Nainen ihastunut toiseen naiseen

Anonyymi

En jaksa enää tuntea näin ja olla epätietoisuudessa sun tunteista ja silti en uskalla itse tehdä yhtään mitään, enkä saa mitään selvyyttä tähän asiaan. Olis kai aika mahdotonta et meille vois tulla jotain jo kaikesta tähän tilanteeseen liittyvästä johtuen, joten kai mun pitäis unohtaa sut. En halua hankaloittaa mitään, mun työ on mulle todella tärkeä ja olis kauheeta jos tuntisit olosi kiusaantuneeksi tai ahdistuneeksi, jos et tunnekaan yhtään mitään ja näät miten mä tunnen. Mut miksi se on niin vaikeaa unohtaa ja silti yhtä vaikeaa on tehdä minkäännäköistä aloitetta. Oon yrittänyt vältellä ja se hetken aina auttaakin, mut sit nää tunteet taas palaa, jos ollaan tekemisissä enemmän ja työn puolesta mein on pakko olla jonkin verran tekemisissä, eikä edes ole hyvä juttu et välttelen sua työpaikalla. Oon tuntenut näin niin pitkään, mun on pakko joko lopettaa tää haaveilu tai sit oikeasti ottaa selvää sun tunteista ja vihdoin tehdä jotain. Ei tää oikeasti voi jatkua enää näin. Sun olis varmasti hyvin vaikea tehdä aloitetta, vaikka tunsisitkin jotain, et sen isomman aloitteen ehkä pitäis tulla multa. Ehkä et ees tunne mitään, en mä tiedä. Ehkä vaan testaat sun viehätysvoimaa tai ehkä oot vaan semmonen kaikille. Tai ehkä mä vaan välillä näen, mitä hauan nähdä tai ylianalysoin sellaisia asioita, joilla ei oikeasti ole sulle mitään merkitystä. Mut pelkään et mitä tapahtuu, jos oikeasti saat varmuuden mun tunteista, vaikka kai sä sitä epäilet? Tää on niin vaikea tilanne.

44

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti tilanne teillä kahdella selviää ja saatte toisenne.

    • Anonyymi

      Sä olet varmasti ihastunut heteroon tai sitten varattuun, jos suhteesi ei etene.

      • Anonyymi

        Et tiedä aloittajasta mitään. Sanoisin että vaikka turpiin voi tulla, niin jos vähänkin tuntuu siltä että voisi olla molemminpuolista, tee aloite. Sinä et selkeästikään pääse eteenpäin..tee se edes itsesi vuoksi. Saat rauhan ja ehkä ihanan naisen. Suurin osa ihmisistä osaa suhtautua fiksusti. Ajan kanssa tilanne normalisoituu, jos et saa vastakaikua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä aloittajasta mitään. Sanoisin että vaikka turpiin voi tulla, niin jos vähänkin tuntuu siltä että voisi olla molemminpuolista, tee aloite. Sinä et selkeästikään pääse eteenpäin..tee se edes itsesi vuoksi. Saat rauhan ja ehkä ihanan naisen. Suurin osa ihmisistä osaa suhtautua fiksusti. Ajan kanssa tilanne normalisoituu, jos et saa vastakaikua.

        En tiedäkään, eikä ole mitään tarvetta tietää, kerroin vain näkökulmani asiaan. Omassa työpaikassa on lesboja ja biseksuaaleja, niille itselleen on ollut vaikeaa lähinnä tulla ulos kaapista ja kertoa omasta suuntautuneisuudestaan meille heteroille. Kavereita voi olla silti, vaikkei sillä tasolla kiinnostusta olekaan.


    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan...elät vain kerran!!!

      • Anonyymi

        Rohkeasti vain ja kerran munaat.
        Kummalla mahtaa olla hankalempi paikka olla töissä.


    • Anonyymi

      Mä olisin voinut kirjoittaa tuon avauksen. Oon niin ihastunut sinuun. Joskus olen varma että sun fiilikset on samat. Sitten vetäydyt. Et tuu käymään mun työpisteellä, tuskin edes vilkaiset mua. Sitten taas oot läsnä, kummallakin riittää juttua, asiallisia kosketuksia olkapäähän tai käsivarteen. Koitan unohtaa sut, mutta en voi. Tänäänkin pohdin, uskaltaisinko laittaa sulle viestin, että haluaisin pyyt sut ulos, mutta en voi koskaan pyytää sua. Meillä on ikäeroa kohtuullisesti, esimies alaisroolikin on. Silti, olet ihana ja haluaisin sut,nainen.

      • Anonyymi

        Ja Helsingistä ollaan


      • Anonyymi

        Helsingissä minäkin. Esimies alaisrooli meilläkin, mutta ikäeroa on jonkin verran. Olisi ihana saada häneltä viestiä ja nähdä vapaa-ajalla. Me ei olla oikeastaan ikinä nähty vapaa-ajalla, joten olisi todella hankala semmoista ehdottaa.


      • Anonyymi

        Oletko itse kummassa roolissa? Mä oon se vanhempi ja työntekijä, tässä työssä. Voitas ehkä miettiä tai jakaa ajatuksia miten toivoisi toimittavan.


      • Anonyymi

        Tässä vielä edellinen kommentoija. Tarkoitin siis ajatusten vaihdolla sitä, että esimerkiksi tällaisessa esimies-alaistilanteessa, kumpi teistä on se, joka edes voisi tehdä aloitteen ja miksi. Itse koen etten voi esimiestä lähestyä, mutta luultavasti hän kokee samoin.


      • Anonyymi

        Olisi mukava vaihtaa ajatuksia, kun kerta vähän samankaltainen tilanne. Hän on mun esimies ja jotenkin olen ajatellut, että asemansa ja meidän ikäeron vuoksi hänen voisi olla hankala lähestyä, vaikka onhan se todella hankalaa myös minulle. Hän on musta vanhempi jonkin verrankin. Hän kuitenkin tietää, että tykkään naisista, mutta mä en tiedä onko hän täysin hetero vai ei, mikä tekee tästä hankalaa taas mulle. Hän on aloitteellisempi mua kohtaan, en kuitenkaan tiedä tarkoittaako se yhtään mitään, mutta sen takia myös mietin, että mun pitäis nyt ehkä tehdä jotain.


      • Anonyymi

        Mun tapauksessa hän siis on nuorempi ja toimii esimiehenäni. Ikäeroa lienee n 15 v. Tavallaan näen, että hänen on vaikea lähestyä, mutta minulle se taas on vaikeaa, koska pohdin mitä tapahtuu, jos minun ajatukset tulee hänelle täysin yllätyksenä. Että seuraako siitä kiusaantumista ja haasteita työssä. Hän on sinkku ja ilmaissut asuvansa yksin. Minulla aikuiset lapset, olen kyllä jossain keskusteluissa antanut ymmärtää, että "etsin oikeaa ihmistä /kumppania. Päätän aina unohtaa hänet, mutta oikeasti haluaisin tähän selvyyden, millaisen vaan, kunhan se ei vaikuttaisi työkaveruuteen. Mutta jos kuvittelenkin vain hänen katseet ja punastumiset? Jos koko asia onkin hänelle järkytys?
        Toivon että olisit riittävän rohkea puhuaksesi omalle ihastuksellesi ja hän olisi niin fiksu, että vastaisi ja käyttäytyisi sinua kunnioittavasti, vaikka vastaus olisi millainen vain.


      • Anonyymi

        Näin hänet eilen, en töissä vaan olimme samassa tapahtumassa. Voi miten hyvältä hän näytti. Emme olleet nähneet muutamaan viikkoon ja siinä hän oli hymyilevänä ja niin kauniina. Näimme myös tapahtuman jälkeen, hän tuli meidän porukkaan juttelemaan (tunsi siis muutkin porukassa olleet) mutta tuli viereeni ja puhui lähinnä minulle. Sattumaa? Olisin halunnut sanoa niin paljon enemmän. Nyt mennee taas puolitoista viikkoa, kunnes töissä näemme ohimennen. Miten voikaan ihastua toiseen näin, miksi tää ei mene ohi... En uskalla tehdä aloitetta joten sitten vaan tuskailen ja haaveilen.


    • Anonyymi

      Sama tilanne täällä... ap ja muut mistä paikkakunnalta?

    • Anonyymi

      Oletteko olleet tekemisissä vapaa-ajalla? T: Länsi-Suomi

      • Anonyymi

        Täällä myös samojen ongelmien kanssa toinen läntisestä Suomesta. T: onneton ihastunut


    • Anonyymi

      Nään vielä painajaisia tuosta tekstimöykystä.

    • Anonyymi

      Kerro mikä paikkakunta?

      • Anonyymi

        Helsingissä tämä. T: ap


    • Anonyymi

      Mitä kaikkea tilanteeseenne liittyy?

    • Anonyymi

      Sama tilanne, vaikka ei enää oikeastaan olla samalla työpaikalla, enkä tiedä onko se hyvä vai huono asia.

      Helsingissä tämä.

    • Anonyymi

      Sama täällä :( haluaisin ottaa etäisyyttä, että jäisi jäähdyteltyä tunteita mutta toisaalta en mitään muuta haluaisikaan kuin olla koko ajan yhdessä. Yhteiset projektit on kuitenkin hoidettava, joten pitää vain yrittää olla neutraali. Hän on minua hiearkissa ylempänä mutta ei esimies asemassa tms.

    • Anonyymi

      Miten te "käytyäydytte"? Osaatteko olla kun ei mitään? Oletteko välillä etäisiä ja ehkä töykeitäkin ja sitten taas ystävällisiä ja jopa flirttailevia? Oma ihastukseni tulee välillä tykö, sitten taas voi olla aivan kun ei näkiskään mua, ei katso, ei puhu...

      • Anonyymi

        Itse ainakin sorrun tähän kun välillä tuntuu kun on paljon vitsaillut ja ottanut kontaktia ja viestitelly työjuttujen sivussa että pakko vähän vetäytyä ettei paljastu.


      • Anonyymi

        Mie vaa yritän vältellä, enkä enää ees uskalla kattoo, aina jos sattuu kohtaamaa teen itestäni ihan hölmön ku menee pasmat sekasin. Päättäny unohtaa. Kohta on kesäloma nii ei tarvi kohdata..


      • Anonyymi

        Joo tekee ihan hyvää päästä lomalle, jännä vain nähdä että saako neutralisoitua tunteita sillä aikaa vai meneekö koko 3 viikkoa vain kaivatessa.


      • Anonyymi

        Oletko varattu vai miksi ei näytetä tunteita?


      • Anonyymi

        Ite en oo varattu, mutta en tiiä yhtää onko toinen. Vaikee näyttää tunteita ku ei voi olla varma toisen. En kyl tiiä auttaaks toi loma mut toivottavast. Paras lopputulos olis tietty et tää toinenki olis kiinnostun miusta, mut se on toiveajattelua, jonka toivon loman poistavan.


    • Anonyymi

      Mulla ei oo lomat auttanut. On vaan ollut ikävä ja sit kun on nähty, on hurahtanut ihan kierroksille. Mä koitan aika usein olla ihan normaali, puhua mutta vaan asiaa jne. Sit tuntuukin että hän lähestyy, katsoo silmiin jne ja mun päätökset menee romukoppaan. Sit taas saatan itse päättää että puhuessa katson silmiin tai kosken olkapäähän. Hän joko toimii samoin tai pakenee ja välttelee. Välillä luulen että mä vaan kuvittelen... Siksi en rohkene tehdä aloitetta, jos onkin ihan hakoteillä ja töissä pitää kuitenkin nähdä ja olla.

    • Anonyymi

      Ei auta kun ottaa omaan piikkiin. Kynnys on kauhea. Duuni kun on. Haluisin, mutta en halua sun niskaan sitä juoru törkyä. Hemmetti sentään...

      • Anonyymi

        Eei kenenkään tarvi tietää


      • Anonyymi

        En nyt kovin pienestä hätkähdä, tuskin sinäkään. Kestän kyllä.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa ottaa omaan piikkiin?


    • Anonyymi

      Täällä myös nainen samassa tilanteessa, olen niin ihastunut työkaveriini, joka on nainen. Tilanne on ikävä, koska itse olen avioliitossa miehen kanssa ja ihastuksenikin on varattu, mies hänelläkin. Olen lähes varma, että tämä tunne on yksipuolinen eli hänellä ei ole mua kohtaan tunteita. Tiedän, että tykkää musta ihmisenä ja tykkää tehdä töitä yhdessä. Tuntuu, että hajoan. Välillä näemme paljon, välillä vähemmän. Ahdistaa, kun kesäloma edessä enkä näe häntä pitkään aikaan. En keksi, mitä pitäisi tehdä, ehkä pahinta kun järki sanoo että mitään ei voi tehdä, pitää vain antaa olla ja odottaa, että tunne menee ohi.

      • Anonyymi

        Olen lähes samassa tilanteessa, mutta itse sinkku. Ei vaan mene tunteet ohi, ei millään. Tätä on kestänyt jo lähes vuoden.
        Olen ajatellut että ehkä en kuole jos kerron hänelle tunteistani.

        Minulla oli hieman vastaavan tapainen tilanne n. 20 vuotta sitten myöskin työpaikalla. Kadun vieläkin etten silloin ollut rohkeampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lähes samassa tilanteessa, mutta itse sinkku. Ei vaan mene tunteet ohi, ei millään. Tätä on kestänyt jo lähes vuoden.
        Olen ajatellut että ehkä en kuole jos kerron hänelle tunteistani.

        Minulla oli hieman vastaavan tapainen tilanne n. 20 vuotta sitten myöskin työpaikalla. Kadun vieläkin etten silloin ollut rohkeampi.

        Missäpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin?

        Helsinki


      • Anonyymi

        Identtinen tilanne. Apua. Missä päin?


      • Anonyymi

        Sama tilanne, paitsi että olen se miehen kanssa naimisissa oleva ja toinen sinkku. En haluaisi loukata ketään. Välillä olen yrittänyt ottaa etäisyyttä, mutta olemme kavereita myös vapaa-ajalla, joten se ei oikein onnistu. En kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne, paitsi että olen se miehen kanssa naimisissa oleva ja toinen sinkku. En haluaisi loukata ketään. Välillä olen yrittänyt ottaa etäisyyttä, mutta olemme kavereita myös vapaa-ajalla, joten se ei oikein onnistu. En kestä.

        En itsekään halua aiheuttaa tilannetta, jossa kukaan joutuu loukkaamaan ketään.
        Tahtoisin silti tietää mikäli toisella osapuolella olisi jotain tunteita, vaikka emme muuten ikinä toisiamme lähdestyisikään. Jollain tapaa helpottaisi kun tietäisi ettei ole yksin tässä tunteineen ja hulluksi tulleena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään halua aiheuttaa tilannetta, jossa kukaan joutuu loukkaamaan ketään.
        Tahtoisin silti tietää mikäli toisella osapuolella olisi jotain tunteita, vaikka emme muuten ikinä toisiamme lähdestyisikään. Jollain tapaa helpottaisi kun tietäisi ettei ole yksin tässä tunteineen ja hulluksi tulleena.

        Juuri näin. Ei tarvitsisi esittää mitään ja saisi pidettyä oman pään kasassa. Ja ehkä syyn toisen käytökselle ja katseille. En ole edes varma haluaisinko mitään suhdetta, vaikka olisinkin sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Identtinen tilanne. Apua. Missä päin?

        Länsi-Suomessa tämä. Paikkakuntaa en tarkemmin halua kertoa, kun piirit on niin pienet. Ihanaa olis vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa. Riipii sydäntä tämä tunne ja tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi-Suomessa tämä. Paikkakuntaa en tarkemmin halua kertoa, kun piirit on niin pienet. Ihanaa olis vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa. Riipii sydäntä tämä tunne ja tilanne.

        Niin olisi...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe