Sellaisia te aina haluatte.
Onko naiset rattomies hyvä kumppani?
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on rattomies?
-epätietoinen nainen-- Anonyymi
Miespuolinen vastine ilotytölle.
- Anonyymi
Rattomies on pettävä komea panomies joka panee muita naisia.
k&k on paras.
- Anonyymi
Sellaisia aitoja k&k-miehiä on harvassa. Yleensä jokaisesta paljastuu jotain epämiellyttävää, vähintäänkin ovat sovinisteja.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia aitoja k&k-miehiä on harvassa. Yleensä jokaisesta paljastuu jotain epämiellyttävää, vähintäänkin ovat sovinisteja.
Niin no sen pitää aidosti ja varmasti olla k&k.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Niin no sen pitää aidosti ja varmasti olla k&k.
Harmis ei ole aito k&k. Mässäilee toisten epäonnella.
Anonyymi kirjoitti:
Harmis ei ole aito k&k. Mässäilee toisten epäonnella.
On se :)
Saa kai sitä epäkohdista toinen huomauttaa.- Anonyymi
On se :)
Saa kai sitä epäkohdista toinen huomauttaa.Huomauttaminen on eri asia kuin se, että etsimällä etsii jotain mistä voi nalkuttaa, jatkuvasti. Ihmisten valinnoista, tyhmyydestä jne.
Anonyymi kirjoitti:
Huomauttaminen on eri asia kuin se, että etsimällä etsii jotain mistä voi nalkuttaa, jatkuvasti. Ihmisten valinnoista, tyhmyydestä jne.
Ei kai mies nalkuta? Niinhän on sanottu :)
Harmis on suloinen.
En ole huomannut nalkuttamista enkä kitinää, hänhän on aina iloinen :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomauttaminen on eri asia kuin se, että etsimällä etsii jotain mistä voi nalkuttaa, jatkuvasti. Ihmisten valinnoista, tyhmyydestä jne.
Just noin.
Ja sitten kun Harmikselle huomauttaa asiasta, niin vastaus on joka kerta, että "halusin vain herättää keskustelua kenties hieman provosoivasti".
Mä en ainakaan jaksa keskustella tuolla tavalla ja ihmetellä koko ajan sitä miten tyhmiä muut ihmiset on...siis Harmiksen mielestä. Ja Harmiksellahan on kuulemma parempi persekin kuin Waltteri Torikalla että on komeampi kuin kaikki muut miehet....
Jos nuo on ns. huumoria niin mulla on hyvin erilainen huumorintaju. Anonyymi kirjoitti:
Just noin.
Ja sitten kun Harmikselle huomauttaa asiasta, niin vastaus on joka kerta, että "halusin vain herättää keskustelua kenties hieman provosoivasti".
Mä en ainakaan jaksa keskustella tuolla tavalla ja ihmetellä koko ajan sitä miten tyhmiä muut ihmiset on...siis Harmiksen mielestä. Ja Harmiksellahan on kuulemma parempi persekin kuin Waltteri Torikalla että on komeampi kuin kaikki muut miehet....
Jos nuo on ns. huumoria niin mulla on hyvin erilainen huumorintaju.Kyllä sillä on parempi kuin Torikalla, siitä ei tarvitse nalkuttaa kenenkään :'D
Minusta hänellä on upea huumorintaju, sitä pitäis nyt sinunkin yrittää vaan tajuta.
Harmis on ihan väärinymmärretty jos noin sanot.- Anonyymi
Kyllä sillä on parempi kuin Torikalla, siitä ei tarvitse nalkuttaa kenenkään :'D
Minusta hänellä on upea huumorintaju, sitä pitäis nyt sinunkin yrittää vaan tajuta.
Harmis on ihan väärinymmärretty jos noin sanot.Te olette siis olleet jo treffeillä, jos on tiedossa että perse on parempi...
No onnea sitten vaan. - Anonyymi
Kyllä sillä on parempi kuin Torikalla, siitä ei tarvitse nalkuttaa kenenkään :'D
Harmis on ihan väärinymmärretty jos noin sanot.Et ole nähnyt sen kaikkia kommentteja, esim. IkisM:n ajoilta. Harmis pukee huumoriksi mutta veikkaan että kyseessä on jotenkin huonoitsetuntoinen ihminen.
- Anonyymi
Ei kai mies nalkuta? Niinhän on sanottu :)
Harmis on suloinen.
En ole huomannut nalkuttamista enkä kitinää, hänhän on aina iloinen :)Et ole huomannut ennenkään. Tapaus pertti x 2 muiden varoituksista huolimatta.
Entä se viimeisin miesseikkailu kun olit niin rakastunut. :D
pönttis on tyyppiesimerkki naisesta joka on helposti huijattavissa. Anonyymi kirjoitti:
Te olette siis olleet jo treffeillä, jos on tiedossa että perse on parempi...
No onnea sitten vaan.No comments.
Olen kyllä sitä mieltä, että yleensä tuommoinen pitää sitten loppuviimeks varmistaa näppituntumalla.Anonyymi kirjoitti:
Et ole huomannut ennenkään. Tapaus pertti x 2 muiden varoituksista huolimatta.
Entä se viimeisin miesseikkailu kun olit niin rakastunut. :D
pönttis on tyyppiesimerkki naisesta joka on helposti huijattavissa.Tuhmaa :(
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nähnyt sen kaikkia kommentteja, esim. IkisM:n ajoilta. Harmis pukee huumoriksi mutta veikkaan että kyseessä on jotenkin huonoitsetuntoinen ihminen.
Mustamaalaat häntä...
- Anonyymi
Mustamaalaat häntä...
En, en ole pitänyt kaikista harmiksen tai ikisM:n kommenteista, enkä ymmärrä niitä huumoriksi, ja olen tehnyt niistä omat johtopäätökseni. Sinä teet omasi. Jos harmiksesta pidät, se on oma asiasi.
Anonyymi kirjoitti:
En, en ole pitänyt kaikista harmiksen tai ikisM:n kommenteista, enkä ymmärrä niitä huumoriksi, ja olen tehnyt niistä omat johtopäätökseni. Sinä teet omasi. Jos harmiksesta pidät, se on oma asiasi.
Totta kai se on oma asia :)
En minä häntä ole ikisM-ajoilta lukenut, mutta nyt hän on Harmis :)Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi kaikilla voi olla huonoja päiviä, niin kuin minullakin,
kyllä se kommenteissa sitten näkyy. Näkyy se sinunkin mielipiteissä, nih.misspönttöuuni kirjoitti:
Harmis on ihan väärinymmärretty jos noin sanot.Ihan vain väärinkäsitysten välttämiseksi; Vaikka olen lanseerannut palstalla nalkutus sanan, en ole tuo kirjoittaja.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Ihan vain väärinkäsitysten välttämiseksi; Vaikka olen lanseerannut palstalla nalkutus sanan, en ole tuo kirjoittaja.
Kauanko sinä olet tällä palstalla kirjoitellut? Nalkutushan on ihan tuttu ja käytetty sana varmasti jo paljon ennen sinuakin. Että ei kannata ottaa "kunniaa"...
- Anonyymi
Rattomies on rento ja hauska. Sellainen on helpompi valita kuin vakava ja tylsä.
Mieshuora?
Juu, ei.- Anonyymi
Naiset on pelimiesten perään. Sitten ne itkee kun mies pettää.
- Anonyymi
Rattopoika lirkuttelee naisen makkariin ja jättää sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882