Onko alhaisempaa ihmisryhmää

Anonyymi

kuin pizzanmässääjät? Tai no, kebabinmässääjät menevät ohi. Mutta kuitenkin.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on pizzan mässääjä?
      Tarkoitatko paistajaanvai syöjää?

      Paistan minäkin pizzoja itselleni, se on ruokaa, ihmiset syö jos et vielä sitä tiennyt.

    • Anonyymi

      Lihansyöjät yleensä. Pohjimmaista pohjasakkaa jotka itsekkyydellään aiheuttavat maailman tuhoon. Eivät ymmärrä että maapallon ongelmat johtuvat heistä ja lihansyönnistä. Tulisikin kitkeä nämä tyypit pikaisesti ja järjestelmällisesti maan päältä ennen kuin me vihreät suistumme perditioniin.

      • Anonyymi

        Ihminen nyt on lihansyöjä, kasvissyöjä ihminen ei ole.
        Se nyt on kuule ihan fakta, pelkillä kasviksilla ei elä.
        Tiesitkö että liha ei liity pizzaan millään muotoa?
        Pohjassa ei ole lihaa, eikä kastikkeessa, täytteetkin voi olla tomaattia, herrkusieniä jne.


      • Anonyymi

        Pitääpä tehä jauhelihapihvejä, ai suatana on hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen nyt on lihansyöjä, kasvissyöjä ihminen ei ole.
        Se nyt on kuule ihan fakta, pelkillä kasviksilla ei elä.
        Tiesitkö että liha ei liity pizzaan millään muotoa?
        Pohjassa ei ole lihaa, eikä kastikkeessa, täytteetkin voi olla tomaattia, herrkusieniä jne.

        Ihminen on sekasyöjä - jo hampaat kertovat sen.

        Itseasiassa kasviksillakin elää - esim. Toisen Maailman sodan aikoina monikin armeija marssi ihan kasvispohjaiseen ravintoon tukeutuen eivätkä edes hävinneet montaakaan taistelua - vain jenkit tukeutuivat sika/nautaan ja suurin saavutus sittenToisen Maailman sodan jälkeen olikin sitten Grenadan miehitys.

        Ja siihen lihansyöjien maailmanvalloitus sitten päättyikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on sekasyöjä - jo hampaat kertovat sen.

        Itseasiassa kasviksillakin elää - esim. Toisen Maailman sodan aikoina monikin armeija marssi ihan kasvispohjaiseen ravintoon tukeutuen eivätkä edes hävinneet montaakaan taistelua - vain jenkit tukeutuivat sika/nautaan ja suurin saavutus sittenToisen Maailman sodan jälkeen olikin sitten Grenadan miehitys.

        Ja siihen lihansyöjien maailmanvalloitus sitten päättyikin.

        Itseasiassa kasviksilla ei elä.


    • Anonyymi

      ei saa kiusata, läskisameja ja sannoja on joka puolella :(. itsehän söin tänään pizzatorstain kunniaksi pollo mozzarellan.

    • Anonyymi

      Pizzassa ja hampurilaisissa sentään kasviksia. Lihapiirakka tappaa: Uppopaistettu ruoka ja muu pikaruoka, kuten ranskalaiset, hampurilaiset, sipsit, pizza ja lihapiirakat eivät ole hyväksi elimistölle. Rasvainen ja suolainen pikaruoka lisää riskiä sairastua syöpään ja tämän lisäksi liiallinen roskaruoan syöminen voi johtaa ylipainoon, diabetekseen ja verenkiertoelimistön sairauksiin.

    • Anonyymi

      Mikäköhän siinä pizzassa nyt niin ala- arvoista on? En ihan ymmärrä. Raaka-aineiden valinnoista ravinnon laatu riippuu, ei ruuan nimestä.

      Söin Wienissä pinaattipizzan slicen. Oli niin hyvää, että tein sellaista pitkän aikaa kotonakin. Nykyään teen pizzani täysjyvätortillan päälle. Täytteenä mulla on usein parsakaalia, paprikaa, oliiveja. Toinen täytevaihtoehto on latva-artisokka, kapris, paprika, aurikokuivattu tomaatti ja parmesanlastu. Valkosipulia, pinjan siemeniä ja juustoraastetta tietty molempiin.

      Ei minun mielestäni pelkkä nimi pizzaa pilaa, ellei ihminen itse pizzaansa pilaa. Ei toi "perinneruoka" makaroonilaatikko ainakaan hyvän ravitsemuksen kriteerejä täytä, vaikka sitä monissa perheissä "kunnon ruokana" tarjotaankin, jopa kasvaville lapsille. Kaikki perheenäidit eivät uskalla tehdä nykyään pitsaa, kun siinä on roskaruuan leima, vaikka se vois olla terveellisempi vaihtoehto sille makaroonilaatikolle tai nakeille ja muusille.

    • Anonyymi

      Katsokaa ympärillenne nuoria ihmisiä he lähinnä pizza möttöä ja muita syö. Mikä on painoindeksi? Ylipainoisia suurin osa.

      • Anonyymi

        Mitä siinä niin huonoa on, itse ainakin tarkenen talvellakin paremmin kun kasvatan vatsalihasta.


      • Anonyymi

        Ei se ole pizza joka ihmistä lihota, vaan LIIKA syöminen. Mitä tahansa voi syödä liikaa. Olen normaalipainoinen ja kroppa on kitaramallinen. Painoindeksi 24 ja lihaksiakin on, ikä n. 60. Laihiksella olen sattumoisin just nyt, mutta vegepitsaakin syön kohtuudella, ja paino tippuu 1kg/kk. Tavoitteena on tuttavaltani saamani käyttämätön nahkainen jakkupuku, johon pitää mahtua syksyllä, ja mahdunkin.

        Toistan, että ei nimi ruokaa pilaa, ellei ihminen itse ruokaansa pilaa.

        Sinapissa ja tavanomaisessa ketsupissa on keskikehonrakentajalle mahan kasvatukseen sopivaa sokeria. Joissain pizzerioiden pizzoissakin on sokeria. Leivissä on sokeria ja useimmissa eineksissä on sokeriia. Niillä se maha kasvaa upeisiin mittoihin .

        Kaljamaha on vanhentunut nimittelysana. Nykyään pitäisi puhua sokerimahasta. Sokerillahan useimmat ovat kroppansa tärvelleet.

        Britti Judkin tutki sokerin haittoja jo 1970- luvun alussa. Satuin lukemaan siitä jo alle 15 vuotiaana. Ymmärsin, ja otin tiedosta vaarin, eikä mulla ole koskaan ollut keskivartalolihavuutta, kuten useimmilla ikäisilläni. Joten suunnatkaapa syyllistämistutkanne sokerinkäyttöön. Sieltä se pahis löytyy, tietenkin ylensyönnin rinnalla. Kyse ei ole ruuan nimestä, vaan siitä, mitä se sisältää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe