Suomi onnellinen velkaisena ja omakehumaana, Venäjä velattomana tyytyväinen !?

Anonyymi

Se on kuin kehitysmaat jaotettuna avustettaviin ja pakotteilla kurjistettaviin, Kristillis-poliliittisesti !?

11

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venäjällä palkkataso on kuudesosa Suomen tasosta. Eläkkeet ovat Venäjällä keskimäärin 200 euroa kuukaudessa.

      Venäjä joutui pakotteiden kohteeksi anastettuaan naapurimaaltaan Ukrainalta Krimin alueen ja aloitettuaan Itä-Ukrainan terroristien tukemisen.

      • Anonyymi

        Kyllä Krimi kuuluu ryssällle ,niin muuten ukrainakin ! Lukekaa ihmiset historiaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Krimi kuuluu ryssällle ,niin muuten ukrainakin ! Lukekaa ihmiset historiaa !

        Tuolla historian luvulla myös Suomi kuuluisi Venäjälle. Onneksi me muut luemme sitä historiaa eri kirjoista, ei venäläisten kirjoittamista.


    • Anonyymi

      Muuten, Suomella on eläkerahastot, jotka ovat kaksinkertaiset valtion velkaan nähden. Venäjällä ei eläkerahastoja ole.

      Lisäksi Suomen valtiolla on paljon omaisuutta, esim pörssiosakkeita kymmenien miljardien arvosta.

      • Anonyymi

        Kun noin olet perillä,niin mistä ne eläkkeet maksaa ,meidänkö pikkuruisesta rahastosta, kun ollaan Suur Suomi !?

        Abrahamm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun noin olet perillä,niin mistä ne eläkkeet maksaa ,meidänkö pikkuruisesta rahastosta, kun ollaan Suur Suomi !?

        Abrahamm

        Monet maat, kuten Venäjä, eivät kerrytä eläkerahastoja, vaan keräävät vuosittain eläkkeisiin tarvittavat rahat työssäkäyviltä.

        Suomen eläkerahastojen varallisuus on yli 200 miljardia euroa.

        Valtion velka on 105 miljardia euroa.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Monet maat, kuten Venäjä, eivät kerrytä eläkerahastoja, vaan keräävät vuosittain eläkkeisiin tarvittavat rahat työssäkäyviltä.

        Suomen eläkerahastojen varallisuus on yli 200 miljardia euroa.

        Valtion velka on 105 miljardia euroa.

        Työeläkerahastojen ja muun omaisuuden ansiosta Suomen kansantalous on käytännössä velaton. Vastaavia ei ole montaa maailmassa. Kansantalouden sisällä valtiolla on velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työeläkerahastojen ja muun omaisuuden ansiosta Suomen kansantalous on käytännössä velaton. Vastaavia ei ole montaa maailmassa. Kansantalouden sisällä valtiolla on velkaa.

        Eläkerahat eläkeläisille, vai onko ne EY:n takuurahasto konkurssihallituksille?


    • Anonyymi

      Suomi on venäläisten Amerikka. Haluavat muuttaa tänne. Osa on jo valitettavasti sen tehnytkin.

      • Anonyymi

        Lasketaanko tuokin omakehuksi, kuinkahan kauan sillä eletään !`?
        Suomalaisia muuttaa sinne ja tänne, miksi eikö hyvä olla vai pakoilunko tarkoituksessa !?


    • Anonyymi

      Saastuttaako se omakehu paljonkin ilmastoa,vai parantaako se kehujien mielisairautta !?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe