Kotiseudun puolustajat

Anonyymi

Flinkkilä-Tastula ohjelmassa olivat Riikka Karppinen ja Kari Väänänen keskustelemasa! Rohkea nuori nainen tämä Riikka Viiankiaavan puolesta puhuja isoa kaivosyhtiötä vastaan ja Kari Kemijärven asioista! Niinkuin hän sanoi, että me itä- lappilaiset ollaan sinikkoja! Niinhän mekin olemma saaneet taistella Vuotosta ja Kemihaaran allasta vastaan! Luontoarvoja jatkossakaan emme saa unohtaa, nyt meillä on monia asioita tapetilla, toivottavasti saamme lapsille uuden koulun, saisimme haussa oleviin paikkoihin pätevät henkilöt hoitaman kunnan asioita! Niinkuin "Vänä" sanoi, ihmisillä pitää olla unelmia, yritetään mekin yhdessä rakentaa kotiseutua, jossa meillä kaikilla on hyvä olla, puolustetaan me tätä pientä Pelkosenniemeä ja sen asukkaita suurella sydämellä! Meillä jokaisella on tehtävä, olemme jokainen tärkeä!

6

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät olleet keskustelemasa ...vaan keskustelemassa.
      Emme ole sinikkoja ...olemme sinnikkoja.

Tärkeitä kylläkin kaikki

• Anonyymi

Antakaamme lukihäiriöstä kärsivien ihmisten kirjoitella tänne ilman arvosteluja, eikö pääasia ole, että asia tulee ymmärretyksi! Ehkä he ovat jo kouluaikoina tästä asiasta tarpeeksi kuulleet?

• Anonyymi

Säle kylä ei kirjoita hyvin. Tullu pakolainen.

• Anonyymi

Me emme saa uutta koulua.Emmekä kunnanjohtajaa emmekä sivistystoimenjohtajaa. Tyhjästä on huono nyhjästä.

• Anonyymi

Ole huoletta, kyllä leipä maistuu kaikille eli tulee kunnanjohtaja ja muut johtajat myös.
      Tuo tapa millä asioita hoidetaan kunnanhallituksen kokouspöytäkirjoista lukien se selviää.
      Sillä tapaa asiat hoidettuna vitkutellaan ja luodaan epävarma kuva koko kunnasta. Päätöksentekijät ovat syvältä suolesta kun jankkaavat niinkuin sosiaalijohtajan valinnan kanssa on tehty. Ensin virka auki sitten haastatellaan ja kun on aika valita päätetään ryhtyä setvimään toimenkuvaa. Karkoitetaan ne vähätkin hakijat. Kun setviminen loppuu laitetaan taas haku päälle, mutta ei mainita että jo kertaalleen haastatellut huomioidaan uudessa haussa. Voi pojat ja tytöt kyllä on noloa touhua tuo, oikeaa vellomista oikein huvittaa koko roskaporukka.

• Anonyymi

Onneksi ei tarvitse enää olla katsomassa sitä touhua. Ei ole yhtään ikävä sinne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      740
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe