Ilmasto huijaus

Anonyymi

Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tuota ilmastonmuutos asiaa. Katsokaa ja etsikää oikeat tiedot ilmastonmuutoksesta tieteellisesti. Poliittisesti asia on tarkoituksella uutisoitu väärin, eikä valtamedia suostu uutisoimaan tieteellistä näkökulmaa. Esimerkiksi lähes kaikissa graafisissa kuvissa on jätetty tarkoituksella dataa pois, tai jätetty 30 luvun ilmasto tiedot pois, mutta se pois jätetty data löytyy kyllä. Näin ihmisiä huijataan ja saadaan uskomaan ilmastonmuutokseen. Ja mikä törkeintä, siinä huijataan meidän rahat ja niistä ei tiedä minne ne menee, tuskin ilmastonmuutokseen.

47

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko miettinyt kuka sinun mielipiteesi rahoittaa? Kivihiili- vai öljybisness?

• Anonyymi

Eihän tällä vouhotuksella ollut muuta tarkoitusta kuin saada kansalta avoin valtakirja tuleville veronkorotuksille. Kyllä täytyy sanoa että taidamme olla keskimäärin aika yksinkertaista porukkaa, ainoastaan 17.5% ei mennyt tähän kusetukseen!

• Anonyymi

17,5% on osuus, jonka koulutus jäi runkkaamiseen koulun vessassa ja röökaamiseen sen takana.

• Anonyymi

Tuosta juuri voi päätellä , että hyväuskoiset uskovat kaiken mitä kirjoitetaan, eivätkä heti osaa epäillä mitään. Toisaalta todella hyväosaiset saavat hyviä virkoja ja pallkkioita kun he ovat ainakin uskovinaan.
        Maailma opettaa meitä laitapolkujen kulkijoita. Aina kannattaa epäillä.

• Anonyymi

Jännää kuinka sana "vouhottaa" on yhtäkkiä tullut mukaan useisiin ilmastonmuutokseen liittyviin keskusteluihin. Katsokaa huviksenne, mitä google - haku tuottaa kun laitatte hakusanoiksi

vouhottaa ilmastonmuutos

Sama käsiala, samat lauseet, samat avainsanat, sama kirjoittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännää kuinka sana "vouhottaa" on yhtäkkiä tullut mukaan useisiin ilmastonmuutokseen liittyviin keskusteluihin. Katsokaa huviksenne, mitä google - haku tuottaa kun laitatte hakusanoiksi

vouhottaa ilmastonmuutos

Voidaan myös käyttää sanaa öyhöttää, jos toi vouhottaminen häiritsee ;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan myös käyttää sanaa öyhöttää, jos toi vouhottaminen häiritsee ;-)

Se on ihan ok. Helpompi tunnistaa mitkä viestit ovat yhden ja saman vouhonyymin kirjoittamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan ok. Helpompi tunnistaa mitkä viestit ovat yhden ja saman vouhonyymin kirjoittamia.

Miten tuo lässyttäminen? Ilamstosäikähtäneet lässyttävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo lässyttäminen? Ilamstosäikähtäneet lässyttävät.

Ilamstosäikähtäneet panikoivat.

• Anonyymi kirjoitti:

vouhottaa ilmastonmuutos

Vau! Ettei vain olisi kyseessä ilkeiden denialistien s-a-l-a-l-i-i-t-t-o?

Entäpä sana "hourimoida"?
        Sitä olen minäkin käyttänyt, vaikka en olekaan Sähkis.

• Anonyymi

IPCC:n tehtävä on poliittinen
      Koko ilmastoteatteria pyörittää hallitusten välinen ilmastopaneeli IPCC, jonka päättävän elimen yleiskokouksen (General Assembly) osallistujat ovat pääasiassa ilman tieteellistä pätevyyttä olevia virkamiehiä sekä hallitusten ja kansalaisjärjestöjen edustajia.

IPCC:n tehtävänä on koota ja arvioida ihmisen aiheuttamaa ilmaston lämpenemistä ja sen vaikutuksia koskevaa tieteellistä tietämystä. Sen tehtävänä ei siis ole tutkia lämpeneekö vai ei ja mistä syystä, vaan vahvistaa poliittisella tasolla tehtyjä oletuksia: ihmisen tuottama hiilidioksidi aiheuttaa maapallon katastrofaalisen lämpiämisen.

IPCC on ennenkin jäänyt kiinni valehtelusta, miksi sitä pitäis uskoa?

• Anonyymi

IPCC esittelee tutkimustuloksia ja arvioi ilmaston kehitystä niiden perusteella. Minkä tutkimustuloksen IPCC on väittänyt olevan jotakin muuta kuin mitä tutkimuksen tehnyt tiedemiesryhmä oli itse kertonut? Siitähän IPCC:n väitetyssä valehtelussa olisi kysymys.

• Anonyymi kirjoitti:

IPCC esittelee tutkimustuloksia ja arvioi ilmaston kehitystä niiden perusteella. Minkä tutkimustuloksen IPCC on väittänyt olevan jotakin muuta kuin mitä tutkimuksen tehnyt tiedemiesryhmä oli itse kertonut? Siitähän IPCC:n väitetyssä valehtelussa olisi kysymys.

Jos jollakulla on tuollaista tiedossaan niin laittakaa lyhytlinkki kohteeseen viestinne aivan ensimmäiseksi sanaksi ja vastatkaa tähän. Vaikka viestinne joutuisi poistoon niin näen siitä profiilini kautta sata ensimmäistä kirjainta (välilyönnit mukaan lukien). Lyhytlinkki mahtuu hyvin tuohon sataan merkkiin eli tulee perille.

Olen ennenkin tuonut näissä keskusteluissa esille sellaista materiaalia joka on muuten joutunut poistatuksen kohteeksi. Sillä ei ole ollut väliä olenko ollut kanssanne asiasta samaa mieltä vai en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä joku ipcc:n puolustelija poistelee viestejä perusteettomasti.
        Ei ole mikään salaisuus, että ipcc julkaisee koululaisten raapustuksia "tieteenä".
        Onko se nyt se "tiedemiesryhmä" joka edustaa suurinta tietämystä?
        Esim. himalajan sulaminen kokonaan vuoteen 2035 mennessä. Hah! Onko edennyt vauhdikkaasti?

• Asia on juuri näin. On muuten aika erikoista, että palstalla on niitäkin, jotka puhuvat tieteellisen menetelmän puolesta, mutta samaan aikaan tarjoilevat toisessa yhteydessä IPCC:läistä ilmastohuttua todisteeksi jostakin.

IPCC:n lähtökohta ja mandaatti on mitä epätieteellisin: ensin poliittisesti päätetään, miten asia on (ihmisen CO2-päästöt lämmittävät ilmastoa) ja sitten ryhdytään kokoamaan vahvistusta tuolle hypoteesille. Kyseessä on siis yksi tieteentekemisen pahimmista virheistä eli ei oteta huomioon omaa hypoteesia vastaan puhuvia seikkoja, vaan sysätään ne syrjään.

Oikeastaan mitään esimerkkejä IPCC:n valehtelusta on turha edes kysellä, kun koko elimen tieteellinen peruslähtökohta on virheellinen ja valheellinen.

• Aesdifaeger kirjoitti:

Jos jollakulla on tuollaista tiedossaan niin laittakaa lyhytlinkki kohteeseen viestinne aivan ensimmäiseksi sanaksi ja vastatkaa tähän. Vaikka viestinne joutuisi poistoon niin näen siitä profiilini kautta sata ensimmäistä kirjainta (välilyönnit mukaan lukien). Lyhytlinkki mahtuu hyvin tuohon sataan merkkiin eli tulee perille.

Olen ennenkin tuonut näissä keskusteluissa esille sellaista materiaalia joka on muuten joutunut poistatuksen kohteeksi. Sillä ei ole ollut väliä olenko ollut kanssanne asiasta samaa mieltä vai en.

Tähän mennessä en ole nähnyt yhtään poistettua vastausta viestiini jossa pyysin lyhytlinkkejä todisteisiin IPCC:n valehtelusta.

