Naisen yliseksuaalisuus tuhosi liiton

33

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja lisäksi ylipuheliaisuus - olihan tuossa nimittäin sekin ongelma, että se nainen olisi halunnut kommunikoidakin jostain.

    • Anonyymi

      Onhan se todella kauheeta, että miehen pitäisi panna useammin kuin kymmenen vuoden välein!

    • Onko sinulla matala libido? Viimeaikaiset juttusi ovat viitanneet siihen. Kannattaa käydä mituuttamassa testot ja muut hormoonit.

      • Ei ole käsittääkseni, saattaa olla keskimääräistä korkeampikin, ainakin tuosta jutusta päätellen :D Minua vaan huvitti tuo juttu. Aina ne naiset vaan valittaa, ikinä ei oo hyvä. Jos mies olisi ollut joka päivä selkään könyämässä se valittaisi että miehellä on vain seksi mielessä, nyt kun selvästikään ei ole sekään ei ole hyvä.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei ole käsittääkseni, saattaa olla keskimääräistä korkeampikin, ainakin tuosta jutusta päätellen :D Minua vaan huvitti tuo juttu. Aina ne naiset vaan valittaa, ikinä ei oo hyvä. Jos mies olisi ollut joka päivä selkään könyämässä se valittaisi että miehellä on vain seksi mielessä, nyt kun selvästikään ei ole sekään ei ole hyvä.

        "Aina ne naiset vaan valittaa, ikinä ei oo hyvä."

        Hah, aviovaimo sai seksiä yhden kerran 8.5 vuoden aikana koska miestä ei huvittanut.
        Pönttis, nopeasti kehumaan nyt harmista kun ei löytänyt mitään vikaa miehestä.


      • Ei ole matala. Kaikki johtuu EU:sta jos joku asia menee pieleen, se on varmaa.

        Hetkinen, mitä tässä kysyttiin ja mihin vastattiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Aina ne naiset vaan valittaa, ikinä ei oo hyvä."

        Hah, aviovaimo sai seksiä yhden kerran 8.5 vuoden aikana koska miestä ei huvittanut.
        Pönttis, nopeasti kehumaan nyt harmista kun ei löytänyt mitään vikaa miehestä.

        Niin, Harmiksessa ei ole mitään vikaa :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ole matala. Kaikki johtuu EU:sta jos joku asia menee pieleen, se on varmaa.

        Hetkinen, mitä tässä kysyttiin ja mihin vastattiin.

        Minäkin tipuin kärryiltä, mutta syyllisen täytyy olla Wwuwuw.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minäkin tipuin kärryiltä, mutta syyllisen täytyy olla Wwuwuw.

        Vain suomalaista perunaa!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vain suomalaista perunaa!

        Näin on näpyttimet!


    • Mä niiiiiin arvasin että tää on sun aloitus.

      Pane vaikka maate Ota iltapäivätirsat.

    • Anonyymi

      Kyseessä varmaan kaappihomo, joka on harrastanu seksiä just ne kerrat kun lapset on pitäny laittaa alulle. Kulissiliitto? näitä riittää :D onkohan nuo lapset edes tuosta suhteesta, oisko naisen edellisestä, joku kunnon jännä panomies, nehän ne tekee lapsia ja antaa seksiä ;)

      • Anonyymi

        Tai kuten Reterik Jope Ruonansuun laulusta, yksin hän häärää... ennen kuin joskus naiset huomaa.

        Reterik, aina nuori yksin häärää, kuin nuori, aina siis nuori ja yksin häärää ikuisesti :D

        Täysi vonkaus päälle, ei vähempää, tahdon nyt nähdä jo naiset lähempää... tahdon naisia nipistellä ja ahdistella :D


    • Onko Pönttis laittanut Harmiksen töihin?

      • Ei kai sentään? Onko muka?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kai sentään? Onko muka?

        Tuli mieleeni että tämä oli vihje Pönttikselle, Harmis ei tykkää p.nna päntiöimenään.


      • Jaa.a. Elämme kovia aikoja.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tuli mieleeni että tämä oli vihje Pönttikselle, Harmis ei tykkää p.nna päntiöimenään.

        Kaikkea sitä sullakin mieleen tulee :D


    • ehei yliseksuaalisuus tuhoa liittoa vaan
      En kyllä jaksanut lukea tuota vielä mutta ehkä jossain kohtaan.

    • "Aina" :'D

      No onhan tuossa ollu...
      mitenhän se sekin kerta on mennyt,
      mitä ihmettä liene tapahtunut.

      • Nainen ei varmaan ollut kovin taitava kun miehellä ei useammin mieli tehnyt :( Kannattaa siis naisten panostaa tuohonkin asiaan kunnolla niin hyötyvät sitten itsekin kun ei tule pitkiä kuivia kausia :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nainen ei varmaan ollut kovin taitava kun miehellä ei useammin mieli tehnyt :( Kannattaa siis naisten panostaa tuohonkin asiaan kunnolla niin hyötyvät sitten itsekin kun ei tule pitkiä kuivia kausia :)

        "Panostaa kunnolla" :'D

        No aivan, juu :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nainen ei varmaan ollut kovin taitava kun miehellä ei useammin mieli tehnyt :( Kannattaa siis naisten panostaa tuohonkin asiaan kunnolla niin hyötyvät sitten itsekin kun ei tule pitkiä kuivia kausia :)

        Siinä ei sitten tornado kohdannut tulivuorta.

        Vaan vanha katiska ja uupunut lahna :'D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nainen ei varmaan ollut kovin taitava kun miehellä ei useammin mieli tehnyt :( Kannattaa siis naisten panostaa tuohonkin asiaan kunnolla niin hyötyvät sitten itsekin kun ei tule pitkiä kuivia kausia :)

        Mitä ilmeisimmin naisessa oli se vika, että hän oli väärää sukupuolta.


      • Anonyymi

        Tulisi hyvä hauska jännityselokuva jos Reterik olisi Teräsmiehenä, sitten siinä kohtaisivat vielä tornado ja tulivuori, kaikki taistelisivat keskenään jostain Troijan Helenasta :D

        Mystinen taistelu tulisi. Ja hauska elokuva.


    • Anonyymi

      Ei vois vähempi kiinnostaa

    • Anonyymi

      Täytyy olla palstan naisilla jo miinus-puolella älykkyys kansainvälisellä IQ-asteikolla mensalta jos eivät osaa vastata kysymykseen, että kumpi tarkoittaa näistä haukkaa, valitse toinen: falcon tai hawk?

      • Miten oot noin hidas?

        Siihen on vastattu jo puolituntia sitten.



      • pujotteIija kirjoitti:

        Carola on tuossa vähän sinun näköinen
        https://www.youtube.com/watch?v=nkwNNEjejfo

        Hihhih. Mistä se Pujis semmosen tietää??

        Hassu!

        No tukka on kyllä (keskijakaus) ja rintamus :D

        Sinä oot tietysti sitten Ronanin?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hihhih. Mistä se Pujis semmosen tietää??

        Hassu!

        No tukka on kyllä (keskijakaus) ja rintamus :D

        Sinä oot tietysti sitten Ronanin?

        Päättelin vaan juttujesi perusteella. Ei mulla ainakaan samanlaista kampausta ole kuin Ronanilla


    • Anonyymi

      Nämä Beach Boys:n jutut ovat todellista hyvää kesämusiikkia sitten, löytyy juuluurista, kun kirjoittaa vain Beach Boys :D

    • Anonyymi

      misspönttöuuni nyt kuvittelee omiaan jotta olisi vastannut kysymykseen että: linnuista että mitä tarkoittavat hawk ja falcon ja niiden erot sekä haukan erot, onkohan missöpönttöuuni nyt aivan LSD-huumeissaan ja kuvittelee jo vastanneensa :D Tai kannabiksissaan kuvittelee :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe