Minusta sinkkuna olis helpompi elellä. Erehdyin pyytään yhden naisen kämpääni asuun.
Se ei osaa kokata, eikä oikein siivotakkaan. Nyt selvis ettei se ole edes kaunis, kun on saunottu yhdessä.
Voi kamala mitä pakkelin ja maalin alta paljastuikaan. Ei ole kummosia taitoja, vain se ulkokuoren fiksaaminen. Sanoin vkl että vois lähtee pois, ku ei tää toimi. Ei ole tehnyt elettäkään lähteäkseen.
Haluuko kukaan tämmöistä?
Mitä neuvoksi?
Miten saada nainen lähteen
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö tiedä. Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Vanha viisaus jota on paljon käytetty. Aloita heti tänään, näet tuloksia ehkä jo piankin.
- Anonyymi
Ei pysty juomaan paljoa. En kestä ku puoli pulloa, niin on taju pois. Hiljenen ja sammun. Joten ei taida toimia minun tapauksessa.
Naisen isä on ryyppymiehiä, joten nainen taitaa olla tottunut juoppoihin. - Anonyymi
Nykyisin se nainen lähtee hakkaamalla,suosittelen naisille erittäin tarkkaa vainua elämään.
- Anonyymi
En tiä
- Anonyymi
Hauskaa satiiria. 😂
Kuvaa täydellisesti ätmien suhtautumista naisiin, ja voisi oikein hyvin olla totta. 😂- Anonyymi
Ei sillä ole merkitystä, onko aloittaja ätmi tai onko hänellä naista. Sanoin vain, että aloitus kuvaa täydellisesti ätmien ajattelutapaa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä, onko aloittaja ätmi tai onko hänellä naista. Sanoin vain, että aloitus kuvaa täydellisesti ätmien ajattelutapaa. 😂
Kyllä naiselta voi vaatia että osais edes valmiiksi keitetyn veden lämmittää
t. ketmi - Anonyymi
Kyl tääl kananmunatkin kattilassa kolisee,keitellen.
- Anonyymi
Puhu sille. Sanot tuon saman.
- Anonyymi
Voin kokeilla toistaa, kun ei kerta riittänyt.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kokeilla toistaa, kun ei kerta riittänyt.
apSano uudestaan. Ehkä tajuaa, jos ei tajua pakkaa kamat ulos:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano uudestaan. Ehkä tajuaa, jos ei tajua pakkaa kamat ulos:D
Voiko ne kamat pakata pihalle, ku on tehty virallinen muuttoilmotus? Teilataanko mut #metoo:ssa jos sen teen.
Taidan nyt kuitenkin ensin puhua. Mutta oisko mitään tehokasta mitä vois sanoa.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko ne kamat pakata pihalle, ku on tehty virallinen muuttoilmotus? Teilataanko mut #metoo:ssa jos sen teen.
ap"Kävin panemassa meidän 17-vuotiasta naapuria."
- Anonyymi
"Kävin 61vuotiaan puuman luona, oli hyvä pano ja kokkas vielä hyvät safkat, taidan käydä uudestaan huomenna"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apUlosottoviranomaiselta voi kysellä neuvoja ja apuja asunnosta ulostamiseen, jos kyseinen ihminen ei suostu sovussa muuttamaan pois asunnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kävin 61vuotiaan puuman luona, oli hyvä pano ja kokkas vielä hyvät safkat, taidan käydä uudestaan huomenna"
Tohon ku vielä lisää että: "Oli muuten timmi puuma, kyllä sunkin kannattaa laihduttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano uudestaan. Ehkä tajuaa, jos ei tajua pakkaa kamat ulos:D
Minun kasityksen mukaan naiselle pitää sanoa asia vähintään neljä kertaa. Vasta neljännellä sanomisella osa naisista tajuaa, useimmat ei vielä silloinkaan.
- Anonyymi
Olen sanonut että meikittä 90 % naisista on rumia ätmien tasoisia. Koita nyt vaan panna sitä jos on tasoisesi.
Kyllä se nyt niin on, että sun itses on lähdettävä.
- Anonyymi
Naisen logiikkaa! Se kämppä oli miehen. x:D
Anonyymi kirjoitti:
Naisen logiikkaa! Se kämppä oli miehen. x:D
Satuilua koko juttu ja siten vastaan..
Wwuwuw kirjoitti:
Toisaalta jos kumpikin on siellä kirjoilla, niin ei se kovin helppoa ole toisesta eroon päästä, jos toinen ei halua lähteä..
Wuuh :'D Sulla on niin hyvät kommentit. Ja tulee täräkästi. :D Naurahdin pakosti ääneen.
Wwuwuw kirjoitti:
Aloitus on silkkaa por..provoa :'D
- Anonyymi
Vaadi siltä persepanoa, viimeistään huomenna lähtee.
- Anonyymi
Opetat vain siivoamaan ja kokkailemaan niin kyllä se siitä. Niin ja käytte sit eri aikaan saunassa. Ja kun hän on ilman meikkiä, himmentelet valaistusta, säästyy sähköäkin! Ja ei kannata käydä itse enää specsaversilla.
- Anonyymi
En suosittele. Naiset mitään opi ... osaavat jos osaavat ... turha koettaa opettaa jos ei suju luonnostaan.
Koetin opettaa yhtä naista munan keitossa. Paras on kun munan sisus purskahtaa. Huono jos muna on tumma. Ei mennyt perille.
Sisäfilepihvin tulee olla sisältä punertava. Silti nainen paistaa=poltaa sen kuivaksi uudestaan ja uudestaan.
"Minusta sinkkuna olis helpompi elellä. Erehdyin pyytään yhden naisen kämpääni asuun.
Se ei osaa kokata, eikä oikein siivotakkaan. "
Tjoo, kieltämättä totta että sinkkuna on moninverroin helpompi elellä. Erilaisia ongelmia on varmaan moninverroin vähemmän, elämä ei ole jatkuvaa reviiritaistelua, ohuella langalla taiteilua ja oman arvonsa todistamista, voi olla vaan mitä on, yhtään enempää ei vaadita. Nainen vaatii kokonaisuudessaan paljon mieheltä, pitää olla vaikka mitä ja toisinaan taas ei ja aina oikealla tavallaä, vähempi ei riitä. erilaisten suoritusten tarve ei riitä enää työelämän puolella, kodistakin tulee suoritusten jatkumo joista useimmiten saa hylätyn arvosanaksi.
Mitä sitten saa vastineeksi naiselta? no välttämättä ei paljon mitään, naiset ei tosiaan enää kokkaa, leivo, pese pyykkiä eivätkä siivoa, se olisi alistumista, jos ne jotain noista tekee ne tekee siitä vain 50% ja miehen osuus listattuna odottaa jääkaapin ovessa tai vähintäänkin puheissa. Naiset tosiaan on aika vaikeita elämänkumppaneita, helpompi on ottaa kissa tai koira.- Anonyymi
Terävää analyysia yhteiselosta. Pysytään sinkkuina ja silitetään koiraa
--Mitä sitten saa vastineeksi naiselta? no välttämättä ei paljon mitään, naiset ei tosiaan enää kokkaa, leivo, pese pyykkiä eivätkä siivoa, se olisi alistumista, jos ne jotain noista tekee ne tekee siitä vain 50% ja miehen osuus listattuna odottaa jääkaapin ovessa tai vähintäänkin puheissa.--
No olishan tuo 50% jo selkeästi eteenpäin jos sitää tekee tällä hetkellä 100% itse..
Siivoaminen, ruoanlaitto, pyykinpesu....Mä en ole oikeastaan koskaan noteerannut noita oikeastaan mitenkään... Pikku juttuja, jotka tapahtuvat tuossa sivussa kuin itsestään....Jotkuthan kokee nuokin ikään kuin ne olis suurempikin työ elämässä ja toooosi väsyttäviä, et ihan seksihalut meneepi..
Sellaisen naisen voi laittaa menemään joka tuo lähinnä ongelmia.
Partnerin pitää olla sellainen, että elämäntavat käypi yksiin kuin luonnostaan.
Sen tietää, että jos toinen ehdottelee jatkuvasti sellaisia asioita mitkä eivät itseään kiinosta lainkaan, niin kyllähän partneri on sillon se vähemmän oikea itselleen.
Esim. Introvertin on järjetöntä lähteä parisuhteeseen extrovertin kanssa...- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Entäs sexi? Ei se koiran kanssa luonnistu.
Ei harmis mitään seksiä halua. Piian se haluaa.
- Anonyymi
Tuo maksullinen nainen kämpääsi. Käytä kortsua.
Eiköhän tuo "kämppis" sitten tajua lähteä. - Anonyymi
no lataa tinderi ja katsotte sitä yhdessä niin pian nainen lataa sen omaan puhelimeen ja näkee kikkelien kuvia ja pakko päästä kokeilemaan eri kikkeleitä eli nainen jättää sinut tai sanot jouduit työttömäksi ja karenssiin niin nainen jättää sinut tai menette johonkin missä nainen näkee arabimiehiä niin äkkiä nainen onkin arabien kainalossa
- Anonyymi
Ai tää on jo joku markkinapalsta, jossa naisia kaupitellaan muille.
- Anonyymi
huonot laitetaan kiertoon tietysti ikävä temppu jollekkin onnettomalle miehelle joka saa huonon riesakseen mutta pää asia päästä itse eroon ongelmasta
- Anonyymi
Sano sille naiselle, että sulla on jalkasieni ja kynsisieni, jotka tarttuu helposti kosketuksesta.
Normaali nainen lähtee vähän äkkiä, koska ei halua miestä, jolla on nämä taudit. - Anonyymi
A) Sanot jottei suhde toimi ja pyydät kauniisti poistuu.
B) "Niska&perse ote"
Siis toi B jos koti on sinun, muuten lähdet vain itse kälppiin. - Anonyymi
Anna ajan kulua. Nainen varmaan odottaa seuraavaa siirtoasi. Ei me tyhmiä olla vaikka miehet niin itselleen uskottelevat.
Miehillä yleisesti kun ei ole taitoa tai halua tulla naisen kanssa toimeen. Päivien kuluessa sulle tulee seuraavat toimintatavat:
Alat näyttelemään, vittuilemaan, otat omaa aikaa ja et ilmoita missä menet, et vastaa puhelimeen, haukut naista kaikille, mökötät, alat pyytämään rästilaskun maksamista, sotket, seksistä tulee pelkkää reiän hyystöä, et välitä naisen menoista tai alat rajoittamaan niitä, ystäväsi alkavat viihtyä teillä pyynnöstäsi tai ilman.
Yhdellä lauseella tiivistettynä:
Teet naisen elämästä helvettiä vaikka olet tunteinesi itse siellä. - Anonyymi
Kyll maar mää sen voin ottaa.
Ei siin mittää tuo tänne vaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382262Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671537Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842