• Anonyymi
        PierreReview kirjoitti:

Asia on juuri näin. On muuten aika erikoista, että palstalla on niitäkin, jotka puhuvat tieteellisen menetelmän puolesta, mutta samaan aikaan tarjoilevat toisessa yhteydessä IPCC:läistä ilmastohuttua todisteeksi jostakin.

IPCC:n lähtökohta ja mandaatti on mitä epätieteellisin: ensin poliittisesti päätetään, miten asia on (ihmisen CO2-päästöt lämmittävät ilmastoa) ja sitten ryhdytään kokoamaan vahvistusta tuolle hypoteesille. Kyseessä on siis yksi tieteentekemisen pahimmista virheistä eli ei oteta huomioon omaa hypoteesia vastaan puhuvia seikkoja, vaan sysätään ne syrjään.

Oikeastaan mitään esimerkkejä IPCC:n valehtelusta on turha edes kysellä, kun koko elimen tieteellinen peruslähtökohta on virheellinen ja valheellinen.

Esitäpä todiste IPCC:n valehtelusta. Väitteitä ja käsienheiluttelua esittää kuka tahansa mutta perusteltujen väitteiden esittäminen onkin jo vaikeampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitäpä todiste IPCC:n valehtelusta. Väitteitä ja käsienheiluttelua esittää kuka tahansa mutta perusteltujen väitteiden esittäminen onkin jo vaikeampaa.

Eikös ne suureen ääneen ja ilman perusteluita vakuuta ihmisen lämmittävän ilmastoa?
        Siinähän sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti et ymmärtänyt lukemaasi. Tuossa aiemmassa kommentissani tuli aivan yksiselitteisesti ja perustellusti selväksi, että IPCC:n missiossa on tieteellisyydessä ja metodologiassa paha valuvika. Toisin kuin tuossa yllä eräässä kommentissa annetaan ymmärtää, IPCC:n arviot ilmaston kehityksestä eivät ole valideja, koska ko. elin rajoittaa tarkastelun vain yhteen potentiaalisesti ilmastoon vaikuttavaan tekijään. Kun peruslähtökohta on vinoutunut virheellinen ja valheellinen, on luonnollisesti myös niin, että johtopäätökset ovat enemmän tai vähemmän vinoutuneita, virheellisiä ja valheellisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuota puulaakia arvosteltu huuhaasta jo pitkään.

https://journal.fi/tt/article/view/57567/19483

• Anonyymi

Taas aivan tyhjänpäiväistä lässytystä denialisteilta. Ei minkäänmoisia perusteluja koville väitteille.

• Anonyymi

Tarkennatko vielä, että mille väitteille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennatko vielä, että mille väitteille?

No esim aloituksessa esitetään väite: " Esimerkiksi lähes kaikissa graafisissa kuvissa on jätetty tarkoituksella dataa pois, tai jätetty 30 luvun ilmasto tiedot pois, mutta se pois jätetty data löytyy kyllä."

Saiskos tähän edes alkeellisen todisteen.

• Jukka Heinonen 31.03.2019 18.06 eli Seuran artikkeli IPCC:n tavasta olla kommentoimatta muutoksia raporteissaan on otettu talteen ja löytyy tarvittaessa hakusanoilla

Seura perehtyi Kansainvälisen ilmastopaneelin erityisraporttiin

Se ei kuitenkaan vastannut itse kysymykseen, jonka kovat väitteet herättivät. Väitettiin että lähes kaikista graafisista kuvista olisi jätetty dataa pois tai jätetty 30 - luvun ilmastotiedot pois. Tälle väitteelle haettiin näyttöä mutta Seuran artikkelissa ei sellaista tuosta asiasta löytynyt. Jos siis tiedätte mistä tuollaista näyttöä löytyy niin laittakaa vastauksena tähän viestiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No esim aloituksessa esitetään väite: " Esimerkiksi lähes kaikissa graafisissa kuvissa on jätetty tarkoituksella dataa pois, tai jätetty 30 luvun ilmasto tiedot pois, mutta se pois jätetty data löytyy kyllä."

Saiskos tähän edes alkeellisen todisteen.

Nuo käppyräväärennäkset on osoitettu jo moneen kertaan.
        Jostain syystä ne poistellaan aina kovin innokkaasti täältä.

• Anonyymi

Esimerkiksi tähän siis (lyhyt)linkillä alkava viesti vastaukseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi tähän siis (lyhyt)linkillä alkava viesti vastaukseksi.

Ei kun siis tähän eli reksiteröidyllä nimimerkillä kirjoitettuun viestiin. Olipa se vastaus minulle tai kenelle tahansa rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittavalle niin näemme aina vastauksista alun vaikka itse vastaus olisikin poistettu.

• Anonyymi

Kummallista lämpiämistä kun pitää lankapaitaa pitää päällä vaikka on kohta kesäkuu. Talo vaatii lämmitystä nytkin.
      Oudolta vaikuttaa, jossain jotain mystistä. Jos keskilämpötila sitten osoittaa lämpiämistä niin voisi hieman rivakammin tapahtua ettei tavitsisi paleteua , tulee niin kalliiksi kun kuluu monta vaatekertaa reikääntyy kerralla. Auttaisiko juhannuskokko.

• Anonyymi

Juhannuskokko kyllä lämmittäisi mutta ei sen ympärille city ihmisiä sovi päästää. Voipi iskeä kipinät villamekosta tai paidasta läpi. Onneksi meillä on EU, jonka direktiivit takuuvarmasti piakkoin kieltävät kaikenlaisen avotulen teon maalla ja kaupungeissa.

• Anonyymi

Intiassa ilma niin huonoa, että tappaa.
      Televisio näytti uutisissa tilanteen siellä.
      Siellä nyt vihreille hommia, joten käärikää hihat.
      Suomi on jo laittanut asiansa kuntoon.

• Keskustelussa joku ihmetteli sitä että minun viesteissäni ovat linkit säilyneet.

Ihmettelijälle tiedoksi että todella monet minun kirjoittamat viestit ovat täältä kadonneet aikain kuluessa. Jos kyseessä on ollut mielestäni tärkeä viesti jonka haluan jäävän näkyville niin annan perusteettomasta poistamisesta ylläpidolle palautetta tarvittaessa useampaan kertaan ja lopulta omalla nimelläni, jota kautta sitten viestejä on palauteltu. Tuosta syystä johtuen talletan kaikista mielestäni tärkeistä viesteistä sekä alkuperäisen linkin jonka saa myös "Jaa" toiminnolla sekä viestin sisällön ja lähetysajankohdan palauttamispyyntöä varten.

• Anonyymi

Kumpaan tulee luottaa enemmän, NASAN tutkijoita, jotka pystyvät havainnoimaan Linnunradan ulkopuolisia tapahtumia ja mittaamaan olosuhteita Marsin pinnallakin vai palstan anonyymiä mielipiteen kirjoittajaa.?

• Olisikohan parempi, että suutari (=NASA)pysyisi lestissään? Klimatologia ei nimittäin ole mitään rakettitiedettä, joten NASA:lla olisi paljon *tähdellisempää* tekemistä kuin olla osa poliittista ilmastoaktivismia.

Itse asiassa sotkeutuminen ilmastoasiaan on tuhrinut pahoin ennen niin kunniakasta ja maineikasta instituutiota. En kehtaisi enää vetää ylleni t-paitaa tai hupparia, jossa on NASA:n logo.

Onhan tämä AGW-ilmastohumppaan sekaantuminen tuomittu useamman kymmenen entisen astronautin ja NASA-tutkijan taholta. Esimerkiksi se, että menneiden vuosikymmenien lämpötilakäyrä on erilainen vaikkapa vuosina 1999 ja 2016 on aivan riittävä todiste siitä, ettei kaikki ole kunnossa, vaan menneisyyttä ja ilmastohistoriaa yritetään manipuloida.

• Jos joku haluaa antaa minulle linkin esilläpitämistä varten niin KIRJOITA SE VIESTISI ENSIMMÄISEKSI TEKSTIKSI. Rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittava näkee saamistaan ja poistoon menneistä vastauksista vain ja ainoastaan ensimmäiset sata merkkiä. Nytkin näin että 21.5. oli joku toivonut jonkun linkin esilläpitoa mutta kirjoittanut siihen alkuun muuta tekstiä niin että linkistä näkyi vain htt..

Tältä se näyttää jälkeenpäin ilmoituksista katsottuna: aijaa.com/ldeae9

Tuon enempää ei viestien aluista jää jäljelle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Käykää katsomassa YLEn Mot ohjelma ilmastomuutos peruttu.
        Taitaa myös ilmasto kylmetä tulevan pienen jääkauden ajaksi.
        Edellisen pienen jääkauden aikana auringonpilkut hävisivät melkein kokonaan.
        Aurinko on ollut pitkään pilkuton, tulevan jääkauden johdosta.
        Tästä osoitteesta voitte seurata mahdollisia auringonpilkkuja
        https://www.swpc.noaa.gov/communities/space-weather-enthusiasts

• Anonyymi

Tuskinpa se tuleva jääkausi Auringonpilkkuihin vaikuttaa.

• Anonyymi

Voisipa joskus peukuttaa jotain kommentteja,mutta pitäis rekisteröityä sillä samalla nimimerkillä..ei kiitos,omat mielipiteet on kielletty? Aika paljonkin olisin peukuttanu.Siis tällä sivulla eikä muillakaan ole kielletty mun mielipiteitä,mutta oon oppinu että naisella ei saa olla mielipidettä..paitsi se: Kyllä kultaseni,tottakai kultaseni..olen samaa mieltä,kultaseni... ; D

• Anonyymi

Tuli ihan mieleen Melania Trump..eipä käy kateeksi..saakohan se ikinä omaa elämäänsä takasin..?? Tuskinpa.Se maksetaan ulos,kun se joskus rupsahtaa...Mutta sillonhan se on VAPAA!!! JEE!!!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auringonpilkut puuttuivat edellisen pikkujääkauden aikana. Oli Mauderin minimi1640-1850 aikana.
        Yleltä löytyvässä ohjelmassa kerrotaan mitä pikku jääkusi vaikutti Euroopassa. Alla olevasta osoitteesta voit käydä katsomassa, Mitä on tulemassa, toivottavasti päästään helpommalla.
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/11/pieni-jaakausi-jatti-jalkeensa-nalkaa-sotaa-ja-kohtalokasta-taidetta.

Asia selvä. Hiilidioksidi aiheuttaa ilmastonmuutoksen, joka taas estää auringonpilkkujen muodostumisen.

• Anonyymi

No totuushan on että suomen päätökset on yksi hyttysen piru maailmassa,ostan ylijäämäruokaa ja vaihdoin aurinkosähköön..En ole viherpiipertäjä,mutta tykkään enemmän eläimistä kuin ihmisistä..lihan syönnistä en luovu.Olen 50v nainen.

• Anonyymi

Surullisinta on ketkä(eniten) tuhoaa tän maailman..Kylmät(itsekkäät) ihmiset..yleensä ne on miehiä..Vielä 30-40vuotiaanakin ne ajattelee vaan itteään..Isompi auto,isompi ego.jne,jne..Niin pitkä lista..Ne ei ole koskaan ajatellu vaikka perhettään,kunhan saavat elää ja pullistella kuin poikamiehet.Naiset kasvaa aikuiseksi usein jo tosi nuorena(vastuu,ei tukiverkkoa)

• Anonyymi

Ihanaa että joku välittää <3
        Itse olen vasta 12 v joten minulla on vielä helppoa parantaa elämäntapojani, ja niin aion myös tehdä.

• Anonyymi

Mulle on ihan sama miten kuolen..kunhan en joudu kitumaan..ei tää niin hyvä elämä ole ollu...51v.

• Anonyymi

Ei ole vaan kyse susta. Mieti vähän muitakin! Eläimiä ja ihmisiä ja muita eliöitä, eikö niillä ole mitään väliä? Onko väliä vain sillä mikä koskee sinua?!
        Minulle alkaa riittää ihmisten typerä käytös, aina on kyse vain itsestä...

• Anonyymi

Jos et usko ilmaston muutokseen, niin entä siihen minkä omin silmin voi nähdä, ympäristön roskaamiseen ja tuhoamiseen?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe