Huomenna nimipäivät mulla

Juotan boolia ja muita viinatuotteita ja saunankin voin lämmittää, kuka nainen tulee kylään? Toivon tietysti saavani seksiä kun viime kerrasta on jo lähemmäs vuosi aikaa vaikka en ole ruma. Jäi kolmekymppisilläkin saamatta joten nyt olis hyvä aika harrastaa seksiä.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tampereella.

    • Anonyymi

      Ei nimipäivä ole niin tärkeä, että pitäisi pillua saada lahjaksi...

      • No empä saanut 18-vuotis, 20-vuotis, 25,vuotis tai 30-vuotis syntymäpäivänäkään pillua lahjaksi, eikö ne ole tärkeitä?


      • Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

        No empä saanut 18-vuotis, 20-vuotis, 25,vuotis tai 30-vuotis syntymäpäivänäkään pillua lahjaksi, eikö ne ole tärkeitä?

        En minäkään yleensä munaa ole saanut syntymäpäivälahjaksi enkä ole kyllä vaatinutkaan. Jos jotain olen saanut niin se on ollut jotain hyödyllisempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään yleensä munaa ole saanut syntymäpäivälahjaksi enkä ole kyllä vaatinutkaan. Jos jotain olen saanut niin se on ollut jotain hyödyllisempää.

        Munatonta mutakakkuako olet mutustellut?


    • Voisin lähettää mummoni saunotettavaksi. Muista hangata jokaisen makkaran välistä.

    • Anonyymi

      Nimipäivätkö? Meinaatko elää niin nopeasti että siinä ehtii kulua 2 päivää 24 tunnin aikkana? Vai tarkotikko huomista ja ylihuomista, että siis olisit jokin Erkki Emilia?
      Olen myös monesti ihmettelly ku jokku hoobot puhuvat syntymäpäivistä. No eihän se siis aivan tavatonta ees oo, mikäli on syntynyt vaikka ti 8.6 klo 23.58- ke 7.6 klo 00.02, eli kahen päivän aikana on tapahtunut ulosluiskahdus. kuitenkaan kenenkään hetuun ei lie kirjattu kahta peräkkäistä synnyinpäivää.

    • Kun nyt juhlit päiväsi merkkiä
      niin tahtoisin onnitella Erkkiä
      ja sanoa jotain sanoja herkkiä
      ja juomaasi kuusenkerkkiä

      • Anonyymi

        olipa taas hämmennyttävä haiku. Jos minä löytäisin juomastani kuusenkerkkiä niin tuskin lurittelisin rimpsuja herkkiä. Kyllä se olisi enemmän tanakelettuvetti-osastolta


    • Anonyymi

      Baariin juomaan viinaa niin voit tutustua ja iskeä naisen. Ei naiset tule kotiisi vaan pitää mennä baariin juomaan viinaa.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        viina menee palleihin formaldehydiksi, etikkahapoksi ja muuksi inhaksi muuntuneena ja turmelee kivekset. Se tuhkamunittaa miehiä ja heikentää naistenkin tiinehtyvyyttä ja antaa sipilälle "luvan" tuodattaa tänne lisää keelitukkia


    • Anonyymi

      Viinaa kannattaa tarjota naisille koska niin niitä suhteita syntyy. Nainen näkee että olet hyvä tyyppi koska juot viinaa ja osaat pitää hauskaa. Raitis mies on tylsä eikä naisen kestä sellaista.
      Naisille kannattaa myös tarjota viinaa niin ne tyykkä sinusta aina, minäkin tarjosin kaljaa nuorena tytöille ja sain siten paljon naisia ja ne naiset on yhä ystäviäni 25 vuoden jälkeen.

      T: Viinamies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      265
      3711
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      120
      2494
    3. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      36
      1880
    4. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      48
      1728
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1424
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1314
    7. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1224
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1173
    9. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      67
      1169
    10. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1017
    Aihe