Kuulutko Suomeen / henkinen kotimaasi

Anonyymi

YLE:llä mielenkiintoinen testi:
https://yle.fi/uutiset/3-10733523

Mulle tuli tulokseksi että toinen kotimaani on Romania, henkisiä naapureita Bulgaria ja Tsekki. Kauimpana minusta on Luxenburg ja Irlanti.

Pitäisiköhän lähteä Tsekkiin Skodia tekemään...

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olin belgi.

      • Anonyymi

        Minä myös


    • Huomenta. Tärähti Kypros tuosta. Ranska ja Tsekki naapureina. Mikä jottei.

    • Mjaa

      Kummallista, mutta mä olen ton mukaan irlantilainen.

      Kas kummaa.

      (Naurua)


      • Minä olin myös irlantilainen. Naapureita oli Ruotsia ja Malta. Perustuiko tuo testi todellisuudessa juurikaan faktoihin kysymysten ja logiikan suhteen?


      • Musti.Hintikka

      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Irlantilaisista mirreistä vain muutama prosentti on punapäitä. Kaikki loput naiset naiset näyttävät tältä.

        (Hirn)

        https://i.pinimg.com/474x/bb/e9/21/bbe921fcc24b497c640c79d01f955954--football-girls-football-fans.jpg

        Ihan hyvännäköinen tuo irkku nainen oli. Itse olen nähnyt lähibussipysäkillä ja yliopistolla irkkunaisen. Ei hän juuri suomalaisesta eroa, vaikka on vähän hiuksiltaan tummempi. Celtic Woman yhtye tulee minun tietääkseni Irlannista.

        https://www.youtube.com/watch?v=Yfwlj0gba_k

        Kelttiläisiä naisia ne irkkunaiset perimmältään ovat?


    • Mein andere Heimatland ist Deutscland. Mein nachbarländer sind Holland und Luxemburg.

      Vielä kun Kölninvettä oppisi suihkuttelemaan. Moselin viinilaaksoon johonkin linnaan asustelemaan.

      • Anonyymi

        Scheissen Fuhrerin linnaan asumaankin. Kotkanpesään yksinään tai Hitlerin bunkkeriin Berliinissä.

        Melkein yhtä hauskoja galluppeja kuin ikävä-palstan jotkut.

        Minulle ehdotti englantia, mutta viimeinen vastaus ratkaisi että espanja se on :D


    • Tanska!? Wtf? Ikke en god ting!

    • Portugali.

    • Anonyymi

      Toinen kotimaani on testin mukaan Saksa. No enpä ihmettele osaan kieltä ja sukuni eräs haara on peräisin sieltä.

    • Saksa.

    • Anonyymi

      Tuli: terveisiä Espanjasta :D

    • Anonyymi

      Eikö kenellekään tule Suomea kotimaana? :D

    • Anonyymi

      Ruotsi. Irlanti ja Suomi mainittu seuraavina. Aito juntti 😁

      xLiner

      • Ei välttämättä juntti. En minäkään melkein samoilla maalla juntiksi tunnustaudu. Itselläni Irlanti oli ykkönen, Ruotsi heti seuraava ja sitten sinun Suomesi tilalla oli Malta.


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Ei välttämättä juntti. En minäkään melkein samoilla maalla juntiksi tunnustaudu. Itselläni Irlanti oli ykkönen, Ruotsi heti seuraava ja sitten sinun Suomesi tilalla oli Malta.

        Mä olen juntti ja ylpeä siitä Se on vain positiivinen piirre kaikkien ihme haihattelijoiden seassa. Tuttua, vakaata ja turvallista, maanläheistä ja käytännöllistä! Nih prkl.. 😊

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen juntti ja ylpeä siitä Se on vain positiivinen piirre kaikkien ihme haihattelijoiden seassa. Tuttua, vakaata ja turvallista, maanläheistä ja käytännöllistä! Nih prkl.. 😊

        xL

        Minä en taas pidä juntteudesta. Tällä vuosikymmenellä lauluin hetken yksien jalkapalloultrien kanssa kannustuslaulu futisotteluissa. Ei ollut HJK, mutta minua alkoi ärsyttämään se porukan juntteus. Heillä oli tahallisia junttilauluja valikoimassaan. Ja jalkapallojoukkueen ultrakannattajan lisä nimi oli Rednecks eli punaniska, juntti suomeksi. Lopetin laulamasta heidän junttilaulujaan ja lopulta myin seuran kannatuskaulahuivin pois. Moikkaan vielä joitakin näitä ultrakannattajia, sillä olin hetken osa heidän junttiporukkaansa.


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Minä en taas pidä juntteudesta. Tällä vuosikymmenellä lauluin hetken yksien jalkapalloultrien kanssa kannustuslaulu futisotteluissa. Ei ollut HJK, mutta minua alkoi ärsyttämään se porukan juntteus. Heillä oli tahallisia junttilauluja valikoimassaan. Ja jalkapallojoukkueen ultrakannattajan lisä nimi oli Rednecks eli punaniska, juntti suomeksi. Lopetin laulamasta heidän junttilaulujaan ja lopulta myin seuran kannatuskaulahuivin pois. Moikkaan vielä joitakin näitä ultrakannattajia, sillä olin hetken osa heidän junttiporukkaansa.

        Nääh...

        Suomen kesään kuuluu pussikalja ja Popeda 😄

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nääh...

        Suomen kesään kuuluu pussikalja ja Popeda 😄

        xL

        Minulla kesään kuuluu kirkossakäyminen, ruohonleikkaus ja sukulaisten tapaaminen. Kaljaa en koskaan juo ja oluttakin hyvin harvoin. Tänä vuonna ilmeisesti olutta olen juonut kaksi kertaa? Pussikalja -elokuva karkoittaa jo luotaan nimeltään.

        Jos Popedalla tarkoitat seuraavaa niin ei oikein iske!

        https://www.youtube.com/watch?v=9QnytN_2mio


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Minulla kesään kuuluu kirkossakäyminen, ruohonleikkaus ja sukulaisten tapaaminen. Kaljaa en koskaan juo ja oluttakin hyvin harvoin. Tänä vuonna ilmeisesti olutta olen juonut kaksi kertaa? Pussikalja -elokuva karkoittaa jo luotaan nimeltään.

        Jos Popedalla tarkoitat seuraavaa niin ei oikein iske!

        https://www.youtube.com/watch?v=9QnytN_2mio

        Sähän olet juopotellut jo tänä vuonna useammin kuin minä pariin vuoteen. Metsä on mun kirkkoni.

        Popeda on muuten livebändi ihan parhaasta päästä. Taattua laatua :)

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän olet juopotellut jo tänä vuonna useammin kuin minä pariin vuoteen. Metsä on mun kirkkoni.

        Popeda on muuten livebändi ihan parhaasta päästä. Taattua laatua :)

        xLiner

        Anonyymi xLiner: "Sähän olet juopotellut jo tänä vuonna useammin kuin minä pariin vuoteen. Metsä on mun kirkkoni."

        No, juoppotteluksi ei voi sanoa kahta vajaata olutta. Toisen joi raflassa puolilleen ja toisessa pääsin muistaakseni 3/4 osaan eli en ole kerralla juonut edes yhtä täyttä olutta. Kerran olen juonut myös viiniä aterialla. Siinä tämän vuoden alkoholit paria yksittäistä salmaria shottia lukuunottamatta.

        Ei se Popeda Suomen huonoin bändi ole, mutta ei myöskään paras. Suomeen mahtuu monta bändiä ja jotkut ovat olleet markkinoilla jo pitkään. Voin hyväksyä ehkä sen livebändi parhaasta päästä, sillä toimiihan tuo linkkini "Kersantti Karoliina" myös hyvin livenä.


    • Tanska. Naapureina Suomi ja Ranska

    • Anonyymi

      Kreikka tuli.

    • Anonyymi

      Saksa, Viro, Kypros. Ihan hyvä.

    • Saksassa ovat juureni. Äidin puolelta alasaksalaisella kielialueella Pohjois-Saksassa ja isäni puolelta saksankielisessä Sveitsissä, hyvin todennäköisesti... Valitettavasti aikanaan hyvä saksankielentaitoni on pahasti ruosteessa. Donnerwetter und Blitzen! Schlecht!

    • Hola Espanjasta. Aika hauska testi.

      • Hola Senor? Buanas Tardes! Tee toiseen kerran vähän muuttunein vastauksin ja katso säilyykö Espanja henkisenä kotimaanasi?


    • "Toinen kotimaasi on Irlanti!
      Henkisiä naapureitasi ovat Belgia ja Hollanti."

      Kokeile tehdä uudestaan vähän mietityin vastauksin. Itse pikkuisen eritavalla tein. Taas kotimaaksi tuli Irlanti, mutta Ruotsi ja Malta vaihtuivat Belgiaan ja Hollantiin! Tuleeko jollain muullakin toisessa kokeilussa sama maa?

    • Anonyymi

      Kypros. Henkisiä naapureitasi ovat Malta ja Saksa.

      Sopii.

    • Anonyymi

      Hollanti.

      -flowersreally-

      • Mjoo

        Mä en viitsi edes olla salakade, vaan olen ihen rehellisesti ja avoimesti kade, sillä Hollanti on luultavasti ainoa maa jossa olen käynyt, ja josta ei ole jäänyt mieleen ainoatakaan negaatiota, ja siksi olen pitkään luullut, että olen henkisesti hollantilainen, ellen jopa olisi sitä tai sellainen - kuin luonnostaan.

        Ehkä ruksasin jotain väärin. En silti tee testiä uudestaan, sillä virheet ovat totuus.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Mä en viitsi edes olla salakade, vaan olen ihen rehellisesti ja avoimesti kade, sillä Hollanti on luultavasti ainoa maa jossa olen käynyt, ja josta ei ole jäänyt mieleen ainoatakaan negaatiota, ja siksi olen pitkään luullut, että olen henkisesti hollantilainen, ellen jopa olisi sitä tai sellainen - kuin luonnostaan.

        Ehkä ruksasin jotain väärin. En silti tee testiä uudestaan, sillä virheet ovat totuus.

        (Hihitystä)

        Kammottavinta tässä on että lukeudun irlantilaisiin, sillä Irlannista ei tule mitään muuta mieleen kuin jokin vitun Bono, nälänhätä, muuttoliike ja IRA.

        Ei kovin hyvä setti, vai mitä?


        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kammottavinta tässä on että lukeudun irlantilaisiin, sillä Irlannista ei tule mitään muuta mieleen kuin jokin vitun Bono, nälänhätä, muuttoliike ja IRA.

        Ei kovin hyvä setti, vai mitä?


        (Hirn)

        Perhana!

        Unohtui pyhän Patrician päivä.

        Mulla on muuten sellainen pellehattu, jollainen oli hatuntekijällä Liisassa & ihmemaassa. Irlantilaiset pitävät sellaista päässään ryypiskellessään oluitaan keskellä Helsinkiä, ja aiheuttamassa epäjärjestystä omissa pienissä piireissään.

        Mutta tämä oli vain ohimenevä detalji, sillä hatun voi taitella kasaan, ja pop! Se aukeaa jälleen kuin itsestään.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kammottavinta tässä on että lukeudun irlantilaisiin, sillä Irlannista ei tule mitään muuta mieleen kuin jokin vitun Bono, nälänhätä, muuttoliike ja IRA.

        Ei kovin hyvä setti, vai mitä?


        (Hirn)

        Minulla oli Irlanti kahdessa testissä ykkösenä ja kolmannessa toisena. Kyllä Irlannista tulee mieleen Westlike, vai mikä sen poikabändin nimi. Lisäksi sieltä tulee Celtic Woman. Ja Johnny Logan on tainut voittaa Irlannille kolme kertaa Euroviisut. Lisäksi Riverdance on Irlannista. Guinessin olut taitaa olla Irlantilaista olutta. Titanic rakenettiin Irlannin saarella Belfastissa, joka on kyllä Pohjois-Irlannin puolella. Lisäksi pidän seuraavasta irlantilaista tunnelmista, josta suomalainen Hector tehnyt käännösbiisin. Hyvä on se alkuperäinen irlantilainenkin Galwayn ravit.

        https://www.youtube.com/watch?v=rS7IYJsJKJk


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli Irlanti kahdessa testissä ykkösenä ja kolmannessa toisena. Kyllä Irlannista tulee mieleen Westlike, vai mikä sen poikabändin nimi. Lisäksi sieltä tulee Celtic Woman. Ja Johnny Logan on tainut voittaa Irlannille kolme kertaa Euroviisut. Lisäksi Riverdance on Irlannista. Guinessin olut taitaa olla Irlantilaista olutta. Titanic rakenettiin Irlannin saarella Belfastissa, joka on kyllä Pohjois-Irlannin puolella. Lisäksi pidän seuraavasta irlantilaista tunnelmista, josta suomalainen Hector tehnyt käännösbiisin. Hyvä on se alkuperäinen irlantilainenkin Galwayn ravit.

        https://www.youtube.com/watch?v=rS7IYJsJKJk

        Mjoo mjoo

        Tee seuraavalla tavalla: tee testi yli viisikymmentä kertaa, ja aina tuloksen saatuasi tökkää nuppineula kartalle. Kun olet saanut viisikymmentä nuppineulaa kartalle, mittaa niiden kuvion muodostama keskikohta käyttämällä viivotinta tai harppia (CAD käy myös hyvin).

        Olet siinä.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo mjoo

        Tee seuraavalla tavalla: tee testi yli viisikymmentä kertaa, ja aina tuloksen saatuasi tökkää nuppineula kartalle. Kun olet saanut viisikymmentä nuppineulaa kartalle, mittaa niiden kuvion muodostama keskikohta käyttämällä viivotinta tai harppia (CAD käy myös hyvin).

        Olet siinä.

        (Hihitystä)

        Tuossa oli ideaa, mutta ei sitä testi oikein kolmea kertaa enempää jaksa tehdä. Halusin vain tuolla anonyymina vahingossa vastaamalla sanoa, että Irlannista löytyy kaikenlaista. En katsonut noita juttuja mistään wikipediasta. Sinäkin muistit St. Patrickin päivän. Minä lisäisin uskovaisena, että siellä jotkut katoliset menevät kirkko-oluelle jumalanpalveluksen jälkeen. Tarkemmin ajateltuna kaikenlaista Irlannista tulee mieleen. Yksi oli siellä töissä Googlella ja kertoi paljon Irlannista.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Tuossa oli ideaa, mutta ei sitä testi oikein kolmea kertaa enempää jaksa tehdä. Halusin vain tuolla anonyymina vahingossa vastaamalla sanoa, että Irlannista löytyy kaikenlaista. En katsonut noita juttuja mistään wikipediasta. Sinäkin muistit St. Patrickin päivän. Minä lisäisin uskovaisena, että siellä jotkut katoliset menevät kirkko-oluelle jumalanpalveluksen jälkeen. Tarkemmin ajateltuna kaikenlaista Irlannista tulee mieleen. Yksi oli siellä töissä Googlella ja kertoi paljon Irlannista.

        Ei niin.

        Lisäksi on mainittava, että puhuin Patriciasta, en Patricista.

        Keskustelenko tässä Tatun vai Patun kanssa?

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Ei niin.

        Lisäksi on mainittava, että puhuin Patriciasta, en Patricista.

        Keskustelenko tässä Tatun vai Patun kanssa?

        (Hirn)

        Aaa!

        Siis pyhästä Patrickista!

        Pyhyys on oppisuunta, joka ei miellytä mieltäni. Se ei vain futaa.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Aaa!

        Siis pyhästä Patrickista!

        Pyhyys on oppisuunta, joka ei miellytä mieltäni. Se ei vain futaa.

        (Naurua)

        Mjoo

        Ehkä pyhä Patricia voisi olla poikkeustapaus. En kyllä osaa sanoa miten.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Mä en viitsi edes olla salakade, vaan olen ihen rehellisesti ja avoimesti kade, sillä Hollanti on luultavasti ainoa maa jossa olen käynyt, ja josta ei ole jäänyt mieleen ainoatakaan negaatiota, ja siksi olen pitkään luullut, että olen henkisesti hollantilainen, ellen jopa olisi sitä tai sellainen - kuin luonnostaan.

        Ehkä ruksasin jotain väärin. En silti tee testiä uudestaan, sillä virheet ovat totuus.

        (Hihitystä)

        No jos sua yhtään lohduttaa, niin mulla oli Irlanti henkisenä naapurina.

        Mitäs me suvakkihuorat
        [vapaavalintainen, mielellään huvittunut, äännähdys tähän]

        -flowersreally-


    • Anonyymi

      Mulle tuli Deutschland, mikä onkin harvinaisen oikein. Puhun ja ihailen Saksaa.

    • No ei tuo kovin kaus viskaa:

      Toinen kotimaasi on Slovakia!

      Nuo sensijaan vähän jopa yllättävää:

      Henkisiä naapureitasi ovat Portugali ja Espanja.

      Tuo ei yllätä yhtään jälkiimmäisen osalta :D

      Kauimpana sinusta ova Itävalta ja Suomi.

    • Anonyymi

      No johan pomppasi! Ranska.. Tsekki ja Romania ovat henkisiä.

    • Anonyymi

      Tanska.

    • Anonyymi

      Oon kuulemma Slovakki

    • Mun toinen kotimaani oli Italia ja henkisiä naapureitani olivat Saksa ja Belgia. En yllättynyt yhtään, että kauimpana olivat Suomi ja Latvia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe