Demarinaisetko tekevät kurkunleikkauseleitä...

...kadulla kun anter tulee vastaan?:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kansanedustaja-Hussein-al-Taeen-torkykirjoitukset-paljastanut-ex-puoluetoveri-saa

" Islamistien on hyvä toimia demareissa, koska siellä ei ymmärretä Lähi-idän tilanteesta mitään. Kaikki ennakkovaroitukset tällaisista tyypeistä ovat heille islamofobiaa ja rasismia, Anter väittää.

– Todellinen islamfoobikko on kuitenkin sellainen, joka pelkää puhua asioista suoraan."

"Anterin mukaan hänet on paljastusten myötä leimattu vihapuhujaksi ja valeuutisten levittäjäksi.

– Olen kuulemma ihan hirveä, kun en tykkää, että lapset saavat leluja. Ja olen vihapuhuja, kun paljastan törkykirjoituksia. Kun sanomani paljastuivat todeksi, kukaan ei pyytänyt anteeksi."

Nostan hattua Anterille kun yrittää tuoda totuutta esiin uhkailuista huolimatta.

Joku varmaan kohta huomauttaa ettei jutussa sanottu että ne on naisia jotka noita kurkunleikkauseleiteä tekee mutta en usko että edes Antti Rinne semmoiseen sortuisi, kyllä siinä täytyy radikaalimpien aineksien, tytin ja kumppanien olla kyseessä.

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”- Rami Adhamin myötä en ole suosiossa sunni-piireissä ja al-Taeen myötä en myöskään shiia-porukoissa.”
      ” - Olen kuullut poliiseilta, että moskeijoissa puhutaan minusta. Minulle on näytetty kurkunleikkauseleitä kadulla. Takaraivossani kolkuttaa aina tieto siitä, että jotain voi tapahtua.”

Lukekaa ihmiset itse tuo linkki ja päätelkää ihan omin aivoin, tulevatko nuo kurkunleikkauseleet muslimimiehiltä vai (kuten aloittaja väittää) demarinaisilta. Kumpi taho oikeasti tekstin perusteella on todennäköisempi?

• Tytin & co mielestä muslimipakolaiset on ihan samanlaisia ihmisiä kuin mekin, ei siis voi olla mitään eroa siinä mitä merkkejä antavat muslimimiehet ja demarinaiset, ovat yhtä suurta perhettä kaikki. Sitäpaitsi, on rasismia sulta edes väittää että joku muslimimiesryhmä toimisi eri tavoin muut ihmiset täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      591
      1448
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      6
      576
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      35
      533
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      525
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      504
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      442
    Aihe