhdessä kritisoidaan ja nauretaan. Siis mitä!? Missä vaiheessa ken enkään pitäisi olla tilivelvollinen joillekin idioottiurpoille tai - sirpoille!? Tämä laaja kuisaamisilmiö o nykyajan syöpä siitä ei koidu pitkän päälle itään hyvää vain vahinkoa. Joku näköjään tykkää tonkia tunkioita, se on aikas ikävää , mutta sen voi jättää ihan omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hittoa mikään kuuluu toisille kaikki kuuluu vain ja ainoastaan itselle . Kaikkein suurin " synti" nykyään on yksilöiden " sosialisointi". Kytätään oikein jotain ja yhdessä kritisoidaan ja nauretaan. Siis mitä!? Missä vaiheessa ken enkään pitäisi olla tilivelvollinen joillekin idioottiurpoille tai - sirpoille!? Tämä laaja kuisaamisilmiö o nykyajan syöpä siitä ei koidu pitkän päälle itään hyvää vain vahinkoa. Joku näköjään tykkää tonkia tunkioita, se on aikas ikävää , mutta sen voi jättää ihan omaan arvoonsa.
Katsos kun me elämme yhteiskunnassa ja yhteisössä missä on muitakin kuin vain me itse. Myöskin ihmisten "privaatit" teot voivat vaikuttaa muihin, esimerkiksi mustasukkaisuudesta ihmisiä tapetaankin jatkuvasti.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on sitä vihapuhetta, mitä täällä suorastaan halutaan puhuttavan, suomalaisen haukkuvan suomalaista, tosin sitä tekevät matutkin, haukkuvat suomalaista, mutta sitä ei meidän virkavalvojamme valitettavasti ymmärrä ja tulkit kääntävät puheet mieleisiksi.
Mutta jos nyt toisten seksielämä oksettaa, niin sitten täytyy vain oksentaa, tosin epäilyttää että alottajalla ei ole minkäänlaista seksielämää ja oksetuksen syynä onkin vain se puute ja suomalainen kateus.
- Anonyymi
Siitä oksettavuudesta nyt tiedä, mutta en ole ikinä ollut suurien ikäerojen puolestapuhuja. En lyhyemmissä enkä pitemmissä suhteissa.
Mutta jotain on setämiesten ja puumien yläpään koneistoissa viturallaan. Aika alhalla minun henkilökohtaisessa kastijärjestelmässä kummatkin...- Anonyymi
Ja minkähänlainen auktoriteetti mahdat olla? Kuuluuko sinulle toisten ikä- tms erot. Miten ihmeessä te teutaroitte TOISTEN ASIOIDEN kanssa päivät pääskytysten!? Mitä se teille kuuluu?? Eläkää sitä omaa elämäänne, ja antakaa toistenkin elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkähänlainen auktoriteetti mahdat olla? Kuuluuko sinulle toisten ikä- tms erot. Miten ihmeessä te teutaroitte TOISTEN ASIOIDEN kanssa päivät pääskytysten!? Mitä se teille kuuluu?? Eläkää sitä omaa elämäänne, ja antakaa toistenkin elää.
Ei minua kiinnosta kovinkaan paljon muiden asiat. En vaan pahemmin arvosta puumia ja setämiehiä ihmisinä. Ja juuri sen takia, että koneistossa on jotain viturallaan.
ja lapset on jätettävä rauhaan.
Enemmän mua oksettaa kukasta kukkaan liitäjät, kun isotkaan ikäerot.
Mielummin isompi ikäerokin, kun liuta panoja ja irtosuhteita.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Minkä takia?
Ei mua.Paljonkin panosuhteita menneisyydessä:)
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkin panosuhteita menneisyydessä:)
Tuhansia...Tai ainakin aina yksi enemmän kuin sulla. 😌
No jos jotain teinejä vonkailee, on sitten vanhempi nainen tai mies, niin kyllä se on..🤮
- Anonyymi
Ollaan sitä nyt niin herkkää poikaa kun vallan oksettaa 😄
- Anonyymi
Puumailu on huomattavasti helpompaa kuin setämieheily, nuoret jannut kyllä panevat vanhempiakin naisia mutta nuoret naiset eivät vanhempia miehiä paitsi ehkä rahasta.
Ja se on puumilta julmempaa koska siinä heikennetään mahdollisuutta nuoren miehen suvun jatkamiseen. Toki se mies voi sitten vanhempanakin lisääntyä mutta mahdollisuudet saada lisääntymiskykyinen tai halukas nainen on huomattavasti pienempi.
Eli puumailulla on suora negatiivinen vaikutus yhteiskuntaankin.- Anonyymi
Aika mutkat suoriksi vetää kokematon päätelmillään.
- Anonyymi
Minusta on perverssiä se lähes sairas mielenkiinto siihen jos nuori mies ja häntä vanhempi nainen viihtyvät yhdessä. Miettivätkö nämä ihmiset myös vanhuksia, naapureita, joulupukkia jne. P...massa. eivätkö kaikki normaalit ihmiset p..e joten miksi ei mies ja nainen. Ihan sama mikä ikäero on kunhan ovat täysi-ikäisiä ja täysipäisiä.
- Anonyymi
Ei se ole aivan se ja sama. Nuorelta jannulta voi vanhan toosan takia jäädä lapset tekemättä ja vanhalle naiselle taas voi tulla yksinäinen loppu kun ei enää kelpaa tavara kenellekään muulle kuin pervoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole aivan se ja sama. Nuorelta jannulta voi vanhan toosan takia jäädä lapset tekemättä ja vanhalle naiselle taas voi tulla yksinäinen loppu kun ei enää kelpaa tavara kenellekään muulle kuin pervoille.
Mitä sitten? Mies voi lisääntyä vanhanakin. Nainen voi löytää eläkeläispapan jos haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten? Mies voi lisääntyä vanhanakin. Nainen voi löytää eläkeläispapan jos haluaa.
Ei vanhana saa lisääntymiskykyistä tai -haluista naista jollei ole jokin statusmies. Papat taas kupsahtelevat aikaisemmin kuin mummot, tai sitten ei pappoja enää kiinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Nuoria miehiä on selvästi enemmän kuin nuoria naisia. Aiva kuten on vanhoja naisia verrattuna vanhoihin miehiin. Eivätkä kaikki miehet haluakaan lisääntyä..Taisi olla niin, että joka kolmas mies ei ole saanut lapsia. Syytä en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vanhana saa lisääntymiskykyistä tai -haluista naista jollei ole jokin statusmies. Papat taas kupsahtelevat aikaisemmin kuin mummot, tai sitten ei pappoja enää kiinnosta.
Äärettömän harvoin nuo suhteet mitään loppuiän suhteita ovat. Ei nuorella miehellä ole mitään aikeita elää vuosikymmenten suhteessa vanhaan naiseen.
Jos miehellä ylipäänsä on toiveita isyydestä, ei hän rupea pitkään suhteeseen lisääntymisiän ohittaneeseen naiseen. Miten paljon vanhempi naisen pitää olla, että se on sairasta? Mulla ei ole yhtään sairas olo, vanhemmuudestani. Ei siitä että olen miestä vanhempi, eikä siitäkään että olen lastemme vanhempi, äiti.
Mikä siinä on niin kauheeta, jos mies sattuu olee nurempi eikä nainen? Ku kumminkin ihmiset rakastavat ihan yhtälailla toisiaan, kun että asetelma olis toisinpäin? Puumat on sitten oma lukunsa, en ole puuma.
Puumat metsästää panoja, ei parisuhdetta loppuelämäksi.
- Anonyymi
Kuka nyt piparia himoittis, nythän on muotia tykätä samasta sukupuolesta.
Asia on minulle yhdentekevää kunhan ihmiset toimivat lain puitteissa sekä kunnioittavat lakisääteisiä ikärajoja...
Ehkäpä noissa nuori poika vs vanha nainen jutuissa inhottaa lähinnä se, että nämä pojan koltiaiset saastuttavat itsensä suojaamattomassa seksissä itsensä pysyvästi kun koko mummon valtava bakteerikanta viruksineen siirtyvät siinä toiseen ihmiseen. Hyvin tyypillistä, että panevat paljaalla näitä hurvattomat ihmiset.
Sinällään jos meititään ihan parisuhteita niin miehen on fiksua mikäli mahdollista etsiä mahdollisimman nuori kumppani mikäli toivoo seksielämää vielä vanhempanakin eläkepäivilleen... Tutkimuksien mukaan 40% 60v naisista ei kaipaa seksiä enää lainkaan. Miehillä vastaava luku on 2%...............= Toiveet kohtaavat vanhempana paremmin miehen ollessa naista reilusti 10-20v vanhempi.- Anonyymi
Bakteerit kyllä leviävät muutenkin kuin vain seksissä, yleensä samalla seudulla olevilla on samanlaiset bakteerikannat, paljon oleellisempaa on se mistä toinen on.
Se mikä siinä että nuori mies suostuu paneskelemaan vanhempia naisia on huonoa on se että siinä vain auttaa naisia nirsoilemaan entistä enemmän ja näin kaivaa kuoppaa kaikkien miesten alta. Ja se luo sukupuolten välille vielä suurempaa epäsuhtaa. Anonyymi kirjoitti:
Bakteerit kyllä leviävät muutenkin kuin vain seksissä, yleensä samalla seudulla olevilla on samanlaiset bakteerikannat, paljon oleellisempaa on se mistä toinen on.
Se mikä siinä että nuori mies suostuu paneskelemaan vanhempia naisia on huonoa on se että siinä vain auttaa naisia nirsoilemaan entistä enemmän ja näin kaivaa kuoppaa kaikkien miesten alta. Ja se luo sukupuolten välille vielä suurempaa epäsuhtaa.Ai kun vanhemmat naiset eivät huoli sitten vanhoja miehiä..
No, tulihan se sieltä 😄- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ai kun vanhemmat naiset eivät huoli sitten vanhoja miehiä..
No, tulihan se sieltä 😄Samahan se on työmarkkinoillakin, jos joku polkee palkkoja niin se huonontaa työntekijöiden asemaa, Ja loppupelissä kyllä vaikuttaa negatiivisesti siihen työnantajaankin kun ei saakaan enää tarpeeksi hyvää väkeä.
- Anonyymi
Ymmärrän käsitteen puuma, mutta ketä he ovat, siis mikä tekee naisesta puuman? Ikä? Ikä ja kehon rakenne ja tietty olemus, mikä?
En tiedä oksettavaa mutta outoa on kun joku nainen kutsuu itseään puumaksi. Sitä en ymmärrä. Ei se välttis niin oo, että kehityksen kelkasta pudonneita, mieltymyksiä kun on niin monenlaisia..
- Anonyymi
Mua huvittaa, kun muutamaa vuotta miestään vanhemmat naisetkin nimittää itseään puumiksi, vähän niinkuin vitsin varjolla. Oikeastaan se ei edes huvita vaan enemmänkin säälittää, sillä tuolla tavoin pidetään vanhakantaisia asenteita yllä. Miehistä varmaan monellakin saattaa olla pari vuotta itseään nuorempi kumppani. Toinen mikä miehissä jurppii on piilosovinismi. Se on jopa pahempaa kuin sovinismi eli se, että ihan rehdisti tiedät jonkun olevan sovinisti. Mutta ärsyttävämpää ja jopa vahingollisempaa on piilosovinismi, jota muuten on paljon (jopa lähipiirissä, osa ei kyllä edes huomaa).
- Anonyymi
Ei ketkä yrittää , vaan J.O.T.K.A yrittäVÄT. Vääräsuomen vääntäjät ovat oxettavimpia
- Anonyymi
Kuka puumailee, vanha kurppa. Ketkä puumailevat, vanhat kurpat.
- Anonyymi
Se olen minä, kuka olen oksettavin
- Anonyymi
Herkkismies on tämä. Panematon.
- Anonyymi
Seksiä voi harrastaa panemattakin. Ne eivät tarkoita samaa. Paneminen on vain yksi prosentti kaikesta mahollisesta tuotettavissa ja vastaaotettavissa olevasta seksistä
- Anonyymi
Kyllä puumailu on kaikkien aikuisten miesten mielestä säälittävää.
- Anonyymi
Nuoret miehet kokevat joskus, itseään vanhemman naisen seurassa itsensä arvostetuimmiksi ja hyväksytyiksi miehinä. Nuorempien naisten kanssa jännitetään ja tulee paineita.
Onhan nuoremmat naiset paljon vaativampia ja armottomiakin. Vanhempi nainen on armollisempi ja lempeämpi ja myös kokeneempi. Nuori mies voi myös oppia itseään vanhemmalta naiselta paljon asioita.
Ei ainoastaan seksistä. Suhde voi olla paljon muutakin. Ikäisiään vanhempien naisten kanssa nuoremmat miehet tuntevat olonsa turvalliseksi ja uskaltavat olla omia itsejään.
Olen kuullut näiden asioiden kiehtovan nuoria miehiä vanhemmissa naisissa.
Vanhempi nainen tuntuu, tutulta ja turvalliselta, hieman kuin oma äiti.Mun mielestä toi on oikein hyvä match. Nuoret miehet saavat kokemusta, että ovat niitä itsevarmoja rakastajia, joita nuoret naiset haluavat.
Vanhemmat naiset taas saavat kokea olevansa haluttuja.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Mun mielestä toi on oikein hyvä match. Nuoret miehet saavat kokemusta, että ovat niitä itsevarmoja rakastajia, joita nuoret naiset haluavat.
Vanhemmat naiset taas saavat kokea olevansa haluttuja.Se vaan että opettaako se jos kulkee sieltä mistä aita on matalin. Nuoret naiset tykkäävät että mies on mies, mutta nuoret jannut taas haluavat paapomista vanhoilta naisilta.
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan että opettaako se jos kulkee sieltä mistä aita on matalin. Nuoret naiset tykkäävät että mies on mies, mutta nuoret jannut taas haluavat paapomista vanhoilta naisilta.
Minä en usko, että nuoret miehet haluavat varsinaisesti paapomista, vaan ennemminkin lempeää opettajaa. Lulen, että mies haluaa olla mies nuorempanakin.
Sinänsä aita ei ole kovin matala, jos vaikkapa 60 v naisen kanssa menee sänkyyn. Siinä seksinhimo voittaa esteettisen silmän. Miehet ovat valmiita jopa homosuhteisiin kunhan saavat vain seksiä.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Minä en usko, että nuoret miehet haluavat varsinaisesti paapomista, vaan ennemminkin lempeää opettajaa. Lulen, että mies haluaa olla mies nuorempanakin.
Sinänsä aita ei ole kovin matala, jos vaikkapa 60 v naisen kanssa menee sänkyyn. Siinä seksinhimo voittaa esteettisen silmän. Miehet ovat valmiita jopa homosuhteisiin kunhan saavat vain seksiä.No jos on miehinen mies niin ei silloin tarvitse mitään opettajaa.
- Anonyymi
Näin se taitaa olla yogamies. Nuoret miehet haluaa päästä helpommalla. Onhan se lämmin ymmärtävä aikuinen nainen helpompaa seuraa, kuin se vaativampi nuorempi, tai omanikäinen. Myös nuoret naiset kokevat ikäistään vanhemman miehen turvallisemmaksi seuraksi, kuin huikentelevaiset nuoremmat, tai ikäisensä. Tässä kai yksi selitys ikäerosuhteille. Joita ei aina pidetä vain harjoitteluna. Ne johtaa joskus jopa avioliittoon.
- Anonyymi
Kukin tyylillään
- Anonyymi
Nykynaiset vaativia. Muehellä pitää olla rahaa, autoa, varallisuutta, kokoa, näköä, asemaa jne. Sääliksi käy miespoloiset.
- Anonyymi
Ei vanhemmissa naisissa ole mitään vikaan, päinvastoin.
Olen tosin itsekin nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852