Nato sotilaita

Anonyymi

Sodankylä täynnä Nato sotilaita.
Mitä helvettiä meillä on edelleen asevelvollisuus jos kerran Nato hoitaa.
Mikä minä olen omaa lastani Nato sotilaaksi laittamaan.
Totta ne Naton kannattajat Nato sotilaiden kanssa maanpuolustuksen hoitaa, minun lapset ei armeijaan mene!

38

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitte ku Rumppi julistaa soan Kiinalle niin kyllä se sinunki kullannuppu pittää sinne lähtiä! Kiinalaisia on niin jumalattoman palijon!

      • Anonyymi

        Mene kuule ihan ite vaan sen Trumpin käskystä vaikka persukoreaan tai mihin tahansa paskastaniaan sotimaan.


    • Anonyymi

      Joo Naton kannattajat saa itse mennä Trumpin käskystä paskastaniin sotimaan ja yleinen asevelvollisuus helvettiin ja äkkiä.

    • Anonyymi

      Mulle on ihan samantekevää onko ne vieraat sotilaat täällä Amerikkalaisia vai Venäläisiä vai Päiväntasaajan Guinealaisia vai Ugandalaisia mutta jos joku sekoomuslainen tulee puhumaan minulle isänmaallisuudesta yhtään mitään,niin mie pätkin sitä turpiin.

    • Anonyymi

      Nuorten miesten uljas osa tässä maailmassa on ollut kautta vuosisatojen se, että välillä pitää mennä taistelukentille kuolemaan kodin, uskonnon ja pörssikurssien puolesta. Sota tekee hyvää taloudelle. Sotatarvikkeiden kysyntä nousee rajusti ja talous kukoistaa. Pörssikurssit rikkovat ennätyksiä ja pankkiirit hymyilevät auvoisasti. Mikä olisi uljaampaa kuin uhrata elämäsä talouskasvun puolesta?

    • Anonyymi

      Asevelvollisuus pois.
      Ei tämä ole oikein että puolueettomuuden kannattajat joutuu jonku sotilasliiton kanssa tekemisiin ja amerikan asioita ajamaan.
      Ei se ole oikein.

    • Anonyymi

      Nykyinen asevelvollisuus /armeija suomessa on kyllä tyhjänpäivänen verorahojen tuhlauslaitos. Näitä natosotilaita istui yksipäivä jo vastaanotollakin terveyskeskuksessa,että sillälailla.

      • Anonyymi

        Niin
        Yleisellä asevelvollisuudella puolustettiin aikoinaan suomen puolueettomuutta ja itsenäisyyttä.

        Helvettiäkö se minä itseäni jollekkin amerikalle ja natolle antaisin.

        En voi ymmärtää mitä ne vaatii asevelvollisuutta naton vastustajilta, ei semmosta voi vaatia.


    • Anonyymi

      Paskalle kirjastoon päntyhjennykseen rauhoitumaan sosialistit.

    • Anonyymi

      Nokkeluus on viisauden pahin vihollinen.

    • Anonyymi

      Kyllä se asevelvollisuus poistumaan tulee.
      Ei siitä suomen natoarmeijasta mitään tule, 75% suomalaisista sitä kuitenki inhoaa.
      Puolustuksen hoitaa jatkossa ammattilaiset niinku asiaan kuuluukin.

      • Anonyymi

        Ongelma siinä on vaan se että suomen kapiaisten pitäisi sitte itse alkaa tekemään töitä ja kun ne idiootit ei osaa yhtään mitään muuta kun alokkaita käskeä ja delegoida vastuuta alaspäin.
        Se ei Naton ammattiarmeijassa oikein onnistu semmonenkaan.


    • Anonyymi

      Eiköhän ne armeijaikäiset jo itse päätä menevätkö palvelukseen,ei kai äiti voi sitä päättää.... Koti, uskonto ja isänmaa suomalaisen miehen selkäranka niin se vain on. Meillä jokaisella on velvollisuutemme.

      • Uskonto on perseestä.


      • Anonyymi

        Taifat olla siellä paikalle, kun sen noin hyvin tiedät.


    • Anonyymi

      HARVINAISEN TERVEJÄRKINEN EHOKAS
      Tavoitteitani europarlamentissa:

      Euroopan rajojen turvaaminen maahantunkeutujilta, ja haitallisten maahantunkeutujapopulaatioiden palauttaminen.

      Soveltuvin osin 2 minuutin turvapaikkakäsittelyt EU:n ulkorajalla. Muilta osin turvapaikkakäsittelyn ajaksi siirto esim. Ranskan Polynesiaan tai Pirunsaarelle.




      Kryptofinanssitaloudelle suotuisa EU-lainsäädäntö, joka antaa EU:lle ja Suomelle etumatkan ja edun kilpailijoihin nähden

      Liittovaltiokehityksen kääntäminen, ja EU:n muuttamine itsenäisten euroopan kansojen yhteistyöelimeksi, joka valvoo Euroopan alkuperäiskansojen yhteisiä etuja, ja Suomen irtautuminen EU:sta ja Eurosta, mikäli EU:ta ei saada muutettua.



      Ilmastoanekaupan lopettaminen EU-alueella, ja EU:n irtautuminen ilmastonmuutoshuijauksen rahoittamisesta.

    • Anonyymi

      '40-'90-luvut meni Neuvostoliiton pillin mukaan.
      2010-2060 menee Naton pillin mukaan.
      Nato sotilaat on vapaaehtoisia. Vasuriäiti voi olla huoletta.

    • Anonyymi

      Ihanaa sota tulee!

      • Anonyymi

        Venäjä sotii jo Euroopassa!

        Trolleilla ottaa eteen!


    • Anonyymi

      Toivottavasti saadaan oma yksikkö Naton kansainvälisiä oikeita sotilaita sodankylään! Mieluiten prikaatin vahvuus.

      Loppuu se sisäsiittoisuus ja avartaa elämänkatsomusta, eikä eletä sitä äljähtänyttä korpisoturin elämää jota ei edes ole.

      Taakse poistu!!

      • Anonyymi

        Venäjä yrittää vähentää omaa sisäsiittoisuuttaan sotatappamalla naapurimaidensa ihmisiä.


      • Anonyymi

        Joo liitytään Natoon mutta kun pointti onkin siinä että mikä pakko sen kanssa on olla tekemisissä sitte muut kun sen kannattajat.
        Tuommonen Natojoukko asevelvollisuus ei minun oikeustajuun käy mitenkään.


    • Anonyymi

      Johtuu paikan nimestä. Jos on SODANkylä niin tottakai sinne kokoontuu sotilaita.
      Hassukos olet?

      • Anonyymi

        Ehkäpä Putkonen ja Bäckman haluavat viedä koko Sodankylän Venäjän avuksi tappamaan ja lahtaamaan ukrainalaisia, kun Nato ei sitä tee?


    • Anonyymi

      Sodankylässä on jääkäriprikaati ja sille kaikki kunnia. Lätinät pois sielä on Suomen parhaat pojat.

    • Anonyymi

      Joo siis mitä helvettiä ne vaatii asevelvollisuutta naton vastustajilta?
      Ei semmosta voi vaatia.

    • Anonyymi

      Jokohan ne on saanu natovastasuuden rikoslaissa rinnastettua yhtä pahaksi rikokseksi ku maahanmuuttovastasuudenkin.
      Jos eivät vielä ole niin varmaan kohta on.

      • Anonyymi

        Miksi missään ei kunnioiteta venäläisten tekemiä kansanmurhia?


      • Anonyymi

        Kansanmurha on kansanmurha, siihen ihme kyllä on syyllistyny muutkin ku venäläiset.
        Onhan meillä vainojen muistopäivä,,sopii muistella vaikka niitä puolta miljoonaa suomalaista kuollutta jotka kristinuskoa tänne miekalla tuodessa menetti päänsä kun ei hyvällä ruvenneet palvomaan sitä pitkätukkasta hippikommunistia.


      • Anonyymi

        Miksi Venäjään ei haluta liittyä, vaikka se parhaillaankin varastelee naapurimaidensa alueita ja sotamurhaa eurooppalaisia?


      • Anonyymi

        No eikö ne äärioikeistolaiset Putlerin huomaan ole koko ajan kyllä haluamassakin?


      • Anonyymi

        Eipä ole liittymishakemuksia käyty Moskovassa esittelemässä.

        Mitä nyt mafiosot käyvät bisneksiään hoitelemassa.


    • Anonyymi

      Onko ne Nato-sotilaita vai ruotsalainen taistelujoukko NAX-19 harjoituksessa?

    • Anonyymi

      Jospa näkisi sen päivän, että täällä on yksi Naton sotilas !

    • Anonyymi

      Tämä nato sota harjoitus oli todellinen piritys Sodankylälle käyttivät kylän palveluita todella tehokkaasti, näitä meille lisää kiitos.
      Mutta Natoon suomenEI pidä mennä koska se on käsittömän kallis järjestelmä, joku kansanedustaja sanoi aikanaan että nato maksut olisvta semmoisa että meillä olis niidne lisäksi varaa enään kolmeen omaan prikaatiin koko Suomessa. Että Amerikan pillin mukaan ei piä mennä.
      Oma puolustus ja puolustusvoimat on tarpeen oman maan puolustamiseen ja myös siksi että siellä tehdään pojista miehiä.Ero on iso verrattuna niihin jotka eivät ole käyneet armeijaa, tämä on asia joka vaikuttaa elämässä ja työelämässä pärjäämiseen.

    • Anonyymi

      Ei muutako venäjää opiskelhen, se on isännän kieli 5 vuoden sisään. Kyllä näiden "reuna-alueiden" kohtalon ovat natsit trumpin ja puuttinin ohjauksessa jo sopihneet. Suunnitelmaa toteutethan uuven maailmanjärjestyksen luomiseksi askel kerralhan se mukaan mihin tarvithan uutta säpinää.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe