Ympärivuotinen lumilinna Kemiin

Anonyymi

Tein pihalleni ympärivuotisen lumilinnan muovista.

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi en näe kommentteja, joita oli 2 kpl, asiallisia. En näe ilmoitusta että ne olisi poistettu. Koneeni taitaa olla rikki, onkohan vika siinä. Onko kaikki toistakymmentä tänään tekemääni aloitetta kumminkin täällä, vaikka minä en näe niitä. Anteeksi jos on niin!

• Anonyymi

Voisiko joku kertoa mitä sääntöjenvastaista on lauseessa I love muovi?

• Anonyymi

Toinen poistettu kommentti kuului suunnilleen että: lumilinna on sallittu keskustelunaihe Kemissä, varsinkin jos kiittää sitä, ja hyvä niin.
        se oli minun kommentti lohdutukseksi hänelle, jonka kommentit ja aloitukset poistetaan järjestään, kuulemma.
        I love muovissa on kumminkin sääntöjenvastaista se, että se ei ole suomea eikä kemiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen poistettu kommentti kuului suunnilleen että: lumilinna on sallittu keskustelunaihe Kemissä, varsinkin jos kiittää sitä, ja hyvä niin.
        se oli minun kommentti lohdutukseksi hänelle, jonka kommentit ja aloitukset poistetaan järjestään, kuulemma.
        I love muovissa on kumminkin sääntöjenvastaista se, että se ei ole suomea eikä kemiä.

Sallittua olisi minä tykkään plastiikista.

• Anonyymi

Muovi on kiellettyjen listalla.

• Anonyymi

Kemissä on kaksi muovikeräyspistettä, sinne voi viedä muoviteelmät jompaan kumpaan. Välillä toinen on täynnä ja välillä toinen, yleensä jompaan kumpaan mahtuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kemissä on kaksi muovikeräyspistettä, sinne voi viedä muoviteelmät jompaan kumpaan. Välillä toinen on täynnä ja välillä toinen, yleensä jompaan kumpaan mahtuu.

Kumpiko on jommasta kummasta täynnä tänäpäivänä? Lyyämpä vetua!

• Anonyymi

Pittääpi sanua Kemin murteella sitte,. Mää tykkään muovista.

• Anonyymi

Peritkö sisäänpääsymaksua? Mainonnan hoitaisi Meri-Lapin Matkailu Oy....

• Anonyymi

En tarvitse mainostoimistoa. Kun tuote on tarpeeksi hyvä, niin kuin tämä ympärivuotinen muovilumilinnani, niin se kaupitsee itse itsensä. Uutuudenviehätys ja uteliaisuus saavat turistiryntäyksen aikaan.

• Anonyymi

Kunhan eivät tule lentomakonneella ja saastuta ilmaa nämä turistit.

• Anonyymi

Lyön vaikka vetoa että aloittajan tekeleessä on sisällä hiljaisempaa vaikka piha olisi lentokentän kiitotien päässä. Aivan älytön humina Mansikkanokan bunkkerissa, kaverille pitää melkein huutamalla puhua.

• Anonyymi

Niin mutta se muovilumi ... eikö voisi tehdä tavallisesta luomulumesta?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe