Muistilista persuille ja muille lapsenmielisille

100

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotrohan puhui asiaa :D pitöisi tosiaan siirtyä kahden välisiin suhteisiin ja antaa piutpaut pakotteille, myydä suomalaisia tuotteita naapurille.

Ihmettelen miten kova kohu tuosta noussut kun demarileiri taas kunnostautui eläintenkiduttajan lausunnolla, rinne antoi heti anteeksi:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6cf6538b-7c52-473e-8390-488a4111e466

SDP:hän on muutenkin kunnostautunut suvaitsevaisuudessa, raiskauksia puolustava imaami, omaa tytärtään raiskannut pedofiili jne. on ihan tyypillistä demarileiriä, melkein yhtä pahoja ovat kuin kokoomuslaiset.

• Kokoomuslaiset ovat vastuullista väkeä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kokoomuslaiset ovat vastuullista väkeä.

Vastuullisia, missähän kohtaa?

Ei ne muista salomaiden asukkeja.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Vastuullisia, missähän kohtaa?

Ei ne muista salomaiden asukkeja.

Kaikissa salomaiden asukkaissa asuu pieni lehmä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kaikissa salomaiden asukkaissa asuu pieni lehmä.

No nyt oli pakko nauraa.

Sä olet vetänyt jogurttia.

No nyt oli pakko nauraa.

Sä olet vetänyt jogurttia.

Jogurtti tulee maalta, lehmästä.

Myös kokoomuslaisille.

Myös kokoomuslaisille.

En käytä maitotaloustuotteita (paitti voita ja gheetä).

• Iku-Turso kirjoitti:

Ja minä kun luulin sinun elävän alkoholia lukuunottamatta terveellisesti.

• Iku-Turso kirjoitti:

Voita on käytettävä,

ei margariinia. Ei yhtään margariinia.

Ennen sanottiin, että margariiniin pantiin kissan rasvaa.

Mikä se "ghee" oli? Kuulostaa Pattayan tuontituotteelta. Jotain palmurasvaa?

• Vihertäjä kirjoitti:

Ja minä kun luulin sinun elävän alkoholia lukuunottamatta terveellisesti.

Olen likipitäen absolutisti, ja voita menee 500g kuukaudessa. Ei pöllömpää?

Voita on käytettävä,

ei margariinia. Ei yhtään margariinia.

Ennen sanottiin, että margariiniin pantiin kissan rasvaa.

Mikä se "ghee" oli? Kuulostaa Pattayan tuontituotteelta. Jotain palmurasvaa?

Kirkastettua voita.

Sitä käytetään myös blinitaikinaan, jos olet joskus tehnyt (siellä itärajalla).

• Iku-Turso kirjoitti:

Kirkastettua voita.

Sitä käytetään myös blinitaikinaan, jos olet joskus tehnyt (siellä itärajalla).

Ai semmosta sosetta...

Kokeilepas blenderiin kaksi kananmunaa, yksi banaani ja jotain lesettä (kaurahiutaleita) voi laittaa.

Vatkailet sitä vähän ja saat taikinan. Mausteiksi voit laittaa kanelia ja hunajaa.

Sitten blinipannuun tirisemään.

Mitä sanot?

Ai semmosta sosetta...

Kokeilepas blenderiin kaksi kananmunaa, yksi banaani ja jotain lesettä (kaurahiutaleita) voi laittaa.

Vatkailet sitä vähän ja saat taikinan. Mausteiksi voit laittaa kanelia ja hunajaa.

Sitten blinipannuun tirisemään.

Mitä sanot?

En ottaisi noita mädin kera.

• Iku-Turso kirjoitti:

En ottaisi noita mädin kera.

Ei siihen mäti kuulu!

Se on proteiinipitoinen aamupala.

Taivas varjele, mätiä

Älä sotke reseptiä joka on tarkkaan harkittu ja kehitetty.

Ei siihen mäti kuulu!

Se on proteiinipitoinen aamupala.

Taivas varjele, mätiä

Älä sotke reseptiä joka on tarkkaan harkittu ja kehitetty.

Ei tuo sinun "kakkusi" korvaa blinejä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Ei tuo sinun "kakkusi" korvaa blinejä.

No rupea vatkaamaan, ja maista ensin ennen ku tyrmäät :)

• Anonyymi

Mitäs pidät harmis tästä?

Mielestäni paras lukemani analyysi siitä, miten kaikki on muuttunut...

"Sillä aikaa, kun muut pohtivat hallitusta, me voimme katsella mitä oikein tuli valituksi.

Keskusta, tuo maajussien sankari ja multaisa muistutus siitä ettei ruoka tule kaupasta, valitsi uusiksi edustajikseen pari pappia, rehtoreita ja opettajia. Aitoviertä astelevan emännän sijaan keskustan äänestäjät panivat uskonsa myös maisteriin, insinööriin, diplomaattiin ja yhteen rajavartiotaustaiseen entiseen kunnanjohtajaan. Aromikkaan lantahöyryn sijaan uudesta keskustasta nousee kurin ja järjestyksen kunnollinen tuoksu.

Yllätys ei ole se, että kokoomuksen uudet kansanedustajat ovat järkiään korkeasti koulutettuja kauppa-, valtio- ja yhteiskuntatieteiden aloilta. Heidän lisäkseen vanhaan tottunut ehkä odotti jonkinlaista yrittäjähenkistä jytäjumppaa, mutta kaikkea vielä: poliisi, lakimies, syyttäjä ja teologi. Ei mikään joustava markkinahenkinen kykypuolue, vaan enemmänkin semmoinen vallitseviin yhteiskuntarakenteisiin luottava status quo -asiantuntijaorganisaatio. Miten sille liberaalille ketteryydelle kävi?

Ja minne pienyrittäjät, nuo ahkerat-Suomen muurahaiset sitten ovat menneet? Perussuomalaisiin. Muutaman tohtorin, pastorin ja konstaapelin jatkona on peräti yhdeksän yrittäjäksi ilmoittautunutta. Vanhoja puolueita haastava protestiääni ei siis nousekaan lähiökapakoiden työttömistä, vaan suomalaisesta miespuolisesta pienyrittäjästä, jolle seuraa pitävät ehkä kokoomuksesta karanneet sarisairaanhoitajat.

No mutta sosialidemokraatit, ehkä heidän äänestäjänsä sentään muistelevat tehtaanpiippu-Suomea ja noukkivat joukostaan rasvahaalareita vetämään kättä lippaan työläisen auringonlaskun kunniaksi? Vielä mitä. Pikemminkin heidän uusista kasvoistaan löytyy vankka ruohonjuuritason sote-edustus: lääkärin lisäksi peräti neljä sairaanhoitajaa. Duunariksi itsensä esittelee enää vain yksi uusi, korkeakoulutettua väkeä on jo puolet – profiili mukailee arvatenkin hyvin kansan yleistä koulutuskehitystä. Myös Vasemmistoliitosta sinikaulukset ovat kadonneet – uudet edustajat ovat järkiään yliopistossa koulutettua väkeä, seassa ainoastaan yksi vanhanliiton paperityöntekijä kuin muistumana aatteen juurista.

Entäpä vihreät, nuo perinteiset puunhalaajat ja haihattelevat höttöpäähipit? Tuliko vihreistä naisistumisen myötä entistä huonommin realismia ymmärtävä tyttöpuolue? Vielä mitä. Uusista kasvoista peräti kolme on diplomi-insinööriä ja yksi maatalous-metsätieteiden maisteri.

Jos uusien kansanedustajien perusteella vetää mutkat suoriksi, on meillä käsissämme auktoriteetteja kunnioittava kurin keskusta, kokoomuksen oppinut oikeuspuolue, syvien rivien yrittäjäpersut, yhteiskuntavalveutuneet demarihoitajat ja vihreiden kovat luonnontieteet. Näillä mennään."

No rupea vatkaamaan, ja maista ensin ennen ku tyrmäät :)

Tyrmäsin jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs pidät harmis tästä?

Mielestäni paras lukemani analyysi siitä, miten kaikki on muuttunut...

"Sillä aikaa, kun muut pohtivat hallitusta, me voimme katsella mitä oikein tuli valituksi.

Keskusta, tuo maajussien sankari ja multaisa muistutus siitä ettei ruoka tule kaupasta, valitsi uusiksi edustajikseen pari pappia, rehtoreita ja opettajia. Aitoviertä astelevan emännän sijaan keskustan äänestäjät panivat uskonsa myös maisteriin, insinööriin, diplomaattiin ja yhteen rajavartiotaustaiseen entiseen kunnanjohtajaan. Aromikkaan lantahöyryn sijaan uudesta keskustasta nousee kurin ja järjestyksen kunnollinen tuoksu.

Yllätys ei ole se, että kokoomuksen uudet kansanedustajat ovat järkiään korkeasti koulutettuja kauppa-, valtio- ja yhteiskuntatieteiden aloilta. Heidän lisäkseen vanhaan tottunut ehkä odotti jonkinlaista yrittäjähenkistä jytäjumppaa, mutta kaikkea vielä: poliisi, lakimies, syyttäjä ja teologi. Ei mikään joustava markkinahenkinen kykypuolue, vaan enemmänkin semmoinen vallitseviin yhteiskuntarakenteisiin luottava status quo -asiantuntijaorganisaatio. Miten sille liberaalille ketteryydelle kävi?

Ja minne pienyrittäjät, nuo ahkerat-Suomen muurahaiset sitten ovat menneet? Perussuomalaisiin. Muutaman tohtorin, pastorin ja konstaapelin jatkona on peräti yhdeksän yrittäjäksi ilmoittautunutta. Vanhoja puolueita haastava protestiääni ei siis nousekaan lähiökapakoiden työttömistä, vaan suomalaisesta miespuolisesta pienyrittäjästä, jolle seuraa pitävät ehkä kokoomuksesta karanneet sarisairaanhoitajat.

No mutta sosialidemokraatit, ehkä heidän äänestäjänsä sentään muistelevat tehtaanpiippu-Suomea ja noukkivat joukostaan rasvahaalareita vetämään kättä lippaan työläisen auringonlaskun kunniaksi? Vielä mitä. Pikemminkin heidän uusista kasvoistaan löytyy vankka ruohonjuuritason sote-edustus: lääkärin lisäksi peräti neljä sairaanhoitajaa. Duunariksi itsensä esittelee enää vain yksi uusi, korkeakoulutettua väkeä on jo puolet – profiili mukailee arvatenkin hyvin kansan yleistä koulutuskehitystä. Myös Vasemmistoliitosta sinikaulukset ovat kadonneet – uudet edustajat ovat järkiään yliopistossa koulutettua väkeä, seassa ainoastaan yksi vanhanliiton paperityöntekijä kuin muistumana aatteen juurista.

Entäpä vihreät, nuo perinteiset puunhalaajat ja haihattelevat höttöpäähipit? Tuliko vihreistä naisistumisen myötä entistä huonommin realismia ymmärtävä tyttöpuolue? Vielä mitä. Uusista kasvoista peräti kolme on diplomi-insinööriä ja yksi maatalous-metsätieteiden maisteri.

Jos uusien kansanedustajien perusteella vetää mutkat suoriksi, on meillä käsissämme auktoriteetteja kunnioittava kurin keskusta, kokoomuksen oppinut oikeuspuolue, syvien rivien yrittäjäpersut, yhteiskuntavalveutuneet demarihoitajat ja vihreiden kovat luonnontieteet. Näillä mennään."

Tämä selittää mielestäni täydellisesti sen, miksi olemme tällä hetkellä Suomen suurin puolue:

"Ja minne pienyrittäjät, nuo ahkerat-Suomen muurahaiset sitten ovat menneet? Perussuomalaisiin. Muutaman tohtorin, pastorin ja konstaapelin jatkona on peräti yhdeksän yrittäjäksi ilmoittautunutta. Vanhoja puolueita haastava protestiääni ei siis nousekaan lähiökapakoiden työttömistä, vaan suomalaisesta miespuolisesta pienyrittäjästä, jolle seuraa pitävät ehkä kokoomuksesta karanneet sarisairaanhoitajat."

Olen huomannut tämän kehityksen myös irl. Kuten olen usein sanonut, Halla-aho on kaikin tavoin osoittanut halveksuntansa wt -porukkaa kohtaan. Enää ei eletä Soinin aikoja.

• Iku-Turso kirjoitti:

Tyrmäsin jo.

Siitä tulee taikinaa siitä massasta...
        Nuole sitten omia blinikippojasi äläkä yritä minun vadilleni.

Mulla on ollut koekeittiö. Eilisen jäljiltä leijuu palaneen käry.

Siitä tulee taikinaa siitä massasta...
        Nuole sitten omia blinikippojasi äläkä yritä minun vadilleni.

Mulla on ollut koekeittiö. Eilisen jäljiltä leijuu palaneen käry.

En ole tulossa sinun vad(e)illesi.

Paistoin eilen vanhammalle tyttärelleni ohukaisia ruuaksi. Pikkuisella oli kuumetta pahimmoillaan 39,6°C, eikä pihvi oikein uponnut.

• Iku-Turso kirjoitti:

En ole tulossa sinun vad(e)illesi.

Paistoin eilen vanhammalle tyttärelleni ohukaisia ruuaksi. Pikkuisella oli kuumetta pahimmoillaan 39,6°C, eikä pihvi oikein uponnut.

No voi toista...:(

Eihän siinä nyt pihvit uppoa tietenkään, oot se sinäkin välillä isä.
        Se on äijäruokaa salin jälkeen.

Lettu luiskahtaa helpommin ja saa paremmin siitä energiaa.
        Älä sählää tyttöjen hoidossa.

No voi toista...:(

Eihän siinä nyt pihvit uppoa tietenkään, oot se sinäkin välillä isä.
        Se on äijäruokaa salin jälkeen.

Lettu luiskahtaa helpommin ja saa paremmin siitä energiaa.
        Älä sählää tyttöjen hoidossa.

No joo, piti olla vähän tavanomaista luovempi. Suklismannavelli upposi myös iltasella.

• Iku-Turso kirjoitti:

No joo, piti olla vähän tavanomaista luovempi. Suklismannavelli upposi myös iltasella.

Noniin. Nyt kuulostaa jo lupsakammalta.

Sitten kuorit hälle appelsiineja ja teet valmiiksi viipaloituja omenanlohkoja.

Noniin. Nyt kuulostaa jo lupsakammalta.

Sitten kuorit hälle appelsiineja ja teet valmiiksi viipaloituja omenanlohkoja.

Kurkku oli kipeänä, siksi piti olla sitä velliä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kurkku oli kipeänä, siksi piti olla sitä velliä.

Mikä kevätflunssa liikkeellä, osalla ollut pahoinvointia katugallupin mukaan...

Yrittäkäähän nyt tervehtyä.

Hyviä öitä tänne jokaiselle :)

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Myös kokoomuslaisille.

Paskanmarjat jugurtti mistään lehmästä tule. Yoghurt on maitojalostustuote tullen Uudenmaan suurmaatilallisten lehmien utareista, joka sitten jalostetaan Yoghutriski. Uudellamaalla tulee kaikki tuotos mitä suomenmaassa kyetään tuottamaan taikka jalostamaan. Koko muu Suomi odottaa valtionapuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Paskanmarjat jugurtti mistään lehmästä tule. Yoghurt on maitojalostustuote tullen Uudenmaan suurmaatilallisten lehmien utareista, joka sitten jalostetaan Yoghutriski. Uudellamaalla tulee kaikki tuotos mitä suomenmaassa kyetään tuottamaan taikka jalostamaan. Koko muu Suomi odottaa valtionapuja.

Jogurtti tulee LEHMÄSTÄ. Se on ihan varmaa.

• Oon miettinyt, että kun mistään ei löydy sopivaa puoluetta, niin pitäs perustaa oma.

Äkkiäkö siihen äänet kasaisi.

• Palstalta löytyisi heti jo viisi (kuusi).

• Sori vaan, mutta en äänestäisi puoluettasi. Tekisit varmaan Sipiläistä politiikkaa.

• Iku-Turso kirjoitti:

Palstalta löytyisi heti jo viisi (kuusi).

Paljonkos niitä tarvittiin...

• Vihertäjä kirjoitti:

Sori vaan, mutta en äänestäisi puoluettasi. Tekisit varmaan Sipiläistä politiikkaa.

Kuule, on ihan omat suunnat.

Paljonkos niitä tarvittiin...

5 000 kpl.

Sen verran palstalla on jo sivunikkejä.

Kuule, on ihan omat suunnat.

Joko tulit järkiisi Sipilän suhteen?

• Iku-Turso kirjoitti:

5 000 kpl.

Sen verran palstalla on jo sivunikkejä.

5000 :)

Tiedä, miten tässä politiikkaan hermostuu.

• Vihertäjä kirjoitti:

Mitä sinä nyt haastattelet siinä?

• Vihertäjä kirjoitti:

Ei se ainakaan mun miessuhteita saa estää :'D

Mitä sinä nyt haastattelet siinä?

Nokun jos meinasit Suomen diktaattoriksi, niin pitäähän minun olla aatteistasi hyvin perillä.

• Vihertäjä kirjoitti:

Nokun jos meinasit Suomen diktaattoriksi, niin pitäähän minun olla aatteistasi hyvin perillä.

Pohjois-Karjalan Putina.

• Iku-Turso kirjoitti:

Pohjois-Karjalan Putina.

Juurevat aatteet.

Niistä lähdetään.

Ja jos olisin poliitikko, antaisin aina napakan vastauksen.
        Ärsyttää kun haastatteluissa pitää arvailla.

Juurevat aatteet.

Niistä lähdetään.

Ja jos olisin poliitikko, antaisin aina napakan vastauksen.
        Ärsyttää kun haastatteluissa pitää arvailla.

Itäraja auki ja Pohjois-Karjalaan Venäjän oma kenraalikuvernööri.

Varo niitä v.tun perssuja.

• Iku-Turso kirjoitti:

Itäraja auki ja Pohjois-Karjalaan Venäjän oma kenraalikuvernööri.

Varo niitä v.tun perssuja.

Mikäs varotus tuo on :)

Mikäs varotus tuo on :)

Etkö lue uutisia (ja viranomaistiedotteita)?

Persut ympäri Euroopan ovat Putinin liekanarussa.

• Iku-Turso kirjoitti:

Etkö lue uutisia (ja viranomaistiedotteita)?

Persut ympäri Euroopan ovat Putinin liekanarussa.

En. Luen vaan palstauutisia.

ja nurkkakunnan paikallislehteä, lähinnä tiedoitteita Martta-kerhosta.

Ei oo Putinia näkynyt.

En. Luen vaan palstauutisia.

ja nurkkakunnan paikallislehteä, lähinnä tiedoitteita Martta-kerhosta.

Ei oo Putinia näkynyt.

Putin ilmestyy sinne pian mittailemaan tiluksiaan.

• Iku-Turso kirjoitti:

Eikä ilmesty!

• Iku-Turso kirjoitti:

Mulla on uusi tuliterä kyltti seinässä:" Varokaa dobermannia".

Tänään hankin. Kun hoitokoiria hulmuaa välillä irti, niin parempi.

Eikä ilmesty!

Oli nähty tänään Nilsiässä. Huomenna en tiedä missä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Oli nähty tänään Nilsiässä. Huomenna en tiedä missä.

Nyt nukkumaan marakatti.

Mulla on jo taju kankaalla.

Unia. Ei tuu Putin, panen verannan kiinni.

Nyt nukkumaan marakatti.

Mulla on jo taju kankaalla.

Unia. Ei tuu Putin, panen verannan kiinni.

Mulla on huominen ja ylihuominen koulua, sitten loppuviikko ja ensi viikko vapaata.

Kesäkuun kaksi ekaa viikkoa tiukkaa opiskelua, ja sen jälkeen kesäloma.

Öitä sulle, ja varo Putinia.

• Iku-Turso kirjoitti:

Mulla on huominen ja ylihuominen koulua, sitten loppuviikko ja ensi viikko vapaata.

Kesäkuun kaksi ekaa viikkoa tiukkaa opiskelua, ja sen jälkeen kesäloma.

Öitä sulle, ja varo Putinia.

Eli sluibailet...

Eipä oo reilua tuo.

Eli sluibailet...

Eipä oo reilua tuo.

En ole sluibaillut.

Tenttiä tentin perään, ja kaikista pelkkiä vitosia.

• Iku-Turso kirjoitti:

En ole sluibaillut.

Tenttiä tentin perään, ja kaikista pelkkiä vitosia.

Käytät tietysti laskinta. Ei se ole sallittua. Päässä ne pitäisi.

Sitten yrität rentoilla koko kesän. Ei sitä täällä hyvällä katsota.
        Menet kesätöihin varastolle.

Käytät tietysti laskinta. Ei se ole sallittua. Päässä ne pitäisi.

Sitten yrität rentoilla koko kesän. Ei sitä täällä hyvällä katsota.
        Menet kesätöihin varastolle.

Joo, tänään matematiikan kokeessa käytin laskinta. Muutoin käytän taloushallinnon ohjelmia ja Exceliä.

Minä olin alustavasti sopinut tekeväni yhden huoneistoremontin lomalla, mutta nyt näyttää siltä että minua tarvitaan enemmän toisaalla.

• Iku-Turso kirjoitti:

Joo, tänään matematiikan kokeessa käytin laskinta. Muutoin käytän taloushallinnon ohjelmia ja Exceliä.

Minä olin alustavasti sopinut tekeväni yhden huoneistoremontin lomalla, mutta nyt näyttää siltä että minua tarvitaan enemmän toisaalla.

Joo, vilunkia.

Vitoset pois.

Sen remontin teet, siitä ei luisteta.
        Naulaa vaan nakuttamaan.

Erotan kyllä tekosyyt.

• Iku-Turso kirjoitti:

Mitä piti laskea kokeessa?

Mitä piti laskea kokeessa?

Prosentteja, arvonlisäveroa, korkoa, korkoa korolle

Talousmatematiikkaa.

Joo, vilunkia.

Vitoset pois.

Sen remontin teet, siitä ei luisteta.
        Naulaa vaan nakuttamaan.

Erotan kyllä tekosyyt.

Kyllä se nyt jää remontit tekemättä, luulen niin. Pitää vielä katsella aikataulutusta jos se olisi mahdollista sovittaa muihin menoihin.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kyllä se nyt jää remontit tekemättä, luulen niin. Pitää vielä katsella aikataulutusta jos se olisi mahdollista sovittaa muihin menoihin.

Häät? Menetkö nyt naimisiin?

• Iku-Turso kirjoitti:

Prosentteja, arvonlisäveroa, korkoa, korkoa korolle

Talousmatematiikkaa.

Hyiii. Pahinta, mitä tiedän.

Huimaako?

Häät? Menetkö nyt naimisiin?

En mene nyt naimisiin.

Hyiii. Pahinta, mitä tiedän.

Huimaako?

Aika simppeliähän tuo talousmatematiikka on.

• Iku-Turso kirjoitti:

En mene nyt naimisiin.

Sulle kävis ukkomiehen rooli. Yritä.

• Iku-Turso kirjoitti:

No ei se ihan niin mene.

Minä näen numerot ihan muina kuin numeroina.

Sulle kävis ukkomiehen rooli. Yritä.

Kyllä se on yritettävä vielä, olen vähän niinkuin luvannut.

• Iku-Turso kirjoitti:

Yleensä se, joka sanoo, että matematiikka on simppeliä,

on joko laskenut väärin tai huijaa.

No ei se ihan niin mene.

Minä näen numerot ihan muina kuin numeroina.

Kyllä se menee just niinqu sanoin.

• Iku-Turso kirjoitti:

Aamen ! Aamen! Aamen!
        Ole sanasi mittainen mies.

Millon?

• Iku-Turso kirjoitti:

Kyllä se menee just niinqu sanoin.

Tylsää. Nukahdan.

• Iku-Turso kirjoitti:

Minä olen luvannut etten mene ikinä.

Aamen ! Aamen! Aamen!
        Ole sanasi mittainen mies.

Millon?

En ajatellut keskustella siitä aiheesta.

Minä olen luvannut etten mene ikinä.

Mitä teet jos houkutus kasvaa liian suureksi?

• Iku-Turso kirjoitti:

En ajatellut keskustella siitä aiheesta.

Etpä niin, mutta minä ajattelin.

Matematiikka nuivettaa ihmisen.

Virkisty, ukkeli. Olet ihan nuupallaan.

• Iku-Turso kirjoitti:

Sanon etten suostu.

• Iku-Turso kirjoitti:

Vain suklaaseen houkutus voi kasvaa järjettömiin mittasuhteisiin,
        mutta sekin on enää muisto vain.

Vain suklaaseen houkutus voi kasvaa järjettömiin mittasuhteisiin,
        mutta sekin on enää muisto vain.

Eikö suklaa enää maistu?

• Iku-Turso kirjoitti:

Eikö suklaa enää maistu?

Maistuisi, mutta hullukaan halua sellaisia kipuja ja väänteitä.

Muistiani on koulittu.

Maistuisi, mutta hullukaan halua sellaisia kipuja ja väänteitä.

Muistiani on koulittu.

Kroonistunut haimatulehdus?

• Iku-Turso kirjoitti:

Eikä ole. Minä en voi syödä mitään rasvaa enkä herkkua.

• Iku-Turso kirjoitti:

Puhu hääkakusta älä haimasta.

Puhu hääkakusta älä haimasta.

Minä en päätä hääkakkua.

Eikä ole. Minä en voi syödä mitään rasvaa enkä herkkua.

Nyt lähti läskit.

• Iku-Turso kirjoitti:

Nyt lähti läskit.

*pärsk*

• misspönttöuuni
        Iku-Turso kirjoitti:

Minä en päätä hääkakkua.

No maista nyt ainakin ennakkoon.

Suosittelen Sacheria.

No maista nyt ainakin ennakkoon.

Suosittelen Sacheria.

Älä mulle suosittele, en päätä hääkakkua.

• Iku-Turso kirjoitti:

Älä mulle suosittele, en päätä hääkakkua.

No helev.tti syöthän sinä sitä ainakin!

• Iku-Turso kirjoitti:

Nyt lähti läskit.

Nyt mä olen niin suloinen etten kestä enää itekään tätä

*naur*

No helev.tti syöthän sinä sitä ainakin!

Syön mitä syötetään.

Nyt mä olen niin suloinen etten kestä enää itekään tätä

*naur*

Olet syönyt/juonut niin paljon makeaa, että haima sanoi *POKS*.

• Iku-Turso kirjoitti:

Syön mitä syötetään.

Possut tekee niin (ehkä myös kompostisiilit), ei miehet.

• Iku-Turso kirjoitti:

Olet syönyt/juonut niin paljon makeaa, että haima sanoi *POKS*.

Eeääh...

Mutta kyllä mä makeasta tykkäsin, ja suolasestakin.

Possut tekee niin (ehkä myös kompostisiilit), ei miehet.

Elä ruppee yrittämään manipuloida.

Tiedän tarkalleen mihin ryhdyn.

• Iku-Turso kirjoitti:

Elä ruppee yrittämään manipuloida.

Tiedän tarkalleen mihin ryhdyn.

Nuinhan sinä sanoit kun rupesit minuakin jututtammaan, vuan kaikkihan sen on nähnynnä mikä oli lopputulos.

Että ei oo viimesseen lauseesees luottoa :D

Nuinhan sinä sanoit kun rupesit minuakin jututtammaan, vuan kaikkihan sen on nähnynnä mikä oli lopputulos.

Että ei oo viimesseen lauseesees luottoa :D

Olisi kiva tietää miten sinä itsesi lisäsit tähän yhtälöön?

• Iku-Turso kirjoitti:

Olisi kiva tietää miten sinä itsesi lisäsit tähän yhtälöön?

No ihan sillä, että mun pitäs lähteä tankkaamaan nyt auto.

No ihan sillä, että mun pitäs lähteä tankkaamaan nyt auto.

Palataan asiaan tuonnempana.

• Aika mahdotonta..
      "Perussuomalaisilla on ennenkin ollut ongelmia propaganda-ansojen kanssa. Esimerkiksi toisinaan puolueen kansanedustajat ja aktiivit ovat joutuneet vahingossa keskelle uusnatsien ansoittamia tilaisuuksia, eivätkä ole päässeet poistumaan rivistöstä ennen kuin muutaman kilometrin marssimisen tai itse pitämänsä juhlapuheen jälken."

• Anonyymi

Persuslaisten oma propaganda on kyllä aika surkuhupaisaa, mutta ikävä kyllä sekin uppoaa elämämkoululaisiin. Ikinä eivät mitään kehittävää keksi vaan aina vain yrittävät lypsää jollain negatiivisella asialla. Nämä eurovaalimainokset nyt ovat aivan vitsi, että oikein saunapalvista valittavat.

• Anonyymi

Kokoomuksen älykkyyden puuttuminen on läpinäkyvää, presidenttikin niin lapsellinen lapsensa kanssa, joka ei varmaankaan ole edes omansa, tuskin tulee siittiöitä enää papalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3908
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      991
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      878
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      861
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe