Jatkakaa tarinaa

Anonyymi

aina edellisen viestin mukaan.

"Olipa kerran..."

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...välimatka ;)

      • Tuntemattoman pitkä. Mutta siitä huolimatta....



      • Anonyymi
        Irvokas kirjoitti:

        Tuntemattoman pitkä. Mutta siitä huolimatta....

        He tunsivat suurta vetovoimaa toisiinsa. Nainen raotti suojakilpeään kysyen vienosti olisiko mahdollista tavata. Mies empi hetken kuten kissa väijyen hiirtä torpan nurkassa. Rohkaisi koivunkukinnan jälkeen siitepölyä täynnä olevan mielensä ja käänsi autonsa virta-avainta kohdatakseen suuren rakkautensa joka jo...


    • Anonyymi

      perunajauho :)

      • Anonyymi

        Joopa joo,. tilaat sitten perunajauhoa pusseissa jostain perusta tai kolumbiasta olisi suuri matka ostaa "perunajauhoa", samahan se sitten mitä valkoista jauhetta se sitten... perunajauhoahan se on, tietysti.


      • Anonyymi

        Aina oli perunajauhoa jemmassa :D


      • Anonyymi

        Vähän kuin kahviakin ostaisi, pitää olla jotain tiettyä merkkiä ne pavut sitten jostain Etelä-Amerikasta tulleita ja tuoreita papuja mistä tulee hyvää kahvia :D

        Tuon takia perunajauhotkin tulee Perusta, perunamaasta oikein :D


    • Homekorva

      • Anonyymi

        mikään ei korvaa hometta, ainakaan aurajuustossa


    • Anonyymi

      Mutta home=home, eli koti, kuitenkin, huomasin että näissä homeissa on parempi joustavampi levitettävyys näissä mitä olivatkaan castelle-sinihome, kun aura-juustoissa aivan liian kovaa, mutta toisaalta näissä caneste-jutuissa... on paljon leviteltävämpää mutta maku ei ole yhtä hyvä kuin normaalissa perunajauhossa Perusta.

      • Anonyymi

        Minä en perusta Perusta tulevista perunoista ollenkaan. Niiden tuonti Suomeen täytyisi perua, sillä niiden hinnassa o nii paljo verua, että se syö myöskin Terua, joka leikkii nerua, että alakas tyttöystävältä herua. Tosin en tiiä onko tässä väitteessä ees mitään perua


      • Anonyymi

        Et siis perusta perustustakaan ollenkaan, et edes taloosikaan tee perustusta ollenkaan, et perusta Perusta, et perunoista, etkä edes Equadoristakaan?

        Noniin tulihan jo hyvä tarinakin sitten kokonaan höpötyksistä, tarpeeksi hyvin perusta jo equadoriinkin matkustettiin, pitkiä matkoja, kolumbiassakin välillä...


    • Anonyymi

      Parempi jos asuu "three houses" (kolmessa omakotitalossa), kuin jos asuisi "tree houses"(puumajoissa), en tiedä sitten olisiko kolme kotia vai "home" -sitten paras koti asua...

      Joo todella nyt testaan tuota castellon sinihometta leivän päälle, aurassa on kyllä parempi maku :D

      - En ole kyllä maistanut lumiauraa vielä, enkä jääkarhunkaan jyrsijää joka jäitä kyntää asfalteilta joskus.

    • Anonyymi

      Olisi tuossakin sitten: ihmiset asuvat puumajoissa ja niille tulee ruoaksi aina Peru:sta sitä valkoista perunajauhoa (cocaine), jolla elävät :D

      Perunajauhoa Perusta. Perusta puuhun oma maja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lampaan takana on paimen.

      • Anonyymi

        Seinän takana on piano, jos naapuri harrastaa pianonsoittoa, olen kuunnellut, samaa jotain harjoitusta joku tekee, ei minua sinänsä häiritse, kuuntelen vain miten edistyy harjoituksissaan.


    • Anonyymi

      Joo kaiken takana on jotain ja kylkiluiden takana on keuhkot, sen tiedän aika hyvinkin nykyisestäkin kokemuksesta, paljon murtui,tiesin että nyt tuli kylkiluumurtumia juttuja, mutta parantuneet jo alapuolelta kylkiluut, jotta pystyn hengittämään, jotain on vielä parantumatta yläpuolelta, sydämen lähellä olevia jotain... nyt pystyn hengittämään kuitenkin kohtuu hyvin.

      Aika kylkiluita meni tapaturmassa sitten, paranee, mutta niin voin sanoa että salaatinlehti vuodessa ei elimistö mitenkään saa riittävää proteiinia eli energiaa elimistöön mitään tuollaista parantamaan.

    • Anonyymi

      "...mutta ei ollut toista kertaa. Loppu. "

    • Anonyymi

      Niin "olipa kerran..." jutut monesti menevät erilaisiin asioihin, aika hauskastikin sitten sotkeutuvat toisten ihmisten mielikuvituksiin.

    • Anonyymi

      Aina vastakarvaan. Näin:

      Olipa kerran
      Juice Leskinen

      Ei sen väliä kuka sen aloittaa,
      sanoi hän joka aloitti sen
      Jäätyivät pilvet ja jäätyi maa,
      kuljin puistossa eksyneiden

      Niin se alkoi ja loppui aikanaan,
      turha kaahailu pinnalla maan
      Mies ja nainen, erossa toisistaan
      uhraten jumaliaan
      Kuinka varma olinkaan

      Olipa kerran on nimeni mun
      Vain aluksi kelpaan satuun
      Kasvoillain näin kasvot unohdetun
      Olin kasvanut kiinni katuun

      Hän virheitä teki, mä virheitä tein,
      muka uskoen kohtaloon
      Pois hän sielunsa antoi, mä omani vein
      panttilainaamoon

      Tapoimme tuskan ja kätkimme sen
      maahan siunaamattomaan
      Joka yö se palasi kummitellen
      synkästä piilostaan
      Kuinka varma olinkaan

      Olipa kerran on nimeni mun
      Vain aluksi kelpaan satuun
      Kasvoillain näin kasvot unohdetun.
      Olin kasvanut kiinni katuun

      Nyt on tänään ja huominen uusi on
      palkkalistoilla rakkauden työn
      Ei löytynyt elämä sivuilta lukemiston
      Noita juttuja noitien yön

      Olipa kerran on nimeni mun
      Vain aluksi kelpaan satuun
      Kasvoillain näin kasvot unohdetun.
      Olin kasvanut kiinni katuun

      https://www.youtube.com/watch?v=Oxj2JMMLXys

      xLiner

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "kuurahousut kekkosella, pipo päässä pakkasella, piispan viikset paasikivellä..."


    • Anonyymi

      ... mitenkähän tuohon sitten laittaisi jos pitää olla pipo päässä pakkaselle, no ehkä: "toppatakki päällä espanjan lennolla" näin voisi valmistautua ilmaston muutokseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe