Eikö seurustelevat osaa elää sovussa ollenkaan vaan aiheuttavat mielipahaa tai lähinnä miehet aiheuttaa naisille. Oikein pahaa teki katso miten jännämies lyttäsi naista. Sanoin naiselle että jätä tuo idiootti. Nainen ei oikein sanonut mitään mutta löin tulta pesään ja sanoin että mies ei rakasta sinua eikä tiedä mitään rakkaudesta, olet onnellisempi ilman sitä miestä ja sitten nainen meni vessaan itkemään. Olin ihan sivullinen katsoja etten tuntenut paria.
Olen tänään katsellut pariskunnan riitelyä
16
<50
Vastaukset
Osaa, me ollaan sovussa sillonkin kun ollaan eri mieliltä jostain. Riitely on niin rasittavaa..voi sanoa painavasti kantansa, muttei huutaen, solvaten, herjaten tms.
Ei parisuhteessa, jollekin ihan umpijuntille ihmiselle voin toki sanoa veemäisestikin nimitellenkin. Harvoin irl kovin juntteja tapaa.- Anonyymi
Aloitus on taas miesvastainen, "ehkä olettamuksin" rakennettua skeidaa.
AsianVierestä - Anonyymi
Olen katsellu aika monen pariskunnan riitelyä elämäni aikana. Kun mies ei saa tahtoaan läpi, se alkaa haukkua naista ja alistaa naista jotta naisella oli huono olla. Miehet yrittää päteä eikä ne ota naista huomioon, eivät arvosta naisen mielipidettä. Pitääkö aina olla samaa mieltä jos nainen ei ole miehen kanssa samaa mieltä niin silloin mies suuttuu. Miehet ei voi myöntää olevansa väärässä jostain asioista.
- Anonyymi
Mies mies mies miehet ne miehet, voi meitä miehiä.
AsianVierestä
Suurin salaisuus on se, että osaa joskus antaa fiksusti periksi. Vaikka toinen olisikin tonttu (ja väärässä).
Mutta sen mieliksi.Niin mutta jos tuon myötä väärässäolija jää väärään käsitykseen että oli oikeassa onko sekään kovin hyvä? ehkä voi vain jättää asian niin että joo, ei jaksa nyt tätä aihetta, pistää sen vaan tauolle, nukkuu yön yli. Niin kun minä itteni nyt, hyviä öitä misspönttikselle :)
Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta jos tuon myötä väärässäolija jää väärään käsitykseen että oli oikeassa onko sekään kovin hyvä? ehkä voi vain jättää asian niin että joo, ei jaksa nyt tätä aihetta, pistää sen vaan tauolle, nukkuu yön yli. Niin kun minä itteni nyt, hyviä öitä misspönttikselle :)
No suotakoon se hälle joskus.
On se joskus kiva katsoa kun toinen loistaa omassa valossaan..
Voihan sen sitten ottaa taas jonakin pyhäpäivänä lounaspöydässä esille ja viskata vaikka perunalla "että ei se ikinä niin menny!"
Ai sinä jätät tontun nyt tänne :D Aika loogista, herra kääntää vaan kylkeä ja urisee :)
Noh mee sitten... Kauniita unia poutapilven ja pienen pö...kuvia.
Bur.
- Anonyymi
Kyl se on miesten vika eikä miehet osaa olla sovussa. Miehet aina haastaa riitaa ja sitksi naiset ovatkin jännämiesten kanssa. Kohta varmaan naiselta henki pois.
- Anonyymi
Naiset aiheuttaa riitelyä joten parempi ettei seurustele.
- Anonyymi
Niin miksi nainen on jännämiehen kanssa. Siinähän on henki monesti lähtenyt kun jännämiehen kans nainen alkaa riitelee.
- Anonyymi
Jos ihmiset harrastais seksiä enemmän niin riitelyä olis paljon vähemmän.
- Anonyymi
Olen kerran eronut koska nainen halusi riidellä jatkuvasti. Jos tiskipöydällä oli lautasella leivänmuruja niin sain kauheet huudot ja valitukset miksen voi tiskata.
- Anonyymi
Mies hakee oikeutusta omalle kannalleen vaikka se olisikin väärä. Hän katsoo myös oikeudekseen lytätä nainen riitatilanteessa, näin hän saa oman asiansa periksi.
Olisiko jokin tunnelukko kun ei pysty keskustelemaan normaalisti. Tällaiset itsekin myöntää et on ikävä olla väärässä eikä sitä haluta myöntää.
Murrosiässä olevat toimivat näin, olisikohan henkinen kasvu pysähtynyt tähän ikään.- Anonyymi
Juuri näin, kyllä te naiset olette aina oikeassa:)
AsianVierestä
- Anonyymi
Katoin myös vanhemman parin riitelyä. Nainen puuttui miehen työhön ja mies huusi älä sinä nyt puutu tähän asiaan ole hiljaa mies huusi naiselle. Voin kuvitella mitä siellä kotona tapahtuu kun mies huutaa naiselle kaikesta ja naisella paha mieli. Ei naiset halua kilttiä ja kunnollista miestä joka ei huuda naiselle.
- Anonyymi
Juuri noin se menee, saisiko vielä yhden varmistavan esimerkin, kiitos:)
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780