TERVEHDYS KAIKILLE!!!

yks typy

Nyt viimein kotona. Aamulla viideltä kylläkin vasta. Mitä tänne kuuluu?? Onko mitään romansseja syntynyt jne. :=))))
Halusin tässä näin ens hätään heti tervehtiä teitä :=)))
Ikävä ollutkin koneelle ja vähän kotiinkin.Työt alkais maanantaina. Ulkona näyttää olevan ihana aurinkoinen päivä vaikka totutteleminen tuohon pakkaseen taas on. Nyt alan purkamaan matkatavaroita ja käyn lenkillä ja laitan pitkästä aikaa toppavaatteet päälle. Täällä ollut joku muukin yks typy näköjään nikistä päätelleen.
Palataan illemmalla asiaan. Tässä teille vielä aurinkoinen hymyni :=))))))
Kertokaa heti, jos jotain äsksöniä täällä tapahtunut minun poissaollessani :=)))

17

601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarhuri

mitään,mut siitä huolimatta tervetuloa kotiin:o)))

• Tuo vanha, tuttu otsikko - mielikuvituksen puutetta kait.

>Nyt viimein kotona. Aamulla viideltä kylläkin vasta.<

Aamuviideltä kotona...hmmm...kumpi oli ensin eteisen lattialla - Sinä vai päivän lehti?

T. MM.

• yks typy

hyvä että olet vielä sefuna :=)))
        Aamun lehti oli ensin. Piti napata aamulla itsekin nukahtamispilleri, että sai edes 4 tuntia nukuttua.
        Tässä vaan olen kuin ällikällä lyöty, enkä tiedä mistä nää kotihommat aloittais, kun niin helpolla päässyt 6 viikkoa. :=))))

• Doe-10

Tervetuloa takaisin vaan:-))Hiljasempaahan täällä on ollut,mutta feikkejä ja romansseja..lue itse;=))

• yks typy

ainakaan vielä alkaa lueskelemaan. Miten Doen romanssi :=)))
        Siitä kanarian linnuista jotka siellä parvekkeella iltaisin lauloi, sain tietoa kirjaston lintukirjasta.
        Ne olivat cerveza-varpunen ja punkkutulkkunen.
        Oli muuten raskaat tuliaiset kantaa. 10 litraa kanarian punkkua. Litrahinta 1,55 euroa. Tottui siellä paikalliseen tapaan, eli ruokajuomaan, niin pakko oli tuoda. Tulee täällä muuten niin kovin kalliiksi :=)))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

ainakaan vielä alkaa lueskelemaan. Miten Doen romanssi :=)))
        Siitä kanarian linnuista jotka siellä parvekkeella iltaisin lauloi, sain tietoa kirjaston lintukirjasta.
        Ne olivat cerveza-varpunen ja punkkutulkkunen.
        Oli muuten raskaat tuliaiset kantaa. 10 litraa kanarian punkkua. Litrahinta 1,55 euroa. Tottui siellä paikalliseen tapaan, eli ruokajuomaan, niin pakko oli tuoda. Tulee täällä muuten niin kovin kalliiksi :=)))))

viiniä siellä.No,eipä tarvitse kuskata sitä Ilokadulle vähään aikaan;-))

Koita silti hiukka rajoittaa sitä punkun ottamista tai alkaa cerveza-tulkkunen laulamaan korvissa jatkuvasti:))

Doen romanssi?Hmm..välillä riidellään,että ikkunat helisee,mutta tämähän on sitä "normaalia"elämää,kun ensirakkauden huuma vaihtuu vakaaksi suhteeksi.Kiintymys kasvaa silti jatkuvasti:)

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

viiniä siellä.No,eipä tarvitse kuskata sitä Ilokadulle vähään aikaan;-))

Koita silti hiukka rajoittaa sitä punkun ottamista tai alkaa cerveza-tulkkunen laulamaan korvissa jatkuvasti:))

Doen romanssi?Hmm..välillä riidellään,että ikkunat helisee,mutta tämähän on sitä "normaalia"elämää,kun ensirakkauden huuma vaihtuu vakaaksi suhteeksi.Kiintymys kasvaa silti jatkuvasti:)

että Ilokadun firma ei ole enää minun vaan Carmenin.
        Ja mitähän sinä Doe olet ottanut, kun se oli cervetza-varpunen ja punkkutulkkunen. :=))))
        Enhän minä, kuin ruokajuomaksi vain.
        Joo niinhän se on joka suhteessa että ensihuuma pikkuhiljaa alkaa haihtumaan ja sen jälkeen tuleekin vakavammat paikat :=))))
        Minäkin ajattelin tuolla reissussa alkaa katoliseksi, mutta kun siinä uskossa nainen on hellan ja nyrkin välissä ja miehet nauttii vapaasti turistinaisista vaikka vaan siestan ajan, niin päätin että ei ole oikea usko mulle :=))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

että Ilokadun firma ei ole enää minun vaan Carmenin.
        Ja mitähän sinä Doe olet ottanut, kun se oli cervetza-varpunen ja punkkutulkkunen. :=))))
        Enhän minä, kuin ruokajuomaksi vain.
        Joo niinhän se on joka suhteessa että ensihuuma pikkuhiljaa alkaa haihtumaan ja sen jälkeen tuleekin vakavammat paikat :=))))
        Minäkin ajattelin tuolla reissussa alkaa katoliseksi, mutta kun siinä uskossa nainen on hellan ja nyrkin välissä ja miehet nauttii vapaasti turistinaisista vaikka vaan siestan ajan, niin päätin että ei ole oikea usko mulle :=))))

Ilokadun firmalla olla enää omistajaa ollenkaan..
        Enhän minä sen kummempia ole ottanut,kun plandasin cervezan tulkkusella.Tuli aika maittava cocktail:)))

Myöskään minä en pidä katolisuudesta,eli olen vain tällainen luterilainen..

• Otso

ja tervetuloa ihanaan arkeen, jota kuitekin oot kaiholla odottanut? Niin se 6 viikkoa vierähti ja olet tietysti paljon, paljon kokeneempi ja viisaampi. Ethän huomaa yhtään kateuden häivää? No kiva kun palasit!!

• yks typy

Toisaalta oli ihan kiva palata varsinkin tänne aurinkoiseen kevääseen. Kävin tuossa parin tunnin lenkillä ja nautin auringosta. Eihän suomen kevättä mikään voita :=))))
        Vielä kun sais tänne kotiin siivoojan ja ruoan laittajan kaikki olis hyvin. Täällä poika saanut melko siivoa aikaan. Saunanlauteilla kaljapulloja jne. Pitäneet kaveraiden kanssa ilmeisesti parit saunaillat täällä.

• sydänystävä

ja tervetuloa takaisin, tänne pakkasten keskelle.
      tuntuu varmaan aika ankeelta 6viikon lämmön jälkeen kylmät.

• yks typy

Lämpötilassa oli kyllä aikamoinen heitto, mutta oli kuitenkin kiva palata tänne arkirutiinin pariin ja väljempään asuntoon. Kivahan se on lomalle aina lähteä, mutta kiva taas palata kotiin.
        Mitenkäs täällä hurisee? Näyttänyt tulevan uusia nikkejä vai ovatko vanhoja uusia :=))))
        Ajattelin itsekin kyllä nikin vaihtoa, mutta kait minun juttuni olisivat paljastaneet minut heti :=)))

• sydänystävä
        yks typy kirjoitti:

Lämpötilassa oli kyllä aikamoinen heitto, mutta oli kuitenkin kiva palata tänne arkirutiinin pariin ja väljempään asuntoon. Kivahan se on lomalle aina lähteä, mutta kiva taas palata kotiin.
        Mitenkäs täällä hurisee? Näyttänyt tulevan uusia nikkejä vai ovatko vanhoja uusia :=))))
        Ajattelin itsekin kyllä nikin vaihtoa, mutta kait minun juttuni olisivat paljastaneet minut heti :=)))

vakkarit kaikki hävinneet jonnekkin,uusia on kyllä tullut.kaikki sinua kaivanneet,joten eiköhä ala porukat kotiutumaan nyt.

• yks typy
        sydänystävä kirjoitti:

vakkarit kaikki hävinneet jonnekkin,uusia on kyllä tullut.kaikki sinua kaivanneet,joten eiköhä ala porukat kotiutumaan nyt.

että vakkarit hävinneet!! Odotappas josko ne alkais palailla. Teen aloituksen uudestaan. Meidänhän piti nyt laittaa huuhaaa sekaisin :=))))

• sydänystävä
        yks typy kirjoitti:

että vakkarit hävinneet!! Odotappas josko ne alkais palailla. Teen aloituksen uudestaan. Meidänhän piti nyt laittaa huuhaaa sekaisin :=))))

sekaisin,mulla vähän hankalaa kirjoittelu yhdellä kädellä...leikattu toista. ei onnistu hymiöt sun muut kuviot.

• yks typy
        sydänystävä kirjoitti:

sekaisin,mulla vähän hankalaa kirjoittelu yhdellä kädellä...leikattu toista. ei onnistu hymiöt sun muut kuviot.

sinun käteen sattunut? No ei tarvi kertoa, mutta kait se kuitenkaan ei mitään pahempaa ole? :=)))

• sydänystävä
        yks typy kirjoitti:

sinun käteen sattunut? No ei tarvi kertoa, mutta kait se kuitenkaan ei mitään pahempaa ole? :=)))

pahempaa,sairasloma on kyllä pitkä...kesäkuun loppuun.pitkää pinnaa kysyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1787
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1134
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe