Kisastudio Suomi-Kanada

Tunnin päästä alkaa...

Olettekö vielä pöksyissänne? :D

148

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nämä aloituset yleensä aina poistetaan. Itse olen yrittänyt tehdä useita pelien aikana. :( Toivottavasti tämä aloitus pysyy. Vielä pöksyissä mutta vähän alkaa jännittää.

      • Tässä nyt mitään poisteta...

        Tässä purraan kynttä. Ihan vatsaan koskee.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tässä nyt mitään poisteta...

        Tässä purraan kynttä. Ihan vatsaan koskee.

        Nyt alkoi hikoiluttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkoi hikoiluttaa.

        KUKA sanoi, että me voitetaaaan???????????!!!!!!!!

        AAA.aaaaa!!


    • Kyllä kyllä, pitkät kalsarit ja verkkarit on. Kisastudiota en kylläkään katso

      • Tunnelma lämpenee. Muista: Silmä kovana.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tunnelma lämpenee. Muista: Silmä kovana.

        Kun meno käy kovaksi, niin kovat panee menemään, näinhän se juu on :D


    • Kerkesin äänestää joten nyt taas kaksin verroin jännitettävää

      • Hyvä! Sulla on tuplatulosiltamat :)

        En anna suomalaisten hävitä.


      • Ajokortti löytyi? Missä se oli?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ajokortti löytyi? Missä se oli?

        Sohvantyynyn alla
        Olin minuuttia vaille.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sohvantyynyn alla
        Olin minuuttia vaille.

        Siinä on voinut kylmähiki kirvota.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Siinä on voinut kylmähiki kirvota.

        Juoksin ja Hävetti kyllä kun vahtimestari ovella mutta kyllä anteeksi pyytelin ja tarkastaja sanoi ”ei se mitään hyvä että tulit” minuutin yli kävelin pihalle, ettei ne nyt niin kauaa aikaa vienyt ja ovet jo lukossa kun vahtimestari avasi oven,


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Siinä on voinut kylmähiki kirvota.

        Äksöniä piti tähän iltaa taas järjestää😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Juoksin ja Hävetti kyllä kun vahtimestari ovella mutta kyllä anteeksi pyytelin ja tarkastaja sanoi ”ei se mitään hyvä että tulit” minuutin yli kävelin pihalle, ettei ne nyt niin kauaa aikaa vienyt ja ovet jo lukossa kun vahtimestari avasi oven,

        Haha, hyvä että sait kuitenkin äänestettyä. Se olisi jäänyt kaivelemaan.


      • Nonii kiinnostuin jääkiekosta kun niin hyvin näkyi osaaminen ja heti voitti.
        ”Poika saunoo”


    • Mjoo

      Mulla on kori kaljaa, Suomen lippu ja matkalippu Quebeckiin.

      (Hihitystä)

      • Kieltämättä hieman jännittää, sillä en ole järin lentofanaattinen. Lentokone on yksi niistä laitteista, joita en oikein arvosta.

        Ahdas (hoikillekin), tylsä.

        Bisnesluokassa on kuitenkin kiva matkustaa, sillä bisnesluokassa on baari, sekä jaloille tilaa.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Kieltämättä hieman jännittää, sillä en ole järin lentofanaattinen. Lentokone on yksi niistä laitteista, joita en oikein arvosta.

        Ahdas (hoikillekin), tylsä.

        Bisnesluokassa on kuitenkin kiva matkustaa, sillä bisnesluokassa on baari, sekä jaloille tilaa.

        (Naurua)

        Kanukit

        Canadalaisia taas arvostan aivan tappiin. Kanada on maa, ei mikään sekoboltsien mellastusmesta.

        Kummallista, mutta kanadalaisuus ja suomalaisuus ovat vähän kuin samaa puuta.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kieltämättä hieman jännittää, sillä en ole järin lentofanaattinen. Lentokone on yksi niistä laitteista, joita en oikein arvosta.

        Ahdas (hoikillekin), tylsä.

        Bisnesluokassa on kuitenkin kiva matkustaa, sillä bisnesluokassa on baari, sekä jaloille tilaa.

        (Naurua)

        Aina voi ilmaveivata. Tai muuten veivata jos on tylsää. Kyllä se siitä.


      • Funeau kirjoitti:

        Kanukit

        Canadalaisia taas arvostan aivan tappiin. Kanada on maa, ei mikään sekoboltsien mellastusmesta.

        Kummallista, mutta kanadalaisuus ja suomalaisuus ovat vähän kuin samaa puuta.

        (Hirn)

        Same here! Ne tietää, mikä on tukki.
        Tolkun väki.

        Kait siellä jo puolet väestä onkin suomalaisia.
        Molemmat viihdymme havumetsien havinassa.

        Melkein sama kuin ois Tuupovaarassa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Same here! Ne tietää, mikä on tukki.
        Tolkun väki.

        Kait siellä jo puolet väestä onkin suomalaisia.
        Molemmat viihdymme havumetsien havinassa.

        Melkein sama kuin ois Tuupovaarassa.

        Mjoo

        Siis Kanada on tajuttoman aliarvostettu blandis sekä Englantia että Ranskaa, Hollantia, Ruotsia, Suomea... yms & yms.

        You name it.

        Siten meillä on arvoisemme vastustaja aina pelissä mukana. USA ei näyttele tässä pelissä minkäänlaista osaa tai roolia.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Siis Kanada on tajuttoman aliarvostettu blandis sekä Englantia että Ranskaa, Hollantia, Ruotsia, Suomea... yms & yms.

        You name it.

        Siten meillä on arvoisemme vastustaja aina pelissä mukana. USA ei näyttele tässä pelissä minkäänlaista osaa tai roolia.

        (Hihitystä)

        Jos joku niin Kanada. Hyvä näin!

        Käykäämme taistoon.


    • Anonyymi

      Olen aivan alasti ja kännissä. Pikalähetti tuo kohta ruokaa

      • Aha. No sinullahan on sitten otteet. Eipä siitä.


      • Luin että pitkäletti, ja ajattelin kyseessä olevan pitkätukka-68 🤦‍♂️


    • Pertti taitaa olla ainoa joka katsoo pelinkin pymppysillään.

      • En pystynyt olemaan hymyilemättä.


      • Äläs nyt... sinä siinä. Eh..

        Ei tässä tiedä kuka sitä alasti karhuntaljalla on. Ettet vaan itekin :D

        Jännittää niin, että pelottaa.
        Ei tiedä, pystyykö edes katsomaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        En pystynyt olemaan hymyilemättä.

        Se tekee ihan tahalteen tuota...:D

        Viiriäinen. Yritäpä siinä olla nauramatta.
        Muutenkin jännittää ja hermostuttaa ja sitten aletaan kertomaan kaskuja ja vitsejä.

        Nythän mielikuvaa on jo hemmetin paljon vaikeampi poistaa :D


      • Se on ehkä semmonen onnenkalu...eiku mikä. Amuletti tai tapa, mikä toistuu voiton edellä.

        *naur*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Äläs nyt... sinä siinä. Eh..

        Ei tässä tiedä kuka sitä alasti karhuntaljalla on. Ettet vaan itekin :D

        Jännittää niin, että pelottaa.
        Ei tiedä, pystyykö edes katsomaan.

        En minä, mulla on kliininen sohva niin että kelpaisi vaikka misspönttiksenkin tulla kisastudiota pitämään :) sensijaan pertin pympyntuoksuista sohvaa ei uskalla suositella edes tällaisena iltana kenellekään ennen täydellistä puhdistusta:

        https://www.vauva.fi/keskustelu/4383693/ketju/sohva_haisee_perseelta_miten_puhdistan


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En minä, mulla on kliininen sohva niin että kelpaisi vaikka misspönttiksenkin tulla kisastudiota pitämään :) sensijaan pertin pympyntuoksuista sohvaa ei uskalla suositella edes tällaisena iltana kenellekään ennen täydellistä puhdistusta:

        https://www.vauva.fi/keskustelu/4383693/ketju/sohva_haisee_perseelta_miten_puhdistan

        Ei vitt...mikä ketju, onko tuo enää todellista? Puhuuko ne tosissaan tuolla tuommosia? :'D

        (tuk...tukeht...uu nauruun)

        En selviä Harmis nyt tästä. Pakko naur... ahahah ääneen, ei hemm. aijai ku vatsaan sattuu, jo on ongelmat.. :''D

        Ehkä parhain ketju ikinä. On isännästä ongelmaa sappisaippuan kautta lampaantaljaan ja aina itt..autovaahtoon.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se tekee ihan tahalteen tuota...:D

        Viiriäinen. Yritäpä siinä olla nauramatta.
        Muutenkin jännittää ja hermostuttaa ja sitten aletaan kertomaan kaskuja ja vitsejä.

        Nythän mielikuvaa on jo hemmetin paljon vaikeampi poistaa :D

        Kyllä minä ”sen”näin vaikka en höpissyt siitä.
        Ei anneta mieltä tuhria.😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä minä ”sen”näin vaikka en höpissyt siitä.
        Ei anneta mieltä tuhria.😁

        Hahah :'D

        Taitaa johtua kiekkokuumeesta, että näkkyy liikaa. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei vitt...mikä ketju, onko tuo enää todellista? Puhuuko ne tosissaan tuolla tuommosia? :'D

        (tuk...tukeht...uu nauruun)

        En selviä Harmis nyt tästä. Pakko naur... ahahah ääneen, ei hemm. aijai ku vatsaan sattuu, jo on ongelmat.. :''D

        Ehkä parhain ketju ikinä. On isännästä ongelmaa sappisaippuan kautta lampaantaljaan ja aina itt..autovaahtoon.

        Ne nuo pymppyilijämiehet voi hyvinkin sympaattisina esiintyä täällä palstoilla mutta kuten tuosta kejtusta vaimoihmisten kommenteista näet pitkässä juoksussa ne voivat olla melko ongelmallisia :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ne nuo pymppyilijämiehet voi hyvinkin sympaattisina esiintyä täällä palstoilla mutta kuten tuosta kejtusta vaimoihmisten kommenteista näet pitkässä juoksussa ne voivat olla melko ongelmallisia :D

        Näen näen kyynelten läpi :''D

        Ei oo siskoilla menny sormi suuhun...huh huh. :D

        En tajunnutkaan, että se ongelma on noin laaja.
        Kuka jättää pyllyn pesemättä...

        :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ne nuo pymppyilijämiehet voi hyvinkin sympaattisina esiintyä täällä palstoilla mutta kuten tuosta kejtusta vaimoihmisten kommenteista näet pitkässä juoksussa ne voivat olla melko ongelmallisia :D

        Hajukuusi!! Ei sat.. Ketjuhan vaan paranee, kohta minä teen vahinkopissit sohvalle hehee :'D

        "Ja kuinka syvälle laitetaan..?"

        Ei tuu ennää mittään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hajukuusi!! Ei sat.. Ketjuhan vaan paranee, kohta minä teen vahinkopissit sohvalle hehee :'D

        "Ja kuinka syvälle laitetaan..?"

        Ei tuu ennää mittään.

        Ihan älytöntä, mikä huumorisivusto...

        Jääkiekko unohtuu! :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näen näen kyynelten läpi :''D

        Ei oo siskoilla menny sormi suuhun...huh huh. :D

        En tajunnutkaan, että se ongelma on noin laaja.
        Kuka jättää pyllyn pesemättä...

        :D

        Voipa olla että tänään(kin) kaikesta kansallisesta riemusta huolimatta, muutamallakin vaimoihmisellä käväisee sana "avioero" mielessä kun se laillisesti vihitty kumppanin mölisee apinan lailla telkkarin edessä ja hankaa iljettävää pymppyään valkoiseen nahkasohvaan johon vuosia säästettiin, sehän hankittiinkin vasta sitten kun "lapset ovat isoja" jotta ei menisi heti rikki :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voipa olla että tänään(kin) kaikesta kansallisesta riemusta huolimatta, muutamallakin vaimoihmisellä käväisee sana "avioero" mielessä kun se laillisesti vihitty kumppanin mölisee apinan lailla telkkarin edessä ja hankaa iljettävää pymppyään valkoiseen nahkasohvaan johon vuosia säästettiin, sehän hankittiinkin vasta sitten kun "lapset ovat isoja" jotta ei menisi heti rikki :D

        Elähän nyt, on se huutava haisuli kumminkin niille rakas ja aineet on kehittyneet :)

        Ehhei tätä aihetta...enpä olisi uskonut suuntautuvan tähän :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        En minä, mulla on kliininen sohva niin että kelpaisi vaikka misspönttiksenkin tulla kisastudiota pitämään :) sensijaan pertin pympyntuoksuista sohvaa ei uskalla suositella edes tällaisena iltana kenellekään ennen täydellistä puhdistusta:

        https://www.vauva.fi/keskustelu/4383693/ketju/sohva_haisee_perseelta_miten_puhdistan

        "Voisko miehelle jatkossa hommata jonkun perseenalustan siihen sohvalle. Mun miehellä on nyt lampaantalja ja sitä kantaa mukanaan, kun muualla ei saa istua. Joutuu itse pesemään lumella jos haisee. Oppiipahan haisemaan perseeltä. Sika."

        🤣🤣🤣

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Voisko miehelle jatkossa hommata jonkun perseenalustan siihen sohvalle. Mun miehellä on nyt lampaantalja ja sitä kantaa mukanaan, kun muualla ei saa istua. Joutuu itse pesemään lumella jos haisee. Oppiipahan haisemaan perseeltä. Sika."

        🤣🤣🤣

        xL

        ELÄ ENNÄÄ! Nauru kuuluu jo naapurin isännälle... :'D

        "sitä kantaa mukanaan,"

        Vitsi miten jäätävät emännät asialla :D :D

        Ikinä oo lukenu VAauva-palstaa, mutta ilmeisesti pitäs!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Voisko miehelle jatkossa hommata jonkun perseenalustan siihen sohvalle. Mun miehellä on nyt lampaantalja ja sitä kantaa mukanaan, kun muualla ei saa istua. Joutuu itse pesemään lumella jos haisee. Oppiipahan haisemaan perseeltä. Sika."

        🤣🤣🤣

        xL

        Pakko laittaa kohta Tenat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Voisko miehelle jatkossa hommata jonkun perseenalustan siihen sohvalle. Mun miehellä on nyt lampaantalja ja sitä kantaa mukanaan, kun muualla ei saa istua. Joutuu itse pesemään lumella jos haisee. Oppiipahan haisemaan perseeltä. Sika."

        🤣🤣🤣

        xL

        Veikkaanpa että nyt valistettuna jos misspönttis vakavasti pariutuu hänenkin mies tulee saamaan joululahajaksi läampaaantaljan :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Veikkaanpa että nyt valistettuna jos misspönttis vakavasti pariutuu hänenkin mies tulee saamaan joululahajaksi läampaaantaljan :D

        Varmasti, ihan ikiikioman taljasen heh.. :'D

        Näen jo myötätuntoa herättävän näyn, kuinka sitä viedään kainalossa ja asetellaan siihen "omalle paikalle" ja katsotaan vaimoa eli minua, että saanko kulta laittaa sen tähän...

        Voih ei! :D
        Eikä..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Varmasti, ihan ikiikioman taljasen heh.. :'D

        Näen jo myötätuntoa herättävän näyn, kuinka sitä viedään kainalossa ja asetellaan siihen "omalle paikalle" ja katsotaan vaimoa eli minua, että saanko kulta laittaa sen tähän...

        Voih ei! :D
        Eikä..

        Minä olenkin aina ivähän ihmetellyt että miksi niitä ostetaan kun liian pieniä peitoksi mutta nythän tuo sekin selvisi, vaimot ostaa :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä olenkin aina ivähän ihmetellyt että miksi niitä ostetaan kun liian pieniä peitoksi mutta nythän tuo sekin selvisi, vaimot ostaa :D

        Kuulepa, niitä voi laittaa myös autonistuimille ettei pyllykkä palellu :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuulepa, niitä voi laittaa myös autonistuimille ettei pyllykkä palellu :D

        Eipähän sitten autonkaan penkki tuoksahda pympylle :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä olenkin aina ivähän ihmetellyt että miksi niitä ostetaan kun liian pieniä peitoksi mutta nythän tuo sekin selvisi, vaimot ostaa :D

        Niitä voi käyttää myös sängyssä, ja monesti puiset kiikkustuolit on siltään kovia ja kylmiä istua, että ei kai siinä aina miestä pakoteta :D

        Sitten niitä pannaan lasten pulkkaan & potkuriin talvella ja hevosen satulan alle jos selkää aristaa.

        Höppänä :'D ei siitä nyt peitoksi ole,
        lammas on about 30 kilonen niin kahta metriä ei saa millään... :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eipähän sitten autonkaan penkki tuoksahda pympylle :D

        Kaikkea ongelmaa sitä teidänkin kanssa on :D


    • Anonyymi

      Ei voi jassaa. Oli meilenkiintosempaa tekemistä: aitan purku raktorin kourakuormaajalla. Siinä lipsahtikin viitisen tuntia. Ja kuuleehan sen varmaan joskus uutisista kuka voitti

      • Älä hannaa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä hannaa.

        televiissio puuttuu tyystin ja muutehi on nii ristuksena rästejä ettei tahtoenkaan pysty välittämään jäähykiekosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        televiissio puuttuu tyystin ja muutehi on nii ristuksena rästejä ettei tahtoenkaan pysty välittämään jäähykiekosta

        Oo sitte kuulolla. Kyllä myö täältä rääkästään tiijjot.


    • Anonyymi

      Kova matsi tulossa... Kumpi voittaa?

      • Suomi.


      • Paras.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Paras.

        (Naurua)

        Mahdotonta että paras voittaisi, sillä kahden ottelijan kesken ratkotaan vain, kumpi on hyvä ja kumpi on parempi


      • Hakkarainen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hakkarainen.

        Mertaranta.


    • Anonyymi

      Ehkä pitäis ottaa pöksyt jo valmiiks pois...? Ehkä pidän kuitenkin jalassa, koska tää mun kämppä on aika vilponen.

      Nitroja pitäis kyllä jostain saada....

      -pihallatipunen-

      • Mulla ei oo enää.


      • Voit ottaa pois jos ei ole läpivetoa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Voit ottaa pois jos ei ole läpivetoa.

        Läpi vetää :D :D :D

        -pt-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läpi vetää :D :D :D

        -pt-

        Pylly pittää olla naisillakkii puhas jos sohvalle mennee :'D


    • Anonyymi

      Täähän on se sama aloittaja joka viime yönä sekoili palstalla neljän aikaan.
      Miehen puutteeessa on edelleen.

      • Hirrweeeeen puuttteessa.
        Woiton puutteessa. Ihan pistää läähättämään.

        No niin. Sait haluamasi.


      • Ihminen saa herätä neljältä ja pelata iltayhdeksältä,

        kohta alkaa! Yippkayyei


    • Ei jaksa valvoa..

      Voisko sitä vähän aikaistaa ja tiivistää, esim yhteen erään.

      • Aika kova sutina olis yhdessä erässä :'D


      • HHERÄTYYYYS WUUU! Housut pois ja suihkulähteeseeen hahahaha! :D

        sHAKE it, voitto on tääällä!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        HHERÄTYYYYS WUUU! Housut pois ja suihkulähteeseeen hahahaha! :D

        sHAKE it, voitto on tääällä!

        Toinen unisukka oli lentänyt yöllä jalasta...Riittääkö se?


    • Taidan olla palstan ainoa jääkiekon harrastaja?

      • Jep. Siks tämä ketju ei poistu ku paikalla muut on valeasiantuntijoita :D

        No joo hoidan tässä vain "alkulämmittelyjä" :D

        Yritä kestää, välillä käyttääpi useampaa sivuraiteella, mutta kohta on maila jäässä!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jep. Siks tämä ketju ei poistu ku paikalla muut on valeasiantuntijoita :D

        No joo hoidan tässä vain "alkulämmittelyjä" :D

        Yritä kestää, välillä käyttääpi useampaa sivuraiteella, mutta kohta on maila jäässä!

        Sinähän olet juuri oikea alkulämmittelijä, saat porukan hyvin liikkeelle


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinähän olet juuri oikea alkulämmittelijä, saat porukan hyvin liikkeelle

        Tshihhih hih. Kiitos, mutta kyllä ammattilaiset hoitaa paremmin.

        Ukot jäällä.


    • En meinaa katsoa, sillä liian jännä matsi minulle. En saisi seuraavana yönä unta, jos ottelusta tulee jännä. Myös saatan kiihtyä molemmista: voitosta tai tappiosta.

      • Kato kato, kummiskin haluat. Nysse alkaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kato kato, kummiskin haluat. Nysse alkaa.

        Alkakoon. En uskalla edes katsoa tulosta tänään, jotta nukkusin. Suljen kaikki viestimet ennen ottelun loppumista, joten tulos selviää minulle vasta herättyäni huomenna. Sitten voi juhlia, jos voitto tuli! :)


    • Rankkari!

    • Puhutaan "reppuun painamisesta", whaaat?

      • Maali ei ole 'reppu' eikä rinkka.


    • Anonyymi

      Öitä vaan. Lähen koisaamaan. Aamulla keitän kahvit päivään uuteen.

      • Mene, kyllä se siitä, unia vaan :D

        Kiekko liikkuu vaikka silmät ois kiinni :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mene, kyllä se siitä, unia vaan :D

        Kiekko liikkuu vaikka silmät ois kiinni :D

        Ja liikkuikin suoraan Suomen maaliin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja liikkuikin suoraan Suomen maaliin.

        Sitten vedetään jo turpaan. Ripeää peliä etten sanoisi.


    • Anonyymi

      Jos suomi voittaa niin lupaan lla alasti 3 päivää mökillä. Siinä o naapuri 40 metrin päässä ja se on 30 v nainen.

    • Hopea ei ou häppee.

      • Mutta paa mielehes, että ensimmäinen hävitty sija!

        Niin ei sua käyvvä.


      • ..ja se sanotaan 'hoppee'.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ..ja se sanotaan 'hoppee'.

        Hopea...H-O-P-E-A

        Latinaksi Argentum (Ag).


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Hopea...H-O-P-E-A

        Latinaksi Argentum (Ag).

        Mutta tuossa sanonnassa.

        Mikäs on kulta latinaksi?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta tuossa sanonnassa.

        Mikäs on kulta latinaksi?

        Hopea on hopea sanonnoissakin.

        Kulta on Aurum. Olisit voinut guuglata.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Hopea on hopea sanonnoissakin.

        Kulta on Aurum. Olisit voinut guuglata.

        Minähän en googlaile.


    • Anonyymi

      Hmm..kanadalaiset pääsevät suomalaisten ihon alle, jos homma ei muutu Suomi häviää reilusti. Jäätä hattuun tai tulee paha häviö.

      AsianVierestä

      • Savinainen vauhkoilee. Nyt pitäs rauhottua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Savinainen vauhkoilee. Nyt pitäs rauhottua.

        Ihan hyvä että panevat vähän kampoihin eivätkä ihan heittopusseiksi ala. Kovia laillisia taklauksia ja poikkaria jos tulevat omalle maalille hillumaan niin kanukit siinä lämpenee :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan hyvä että panevat vähän kampoihin eivätkä ihan heittopusseiksi ala. Kovia laillisia taklauksia ja poikkaria jos tulevat omalle maalille hillumaan niin kanukit siinä lämpenee :)

        Tavallaan aika kiihkeetä naisen silmään tuo lämpeneminen...
        Noin se vähän pittääkin...heh :D

        No no niin Kanadan ukko jäähylle. Kovaa peliä nuo pelaa fyysisesti. Ehkä se on tuolla enempi tapana.

        JA MAAAAALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tavallaan aika kiihkeetä naisen silmään tuo lämpeneminen...
        Noin se vähän pittääkin...heh :D

        No no niin Kanadan ukko jäähylle. Kovaa peliä nuo pelaa fyysisesti. Ehkä se on tuolla enempi tapana.

        JA MAAAAALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

        Mörrimöykky tasoitti!!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mörrimöykky tasoitti!!

        Tilanne 1-1!


    • Anonyymi

      tehkää ny saatana maali!

      • Ihan kohta, ihan kohta...


      • Anonyymi

        Peli päättyy suomen voittoon 2-1, joten kaksi maalia tulee vielä suomelta ja kanadan maali oli tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peli päättyy suomen voittoon 2-1, joten kaksi maalia tulee vielä suomelta ja kanadan maali oli tuossa.

        Noniin, vikassa erässä Suomi tekee sen yhden maalin niin loppuu just niin kuin ennustin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, vikassa erässä Suomi tekee sen yhden maalin niin loppuu just niin kuin ennustin :)

        Jos kukaan ei tee maaleja enää niin ennustin oikein :D


    • Aika kiivasta? Miten ne ukot noin kuumuu?

      Ei muissa peleissä noin paljon lähikontaktia?

      Nyt on jo viidesti lentäny hammassuojat.

      • Anonyymi

        Kanadalaiset osaavat henkisen pelin. Nyt suomalaiset ylilyövät vastaan ja saavat jäähyjä. Se on kanadalaisten tarkoitus. Pientä sikaa tilanteen jälkeen, siinä ovat vahvoja ja myös kulmaväännöissä. Katsokaa miten kanukki nousee kulmista maalintekoon...2-0, toivottavasti Suomi tasoittaisi ennen tuota niin säilyisi peli vielä jännänä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanadalaiset osaavat henkisen pelin. Nyt suomalaiset ylilyövät vastaan ja saavat jäähyjä. Se on kanadalaisten tarkoitus. Pientä sikaa tilanteen jälkeen, siinä ovat vahvoja ja myös kulmaväännöissä. Katsokaa miten kanukki nousee kulmista maalintekoon...2-0, toivottavasti Suomi tasoittaisi ennen tuota niin säilyisi peli vielä jännänä.

        AsianVierestä

        Peli päättyy 2-1 suomen voittoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peli päättyy 2-1 suomen voittoon.

        No nyt on lähellä! Muaaaaaliiiiiiiiiii!!!!!


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        No nyt on lähellä! Muaaaaaliiiiiiiiiii!!!!!

        Jep, lähellä on. Sanoin tämän tuloksen jo ennen pelin alkua. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, lähellä on. Sanoin tämän tuloksen jo ennen pelin alkua. :)

        No 3-1 parempi :D


    • Maaaaaaaaaaaaaaaaalii'iiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

      • Niiiiiiin tuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niiiiiiin tuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        En juhli selkäänpuukottajien kanssa.


    • Ei v..t mitä tilanteita!

      • En voi kohta katsoa, tulen ihan kipeäksi tästä


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En voi kohta katsoa, tulen ihan kipeäksi tästä

        Ohi! Koko ajan ohi!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ohi! Koko ajan ohi!

        Nyt pitäs vaan painostaa! Kylmät väreet!


    • Anonyymi

      Suomi ei ole koskaan voittanut Kanadaa MM-finaaleissa ja nyt jos jaksavat vielä 20 minuuttia niin se on aika lähellä.

      AsianVierestä

    • Suomi on ollut kautta aikojen huonoin purkukiekkojen suorittaja. Me koulutamme kymmeniä maailmanluokan maalivahteja, mutta purkukiekko ei kuulu jääkiekko kulttuuriimme ja sen näkee jokaisessa kansainvälisessä ottelussa.

    • Anonyymi

      MÖRRRRRRRRKÖ LÖI SISÄÄÄN !!!111!!!

      Dreamer89

    • Aurum ei ou hoppee.

      • Soumi voithi!


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Soumi voithi!

        Se on vaan lätkää!


    • MAAALIIII 3-1 myö johetaaaan!

      • AaaAaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        AaaAaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

        Kohta tulee pyörtyminen ja ilonitkut!!!!!!!!!!!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kohta tulee pyörtyminen ja ilonitkut!!!!!!!!!!!

        Lankineeeeen! Shake it!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lankineeeeen! Shake it!

        Minuuttti!!


    • DEN GLIDER IN!!!!!!!!!!

      Kuka ON MAAAILMAN MESTARI! kUKA! Suomi on maailman MESTARI!!!!!!!

      • Nyt tänne ukkeli, niin pussaan sinua!!!!!!!!!!!!!!!!!

        OLÉEEEEEEEEEEEEEEEEEE!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nyt tänne ukkeli, niin pussaan sinua!!!!!!!!!!!!!!!!!

        OLÉEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

        Eihän tätä edes tajua!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nyt tänne ukkeli, niin pussaan sinua!!!!!!!!!!!!!!!!!

        OLÉEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

        Pus ja öitä, oli hyvä peli :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pus ja öitä, oli hyvä peli :)

        Pussssss!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Se oli siinä. Hyvä Suomi! Ei lisättävää. :D

    • Mjoo

      Se on niin kuin siinä.

      (Naurua)

    • Anonyymi

      No huh, tuollaista ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut.
      18 ensikertalaista pyyhki pyllyään taalajäiden monimiljonääreillä ja vieläpä monta kertaa. Ihme kemiaa tuossa joukkueessa ja taisi olla luojakin joukkueen puolella. Kuitenkin kilahti kolmesti raudoissa. Hyvällä maalivahdilla on myös tuuria, mitäpä sitä tolppia torjumaan:)

      Mut wau, olihan teko.

      AsianVierestä

      • Kyllä se näki jo aiemmin että osaavat hyvin, sai ensikertaa kunnolla niskavillat pystyy teki mieli paeta.


      • Anonyymi

        Kyllä urheilua seuraavat ihmiset jotka pystyivät analyyttiseen tilannehallintaan ymmärsivät että Suomi voittaa ja Kanada saa kuin saakin vain yhden maalin.


    • Anonyymi

      Noniin voittivat sen pelinkin kadaakin vastaan :D fgdsfsdfedfdfdfdf

    • Kristian Kuusela 36 vuotiaana ekan kerran MM-kisoihin, ja heti mestaruus, helvetin hienoa

      • Mörkö täyttää tänään (maanantaina) 34v


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe