Olin jtn 18-20v, kun psyykkinen hyvinvointini romahti naisettomuuden takia täysin. Siinä iässä kaikki muut miehet olivat jo seurustelleet useasti ja saaneet seksiä, samoin ikää riitti käydä baareissa, mutta ei sieltä koskaan mitään naista saanut.
Toisen asteen opinnot sain kyllä juuri ja juuri valmiiksi, samoin aloitin opiskelemaan yliopistossa, mutta koska naisettomana tuli sellaiset fiilikset päälle, ettei koko elämässä ole yhtään mitään pointtia, niin masennuin sen takia syvästi, lopetin opiskelut, syrjäydyin ja jäin työmarkkinoiden ulkopuolelle. Armeijaakin aloitin vähän, mutta ei siellä pää kestänyt olla, kun kaikilla muilla oli siellä tyttöystäviä ja seksikokemuksia.Tuosta on nyt aikaa sellaiset 7 vuotta, en ole ollut oikein lainkaan palkallisessa työssä koko aikuisikänäni, enkä kyllä naisettomuudestani johtuvasta masennuksesta, ahdistuksesta ja itseinhosta johtuen kyllä ole oikein mitään työtä pystynyt tekemäänkään eikä minulla ole pitkään jatkuneesta työttömyydestä ja koulutuksen riittämättömyydestä johtuen edes rahkeita saada oikein minkäänlaista työtä.
Me rumat, naisettomat miehet olemme siitä ongelmallinen ihmistyyppi, ettemme oikeastaan ole integroitavissa järjestelmään. Naisettomuudesta johtuvat mt-ongelmat yleensä estävät yhteiskunnalliseen elämään osallistumisen, naisettomuudesta ei oikein voi parantua mitenkään, naisettomana miehenä on täysin mahdotonta elää edes kohtalaisen tyydyttävää elämää, naisettomuutta ei voi mitenkään kompensoida onnistumisilla muilla elämän osa-alueilla jne.
Toisaalta meidän naisettomien miesten ongelmana on, ettei meidän ongelmiamme tunnusteta, emme saa empatiaa oikein mistään tai keneltäkään, meidät useimmiten vaiennetaan poliittisesti epäkorrektien ja epämiellyttävien asioiden julkilausumisesta, pelkkä syntymässämme saatu ulkonäkömme herättää antipatioita hyvinvoivissa ja hyvännäköisissä elitisti-ihmisissä, meitä pilkataan, sairaseläkkeelle pääseminenkin on usein hyvin hankalaa, yhteiskunta ei tarjoa edes avustettua itsemurhaa 20 vuotta täyttäneille ja vanhemmille seksuaalisesti kokemattomille miehille.
Kokeeko muut ätmit elämänsä totaalisesti epäonnistuneeksi ja suorastaan jokapäiväiseksi kituuttamiseksi naisettomuutensa takia tässä ulkonäkökeskeisessä ja yliseksuaalisessa maailmassa? Itse olen joutunut painimaan näiden ongelmien kanssa jo ihan sieltä 12-13 vuoden iästä saakka ja nuorena varhaisaikuisena helvetti sitten räjähti käsiin lopullisesti. Naisettomuuden takia yhteiskunta menetti minussa käytettävää potentiaalia, jonka vuoksi minusta tuli pelkkä menoerä, joka ei oikein edes osaa tuntea kuuluvansa ihmisten joukkoon.
Naisettomuus pilasi elämäni täysin
151
1270
Vastaukset
- Anonyymi
Minuakin masentaa naisettomuus...
Ei ole ketään joka rakastaa ja välittää...
Pehmeä ja lämmin Aasialaisneitokainen välittäisi ja rakastaisi..🤗😊 - Anonyymi
Anteeksi nyt, mutta keiden kanssa ne 18-vuotiaat "miehet" (on vähän siinä ja siinä, onko oikea nimitys mies vai poika, tuon ikäisestä) oikein ovat seurustelleet "jo useasti", kun todella moni tyttökään ei ole tuon ikäisenä vielä seurustellut, varsinkaan "useasti". Ja miten voi olla mahdollista, että joku kärsii "naisettomuudesta" jo 12-vuotiaana? Eikö naisettomuus ole 12-vuotiaalle pikemminkin normaali olotila?
Tunnen useamman naisen, joka ei ollut seurustellut tai harrastanut seksiä 18-20-vuotiaana (minä itse mukaan lukien), mutta kukaan heistä ei ollut viiltelemässä ranteitaan sen vuoksi.- Anonyymi
Kyllähän ne seksi- ja seurusteluasiat tulee pikkuhiljaa siinä yläasteelle siirryttäessä ajankohtaisiksi. Poikien ja tyttöjen väliset suhteet ovat n. 13-vuotiaasta alkaen täysin erilaiset kuin ne ovat vaikkapa 10-vuotiailla ja nuoremmilla.
Itse sain aikoinaan huomata yläasteelle siirryttäessä, että tytöt alkoivat pitämään minua vastenmielisenä, koska olin heistä seksuaalisesti luotaantyöntävä. Se johti syrjimiseen mm. sillä tavalla, etten kelvannut heille edes vierustoveriksi luokassa. Tämä oli yksi kipeimpiä kokemuksia elämässäni, enkä toipunut siitä koskaan täysin. Muilla pojilla ei tosin ollut vastaavia ongelmia: heillä oli tyttöjä kavereina, saivat kehuja tytöiltä ulkonäöstään, pääsivät seurustelemaan, moni oli yläasteen päättyessä päässyt poikuudestaan jne. Koulun käytävillä näkyi myös toisiaan hiplaavia ja suutelevia pareja, mitä näkyä ei voinut paeta minnekään.
Näinhän sen pitäisi normaalisti mennä. Mutta se ei voinut tapahtua minun elämässäni, koska olen rajoitteinen ja "vammainen".
T. AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne seksi- ja seurusteluasiat tulee pikkuhiljaa siinä yläasteelle siirryttäessä ajankohtaisiksi. Poikien ja tyttöjen väliset suhteet ovat n. 13-vuotiaasta alkaen täysin erilaiset kuin ne ovat vaikkapa 10-vuotiailla ja nuoremmilla.
Itse sain aikoinaan huomata yläasteelle siirryttäessä, että tytöt alkoivat pitämään minua vastenmielisenä, koska olin heistä seksuaalisesti luotaantyöntävä. Se johti syrjimiseen mm. sillä tavalla, etten kelvannut heille edes vierustoveriksi luokassa. Tämä oli yksi kipeimpiä kokemuksia elämässäni, enkä toipunut siitä koskaan täysin. Muilla pojilla ei tosin ollut vastaavia ongelmia: heillä oli tyttöjä kavereina, saivat kehuja tytöiltä ulkonäöstään, pääsivät seurustelemaan, moni oli yläasteen päättyessä päässyt poikuudestaan jne. Koulun käytävillä näkyi myös toisiaan hiplaavia ja suutelevia pareja, mitä näkyä ei voinut paeta minnekään.
Näinhän sen pitäisi normaalisti mennä. Mutta se ei voinut tapahtua minun elämässäni, koska olen rajoitteinen ja "vammainen".
T. APKauhean kokeneita sitten ovat olleet nuo sinun yläasteesi pojat. Kun itse olin yläasteella, olivat lähestulkoon kaikki luokan tytöt seksuaalisesti kokemattomia - pari tyttöä seurusteli, heillä ehkä oli ollut seksiä. Pojista varmaan kaikki olivat kokemattomia. Todella harva tyttökään seurusteli.
Miksi sinusta pitäisi "normaalisti" mennä niin, että seksiä on jo yläasteella? Minusta on ihan ok, vaikka ei olisikaan. Eipä siinä mitään pahaakaan ole, kunhan molemmilla osapuolilla on kivaa, mutta ihan yhtälailla normaalia on sekin, että ei seurustella tai harrasteta seksiä vielä tuon ikäisenä. Anonyymi kirjoitti:
T. APAivan turhaan sä oot kyllä stressannut jostain naisettomuudesta jo 12-vuotiaana, kuten joku edellinen sulle tossa siitä jo sanoikin. Eipä sitä tossa iässä ne seurusteluasiat edes ole mitenkään ajankohtaisia, kun siinä iässä sitä kuuluu keskittyä vaan siihen koulunkäyntiin, harrastuksiin ja kotona olemiseen.
Eikä sun edes yläasteiässä olisi tarvinnut asiasta mitään stressata, kun olisit voinut ajatella niin, että kyllä sä ehdit seurustelemaan sitten joskus myöhemminkin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhean kokeneita sitten ovat olleet nuo sinun yläasteesi pojat. Kun itse olin yläasteella, olivat lähestulkoon kaikki luokan tytöt seksuaalisesti kokemattomia - pari tyttöä seurusteli, heillä ehkä oli ollut seksiä. Pojista varmaan kaikki olivat kokemattomia. Todella harva tyttökään seurusteli.
Miksi sinusta pitäisi "normaalisti" mennä niin, että seksiä on jo yläasteella? Minusta on ihan ok, vaikka ei olisikaan. Eipä siinä mitään pahaakaan ole, kunhan molemmilla osapuolilla on kivaa, mutta ihan yhtälailla normaalia on sekin, että ei seurustella tai harrasteta seksiä vielä tuon ikäisenä.Kuitenkin se miehen seksuaalinen haluttavuus tulee esille jo yläasteen alkuvaiheilla, vaikkei silloin toki olekaan mikään pakko harrastaa seksiä.
Miten oikein kuvittelit, että se sama mies mies, joka oli tyttöjen silmissä vastenmielinen 12-15-vuotiaana, jotenkin yhtäkkiä muuttuu seksuaalisesti viehätysvoimaiseksi kun täyttää 18 vuotta tai vaikka 25 vuotta.
Mikäli mies oli yläasteiässä vastenmielinen tyttöjen silmissä, niin ei aikuisetkaan naiset silloin halua miehen kanssa seksiä harrastaa sitten vanhempana.
Koska se miehen haluttavuus ei merkittävästi muutu miehen aikuistuessa, niin yläasteella epähaluttavalla miehellä säilyy poikuus tallella aikuisenakin aina hautaan saakka. Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin se miehen seksuaalinen haluttavuus tulee esille jo yläasteen alkuvaiheilla, vaikkei silloin toki olekaan mikään pakko harrastaa seksiä.
Miten oikein kuvittelit, että se sama mies mies, joka oli tyttöjen silmissä vastenmielinen 12-15-vuotiaana, jotenkin yhtäkkiä muuttuu seksuaalisesti viehätysvoimaiseksi kun täyttää 18 vuotta tai vaikka 25 vuotta.
Mikäli mies oli yläasteiässä vastenmielinen tyttöjen silmissä, niin ei aikuisetkaan naiset silloin halua miehen kanssa seksiä harrastaa sitten vanhempana.
Koska se miehen haluttavuus ei merkittävästi muutu miehen aikuistuessa, niin yläasteella epähaluttavalla miehellä säilyy poikuus tallella aikuisenakin aina hautaan saakka.Eikä niillä yläasteiän ajoilla ole minkäänlaista merkitystä miehen elämään ja tulevaisuuteen, sillä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat edessä miehellä vasta sitten yli kolmekymppisenä ja yli neljäkymppisenäkin.
Eipä sitä edes joskus yläasteiässä miehen tai enemmänkin pojan tarvitse olla mitenkään haluttava teinityttöjen silmissä, kun eipä sitä vielä siinä iässä tarvitse mies mitään seksi- ja seurustelukokemuksia, kun ne asiat kyllä ehtii kokea elämässä sitten joskus myöhemminkin.
Kyllä vaan se miehen haluttavuus muuttuu paljonkin aikuistuessa ja vanhetessa, sillä vanhemmiten sitä miehet ovat komeampia ja halutumpia, kun mitä joskus teini-iässä tai parikymppisenä nuorena pojankloppina.
Siinä sä kyllä teit oikein elämäsi pahimman virheen, kun jätit aikoinaan ne koulut käymättä, ammatit hankkimatta ja syrjäydyit pois työelämästä. Sun olisi pitänyt vaan käydä ne koulut silloin parikymppisenä, hankkia kunnon ammatit ja alkaa sitten panostamaan tosissaan siihen työelämään ja varallisuuden kartuttamiseen.
Vaikuttaa enemmänkin tekosyiltä se, että vetoat jatkuvasti vaan siihen naisettomuuteesi, kun et viitsinyt aikoinaan siihen koulunkäyntiin ja työelämään panostaa.Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin se miehen seksuaalinen haluttavuus tulee esille jo yläasteen alkuvaiheilla, vaikkei silloin toki olekaan mikään pakko harrastaa seksiä.
Koska se miehen haluttavuus ei merkittävästi muutu miehen aikuistuessa, niin yläasteella epähaluttavalla miehellä säilyy poikuus tallella aikuisenakin aina hautaan saakka."Kuitenkin se miehen seksuaalinen haluttavuus tulee esille jo yläasteen alkuvaiheilla, vaikkei silloin toki olekaan mikään pakko harrastaa seksiä."
Hei, nyt ihan oikeasti jotain tolkkua tähän. Väitätkö tosissasi, että 13-vuotiaasta (tai jopa 12-vuotiaasta, jos on loppuvuodesta syntynyt) pojasta tietää, onko hän a) kiinnostava B) hyvännäköinen joskus aikuisena?? Ei todellakaan tiedä. Ei sitä tiedä niistä tytöistäkään. Joku seiskaluokalla muiden mielestä tosi tylsä voikin olla parikymppisenä suosittu. Tai vaikkei olisi suosittu, hän voi kuitenkaan olla kiinnostava JOIDENKIN mielestä. Harva onkaan kiinnostava kaikkien mielestä. Moni poikahan on sitäpaitsi yläasteen alkaessa vielä aika lapsenomainen, jos murrosikäkään ei ole kunnolla päässyt vauhtiin - eihän sellaisesta tiedä vielä ollenkaan, minkälainen mies hänestä on kasvamassa. Plus että moni teini-iässä epävarma löytää itsevarmuutensa myöhemmin. Onhan näitä nähty. Ja menee se myös toisinpäin - joku yläasteella kaikkien mielestä hyvännäköinen tyttö voi olla aikuisena jotain ihan muuta. Ne yläasteella coolit tyypit voivat olla tätimäisiä ja setämäisiä, sitten taas joku yläasteella ylenkatsottu nörttityttö tai nörttipoika voi olla hyvinkin karismaattinen ja kiehtova. Ja suurin osa ihmisistä on jotain välimuotoja näistä joka tapauksessa.
"Miten oikein kuvittelit, että se sama mies mies, joka oli tyttöjen silmissä vastenmielinen 12-15-vuotiaana, jotenkin yhtäkkiä muuttuu seksuaalisesti viehätysvoimaiseksi kun täyttää 18 vuotta tai vaikka 25 vuotta."
No, sitäkin kyllä tapahtuu. Ja myös päinvastaista ilmiötä. Muttanyt kannattaa tajuta, että suurin osa niistä pojista yläasteella eivät ole VASTENMIELISIÄ. Se, että kukaan ei halua harrastaa seksiä yläasteikäisenä jonkun jätkän kanssa, ei tarkoita sitä, että kaikki inhoavat häntä. Vaan seksi ei ensinnäkään monelle edes ole ajankohtainen, ja muutenkaan yleensä ihmiset eivät ole sellaisia, että todella moni haluaisi seksiä juuri hänen kanssaan. Yleensä elämässä käy niin, että satunnaisesti joku kiinnostuu joko romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä (tai sekä-että), mutta harvemmin niin, että todella moni olisi kiinnostunut. Suurin osa ihmisistä on suurimmalle osalle seksuaalisessa mielessä neutraaleja - ei vastenmielisiäkään, mutta ei kiinnostaviakaan. Kaikkia ihmisiä ei vaan ajattele seksuaalisen kautta.
Ja se, että löytää kumppanin ja perustaa perheen, ei tarkoita sitä, että pitää olla seksuaalisesti erityisen viehätysvoimainen todella monen mielestä. Jotkut onnelliset ovat. Mutta suurimman osan kohdalla on niin, että joskus joku tykkää, usein ei, ja hyvällä säkällä välillä se kiinnostus on molemminpuolista.
"Mikäli mies oli yläasteiässä vastenmielinen tyttöjen silmissä, niin ei aikuisetkaan naiset silloin halua miehen kanssa seksiä harrastaa sitten vanhempana."
Ei tuo pidä paikkaansa. Moni yläasteikäinen ei vielä ole edes löytänyt itseään, siis persoonaansa, ja moni on niin itseinhoinen ja epävarma, että se heijastuu kaikkeen. Tämän pätee myös tyttöihin. Ei ihminen normaalisti ole yläasteella parhaimmillaan. Joku yläasteella kummeksuttu friikki voi olla jotain ihan muuta sitten, kun pääsee opiskelemaan, saa uusia tuttavuuksia ja uudet eläänkuviot, pääsee vaikka samanmielisten joukkoon ja, mikä tärkeintä, tajuaa ettei niiden yläaste-aikaisten luokkakavereiden mielipide merkitse enää mitään.
"Koska se miehen haluttavuus ei merkittävästi muutu miehen aikuistuessa, niin yläasteella epähaluttavalla miehellä säilyy poikuus tallella aikuisenakin aina hautaan saakka. "
Itse asiassa monenkin ihmisen haluttavuus muuttuu - paljonkin. Onhan se toki paljon itsestäkin kiinni, mutta liittyy myös noihin seikkoihin, mitä sanoin. Ja kyllähän siihen vaikuttaa sekin, että myös ne muut teinit yläasteella ovat epävarmoja - moni seuraa orjallisesti enemmistön mielipidettä, eivätkä edes uskalla sanoa tai itselleenkään myöntää, mitä mieltä ovat. Kannattaako tällaisten keskeneräisten ihmisten mielipiteen varaan rakentaa oma minäkuva vielä aikuisena?Nainen39vee kirjoitti:
"Kuitenkin se miehen seksuaalinen haluttavuus tulee esille jo yläasteen alkuvaiheilla, vaikkei silloin toki olekaan mikään pakko harrastaa seksiä."
Hei, nyt ihan oikeasti jotain tolkkua tähän. Väitätkö tosissasi, että 13-vuotiaasta (tai jopa 12-vuotiaasta, jos on loppuvuodesta syntynyt) pojasta tietää, onko hän a) kiinnostava B) hyvännäköinen joskus aikuisena?? Ei todellakaan tiedä. Ei sitä tiedä niistä tytöistäkään. Joku seiskaluokalla muiden mielestä tosi tylsä voikin olla parikymppisenä suosittu. Tai vaikkei olisi suosittu, hän voi kuitenkaan olla kiinnostava JOIDENKIN mielestä. Harva onkaan kiinnostava kaikkien mielestä. Moni poikahan on sitäpaitsi yläasteen alkaessa vielä aika lapsenomainen, jos murrosikäkään ei ole kunnolla päässyt vauhtiin - eihän sellaisesta tiedä vielä ollenkaan, minkälainen mies hänestä on kasvamassa. Plus että moni teini-iässä epävarma löytää itsevarmuutensa myöhemmin. Onhan näitä nähty. Ja menee se myös toisinpäin - joku yläasteella kaikkien mielestä hyvännäköinen tyttö voi olla aikuisena jotain ihan muuta. Ne yläasteella coolit tyypit voivat olla tätimäisiä ja setämäisiä, sitten taas joku yläasteella ylenkatsottu nörttityttö tai nörttipoika voi olla hyvinkin karismaattinen ja kiehtova. Ja suurin osa ihmisistä on jotain välimuotoja näistä joka tapauksessa.
"Miten oikein kuvittelit, että se sama mies mies, joka oli tyttöjen silmissä vastenmielinen 12-15-vuotiaana, jotenkin yhtäkkiä muuttuu seksuaalisesti viehätysvoimaiseksi kun täyttää 18 vuotta tai vaikka 25 vuotta."
No, sitäkin kyllä tapahtuu. Ja myös päinvastaista ilmiötä. Muttanyt kannattaa tajuta, että suurin osa niistä pojista yläasteella eivät ole VASTENMIELISIÄ. Se, että kukaan ei halua harrastaa seksiä yläasteikäisenä jonkun jätkän kanssa, ei tarkoita sitä, että kaikki inhoavat häntä. Vaan seksi ei ensinnäkään monelle edes ole ajankohtainen, ja muutenkaan yleensä ihmiset eivät ole sellaisia, että todella moni haluaisi seksiä juuri hänen kanssaan. Yleensä elämässä käy niin, että satunnaisesti joku kiinnostuu joko romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä (tai sekä-että), mutta harvemmin niin, että todella moni olisi kiinnostunut. Suurin osa ihmisistä on suurimmalle osalle seksuaalisessa mielessä neutraaleja - ei vastenmielisiäkään, mutta ei kiinnostaviakaan. Kaikkia ihmisiä ei vaan ajattele seksuaalisen kautta.
Ja se, että löytää kumppanin ja perustaa perheen, ei tarkoita sitä, että pitää olla seksuaalisesti erityisen viehätysvoimainen todella monen mielestä. Jotkut onnelliset ovat. Mutta suurimman osan kohdalla on niin, että joskus joku tykkää, usein ei, ja hyvällä säkällä välillä se kiinnostus on molemminpuolista.
"Mikäli mies oli yläasteiässä vastenmielinen tyttöjen silmissä, niin ei aikuisetkaan naiset silloin halua miehen kanssa seksiä harrastaa sitten vanhempana."
Ei tuo pidä paikkaansa. Moni yläasteikäinen ei vielä ole edes löytänyt itseään, siis persoonaansa, ja moni on niin itseinhoinen ja epävarma, että se heijastuu kaikkeen. Tämän pätee myös tyttöihin. Ei ihminen normaalisti ole yläasteella parhaimmillaan. Joku yläasteella kummeksuttu friikki voi olla jotain ihan muuta sitten, kun pääsee opiskelemaan, saa uusia tuttavuuksia ja uudet eläänkuviot, pääsee vaikka samanmielisten joukkoon ja, mikä tärkeintä, tajuaa ettei niiden yläaste-aikaisten luokkakavereiden mielipide merkitse enää mitään.
"Koska se miehen haluttavuus ei merkittävästi muutu miehen aikuistuessa, niin yläasteella epähaluttavalla miehellä säilyy poikuus tallella aikuisenakin aina hautaan saakka. "
Itse asiassa monenkin ihmisen haluttavuus muuttuu - paljonkin. Onhan se toki paljon itsestäkin kiinni, mutta liittyy myös noihin seikkoihin, mitä sanoin. Ja kyllähän siihen vaikuttaa sekin, että myös ne muut teinit yläasteella ovat epävarmoja - moni seuraa orjallisesti enemmistön mielipidettä, eivätkä edes uskalla sanoa tai itselleenkään myöntää, mitä mieltä ovat. Kannattaako tällaisten keskeneräisten ihmisten mielipiteen varaan rakentaa oma minäkuva vielä aikuisena?No nämä naisettomuudesta kärsivät miehet ovat useinkin jämähtäneet just sinne teini-iän aikoihin ja eivät osaa nähdä ikinä asiaa niin, että se elämä ja ihmiset voivat muuttua melko paljonkin jostain yläaste- tai ala-asteiän ajoista.
Nämä miehet kun ovat just sitä mieltä, että mitäs sitä elämässä enää opiskelemaan tai töitäkään tekemään, jos sitä kerran ei ole niitä seksi- ja seurustelukokemuksia saanut koettua jo ala-asteen aikana tai viimeistään sitten yläasteiässä. Yrittävät varmaan jotain säälipisteitä tolla itselleen kerätä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. APUskotko karmaan? Ajatteletko itse, että olet ollut viehättävä naistenmies jossain edellisessä elämässäsi?
DarkFear kirjoitti:
No nämä naisettomuudesta kärsivät miehet ovat useinkin jämähtäneet just sinne teini-iän aikoihin ja eivät osaa nähdä ikinä asiaa niin, että se elämä ja ihmiset voivat muuttua melko paljonkin jostain yläaste- tai ala-asteiän ajoista.
Nämä miehet kun ovat just sitä mieltä, että mitäs sitä elämässä enää opiskelemaan tai töitäkään tekemään, jos sitä kerran ei ole niitä seksi- ja seurustelukokemuksia saanut koettua jo ala-asteen aikana tai viimeistään sitten yläasteiässä. Yrittävät varmaan jotain säälipisteitä tolla itselleen kerätä.Tosiaan ihmeellistä teiniangsteissa rypemistä. Ei se teini-ikä yleensä kenellekään ole mitään elämän parasta aikaa - yleensä ihmiset ovat tyytyväisiä, kun pääsevät siitä eteenpäin, eikä enää tarvitse olla teini-ikäinen. Tämä palsta on varmaan ainoa, jossa ihmiset jäävät jumittamaan teinivuosiin. Ja kaikilla on vieläpä täysin vääristynyt käsitys muiden teini-iästä - luullaan, että kaikilla muilla on ollut jotain huikeita romansseja ja villiä seksiä, kun tosiasiassa kaikki ovat kamppailleet omien teinikompleksiensa kanssa, paiskoneet ovia vanhemmilleen, miettineet omaa kelpaamistaan, verranneet itseään muihin ja kuvitelleet maailman romahtavan leukaan tulleen finnin takia.
Erityisen vääristynyt käsitys tuntuu olevan teinitytöistä. Ei tajuta, että iso osa teinitytöistä on viettänyt teini-ikänsä samaa sukupuolta olevien kavereiden kanssa, ei suinkaan seurustellut minkään luokan suosituimpien poikien kanssa tai yleensä minkään poikien kanssa. Ja aika monen seksikokemukset rajoittuvat vaan romaanien lukemiseen ja elokuvien seksikohtauksiin.
Osa siis aikuistuu ja alkaa elää, kun taas pieni osa katkeroituu ja alkaa kuvitella ihan ufoja entisten luokkakavereidensa teinivuosista.Nainen39vee kirjoitti:
Tosiaan ihmeellistä teiniangsteissa rypemistä. Ei se teini-ikä yleensä kenellekään ole mitään elämän parasta aikaa - yleensä ihmiset ovat tyytyväisiä, kun pääsevät siitä eteenpäin, eikä enää tarvitse olla teini-ikäinen. Tämä palsta on varmaan ainoa, jossa ihmiset jäävät jumittamaan teinivuosiin. Ja kaikilla on vieläpä täysin vääristynyt käsitys muiden teini-iästä - luullaan, että kaikilla muilla on ollut jotain huikeita romansseja ja villiä seksiä, kun tosiasiassa kaikki ovat kamppailleet omien teinikompleksiensa kanssa, paiskoneet ovia vanhemmilleen, miettineet omaa kelpaamistaan, verranneet itseään muihin ja kuvitelleet maailman romahtavan leukaan tulleen finnin takia.
Erityisen vääristynyt käsitys tuntuu olevan teinitytöistä. Ei tajuta, että iso osa teinitytöistä on viettänyt teini-ikänsä samaa sukupuolta olevien kavereiden kanssa, ei suinkaan seurustellut minkään luokan suosituimpien poikien kanssa tai yleensä minkään poikien kanssa. Ja aika monen seksikokemukset rajoittuvat vaan romaanien lukemiseen ja elokuvien seksikohtauksiin.
Osa siis aikuistuu ja alkaa elää, kun taas pieni osa katkeroituu ja alkaa kuvitella ihan ufoja entisten luokkakavereidensa teinivuosista.Noinhan sitä yleensä luulisi, että ihmiset olisivat tyytyväisiä, kun aikuistuvat ja pääsevät ohitse siitä teini-iästä, joka ei ole yleensä kenellekkään mitään elämän parasta aikaa. Luulisi että sitä oltaisiin vaan tyytyväisiä, kun tullaan täysi-ikäisiksi, päästään pois vanhempien nurkista ja kasvetaan aikuisikään, jolloin sitä ollaan itse vastuussa elämästä ja omista tekemisistään.
Tämä palsta onkin varmaan ainoa, jossa miehet pitävät sitä teini-ikää ja jopa ala-asteen loppuvuosia onnelisempana elämänaikana, kun sitä aikuisikää. Ainakin itse arvostan paljon enemmän tätä aikuisikää, kun mitään teini-iän vuosia, sillä mun mielestäni on ainakin hienoa saada asua omillaan ja olla taloudellisesti riippumaton vanhemmista.
Ne onkin yleensä aina ne naisettomuudesta kärsivät miehet, jotka kuvittelevat vainoharhaisesti tollaista siitä teini-ikäisten seksielämästä ja katkeroituneina sitten itse jäävät rypemään noihin teini-iän vuosiin ja miettivät sitä, että mitä he itse ovat siinä muka menettäneet, kun heillä ei ollut omassa elämässään samanlaista.DarkFear kirjoitti:
Noinhan sitä yleensä luulisi, että ihmiset olisivat tyytyväisiä, kun aikuistuvat ja pääsevät ohitse siitä teini-iästä, joka ei ole yleensä kenellekkään mitään elämän parasta aikaa. Luulisi että sitä oltaisiin vaan tyytyväisiä, kun tullaan täysi-ikäisiksi, päästään pois vanhempien nurkista ja kasvetaan aikuisikään, jolloin sitä ollaan itse vastuussa elämästä ja omista tekemisistään.
Tämä palsta onkin varmaan ainoa, jossa miehet pitävät sitä teini-ikää ja jopa ala-asteen loppuvuosia onnelisempana elämänaikana, kun sitä aikuisikää. Ainakin itse arvostan paljon enemmän tätä aikuisikää, kun mitään teini-iän vuosia, sillä mun mielestäni on ainakin hienoa saada asua omillaan ja olla taloudellisesti riippumaton vanhemmista.
Ne onkin yleensä aina ne naisettomuudesta kärsivät miehet, jotka kuvittelevat vainoharhaisesti tollaista siitä teini-ikäisten seksielämästä ja katkeroituneina sitten itse jäävät rypemään noihin teini-iän vuosiin ja miettivät sitä, että mitä he itse ovat siinä muka menettäneet, kun heillä ei ollut omassa elämässään samanlaista.Näin juuri. Plus että aikuisena huomaa kehittyneensä, kasvaneensa myös henkisesti. Parhaassa tapauksessa on parempi versio nuoremmasta itsestään. (No. okei, vähemmän hyvässä versiossa huonompi versio, mutta se on toinen juttu...)
- Anonyymi
Nainen39vee kirjoitti:
Näin juuri. Plus että aikuisena huomaa kehittyneensä, kasvaneensa myös henkisesti. Parhaassa tapauksessa on parempi versio nuoremmasta itsestään. (No. okei, vähemmän hyvässä versiossa huonompi versio, mutta se on toinen juttu...)
Luulet kehittyneesi, mutta oikeasti olet taantunut pikkukakarastakin alemmalle tasolle. Olet huono versio ihan mihin tahansa verrattuna.
Anonyymi kirjoitti:
Luulet kehittyneesi, mutta oikeasti olet taantunut pikkukakarastakin alemmalle tasolle. Olet huono versio ihan mihin tahansa verrattuna.
No mulla onkin varaa vähän pudottaa tasoa.
Nainen39vee kirjoitti:
Näin juuri. Plus että aikuisena huomaa kehittyneensä, kasvaneensa myös henkisesti. Parhaassa tapauksessa on parempi versio nuoremmasta itsestään. (No. okei, vähemmän hyvässä versiossa huonompi versio, mutta se on toinen juttu...)
Pakko kyllä sanoa, että en ole kuullut missään tämän palstan ulkopuolella kenenkään nuorten ja aikuisten pitävän mitenkään niitä teini-iän vuosia, saati jotain ala-asteen ikävuosia millään tavalla parempina kun sitä aikuisikää. Oli kyse sitten mistä iästä tahansa.
Kaikki nuoretkin ovat aina just tyytyväisiä siitä, kun ovat saaneet aikuistua, muuttaa omilleen, päässeet töihin tai opiskelemaan, eikä kukaan ole koskaan kaivannut sen työelämän ja aikuisopiskelun sijasta jotain yläasteen aikoja tai jopa ala-asteen vuosia, jolloin sitä vielä oltiin riippuvaisia vanhemmista ja elettiin heidän päätösvallan alaisina.
Tuntuu ihan käsittämättömältä, varsinkin kun sitä jo teini-iässä oikein odotetaan sitä täysi-ikäistymistä, omilleen muuttamista, jatko-opiskelujen alkamista, työelämään pääsemistä ym. aikuisuuteen liittyviä asioita. Ei silloin kaipailtu enää kaiholla jotain ala-asteen vuosia tai yläasteen aikoja.
Mielestäni aikuisuudessa onkin parasta just se, kun saa asua omillaan, olla itse vastuussa omista tekemisistä ja omasta elämästään. En näe mitenkään sitä, että miksi se olisi muka mukavempi olla 15-vuotias kun yli kolmekymppinen tai yli neljäkymppinen. Tai miksi se elämä olisi muka 12-vuotiaana parempaa, kun vaikka aikuisena viisikymppisenä.
- Anonyymi
Aina samaa valitusta. Ei se nainen mikään parannuskeino ole, jollei itse pysty itseään pistämään kuosiin niin ei siinä muutkaan auta. Mutta jos on alta 30 niin siinä on vielä aikaa nostaa tasoaan, ehtii vaikka opiskelemaan ja laittamaan kropankin kuntoon.
- Anonyymi
Voi nyt vittu... Mulla on kuule ikää jo 26 vuotta (täytän loppuvuonna 27), niin miten helvetissä oikein kuvittelit, että mä seuraavan kolmen vuoden aikana pystyisin muuttamaan itsestäni naisten silmissä jotenkin radikaalisti kiinnostavamman. Silläkään ei olisi mitään väliä, vaikka olisin 5 tai 10 vuotta nuorempi, koska ihan yhtä huonot mahdollisuudet silloinkin oli.
Opiskeleminen ei kiinnosta pätkääkään, eikä se sitäpaitsi yksinään riitä herättämään yhdenkään naisen kiinnostusta. Ja vaikka aiemmin opiskelin yliopistossa, niin ei mulla siellä ollut yhtään kaveria eikä yksikään nainen kiinnostunut.
Kroppakin on kunnossa, mutta rumalla naamalla siitäkään ei ole mitään apua mihinkään.
T. AP Anonyymi kirjoitti:
Voi nyt vittu... Mulla on kuule ikää jo 26 vuotta (täytän loppuvuonna 27), niin miten helvetissä oikein kuvittelit, että mä seuraavan kolmen vuoden aikana pystyisin muuttamaan itsestäni naisten silmissä jotenkin radikaalisti kiinnostavamman. Silläkään ei olisi mitään väliä, vaikka olisin 5 tai 10 vuotta nuorempi, koska ihan yhtä huonot mahdollisuudet silloinkin oli.
Opiskeleminen ei kiinnosta pätkääkään, eikä se sitäpaitsi yksinään riitä herättämään yhdenkään naisen kiinnostusta. Ja vaikka aiemmin opiskelin yliopistossa, niin ei mulla siellä ollut yhtään kaveria eikä yksikään nainen kiinnostunut.
Kroppakin on kunnossa, mutta rumalla naamalla siitäkään ei ole mitään apua mihinkään.
T. APEi niitä kouluja sen vuoksi käydäkään, että se herättäisi jotain naisten kiinnostusta. Koulutuksen tarkoituksena kun on saada hankittua itselleen se hyvä koulutus ja päästä sitten sitä kautta mukaan siihen työelämään.
Sä vaan oot itse tehnyt tosta sun naisettomuudestasi muka jonkun hirveän ongelman, jonka tekosyyn varjolla sä sitten voit jättää koulut käymättä, työt tekemättä ja syrjäytyä kaikesta normaalista elämästä ja velvollisuuksista vain sen takia, kun sä jouduit kärsimään siitä naisettomuudesta joskus 12-vuotiaana ja koko yläasteiän.
Sähän oot vielä sitä paitsi nuori mies, niin ehdit kyllä oikein hyvin joskus sen naisen itsellesi löytämään, niin ei pidä turhaan noin nuorena siitä masentua ja turhaan kaikesta syrjäytyä.Anonyymi kirjoitti:
T. AP"Voi nyt vittu... Mulla on kuule ikää jo 26 vuotta (täytän loppuvuonna 27), niin miten helvetissä oikein kuvittelit, että mä seuraavan kolmen vuoden aikana pystyisin muuttamaan itsestäni naisten silmissä jotenkin radikaalisti kiinnostavamman. Silläkään ei olisi mitään väliä, vaikka olisin 5 tai 10 vuotta nuorempi, koska ihan yhtä huonot mahdollisuudet silloinkin oli."
Ei kai sun tarvitsekaan muuttua naisten mielestä radikaalisti kiinnostavammaksi. Eikö se riittäisi, että tutustuisit vaikka yhteen - tai jos sen kanssa ei natsaa, niin toiseen - mukavaan, itsesi kaltaiseen naiseen? Ei suurin osa naisistakaan ole yleisesti ottaen miesten mielestä erityisen kiinnostavia. Kuitenkin tällaisetkin yleisesti epäkiinnostavat löytävät kumppaneita itselleen. Mutta siis jos olet vasta 26, niin sanoisin että vähän liian varhain olet heittämässä hanskoja tiskiin.
"Opiskeleminen ei kiinnosta pätkääkään, eikä se sitäpaitsi yksinään riitä herättämään yhdenkään naisen kiinnostusta. Ja vaikka aiemmin opiskelin yliopistossa, niin ei mulla siellä ollut yhtään kaveria eikä yksikään nainen kiinnostunut."
Yrititkö mennä opiskelijaporukoihin, esim. ainejärjestöön tms? Sitä kautta ne muutkin toisiinsa tutustuvat, elleivät nyt satu luentojen jälkeen tutustumaan. Eikä naiset kiinnostu kenestäkään randomista tyypistä jossain luennolla ihan tuosta noin vaan - kyllä sitä kiinnostumista edesauttaisi juuri se, että toisilla olisi mahdollisuus tutustua sinuun.
Olisiko poissuljettu ajatus miettiä, voisiko joku muu ala kiinnostaa sua kuin se, mitä aiemmin kokeilit? Kuulostaa siltä, että olit väärällä alalla tai väärässä oppilaitoksessa, jos ei opiskelu yhtään kiinnostanut. Ehkä se kavereiden löytyminenkin voisi olla helpompaa, jos on oikealla alalla, koska silloin ne opiskelukaverit ovat ehkä todennäköisemmin vähän samanhenkisempiä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. APNo en ole minäkään seurustellut tai montaa kertaa seksiä harrastanut vaikka olen jo 30-vuotias, onhan tämä masentavaa mutta minkäs teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. AP"miten helvetissä oikein kuvittelit, että mä seuraavan kolmen vuoden aikana pystyisin muuttamaan itsestäni naisten silmissä jotenkin radikaalisti kiinnostavamman. "
No vittusaatana lakkaat runkkaamasta sille omalle vihallesi vaikka se kivaa onkin, kiinnostut aidosti muista ihmisistä ja maailmasta ja pistät sun ulkonäön ammattilaisten auvstuksella kuntoon sen mitä välittömästi voi.
Että vittu silleen. Hihat heilumaan.
Hah...Minä en tainnut montaa ajatusta uhrata naisiin vielä alta kolmenkympin.
- Anonyymi
Sama juttu, jotain pientä oli alaikäisenä mutta vasta 27 vuotiaana oli oikeaa seurustelua eikä yhtään harmittanut etten aikaisemmin aloittanut pelehtimään naisten kanssa.
Ap ota huomioon että kaikki ei puhu totta kehuskellessaan naisseikkailuistaan, tiedät varmasti sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, jotain pientä oli alaikäisenä mutta vasta 27 vuotiaana oli oikeaa seurustelua eikä yhtään harmittanut etten aikaisemmin aloittanut pelehtimään naisten kanssa.
Ap ota huomioon että kaikki ei puhu totta kehuskellessaan naisseikkailuistaan, tiedät varmasti sen.Olet varmaan ylpeä siitä että naisesi oli siinä vaiheessa jo juoksut juossut ja pelehtinyt kymmenien miesten kanssa? Itse siihen asti katselit pornoa netistä ja vedit käteen.
Aisurille jämät! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan ylpeä siitä että naisesi oli siinä vaiheessa jo juoksut juossut ja pelehtinyt kymmenien miesten kanssa? Itse siihen asti katselit pornoa netistä ja vedit käteen.
Aisurille jämät!Ei välttämättä ollut. Onhan niitäkin naisia joilla on hyvin vähän ollut suhteita tuossakin iässä. Fiksuhan sellaise löytäessään osaa pitää kiinni.
- Anonyymi
Teitä ei selkeästi ole opetettu Suomalaiseen sisuun. Jos olisi, niin ymmärtäisitte jatkaa eteenpäin ja pyrkisitte aina parempaan. Jos joku tuntuu vaikealta, mutta haluaisit toteuttaa sen, niin sitten perhana toteutat sen.
Mua on kiusattu kouluaikoina, mutta isä sanoi kerran, että "poika älä kuuntele niitä ja älä puhu heille" Se oli oikeastaan perhanan hyvä neuvo, vähentää kuule stressiä ihan sairaasti :)
Samalla olen oppinut lukemaan ihmisiä ja sen myötä näen aika helposti mitkä keskustelut johtaa konfliktiin kun keskustelijat ei sitä huomaa. Miinuspuolena toki on se kuuluisa "sulkeutuminen"
Siihen taas auttaa hitsivieköön "sali" "liikunta" "perkelee" ja kun noita teet, niin teet ne mielellään vähissä vaatteissa...Kun aikaa kuluu, niin huomaat, että muiden läsnäolo ei haittaa sua tippaakaan ja uskallat nostaa sen katseen ja hymyilee :)
Ja kun pääset hymyilee, niin seuraava steppi on sanoa "hyvää huomenta" ohikulkijalle ei "huomenta" vaan "hyvää huomenta" <---- Toi on vaikeampi joillekin, koska se vaatii enemmän kuin yhden sanan ja monimutkaisempaa äänenpainoa ja huuliliikettä =D
Ja jos joku ei vastaa, niin älä välitä vaan jatka matkaa tai tee sitä mitä teitkin. Huomaat jonkinajanpäästä, että toisen puhumattomuus onkin oikeastaan hänen "tyhmyyttään" "jurouttaan" "ujouttaan" ja se voi huvittaa sinua ja se boostaa sinua vain eteenpäin jatkamaan samaan malliin.
Kohta huomaat jo jonkun kiinnostavan ja huomaat, että hänkin katsoo vilahdellen sinua. Mä oon tainnu päästä tähän asti nyt. En ole uskaltanut avata suutani vielä. Hän joko halunnut ostaa kanaa ohutfileinä tai suikaleina, mutta hänellä kesti ja hän tuli vielä uudemmankerran siihen viereeni, kun itse pähkäilin mitä kanaa minä otan. Hän oli vapaalla oleva samankaupan kassaneiti :)
Aika näyttää mitä jatkossa seuraa. On mulla joitakin alustavia taktiikoita miten ehkä hoidan homman....Se olisi taas uusi luku mun elämään :)- Anonyymi
Hienoa! Olen usein ajatellut täällä samaa. Pitää tehdä itsestään sellainen, että kelpaa. Tiedän tosiaankin mistä puhun. Olen oppinut myös lukemaan ihmisiä. Syyttely on turhaa. Aina löytyy ihmisiä jotka haluavat olla tekemisissä, jos kaikkensa tekee. Itse löydän uusia ihmisiä nykyään joka puolelta. Liikaakin, pitää jo suodattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa! Olen usein ajatellut täällä samaa. Pitää tehdä itsestään sellainen, että kelpaa. Tiedän tosiaankin mistä puhun. Olen oppinut myös lukemaan ihmisiä. Syyttely on turhaa. Aina löytyy ihmisiä jotka haluavat olla tekemisissä, jos kaikkensa tekee. Itse löydän uusia ihmisiä nykyään joka puolelta. Liikaakin, pitää jo suodattaa.
Syyttely on turhaa. Korjaan: miesten syyttely ei ole turhaa, se on jopa suotavaa.
t. Helsingin Sanomien uhriutuva ja syyttelevä feministitoimitus
- Anonyymi
Seurustelin ensimmäistä kertaa 30-vuotiaan. Yläasteella/lukiossa olin pläski finninaama, joka ei ketään kiinnostanut. Sitten oli itsetunto-ongelmaa, masennusta, pääsin onneksi opiskelemaan ja sitä kautta pääsin juttelemaan psykiatrille. Yliopisto jäi kuitenkin kesken, seurasi lisää masennusta, työttömyyttä. 25-vuotiaan sain itseäni niskasta kiinni, muutin uuteen kaupunkiin, sain työpaikan (paskaduuni, mutta duuni silti), laihdutin, aloin väkisin pitää huolta itsestäni, aloin vähitellen pitämään itsestäni. Hyviä asioita olkoi tapahtua, vaikken olisi edes uskonut. 29-vuotiaana oli paskaduunin sijaan ihan ok duuni. Aloin säästää asuntoa tai jatko-opintoja varten, pidin huolen itsestäni ja tein asioita joista pidän. Rakentelin elämääni eteenpäin huolimatta siitä että ei ollut ketään sitä jakamassa. En enää niin hirveästi miettinyt sinkkuuttani. Ja kappas, 30-vuotiaana aloin seurustelemaan ensimmäistä kertaa elämässäni.
Summasummarium: aina on toivoa.- Anonyymi
Hienoa! Siinä vaiheessa kun on korkea koulutus (status) sekä hyväpalkkainen työ ja asuntoakin saatu maksettua (raha), niin alkaa mukavasti siinä 30-40 vuotiaana naisiakin sellainen mies kiinnostaa.
Opiskelkaa ja tehkää ahkerasti miehet töitä niin saatte naisen. Voitte ehkä joutua olemaan parikymmentäkin vuotta ilman, mutta kyllä se vanhempi nainen on sitten lopulta paljon parempi kuin nuori, uskokaa pois! Sisin on tärkeintä, älkää antako siiderimasun ja selluliitti-ihon häiritä.
Jos oikein hyvä tuuri käy, niin joku muu mies on jo ehtinyt siittämään naisen ja vuosikymmeniä odotettuun pakettiin sisältyy myös lapsia, ehkä jopa vähän eksoottisemmalla hipiällä varustettuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa! Siinä vaiheessa kun on korkea koulutus (status) sekä hyväpalkkainen työ ja asuntoakin saatu maksettua (raha), niin alkaa mukavasti siinä 30-40 vuotiaana naisiakin sellainen mies kiinnostaa.
Opiskelkaa ja tehkää ahkerasti miehet töitä niin saatte naisen. Voitte ehkä joutua olemaan parikymmentäkin vuotta ilman, mutta kyllä se vanhempi nainen on sitten lopulta paljon parempi kuin nuori, uskokaa pois! Sisin on tärkeintä, älkää antako siiderimasun ja selluliitti-ihon häiritä.
Jos oikein hyvä tuuri käy, niin joku muu mies on jo ehtinyt siittämään naisen ja vuosikymmeniä odotettuun pakettiin sisältyy myös lapsia, ehkä jopa vähän eksoottisemmalla hipiällä varustettuja."Voitte ehkä joutua olemaan parikymmentäkin vuotta ilman, mutta kyllä se vanhempi nainen on sitten lopulta paljon parempi kuin nuori, uskokaa pois! Sisin on tärkeintä, älkää antako siiderimasun ja selluliitti-ihon häiritä. "
Aivan, samanikäisillä miehillä on alkanut jo itselläänkin se keskivartalo pulskistua, ei ole mitään varaa vaatia hoikkaa naista enää silloin. Tällaisella miehellä ei välttämättä ole tukastakaan enää tietoa. Eikö siinä vaan tasot kohtaa? Voikohan täällä yksikään "ätmi" sanoa valehtelematta olevansa timmissä kunnossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikein hyvä tuuri käy, niin joku muu mies on jo ehtinyt siittämään naisen ja vuosikymmeniä odotettuun pakettiin sisältyy myös lapsia, ehkä jopa vähän eksoottisemmalla hipiällä varustettuja.Siiderimasua ja selluliittia kyllä näkee ihan jo alle parikymppisilläkin.. Itse asiassa selluliittia on enimmällä osalla naisista, ihan kaikissa ikäluokissa.
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikein hyvä tuuri käy, niin joku muu mies on jo ehtinyt siittämään naisen ja vuosikymmeniä odotettuun pakettiin sisältyy myös lapsia, ehkä jopa vähän eksoottisemmalla hipiällä varustettuja.Eipä se ole mitenkään erityisen tärkeä asia miehelle, että hänen pitäisi löytää se nainen jo heti parikymppisenä, kun sen ehtii kyllä oikein hyvin löytämään sitten joskus myöhemminkin. Eikä se omien lasten hankkiminen ole mikään niin välttämättömyys, että jos naisella sattuu lapsia aikaisemmasta suhteesta olemaan, niin ei siinä pitäisi olla mitään huonoa.
Onhan se hyvä asia, jos sitä on onnistunut nuorena jonkun hyvän koulutuksen hankkimaan ja ehtinyt töissäkin olemaan, niin varmasti silloin sitä varallisuuttakin on karttunut ihan mukavasti ja aina silloin se tulevaisuus on kaikin puolin parempi, kun näillä työelämästä ja opiskeluista syrjäytyneillä palstalaisilla.
Eikä sitä vielä yli kolmekymppiset tai edes neljäkymppiset naiset ole mitenkään niin vanhoja, etteikö heistä voisi saada oikein hyvää kumppania sitten jossain vaiheessa elämää kun sen aika on.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voitte ehkä joutua olemaan parikymmentäkin vuotta ilman, mutta kyllä se vanhempi nainen on sitten lopulta paljon parempi kuin nuori, uskokaa pois! Sisin on tärkeintä, älkää antako siiderimasun ja selluliitti-ihon häiritä. "
Aivan, samanikäisillä miehillä on alkanut jo itselläänkin se keskivartalo pulskistua, ei ole mitään varaa vaatia hoikkaa naista enää silloin. Tällaisella miehellä ei välttämättä ole tukastakaan enää tietoa. Eikö siinä vaan tasot kohtaa? Voikohan täällä yksikään "ätmi" sanoa valehtelematta olevansa timmissä kunnossa?Katkeran kurpan rutinaa. Mies on komeimmillaan ja miehekkäämmillään keski-ikäisenä, joten tottakai on varaa vaatia hoikkaa ja kaunista naista. Miehen tason myös ratkaisee raha ja status eli miehellä on kaljuna möhömahanakin varaa vaatia hoikkaa, nuorta ja kaunista naista.
Taisit tunnistaa itsesi tuosta selluliitista ja siiderimasusta, ei se mitään, naisen nuoruus on todella lyhyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeran kurpan rutinaa. Mies on komeimmillaan ja miehekkäämmillään keski-ikäisenä, joten tottakai on varaa vaatia hoikkaa ja kaunista naista. Miehen tason myös ratkaisee raha ja status eli miehellä on kaljuna möhömahanakin varaa vaatia hoikkaa, nuorta ja kaunista naista.
Taisit tunnistaa itsesi tuosta selluliitista ja siiderimasusta, ei se mitään, naisen nuoruus on todella lyhyt.Itse asiassa kuulun siihen vähemmistöön, jolla ei selluliittia ole. Eikä muuten isoa mahaakaan.
- Anonyymi
Hommahan nyt vaan on niin, että terve itsetunto syntyy juurikin noina teinivuosina. Kootaan identiteettiä jne. Tässä maailmassa seksi on se asia joka tuntuu määrittävän sen miten cool ja "kova jätkä" mies on, tottakai seksiä saamattomat miehet murtuvat. Heidät on aivopesty luulemaan, että vain seksiä saamalla he ovat oikeita miehiä. Kun seksiä ei saa, ei itsetunto/identiteetti pääse syntymään, ei onnistumisen tunteita, ei myöskään tunteita siitä että olisi pidetty/haluttu, pääse syntymään. Kaikki nämä asiat laskevat miehen itsetuntoa ja johtavat aloittajan kertomiin asioihin. Tämä vaan nyt on tässä nykymaailmassa kylmä totuus. Identiteetti ja omanarvontunto sekä itsetunto rakentuu hyvin paljon teininä ja nuoruusvuosia koettuihin seksi- ja parisuhdekokemuksien varaan. Näinhän se ei pitäisi olla.
Itsellä itseluottamus ja varmuus tapettiin koulukiusaamisella. Lukiossa ja yliopistossa, jossa normaalisti olisi pitänyt luoda niitä kokemuksia ja parisuhteitakin, en kyennyt tekemään mitään. En aidosti ja oikeasti uskonut, että kukaan voisi olla minusta seksuaalisesti saati sitten romanttisesti kiinnostunut. En siis viitsinyt lähestyä naisia koskaan. Aloitteita en koskaan tehnyt jne. Nyt olen 42v lapseton sinkku. Yksi luhyt 3 kk:n suhde oli sentään 13 vuotta sitten. Siinä koin hetken läheisyyttä ja kerran seksiä. Ei se kestänyt, koska ei ollut oikeita tunteita ja mulla oli heikko itsetunto ja varmuus edelleen. Vielä nykyäänkin olen arka. Parempi itsetunto ja varmuus kyllä, mutta koen olevani jo liian vanha yrittämään enää mitään.
Traagisia tarinoita. Jotenkin tämä epäterve seksin painottaminen ja siihen perustuva ihmisten arvottaminen pitäisi lopettaa. Mutta tällaista se on.
Tsemppiä ja voimia aloittajalle ja muillekin samassa tilanteessa oleville ihmisille."Hommahan nyt vaan on niin, että terve itsetunto syntyy juurikin noina teinivuosina. Kootaan identiteettiä jne"
Ei, vaan terveen itsetunnon pohja luodaan varhaislapsuudessa ja lapsuudessa yleensä. Teininä kaikkien itsetunto on koetuksella, mutta siitä kriisistä selviää, jos minäkuva ja itsetunto on hyvällä pohjalla. Se, saako seksiä yläasteella, on ihan merkityksetön asia. Näennäisesti voi vaikuttaa siltä, että jonkun henkilön itsetunto murskaantuu, jos ei saa seksiä, mutta koska suurin osa yläastelaisista ei saa seksiä (tai sitten saa, mutta seksi ei olekaan sitä, mitä oli odottanut - koska seksi yläasteella ei vielä ole parhaimmillaan), mutta suurin osa selviää tästä ja pystyy aikuisena jatkamaan ja rakentamaan elämäänsä yläastekokemuksista välittämättä.
Teini-ikään kuuluu epävarmuus omasta itsestä, joten ihan yhtä lailla ne, joilla seksikokemuksia on, saavat siitä jotain kriisejä. Silloin ei mietitä sitä, miksi "kaikki muut saa seksiä paitsi minä", mutta silloin saatetaan kehittää kriisi siitä, miksi "kaikki muut on kuitenkin kokeneempia ja parempia seksissä kuin minä".
Teini-ikä on melkoista myllerrystä. Mutta jos lapsuudessa on tietyt asiat olleen kohdallaan, voi teini-iästäkin selvitä tervepäisenä aikuisuuteen.
- Anonyymi
Viinamies joi viinaa jo yläasteaikana. Kun oli kännissä iltaisin tyttöjen kanssa puistossa juomassa, antoi viina itsevarmuutta ja humalaisten tyttöjen silmissä näytti kiinnostavalta. Tämä loi pohjan viinamiehen itsetunnolle ja sosiaalisille taidoille.
Kun juo nuorena viinaa, on se kuin laittaisi rahaa pankkiin. Sijoitus tulevaisuuteen jonka hedelmistä nautitaan aikuisena.
t. viinamiesEikä sitä alkoholia kuulu edes juoda alaikäisenä, kun siinä iässä sitä kuuluu viettää vaan raitista elämää, kun se on normaalia ja hyvä sitä raitista elämää on viettää myös sitten aikuisiälläkin, kun eipä siitä alkoholin juomisesta ole ihmiselle mitään hyötyä.
Silloin alaikäisenä sitä kuuluu keskittyä vain siihen koulunkäyntiin, harrastuksiin ja kotona olemiseen.
- Anonyymi
Miksi te jätätte opiskelut kesken? Kun sen akateemisuuden pitäisi olla itsessään jo ok juttu. Ja itsensä kehittäminen myös. Mutta oletteko te niin kyynistyneitä ja illuusiottomia että se ei kiinnosta.... vaan heti pitäis olla Porse Panamerat alla.... ja ei kelpaa edes kaunis ulkomaalainen vaan pitäisi olla suomalainen pinta liito lortto että osoittaisi että ähäkutti minullapa on tällainen blondattu tinder lortto täällä.
Mistä me saatais lisää sisua ja peräänantamattomuutta!- Anonyymi
Itse lopetin opinnot, koska ne eivät kiinnostaneet riittävästi, opiskelu oli puuduttavaa puurtamista ilman että olisin saanut siitä minkäänlaista sisäistä tyydytystä ja koska en koe akateemisen statuksen hankkimista kovin tähdellisenä johtuen siitä, että akateemiset tutkinnot itsessään ovat kärsineet inflaation jo ihan siitä syystä, että niin suuri osa ikäluokista hankkii itselleen nykyään kolmannen asteen tutkinnon. Vaikka olisin jollain ilveellä saanut opiskeltua maisteriksi, niin en olisi siltikään mitenkään merkittävästi muita ns. päätä pidempi. Lisäksi opiskeluelämä ilman minkäänlaisia sosiaalisia tai seksuaalisia kontakteja on todella masentavaa.
Mistään Porse Panamerateista ei tässä ole kysymys, koska en ole juurikaan rahalla tai materialla motivoitava henkilö muutenkaan. Koen vaan, että opiskelut tai työnteko on niin itsessään niin puuduttavaa pakkopullaa ettei sitä vaan jaksa ainakaan jos elämä on muutenkin ihan täyttä shittiä naisettomuudesta johtuen.
Eikä se naisen ulkomaalaisuus itsessään ehkä haittaa, mutta silti on muistettava, että kun tässä nyt on jouduttu syntymään äärimmäisen seksi-ja ulkonäkökeskeiseen yhteiskuntaan, jossa seksuaalisen haluttavuuden on suunnilleen ainoa keskeinen elämässä onnistumisen mittari enkä ole syntymässäni saanut riittävän hyviä resursseja siinä pärjäämiseen, niin on pakko sanoa, ettei mikään rahalla ostettavissa oleva nainen pysty kyllä mitenkään täysin poistamaan onnettomuuttani.
t. AP Anonyymi kirjoitti:
Itse lopetin opinnot, koska ne eivät kiinnostaneet riittävästi, opiskelu oli puuduttavaa puurtamista ilman että olisin saanut siitä minkäänlaista sisäistä tyydytystä ja koska en koe akateemisen statuksen hankkimista kovin tähdellisenä johtuen siitä, että akateemiset tutkinnot itsessään ovat kärsineet inflaation jo ihan siitä syystä, että niin suuri osa ikäluokista hankkii itselleen nykyään kolmannen asteen tutkinnon. Vaikka olisin jollain ilveellä saanut opiskeltua maisteriksi, niin en olisi siltikään mitenkään merkittävästi muita ns. päätä pidempi. Lisäksi opiskeluelämä ilman minkäänlaisia sosiaalisia tai seksuaalisia kontakteja on todella masentavaa.
Mistään Porse Panamerateista ei tässä ole kysymys, koska en ole juurikaan rahalla tai materialla motivoitava henkilö muutenkaan. Koen vaan, että opiskelut tai työnteko on niin itsessään niin puuduttavaa pakkopullaa ettei sitä vaan jaksa ainakaan jos elämä on muutenkin ihan täyttä shittiä naisettomuudesta johtuen.
Eikä se naisen ulkomaalaisuus itsessään ehkä haittaa, mutta silti on muistettava, että kun tässä nyt on jouduttu syntymään äärimmäisen seksi-ja ulkonäkökeskeiseen yhteiskuntaan, jossa seksuaalisen haluttavuuden on suunnilleen ainoa keskeinen elämässä onnistumisen mittari enkä ole syntymässäni saanut riittävän hyviä resursseja siinä pärjäämiseen, niin on pakko sanoa, ettei mikään rahalla ostettavissa oleva nainen pysty kyllä mitenkään täysin poistamaan onnettomuuttani.
t. APOlisihan siitä hyvän ammatin hankkimisesta ollut sulle kuitenkin hyötyä myöhemmin elämässä, kun olisit jonkun hyvän tutkinnon suoritettua päässyt työelämään ja päässyt sitten hyväpalkkaiseen työhön kartuttamaan sitä rahaa ja varallisuutta tulevaisuuttasi varten.
Ja kyllä sitä voi aina mies elää oikein hyvää ja onnellista elämää sinkkunakin, sillä kyllä sen naisen ehtii löytämään sitten joskus myöhemminkin. Sä vaan turhaat oot nyt tehnyt siitä naisettomuudesta liian ison numeron ja ongelman itsellesi, jonka varjolla jätät sitten opiskelut suorittamatta ja syrjäydyt työelämästäkin turhaan vain siihen tekosyyhyn vedoten.
Eikä tässä mistään syntymälahjoista ole suinkaan kyse, kun sä et vaan itse ole osannut tai halunnut kehittää itseäsi tarpeeksi, että olisit sitten elämässäsi pärjännyt.
Turhaan vaan vetoat johonkin ala-asteen ja yläasteen aikaisiin lapsuus- ja varhaisteinivuosiin. Eikä se ulkomaalaisen naisen kanssa seurustelu olisi mitään naisen rahalla hankkimista, jos sitä meinaat. Sulla on vaan näiden monien pakkomielteidesi lisäksi pakkomielle myös siitä, että sen naisen pitäisi välttämättä olla just suomalainen ja mieluiten löytynyt jo viimeistään yläasteen aikana.Anonyymi kirjoitti:
t. AP"Itse lopetin opinnot, koska ne eivät kiinnostaneet riittävästi, opiskelu oli puuduttavaa puurtamista ilman että olisin saanut siitä minkäänlaista sisäistä tyydytystä ja koska en koe akateemisen statuksen hankkimista kovin tähdellisenä johtuen siitä, että akateemiset tutkinnot itsessään ovat kärsineet inflaation jo ihan siitä syystä, että niin suuri osa ikäluokista hankkii itselleen nykyään kolmannen asteen tutkinnon. Vaikka olisin jollain ilveellä saanut opiskeltua maisteriksi, niin en olisi siltikään mitenkään merkittävästi muita ns. päätä pidempi. Lisäksi opiskeluelämä ilman minkäänlaisia sosiaalisia tai seksuaalisia kontakteja on todella masentavaa."
Olit ehkä väärällä alalla? Eivät ihmiset normaalisti opiskele siksi, että pääsisivät muita pitemmälle tai saisivat seksiä, vaan ihmiset opiskelevat siksi, että heitä kiinnostaa kyseinen ala, ja tuntuu mielekkäältä tehdä myöhemmin töitä sen parissa. Ymmärrän, että opiskeluelämä ilman sosiaalisia kontakteja tuntui turhauttavalta ja yksinäiseltä, mutta nimenomaan yliopistossahan on paljon erilaisia järjestöjä ja ryhmiä, joihin liittyä - eivät kaikki muutkaan ketään tunne opiskelun alussa, mutta noiden parissa voi hyvinkin saada kavereita, joskus jopa seurustelukumppanin.
"Eikä se naisen ulkomaalaisuus itsessään ehkä haittaa, mutta silti on muistettava, että kun tässä nyt on jouduttu syntymään äärimmäisen seksi-ja ulkonäkökeskeiseen yhteiskuntaan, jossa seksuaalisen haluttavuuden on suunnilleen ainoa keskeinen elämässä onnistumisen mittari enkä ole syntymässäni saanut riittävän hyviä resursseja siinä pärjäämiseen, niin on pakko sanoa, ettei mikään rahalla ostettavissa oleva nainen pysty kyllä mitenkään täysin poistamaan onnettomuuttani."
Luuletko, että kaikki perheen perustaneet ihmiset ovat jotain kaunistuksia tai komistuksia? Suurin osa on ihan taviksia, iso osa jopa aika vaatimattoman, jopa tylsän näköisiä (suurimman osan mielestä).- Anonyymi
Moni akateeminen lukee itsensä kortistoon kun amisduunari voi saada töitäkin. Eikä nykyään se lukeneisuus ole mikään tae sivistyksestä tai älykkyydestä, moni menee opiskelemaan korkeallekin pelkän palkkapussin toivossa.
- Anonyymi
Nainen39vee kirjoitti:
"Itse lopetin opinnot, koska ne eivät kiinnostaneet riittävästi, opiskelu oli puuduttavaa puurtamista ilman että olisin saanut siitä minkäänlaista sisäistä tyydytystä ja koska en koe akateemisen statuksen hankkimista kovin tähdellisenä johtuen siitä, että akateemiset tutkinnot itsessään ovat kärsineet inflaation jo ihan siitä syystä, että niin suuri osa ikäluokista hankkii itselleen nykyään kolmannen asteen tutkinnon. Vaikka olisin jollain ilveellä saanut opiskeltua maisteriksi, niin en olisi siltikään mitenkään merkittävästi muita ns. päätä pidempi. Lisäksi opiskeluelämä ilman minkäänlaisia sosiaalisia tai seksuaalisia kontakteja on todella masentavaa."
Olit ehkä väärällä alalla? Eivät ihmiset normaalisti opiskele siksi, että pääsisivät muita pitemmälle tai saisivat seksiä, vaan ihmiset opiskelevat siksi, että heitä kiinnostaa kyseinen ala, ja tuntuu mielekkäältä tehdä myöhemmin töitä sen parissa. Ymmärrän, että opiskeluelämä ilman sosiaalisia kontakteja tuntui turhauttavalta ja yksinäiseltä, mutta nimenomaan yliopistossahan on paljon erilaisia järjestöjä ja ryhmiä, joihin liittyä - eivät kaikki muutkaan ketään tunne opiskelun alussa, mutta noiden parissa voi hyvinkin saada kavereita, joskus jopa seurustelukumppanin.
"Eikä se naisen ulkomaalaisuus itsessään ehkä haittaa, mutta silti on muistettava, että kun tässä nyt on jouduttu syntymään äärimmäisen seksi-ja ulkonäkökeskeiseen yhteiskuntaan, jossa seksuaalisen haluttavuuden on suunnilleen ainoa keskeinen elämässä onnistumisen mittari enkä ole syntymässäni saanut riittävän hyviä resursseja siinä pärjäämiseen, niin on pakko sanoa, ettei mikään rahalla ostettavissa oleva nainen pysty kyllä mitenkään täysin poistamaan onnettomuuttani."
Luuletko, että kaikki perheen perustaneet ihmiset ovat jotain kaunistuksia tai komistuksia? Suurin osa on ihan taviksia, iso osa jopa aika vaatimattoman, jopa tylsän näköisiä (suurimman osan mielestä)."Ymmärrän, että opiskeluelämä ilman sosiaalisia kontakteja tuntui turhauttavalta ja yksinäiseltä, mutta nimenomaan yliopistossahan on paljon erilaisia järjestöjä ja ryhmiä, joihin liittyä - eivät kaikki muutkaan ketään tunne opiskelun alussa, mutta noiden parissa voi hyvinkin saada kavereita, joskus jopa seurustelukumppanin."
Mielestäni sitä yksinäisyyttäkin kannattaa oppia sietämään. Itse opiskelin vuosikaudet enimmäkseen täysin vailla sosiaalisia kontakteja. Kaikki opiskelijariennot jäi kokematta. En toisaalta osannut liittyä porukkaan ja toisaalta en ollut aina tervetullutkaan. No nykyäänkin olen yhtä yksin.
- Anonyymi
Kyllä miehet masentuu koska eivät saa naista ja seksiä. Töihin ei voi mennä koska ei masentunut jaksa miään töitä tehdä.
- Anonyymi
Kaikki saavat naisen jos haluaa. Lopettakaa siis dark ja mut se nirsoilu ja kelpuuttakaa tasoisenne ruma nainen.
- Anonyymi
Jep. Ap:llekin tod. näk. kelpaa vaan se hoikka, lapseton, yliopistossa opiskeleva nätti parikymppinen naapurintyttö. Ihan sama, mikä se oma elämäntilanne on. Kyllä se nyt on palstalla 100000x nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Ap:llekin tod. näk. kelpaa vaan se hoikka, lapseton, yliopistossa opiskeleva nätti parikymppinen naapurintyttö. Ihan sama, mikä se oma elämäntilanne on. Kyllä se nyt on palstalla 100000x nähty.
Olisi mukavaa kuulla AP:n kommentti tähän. Siis ihan asiallinen vastaus.
- Anonyymi
Naiset ovat keskimäärin paremman näköisiä kun miehet. Oikeasti rumia naisia on alle 50% naisista kun taas oikeasti rumia miehiä on yli 50% miehistä. Kaikille rumille miehille ei siis riitä rumia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne naiset ole sen parempia. Vaikka olisi itse millainen suohirviö, niin miehen pitäisi silti olla hyväkroppainen ja taloudellisesti hyvin toimeen tuleva komea mies. Muuten ei ole kipinää.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne naiset ole sen parempia. Vaikka olisi itse millainen suohirviö, niin miehen pitäisi silti olla hyväkroppainen ja taloudellisesti hyvin toimeen tuleva komea mies. Muuten ei ole kipinää.
Jaa. No suurin osa naisista kuitenkaan ei ole suhteessa minkään hyväkroppaisen tai komean miehen kanssa. Mitä tarkoittaa sun sanomana taloudellisesti hyvin toimeen tuleva? Suurin osa naisista lienee suhteessa ihan tavistyössä olevan kanssa - kyllähän siinä ihan hyvin varmaan tulee toimeen taloudellisesti, joten siinä mielessä ehkä. Mutta ei kai se nyt mikään vaikea nakki olekaan päästä tavistöihin tavispalkansaajaksi? Tai ei se ainakaan mitään erikoista ole.
Nainen39vee kirjoitti:
Jaa. No suurin osa naisista kuitenkaan ei ole suhteessa minkään hyväkroppaisen tai komean miehen kanssa. Mitä tarkoittaa sun sanomana taloudellisesti hyvin toimeen tuleva? Suurin osa naisista lienee suhteessa ihan tavistyössä olevan kanssa - kyllähän siinä ihan hyvin varmaan tulee toimeen taloudellisesti, joten siinä mielessä ehkä. Mutta ei kai se nyt mikään vaikea nakki olekaan päästä tavistöihin tavispalkansaajaksi? Tai ei se ainakaan mitään erikoista ole.
Nämä palstakeskustelut tahtoo olla hiaman irti todellisuudesta ja teoreettisella pohjalla...
Se on totta, että kouluttamattomat ja lihavatkin ihmiset pariutuvat kyllä elävässä elämässä....
Nettitreffeillä pätee omat sääntönsä..Siellä on naisten markkinat ja siellä naiset pyörivät kullikaruselliä omaa tasoaan ylempänä olevien miesten rinkelöissä, koska se mitä nainen saa seksiin ja mitä parisuhteeseen on kaksi eri asiaa.. On seksi markkina-arvo sekä parisuhde markkina-arvo..Nettitreffeillä naisilla on illuusio siitä, että voivat vaatia kaikenlaisia asioita olematta itse mitään ja silti saada vastauksia......Todennäkösesti nämä jutut peilaavat sinne ja osin ovat tynnyrissä eläneiden ihmisten netistä luettua populismia- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ovat keskimäärin paremman näköisiä kun miehet. Oikeasti rumia naisia on alle 50% naisista kun taas oikeasti rumia miehiä on yli 50% miehistä. Kaikille rumille miehille ei siis riitä rumia naisia.
Suurin osa naisista on rumia treffipalstoilla eivätkä kelpuuta tasoistaan rumaa miestä. Ovat mielummin sinkkuja jos eivät saa sitä komeaa pitkää urheilija miestä.
Sen ytakia on satoja tuhansia aloittajan kaltaisia miehiä jotka syrjäytyy koska eivät saa mitään naista eivätkä pääse treffeille koskaan. blade83 kirjoitti:
Nämä palstakeskustelut tahtoo olla hiaman irti todellisuudesta ja teoreettisella pohjalla...
Se on totta, että kouluttamattomat ja lihavatkin ihmiset pariutuvat kyllä elävässä elämässä....
Nettitreffeillä pätee omat sääntönsä..Siellä on naisten markkinat ja siellä naiset pyörivät kullikaruselliä omaa tasoaan ylempänä olevien miesten rinkelöissä, koska se mitä nainen saa seksiin ja mitä parisuhteeseen on kaksi eri asiaa.. On seksi markkina-arvo sekä parisuhde markkina-arvo..Nettitreffeillä naisilla on illuusio siitä, että voivat vaatia kaikenlaisia asioita olematta itse mitään ja silti saada vastauksia......Todennäkösesti nämä jutut peilaavat sinne ja osin ovat tynnyrissä eläneiden ihmisten netistä luettua populismia"Nettitreffeillä pätee omat sääntönsä..Siellä on naisten markkinat ja siellä naiset pyörivät kullikaruselliä omaa tasoaan ylempänä olevien miesten rinkelöissä, koska se mitä nainen saa seksiin ja mitä parisuhteeseen on kaksi eri asiaa.. On seksi markkina-arvo sekä parisuhde markkina-arvo..Nettitreffeillä naisilla on illuusio siitä, että voivat vaatia kaikenlaisia asioita olematta itse mitään ja silti saada vastauksia......Todennäkösesti nämä jutut peilaavat sinne ja osin ovat tynnyrissä eläneiden ihmisten netistä luettua populismia "
No mutta huolimatta kaikesta tästä mitä luettelit, naiset kuitenkin pariutuvat niiden ihan tavallisen näköisten miesten kanssa. Edelleen. Katso vaikka pariskuntia.
Mitä väliä sillä on, jos joku tulee nettipalstalle epärealistisin toivein ja odotuksin? Luulisi, että ajan myötä realismi on pakko kohdata.Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa naisista on rumia treffipalstoilla eivätkä kelpuuta tasoistaan rumaa miestä. Ovat mielummin sinkkuja jos eivät saa sitä komeaa pitkää urheilija miestä.
Sen ytakia on satoja tuhansia aloittajan kaltaisia miehiä jotka syrjäytyy koska eivät saa mitään naista eivätkä pääse treffeille koskaan."Suurin osa naisista on rumia treffipalstoilla eivätkä kelpuuta tasoistaan rumaa miestä. Ovat mielummin sinkkuja jos eivät saa sitä komeaa pitkää urheilija miestä.
Sen ytakia on satoja tuhansia aloittajan kaltaisia miehiä jotka syrjäytyy koska eivät saa mitään naista eivätkä pääse treffeille koskaan. "
No ottakaa sitten oppia niistä rumista sinkkunaisista, jotka kuitenkaan eivät syrjäydy, vaikka mitä ilmeisimmin hekin jäävät yksin - kun eivät kerran saa sitä komeaa urheilijaa eivätkä kelpuuta muitakaan. Jos naiset eivät halua miesten kanssa suhteeseen, niin sitten he ovat sinkkuja. Kannattaa muistaa, että jos maassa on satoja tuhansia sinkkumiehiä, sitten on todennäköisesti satoja tuhansia sinkkunaisia, koska kaikki heistä eivät kuitenkaan voi olla lesbojakaan.
Mielelläni näkisin ihan tilastot näistä sadoista tuhansista syrjäytyneistä sinkkumiehistä, vähän villiltä kuulostavat nyt lukemat...- Anonyymi
Nainen39vee kirjoitti:
"Suurin osa naisista on rumia treffipalstoilla eivätkä kelpuuta tasoistaan rumaa miestä. Ovat mielummin sinkkuja jos eivät saa sitä komeaa pitkää urheilija miestä.
Sen ytakia on satoja tuhansia aloittajan kaltaisia miehiä jotka syrjäytyy koska eivät saa mitään naista eivätkä pääse treffeille koskaan. "
No ottakaa sitten oppia niistä rumista sinkkunaisista, jotka kuitenkaan eivät syrjäydy, vaikka mitä ilmeisimmin hekin jäävät yksin - kun eivät kerran saa sitä komeaa urheilijaa eivätkä kelpuuta muitakaan. Jos naiset eivät halua miesten kanssa suhteeseen, niin sitten he ovat sinkkuja. Kannattaa muistaa, että jos maassa on satoja tuhansia sinkkumiehiä, sitten on todennäköisesti satoja tuhansia sinkkunaisia, koska kaikki heistä eivät kuitenkaan voi olla lesbojakaan.
Mielelläni näkisin ihan tilastot näistä sadoista tuhansista syrjäytyneistä sinkkumiehistä, vähän villiltä kuulostavat nyt lukemat...Rumat sinkkunaiset saavat itseään ulkonäöllisesti huomattavasti tasokkaammpilta miehiltä seksiä ilmaiseksi. Lisäksi voivat hankkia vaikka sinkkuina lapsia. Vielä kun mediassakin julistetaan miten sinkkunainen on vahva ja itsenäinen ja miehet ovat turhia, niin mikäs siinä ollessa nainen. Yksi vaihtoehto on myös se,että ruma nainen suostuu tasa-arvoon ja suostuu seurustelemaan tasoisensa miehen kanssa. Mutta sehän ei suomalaiselle hypergamianaiselle käy missään nimessä, koska miehen pitää olla naista huomattavasti tasokkaampi.
On lottovoitto syntyä Suomeen (naiseksi). Nainen39vee kirjoitti:
"Nettitreffeillä pätee omat sääntönsä..Siellä on naisten markkinat ja siellä naiset pyörivät kullikaruselliä omaa tasoaan ylempänä olevien miesten rinkelöissä, koska se mitä nainen saa seksiin ja mitä parisuhteeseen on kaksi eri asiaa.. On seksi markkina-arvo sekä parisuhde markkina-arvo..Nettitreffeillä naisilla on illuusio siitä, että voivat vaatia kaikenlaisia asioita olematta itse mitään ja silti saada vastauksia......Todennäkösesti nämä jutut peilaavat sinne ja osin ovat tynnyrissä eläneiden ihmisten netistä luettua populismia "
No mutta huolimatta kaikesta tästä mitä luettelit, naiset kuitenkin pariutuvat niiden ihan tavallisen näköisten miesten kanssa. Edelleen. Katso vaikka pariskuntia.
Mitä väliä sillä on, jos joku tulee nettipalstalle epärealistisin toivein ja odotuksin? Luulisi, että ajan myötä realismi on pakko kohdata.-No mutta huolimatta kaikesta tästä mitä luettelit, naiset kuitenkin pariutuvat niiden ihan tavallisen näköisten miesten kanssa. Edelleen. Katso vaikka pariskuntia.-
-No näinhän se on, että lopulta pariutuvat ja hyväksyvät sen omantasoisen pullukan, kenen tehtäväksi jää tyytyä lukemattomien miesten käyttämään jämäpilluun/lukemattomien virusten kyllästämään biojätteeseen ja usein tehtävään kuuluu myöskin toisen miehen siittämien lapsien elättäminen/ paimentaminen. Hurraa tinder...Hurraa treffipalstat.
-Itse etsin mieluummin keskustelupalstoilta neitseellistä seuraa...blade83 kirjoitti:
-No mutta huolimatta kaikesta tästä mitä luettelit, naiset kuitenkin pariutuvat niiden ihan tavallisen näköisten miesten kanssa. Edelleen. Katso vaikka pariskuntia.-
-No näinhän se on, että lopulta pariutuvat ja hyväksyvät sen omantasoisen pullukan, kenen tehtäväksi jää tyytyä lukemattomien miesten käyttämään jämäpilluun/lukemattomien virusten kyllästämään biojätteeseen ja usein tehtävään kuuluu myöskin toisen miehen siittämien lapsien elättäminen/ paimentaminen. Hurraa tinder...Hurraa treffipalstat.
-Itse etsin mieluummin keskustelupalstoilta neitseellistä seuraa..."No näinhän se on, että lopulta pariutuvat ja hyväksyvät sen omantasoisen pullukan, kenen tehtäväksi jää tyytyä lukemattomien miesten käyttämään jämäpilluun/lukemattomien virusten kyllästämään biojätteeseen ja usein tehtävään kuuluu myöskin toisen miehen siittämien lapsien elättäminen/ paimentaminen. Hurraa tinder...Hurraa treffipalstat."
Oliskohan tässä hiukan liioittelua ja dramatisointia... Luuletko sä muuten vakavissasi, että joku tylsännäköinen tai jopa ruma nainen saisi treffipalstoilta hyvännäköisiä miehiä seksisuhteeseen?
"Itse etsin mieluummin keskustelupalstoilta neitseellistä seuraa... "
Sounds like a plan :DAnonyymi kirjoitti:
Rumat sinkkunaiset saavat itseään ulkonäöllisesti huomattavasti tasokkaammpilta miehiltä seksiä ilmaiseksi. Lisäksi voivat hankkia vaikka sinkkuina lapsia. Vielä kun mediassakin julistetaan miten sinkkunainen on vahva ja itsenäinen ja miehet ovat turhia, niin mikäs siinä ollessa nainen. Yksi vaihtoehto on myös se,että ruma nainen suostuu tasa-arvoon ja suostuu seurustelemaan tasoisensa miehen kanssa. Mutta sehän ei suomalaiselle hypergamianaiselle käy missään nimessä, koska miehen pitää olla naista huomattavasti tasokkaampi.
On lottovoitto syntyä Suomeen (naiseksi)."Rumat sinkkunaiset saavat itseään ulkonäöllisesti huomattavasti tasokkaammpilta miehiltä seksiä ilmaiseksi."
Uskotko tähän? Tosissasi?
"Lisäksi voivat hankkia vaikka sinkkuina lapsia. "
Tämä on totta. No, tietyin ehdoin/rajoituksin toki mieskin voi, mutta myönnän kyllä, että se on naiselle helpompaa.
"Vielä kun mediassakin julistetaan miten sinkkunainen on vahva ja itsenäinen ja miehet ovat turhia, niin mikäs siinä ollessa nainen. Yksi vaihtoehto on myös se,että ruma nainen suostuu tasa-arvoon ja suostuu seurustelemaan tasoisensa miehen kanssa. Mutta sehän ei suomalaiselle hypergamianaiselle käy missään nimessä, koska miehen pitää olla naista huomattavasti tasokkaampi."
Katukuvasta päätellen näin ei kuitenkaan olisi.
"On lottovoitto syntyä Suomeen (naiseksi). "
No mieluummin toki tänne kuin jonnekin Afganistaniin... Mutta aika monessa vertailussa on kyllä lottovoitto syntyä mieheksikin tänne.Nainen39vee kirjoitti:
"No näinhän se on, että lopulta pariutuvat ja hyväksyvät sen omantasoisen pullukan, kenen tehtäväksi jää tyytyä lukemattomien miesten käyttämään jämäpilluun/lukemattomien virusten kyllästämään biojätteeseen ja usein tehtävään kuuluu myöskin toisen miehen siittämien lapsien elättäminen/ paimentaminen. Hurraa tinder...Hurraa treffipalstat."
Oliskohan tässä hiukan liioittelua ja dramatisointia... Luuletko sä muuten vakavissasi, että joku tylsännäköinen tai jopa ruma nainen saisi treffipalstoilta hyvännäköisiä miehiä seksisuhteeseen?
"Itse etsin mieluummin keskustelupalstoilta neitseellistä seuraa... "
Sounds like a plan :D-Luuletko sä muuten vakavissasi, että joku tylsännäköinen tai jopa ruma nainen saisi treffipalstoilta hyvännäköisiä miehiä seksisuhteeseen? -
-Ruma pullukka saa helposti keskitason miehestä panoseuraa...Kyllä.
Omaa tasoaa ylempää jokatapauksessa.. Kun pelataan ylikuumentuneilla markkinoilla, niin jos verrataan vaikkapa pörssikursseihin. Ylikuumentuneet markkinat = Kupla. Osakkeen hinta voi tällöin jopa tuplaantua.
Kysyntä vs tarjonta...Sitä se on.blade83 kirjoitti:
-Luuletko sä muuten vakavissasi, että joku tylsännäköinen tai jopa ruma nainen saisi treffipalstoilta hyvännäköisiä miehiä seksisuhteeseen? -
-Ruma pullukka saa helposti keskitason miehestä panoseuraa...Kyllä.
Omaa tasoaa ylempää jokatapauksessa.. Kun pelataan ylikuumentuneilla markkinoilla, niin jos verrataan vaikkapa pörssikursseihin. Ylikuumentuneet markkinat = Kupla. Osakkeen hinta voi tällöin jopa tuplaantua.
Kysyntä vs tarjonta...Sitä se on.Miksi keskitason miehet valitsisivat juuri sen ruman pullukan? Voisivathan he harrastaa seksiä niiden keskitason naistenkin kanssa. Älä nyt sano, että keskitason naiset ovat huippumiesten kanssa, koska eivät ne ole.
Nainen39vee kirjoitti:
Miksi keskitason miehet valitsisivat juuri sen ruman pullukan? Voisivathan he harrastaa seksiä niiden keskitason naistenkin kanssa. Älä nyt sano, että keskitason naiset ovat huippumiesten kanssa, koska eivät ne ole.
Treffipalstoilla on vain kourallinen tasokkaita naisia, joten kyllä tasokkaat miehet nussivat paljolti keskitason naisia ja jopa alempaa tasoa paremman puutteessa...Keskitason miehet saavat satunnaisesti omaa tasoaan ja varmemmin oman tasonsa alapuolelta....Keskitason miehille seuran saaminen nettitreffeiltä on kuitenkin melko vaikeaa.. Alemman tason miehet eivät saa sieltä seuraa lainkaan.
blade83 kirjoitti:
Treffipalstoilla on vain kourallinen tasokkaita naisia, joten kyllä tasokkaat miehet nussivat paljolti keskitason naisia ja jopa alempaa tasoa paremman puutteessa...Keskitason miehet saavat satunnaisesti omaa tasoaan ja varmemmin oman tasonsa alapuolelta....Keskitason miehille seuran saaminen nettitreffeiltä on kuitenkin melko vaikeaa.. Alemman tason miehet eivät saa sieltä seuraa lainkaan.
Missä ne kaikki "parempitasoiset" naiset sitten ovat - onko heille jo löytynyt kaltaistaan seuraa? Vai eikö hyvätasoisia naisia olekaan? (Siis sun mielestä..)
Tällaiset tasokeskustalut ovat kyllä siinä mielessä huonoja, että kuka tahansa meistä voisi alkaa väittää ihan mitä tahansa. Voi vaikka sanoa, että treffipalstoilla ei ole melkein yhtään tasokkaita naisia. Joku muu voisi sanoa samaa miehistä. Ihan sen mukaan, mistä itse tykkää ja mitä itse pitää tasokkaana. Silloin, jos juuri kukaan ei herätä mielenkiintoa, on tulkinta useimmiten se, että "tasokkaita ei ole". Sitten taas oman sukupuolensa edustajia arvioi mielellään "tasokkaammiksi", koska peilaa heihin itseään. Jos itse kokee olevansa vaikka joku "tavis" tai "keskitasoa", niin onhan se kivempi ajatella niistä muista samanlaisista, että he ovat "ihan tasokkaita", jolloin se mielikuva yltää vähän itseenkin.Nainen39vee kirjoitti:
"Suurin osa naisista on rumia treffipalstoilla eivätkä kelpuuta tasoistaan rumaa miestä. Ovat mielummin sinkkuja jos eivät saa sitä komeaa pitkää urheilija miestä.
Mielelläni näkisin ihan tilastot näistä sadoista tuhansista syrjäytyneistä sinkkumiehistä, vähän villiltä kuulostavat nyt lukemat...Palstan ätmit luulevat että niitä heidän kaltaisia miehiä olisi tässä maassa muka oikein satoja tuhansia, vaikka todellisuudessa kyse onkin vain marginaalisen pienestä vähemmistöstä. Onhan naisasialuuserikin väittänyt sitä, että Amerikassa niitä hänen kaltaisia incel-miehiä olisi muka varmaan jotain useita kymmeniä miljoonia, eli varmaan tyyliin joka kolmas mies.
Noilla persuilla kun ne faktat ovat usein hieman hakusessa tai sitten niitä just vääristellään säälipisteiden valossa.- Anonyymi
Nainen39vee kirjoitti:
Miksi keskitason miehet valitsisivat juuri sen ruman pullukan? Voisivathan he harrastaa seksiä niiden keskitason naistenkin kanssa. Älä nyt sano, että keskitason naiset ovat huippumiesten kanssa, koska eivät ne ole.
Oletko oikeasti noin tyhmä? Mies saa helppoa seksiä vain itseään huomattavasti alempitasoisimmilta naisilta eli keskitason miehet panevat rumia pullukoita ja keskitason naiset ovat tasokkaiden miesten pantavina. Ja oikeasti tasokkaita naisia on tosiaan vain kourallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumat sinkkunaiset saavat itseään ulkonäöllisesti huomattavasti tasokkaammpilta miehiltä seksiä ilmaiseksi. Lisäksi voivat hankkia vaikka sinkkuina lapsia. Vielä kun mediassakin julistetaan miten sinkkunainen on vahva ja itsenäinen ja miehet ovat turhia, niin mikäs siinä ollessa nainen. Yksi vaihtoehto on myös se,että ruma nainen suostuu tasa-arvoon ja suostuu seurustelemaan tasoisensa miehen kanssa. Mutta sehän ei suomalaiselle hypergamianaiselle käy missään nimessä, koska miehen pitää olla naista huomattavasti tasokkaampi.
On lottovoitto syntyä Suomeen (naiseksi).On myös miehelle lottovoitto, jos itseään parempitasoinen sattuu kiinnostumaan, ajattelepa että jotkut ei osaa edes hyödyntää tilaisuutta!
- Anonyymi
Millaiset kriteerit sinulla on naisten suhteen? Millaisen ihmisen kanssa voisit seurustella?
- Anonyymi
Kaunis ja hoikka nainen.
- Anonyymi
En tiedä, kannattaako tähän kysymykseen edes vastata, kun tietää, että jos esittää yhdenkin kriteerin, niin heti alkaa syyttely "pinnalliseksi" ja "omaan-tasoon-tyytymättömäksi".
No sen verran naisen kuitenkin pitäisi omaa silmää miellyttää, että kiihottuminen ja seksi ylipäätään olisi mahdollista, eli mikään 45v ryvettyneellä naamalla varustettu röökinhajuinen pultsariakka nyt ei käy, samoin ei mitkään vammaiset tai aivan sairaalloisen lihavat jne. ei kelpaa.
Iällä nyt ei niin kauheesti ole väliä, kunhan nyt ei mikään reilusti yli 40v ole.
Naisen koulutus- tai ammatillinen status on mulle aivan yhdentekevä.
Ei se naisen nyt ihan pakko ole lapseton olla, kunhan nainen ei oleta, että minä haluaisin olla missään tekemisissä hänen lastensa kanssa.
T. AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, kannattaako tähän kysymykseen edes vastata, kun tietää, että jos esittää yhdenkin kriteerin, niin heti alkaa syyttely "pinnalliseksi" ja "omaan-tasoon-tyytymättömäksi".
No sen verran naisen kuitenkin pitäisi omaa silmää miellyttää, että kiihottuminen ja seksi ylipäätään olisi mahdollista, eli mikään 45v ryvettyneellä naamalla varustettu röökinhajuinen pultsariakka nyt ei käy, samoin ei mitkään vammaiset tai aivan sairaalloisen lihavat jne. ei kelpaa.
Iällä nyt ei niin kauheesti ole väliä, kunhan nyt ei mikään reilusti yli 40v ole.
Ei se naisen nyt ihan pakko ole lapseton olla, kunhan nainen ei oleta, että minä haluaisin olla missään tekemisissä hänen lastensa kanssa.
T. APNo ei tietenkään pultsaria tarvitse ottaa. Sulla on kuitenkin tuo oma elämäntilanne sellainen, ettet voi asettaa kriteerejä painon, lapsien tai iän suhteen. Voi toki yksinkin olla, mutta ei se silloin ole naisten vika. Vastauksesi ei yllättänyt. Luonteen kauneudesta et puhunut mitään. Sillä ei ilmeisesti ole niin väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään pultsaria tarvitse ottaa. Sulla on kuitenkin tuo oma elämäntilanne sellainen, ettet voi asettaa kriteerejä painon, lapsien tai iän suhteen. Voi toki yksinkin olla, mutta ei se silloin ole naisten vika. Vastauksesi ei yllättänyt. Luonteen kauneudesta et puhunut mitään. Sillä ei ilmeisesti ole niin väliä.
On melko selvää, että nainen on tuolle henkilölle ensisijaisesti seksikumppani ja toissijaisesti näyttelyesine.
On outoa, ettei hän tosiaan mainitse MITÄÄN luonteiden yhteensopivuudesta. - Anonyymi
Ruma ei saa naista vaikka ei olisi mitään kriteerejä.
Anonyymi kirjoitti:
On melko selvää, että nainen on tuolle henkilölle ensisijaisesti seksikumppani ja toissijaisesti näyttelyesine.
On outoa, ettei hän tosiaan mainitse MITÄÄN luonteiden yhteensopivuudesta.Niin eipä ne ätmit koskaan mainitse yhtään mitään mistään naisen luonteesta tai niiden yhteensopivuudesta, sillä heille se nainen olisikin aina vaan ensisijaisesti just seksikumppani ja näyttelyesine, jotka he voisivat näytellä, että saisivat kerrankin tuntea olevansa normaaleita miehiä.
Just tämän vuoksi ne ätmit eivät myöskään ymmärrä sitä asiaa, jos jotkut miehet etsivät naisesta muutakin kun vain pelkkää seksiseuraa ja ovat kiinnostuneita naisesta myös persoonana. Näillä ätmeillä kun olisi paljon opittavaa elämästä. Yleensäkin ätmeille se seksin saaminen tuntuu olevan jokin pakkomielle ja ainoa tärkeä asia elämässä, jonka vuoksi he sitten jättävät koulut käymättä ja syrjäytyvät elämästä vain sen takia, kun eivät ole sitä seksiä saaneet.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. APKiitos vastauksesta, ap.
Et tosiaan maininnut mitään kriteerejä naisen luonteen/persoonan suhteen. Sellaisiakin kriteerejä sinulla todennäköisesti on. Mitähän ne mahtaisivat olla, ja miksi et maininnut niitä ensimmäisessä vastauksessasi?
- Anonyymi
Jos naista haluaa niin opiskelua tai työntekoa huomattavasti parempi vaihtoehto olisi lähteä politikkaan vihervasuriksi.
Valitettavan monet miehet vaan tällä palstalla tuntuvat olevan enemmänkin niitä persujuntteja, niin varmasti just sen vuoksi he eivät ole onnistuneet naista löytämään.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Valitettavan monet miehet vaan tällä palstalla tuntuvat olevan enemmänkin niitä persujuntteja, niin varmasti just sen vuoksi he eivät ole onnistuneet naista löytämään.
Sun puheet on yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Niinhän se on että jos haluaa seuraa työttömistä miehistä niin sitten kannattaa liittyä persuslaisiin, jos taas nuorista naisista niin sitten vihreisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Sun puheet on yhtä tyhjän kanssa.
Eivät ole, vaan mun puheeni ovat aina täysin totta. Näinhän se asia just on, että yleensä kaikki persujen äänestäjät ovat niitä naisettomia ja syrjäytyneitä miehiä.
Sitten taas parisuhteessa olevat miehet, joille se naisen löytäminen ei ole koskaan ollut vaikeaa, niin äänestävät jotain aivan muuta puoluetta kun persuja.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Eivät ole, vaan mun puheeni ovat aina täysin totta. Näinhän se asia just on, että yleensä kaikki persujen äänestäjät ovat niitä naisettomia ja syrjäytyneitä miehiä.
Sitten taas parisuhteessa olevat miehet, joille se naisen löytäminen ei ole koskaan ollut vaikeaa, niin äänestävät jotain aivan muuta puoluetta kun persuja.Yhtä tyhjän kanssa, tyhjää pään sisällä ja ulkopuolella, ei tuuheaa tukkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä tyhjän kanssa, tyhjää pään sisällä ja ulkopuolella, ei tuuheaa tukkaa.
Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vai oliko pelkona se, ettei sulla enää kyrpä seiso, jos sä olisit niitä fina-tabletteja syönyt saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä juntti.
- Anonyymi
Ihan suoraan. Lopeta naisten syyttely.
Ongelmiisi löytyy stavarmasti muita syitä. Mene lääkärille, vaadi psykoterapiaa. Sieltä löytyy asioita joita voit itsessäsi työstää. Olet lyönyt elämän ihan itse läskiksi ja haet naisettomuudesta tekosyytä sille, jotta et joudu kohtaamaan omia epäonnistumisiasi. Aikuistu iso lapsi ja kohtaa ongelmasi. Ota vähän vastuuta nyt itsestäsi ja elämästäsi.- Anonyymi
No todellakin!!!!
- Anonyymi
Kun miehellä on ongelma, niin se on miesten syytä! Kun naisella on ongelma, niin se on miesten ja yhteiskunnan syytä!
Ottakaa miehet itseänne nistkasta kiinni ja lopettakaa valittaminen, senkin mikkihiiret......
yhyy paha patriarkka kiusaa, valkoiset heteromiehet pilaa maailman, lasikattoon osuu pää, naisten euro on 80 senttiä, kiintiöitä naisille, miesten kerhot pahuutta ja naisvihaa, naisten kerhot vahvuutta ja tasa-arvoa, metoo....
t. feministinainen
- Anonyymi
Ei voi kuin sanoa että aika koomista kun alta kolmekymppinen valittaa että elämä on pilattu kun vielä melkein kaikki on mahdollista. Jos tuon ikäisenä ottaa itseään niskasta kiinni niin nelikymppisenä voi olla vaikka mitä, mutta jollei niin sen ikäisenä on jo aika vaikea saavuttaa mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Niin. Tai jos oikein ajattelee, niin vielä viisikymppisenäkin voi olla vaikka mitä, tai kuusikymppisenä tai.... no niin.
Mukavaahan se on muutama vuosikymmen katsella sivusta kun muut saavat ja tekevät asioita, jotka saa itse ehkä väljähtyneenä sitten joskus, ehkä. Anonyymi kirjoitti:
Niin. Tai jos oikein ajattelee, niin vielä viisikymppisenäkin voi olla vaikka mitä, tai kuusikymppisenä tai.... no niin.
Mukavaahan se on muutama vuosikymmen katsella sivusta kun muut saavat ja tekevät asioita, jotka saa itse ehkä väljähtyneenä sitten joskus, ehkä.No onhan sitä elämää edessä myöhempinäkin ikävuosina ja vielä erittäin onnellista sellaista, jos se vaan on itsestään kiinni. Eikä se ole mitään väljähtänyttä, jos sitä itsekin saa kokea samat asiat jossain vaiheessa elämää.
Tällä palstalla kun nämä naisettomuudesta kärsivät miehet ovat vaan itse jämähtäneet niin kovasti sinne teinivuosiin ja ala-asteen ikään, että he eivät koskaan itse osaa nähdä mitään onnellista elämää edessä joskus myöhemmin. He kun vaan ajattelevat itse sitä, että se elämä on ohitse joskus parikymppisenä tai viimeistään kolmekymppisenä, jos sitä ei ole siihen mennessä jo naista löytänyt.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaahan se on muutama vuosikymmen katsella sivusta kun muut saavat ja tekevät asioita, jotka saa itse ehkä väljähtyneenä sitten joskus, ehkä."Mukavaahan se on muutama vuosikymmen katsella sivusta kun muut saavat ja tekevät asioita, jotka saa itse ehkä väljähtyneenä sitten joskus, ehkä. "
Muistakin kertoa mahdolliselle tulevalle naisellesi, että kaikki on väljähtänyttä kerta et saanut nuorempana seurustella. Ja sano myös muita asioita mitä palstalla kirjoitat, tee selväksi että olet vain tyytynyt häneen. Ei ole ihme jos naista alkaa ahdistaa ja muuttuu "mielenvikaiseksi".
- Anonyymi
1) Hoida sun aivokemia kuntoon masennuslääkkeillä.
2) Mee terapiaan jossa pääset yli teinitraumoista, vääristyneestä minäkuvasta, huononista sosiaalisen toiminnan malleista ja opiskelet vaikuttamaan itse omaan hyvinvointiisi sen sijaan että syyttäisit muita siitä ettet viitsi tehdä millekään mitään.
Loppu hoituu itsestään mutta on tuossakin jo työsarkaa vähäksi aikaa.- Anonyymi
Kitiseville ja miehiä syytteleville naisille ohje:
menkää lääkärille! syökää masennuslääkkeitä!
Vai eikö sama päde näin päin? Naisten kaksinaismoraali? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitiseville ja miehiä syytteleville naisille ohje:
menkää lääkärille! syökää masennuslääkkeitä!
Vai eikö sama päde näin päin? Naisten kaksinaismoraali?Sitähän naiset tekeee, syö lääkkeitä ja hoidattaa päätään.
Kannattais miestenkin kokeilla mut valittaminen on ilmeisesti kivempaa. Kun silloin ei tartte ottaa vastuuta itsestään. - Anonyymi
Oletko idiootti? Masennuslääkkeistä ei ole naisettomuuteen eikä mihinkään muuhunkaan mitään hyötyä. Panohalut ne toki voivat tuhota, joten sitten ei sitä naista kyllä tarvitsekkaan.
- Anonyymi
Jos mies ei saa naisia kaksikymmpisenä niin ei saa kolmekymppisenäkään. Mies on silloin ruma eikä kiinnostava naisten mielestä , sitä on turha alkaa selittelemään muuta. Elämä on pilalla jos ei saa rakkautta. Yrittäkää nyt iskee joku tavis nainen sitten jos luulette onnistuvanne.
- Anonyymi
Höpö höpö, kaksikymppisenä on vielä jokin roppikorva mutta kolmekymppisenä voi olla jo miehistynyt, jos on asian eteen osannut tehdä jotain muuta kuin runkata ja hakata pelejä peräkammarissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, kaksikymppisenä on vielä jokin roppikorva mutta kolmekymppisenä voi olla jo miehistynyt, jos on asian eteen osannut tehdä jotain muuta kuin runkata ja hakata pelejä peräkammarissaan.
...Tai kuunnella jotain täysääliöiden "ohjeita" netissä, tai muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehiltä puuttuu silloin pari miehisyyteen kuuluvaa tärkeää tekijää, kuten status ja raha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehiltä puuttuu silloin pari miehisyyteen kuuluvaa tärkeää tekijää, kuten status ja raha.
Eikä kumpaakaan saa tekemättä mitään, joten kumpaakin voi myös tehdä. Mutta nuori jannu voi myös tehdä itsestään miehekkään miehen treenaamalla ja hakeutumalla vaikkapa palomieheksi tms..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kumpaakaan saa tekemättä mitään, joten kumpaakin voi myös tehdä. Mutta nuori jannu voi myös tehdä itsestään miehekkään miehen treenaamalla ja hakeutumalla vaikkapa palomieheksi tms..
Ja palkinnoksi saa kulahtaneen ja luonteeltaan vittumaisen suominaisen. Kyllä sellaisen eteen kannattaakin työtä tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja palkinnoksi saa kulahtaneen ja luonteeltaan vittumaisen suominaisen. Kyllä sellaisen eteen kannattaakin työtä tehdä.
Mutta vittumainenhan se itsekin olet, joten mitä ihmettä vaadit? Olet hypergaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei kukaan naisparka joudu sinun "palkinnoksesi". Jokainen ansaitsee sellaisen ihmisen joka oikeasti arvostaa. Lupaa ettet koskaan ota ainakaan "suominaista" epätoivoissasi. Jos siis sellainen jollain ihmeen kaupalla sattuisi kiinnostumaan.
- Anonyymi
Tuo "naisettomuushan" on selkeä ns. defenssisi, jota syytät kaikista elämäsi selvittämättömistä ongelmista ja pettymyksistä.
Vähän sama kuin vaikka "mamut" tai toista mieltä olevat ("vihervassarit"?) jollekulle muulle.
Oikeat syyt ovat jossain noiden takana, ja niitä selvittämällä elämäsi alkaa avautua ja näköalat laajentua.- Anonyymi
Naisten defenssit taas ovat: patriarkka, miesten naisvina, misogynia, yhteiskunta, valkoiset heteromiehet jne.
Vähän sama kuin vaikka "natsit" vihervassareille.
Naisten oikeat ongelmat johtuvat naisista itsestään. Selvittäkää itse ongelmanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten defenssit taas ovat: patriarkka, miesten naisvina, misogynia, yhteiskunta, valkoiset heteromiehet jne.
Naisten oikeat ongelmat johtuvat naisista itsestään. Selvittäkää itse ongelmanne.Palstan naisettomien miesten naisettomuus on oma valinta. Siksi en ymmärrä kitinää. Olette hypergamisia ja liian nirsoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan naisettomien miesten naisettomuus on oma valinta. Siksi en ymmärrä kitinää. Olette hypergamisia ja liian nirsoja.
Ja naisten ongelmat ovat naisten omaa syytä. Naisten ongelmat ovat myös heidän oma valinta. Olette itse valinneet ongelmanne, ei kannattaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja naisten ongelmat ovat naisten omaa syytä. Naisten ongelmat ovat myös heidän oma valinta. Olette itse valinneet ongelmanne, ei kannattaisi.
Mutta enpä valita ongelmiani palstalla joka ikinen päivä. En valita yksinäisyyttä tai mitään muutakaan. Elän vaan päivän kerrallaan. Ottaisit oppia viisaammaltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten, minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta enpä valita ongelmiani palstalla joka ikinen päivä. En valita yksinäisyyttä tai mitään muutakaan. Elän vaan päivän kerrallaan. Ottaisit oppia viisaammaltasi.
Viisaammiltani? Siis muilta miehiltä.
Suomalaisia uutisia seuraamalla ei voi välttyä naisten uhriutumiselta ja kitinältä.
Ottaisit itse oppia viisaammiltasi, eli kaikilta muilta ihmisiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisia uutisia seuraamalla ei voi välttyä naisten uhriutumiselta ja kitinältä.
Ottaisit itse oppia viisaammiltasi, eli kaikilta muilta ihmisiltä.Olet niitä miehiä joille voi ojentaa p*llua vaikka tarjottimella mutta olet liian tyhmä tekemään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niitä miehiä joille voi ojentaa p*llua vaikka tarjottimella mutta olet liian tyhmä tekemään mitään.
Huonoa ei kannata ottaa vaikka tarjottimella eteen tuotaisiin. Mielenvikaisuus on suomalaisen naisen perusominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoa ei kannata ottaa vaikka tarjottimella eteen tuotaisiin. Mielenvikaisuus on suomalaisen naisen perusominaisuus.
Mielenvikaisuus näyttäisi olevan myös sinun perusominaisuutesi. Ja tuskin ulkoisestikaan mikään adonis olet. Joten samantasoinen sinulle. Jos olet itse kova vittuilemaan toisille, sinulle kuuluu vittuileva nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet lisäksi sovinisti, no nehän on yhtä kuin mielenvikaisia tietty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ehkä kannattaa miettiä, miksi kaikki naiset on muka mielevikaisia, sinähän siinä olet yhteinen nimittäjä. Teet jotain väärin, et ehkä vaan huomaa omaa paskamaisuuttasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisit itse oppia viisaammiltasi, eli kaikilta muilta ihmisiltä."Viisaammiltani? Siis muilta miehiltä."
No jos kaikki muut miehet ovat sinua viisaampia mielestäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se pahempi ominaisuus kuin tuo sinun teeskentely ja valheellisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten oikeat ongelmat johtuvat naisista itsestään. Selvittäkää itse ongelmanne.En todennut mitenkään naisena miehille tuota kommenttia aloittajalle tämän "naisettomuudesta" ilmeisenä defenssinä. Mutta hyvän sukupuolikiistan saitte näköjään sen alle aikaiseksi aivan asian vierestä. :)
- Anonyymi
..."Natsit" nyt ei ole mikään defenssi silloin, kun eräät tahot käyttäytyvät tietyissä asioissa fasistisesti ja toistavat ko. ideologian käytännön malleja. Sen toteaminen on eri asia kuin "natsien" syyttäminen kaikista omista tai yhteiskunnan ongelmista.
"Mamut" ja "vihervassarit" taas ovat tietyille tahoille pakkomielteitä, joita toistetaan syntipukkeina alati kaikissa asioissa. Silloin ne ovat ilmeisiä defenssejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitätkö mitä tuolla mielenvikaisuudella tarkoitetaan? Millainen on mielenvikainen nainen?
- Anonyymi
Veikkanpa, ettei aloittajan vanhemmilla ole ollut kaikki ihan hyvin. Ensinnäkään ei ole kovin tavanomaista, että 12-13-vuotias hakee ensisijaisesti hyväksyntää ja turvallisuuden tunnetta ikäisiltään tytöiltä. En tarkoita etteivätkö tytöt tuossa iässä kiinnostaisi poikia vaan tarkoitan sitä, että aloittajalle vierailta tytöiltä saatu hyväksyntä on ollut ensisijainen hyväksytyksi tulemisen tunteiden lähde. Yleensä tuo tunne haetaan tuossa iässä ensisijaisesti omilta vanhemmilta ja muulta perheeltä.
Toinen merkillepantava seikka on, että aloittaja ei maalaile missään viestissään kuvaa siitä, millaisen suhteen hän haluaisi ja millaisen luonteen kanssa hän viihtyisi. Luulen tämän johtuvan siitä, ettei hänellä ole mallia terveestä parisuhteesta. Riippumatta ihmisten ulkonäöstä monet muutkin asiat kuin seksuaalinen viehättävyys pitävät parisuhteita kasassa. Aloittajan käsitys parisuhteista perustuu niin voimakkaasti mediassa esillä olevaan, epäterveeseen ja materialistiseen käsitykseen rakkaudesta, etten usko hänen koskaan nähneen läheltä lämmintä rakkaussuhdetta. Muussa tapauksessa hän olisi jo nuorempana ymmärtänyt, ettei ulkonäöllä ole rakkaudessa niin suurta roolia kuin hän kuvittelee.- Anonyymi
Joo moni muukin asia kuin vain ulkonäkö pitää parisuhteita kasassa mutta ensin siihen parisuhteeseen olisi päästävä. Kuinkas hyvä lähtäkohta parisuhteen muodostamiseksi on se ettei toinen kiinnosta ulkoisesti, tai se ettei saa niiden ketkä kiinnostavan kanssa mitään yhteyttä. Ei monikaan ala hengailemaan toisen kanssa ilman kiinnostusta, vain sen toivossa että sitä syntyy joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo moni muukin asia kuin vain ulkonäkö pitää parisuhteita kasassa mutta ensin siihen parisuhteeseen olisi päästävä. Kuinkas hyvä lähtäkohta parisuhteen muodostamiseksi on se ettei toinen kiinnosta ulkoisesti, tai se ettei saa niiden ketkä kiinnostavan kanssa mitään yhteyttä. Ei monikaan ala hengailemaan toisen kanssa ilman kiinnostusta, vain sen toivossa että sitä syntyy joskus.
Ymmärrän hyvin. Mutta mitä ovat ne muut asiat (kuin ulkonäkö), jotka pitävät suhdetta kasassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suosittelisit aloittajan kaltaiselle henkilölle, jolla ilmeisesti jokin syntymässä määräytynyt piirre estää sen tai haittaa sitä, että naiset voisivat kiinnostua hänestä seksuaalisessa mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Mutta mitä ovat ne muut asiat (kuin ulkonäkö), jotka pitävät suhdetta kasassa?
Yleisimmin varmastikin toiseen tottuminen ja välittäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suosittelisit aloittajan kaltaiselle henkilölle, jolla ilmeisesti jokin syntymässä määräytynyt piirre estää sen tai haittaa sitä, että naiset voisivat kiinnostua hänestä seksuaalisessa mielessä?
Vaikea kuvitella mitään sellaista piirrettä koska maailmasta löytyy vaikka millaisia "hirviöitä" kellä on nainen.
- Anonyymi
Pakko myöntäå että miehelle naisettomuus on yhtä helvettiä, jos pillua ei saa niin elämässä ei ole mitään järrkeä ja kaikki katkeruus on ymmärrettävää ja oikeutettua.
- Anonyymi
Hakkaan itse päätäni seinään ja syytän siitä muita.
- Naiseton mies. - Anonyymi
Ei tollanen katkera uhriutuja ketään ansaitse.
Ei kai se naisettomuus nyt niin hirveää voi olla, sillä onhan sitä elämässä paljon kaikkia muitakin iloja ja hyviä asioita. Te ätmit olette vaan itse tehneet turhaan siitä naisettomuudesta turhan suuren numeron ja ajattelette sitä, ettei elämässä olisi muka mitään muuta tärkeää, kun vain se pelkkä seksi.
- Anonyymi
Ilman pillua ei oo elämää, ymmärrän siksi kouluampujia
- Anonyymi
Niille koulun ujoimmille ja syrjäytetyimmillekin kannattaisi jakaa pillua ettei ne ala ammuskelemaan
Kyllä se vika on pelkästään niissä ammuskelijoissa itsessään, eikä siitä pidä viattomia naisia turhaan syyttää. Tässä sen just oikein hyvin näkee, että miten te ätmit ette edes oikeasti ole mitään "kilttejä ja kunnollisia", joita te muka luulette ja väitätte aina olevanne.
On sitä elämässä vaikka mitä iloja, joista te ätmit voisitte nauttia ilman sitä seksiäkin. Kuten vaikka opiskelisitte hyvät ammatit, tekisitte töitä ja panostaisitte siihen omaan työuraanne. Kyllä sen naisen ehtii löytämään sitten joskus myöhemminkin.
- Anonyymi
Pillua saamattomien pitäisi automaattisesti päästä työkyvyttömyyseläkkeelle viimeistään 30 vuotiaina, koska jos ei saa pillua on täysin mahdotonta keskittyä mihinkään töihin
Ei sitä mitään tykyvyttömyyseläkkeitä pidä mistään turhasta alkaa myöntämään, kun ei teillä terveillä nuorilla miehillä ole siihen mitään tarvettakaan. Varsinkin noin nuorena te ehditte kyllä oikein hyvin sen naisen vielä löytämään, niin kyllä sitä saisitte siihen työelämään panostaa ihan tosissanne.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Sanoin työkkärissäkin etten pysty töitä tekemään ennen kun saan naista. Yrittivät saada minua tylkokeiluun mutta sanoin naiselle ettei millään pysty olen ollut yksin koko elämäni.
- Anonyymi
Olisit juonut viinaa nuorena ja polttanut röökiä. Olisi naisia pörrännyt ympärillä.
- Anonyymi
Sen verran voin vähän elämänviisautta jakaa ilman vähättelemättä tunteitasi niin ei oikeasti kannata kiusata itseään ajattelemalla momaa arvoaan jonkun toisen ihmisen kautta. Samalla se tuo esiin luontaantyöntävän kehinkielen, joka vain pahentaa yksinäisyyden tunnettasi.
Itse olen kohta 27 vuotias mies ja muistan hyvin miten 18-vuotiaana kuvittelin olevani kypsä aikuinen, jolla tulisi olla aikuisen kokemukset ja elämä, mutta aika paljon ne vuodet vasta sitten ovat opettaneet mitä se oikeastaan tarkoittaa. En puhu nyt puolestasi, mutta jälkeenpäin vähän viisaampana, kokeneempana ja fiksumpana katson taakse vähän huvittuneena siitä, miten harhassa oma uskomukseni omasta roolistani maaipmassa siinnä iässä oli. Ja voipi olla, että 10-vuoden päästä katsot itseäsi ihan samalla tavalla.
Ongelmasi ovat syvemmällä kuin parisuhteet. Mene nyt hyvä mnuorimies hakemaan terapuasta apua kehonkuva ja itsetunto ongelmiis. On ihan OK kokea mitä koet, mutta apu on saatavissa eikä sitä mitkään pinnalliset näennäiset laastarit voi korjata. Itsestäsi huolehteminen on sinun vastuullasi, eikä sinua voi kukaan muu pelastaa.
Opi ensin olemaan sinut itsesi kanssa, opettele näkemaan se oma itseisarvo, opettele sosiaalisia taitoja, juttele ihmisille ja naisille ilman taka-ajatuksia, opi ymmärtämään mikä on viehättävää miehessä naisen mieöestä, hanki elämääsi muutakin sisältöä kuin nauset ja parisuhteet sekä hanki itsevarmuutta. Helppo ei tie ole kulkea, mutta uskon, että pohjimmiltasi olet ihan fiksu nuorimies jonka täytyy vain kadvaa vielä ihmisenä päästääkseen sinne minne haluaa.- Anonyymi
Pahoittelen kryptisiä kirjoitusvirheitäni. Unilääkkeet häiritsee keskittymistä.
- Anonyymi
Elämä ilman pillua on helvettiä
Sun kannattaisi vaan keskittyä muihin asioihin elämässäsi, kuten vaikka työelämään ja varallisuuden kartuttamiseen, niin se tekisi susta onnellisemman. Turhaan sä täällä tollaisesta turhasta vaan valitat.
- Anonyymi
Ei pillun saaminen merkitse niinkään paljon kuin se millainen nainen sitä haluaa antaa.
- Anonyymi
Aika lailla samat fiilikset täällä. Minulla tosin oli erityispiirtenä konflikti erään ihmisen kanssa, konflikti jossa jouduin ainakin kunnianloukkauksen ja lievän pahoinpitelyn uhriksi.
Elämäni voi jakaa ennen ja jälkeen tämän narsistinaisen temppuja. Siitä lähtien kaikki on ollut päämäärätöntä, yksinäistä ja merkityksetöntä haahuilua. - Anonyymi
Kärsi ätmi kärsi! :D
Hyvä huomio tuolla kirjoituksessa, että muut eivät tunnusta naisettomuuden olevan syy. Koska se ei ole niin. Syy on muussa, joka johtaa siihen, ettei naispuoleiset kiinnostu.
Alkoholismi tai vaikka liikalihavuuskaan ei ole syitä, ne ovat oireita jostain muusta. Ja syy löytyy jokaisen omasta päästä. Lapsuudessa vanhemmat toimivat lasten peileinä hänen omalle minäkuvalleen. On mahdotonta sanoa kenenkin lapsuutta tarkoin, mutta se luultavasti aukeaisi jossain terapiassa.
Täällä on kaikennäköistä vipeltäjää maailmassa ja osa on parisuhteissa ja osa ei. Siihen ei vaikuta ulkonäkö, pituus, eikä mikään ulkoinen seikka, vaan ihan se mitä itse kokee olevansa. Toiset ihmiset seuraavat toisiaan ja itsetunnon puutteen näkee hermostuneena toimintana. Alistuneisuus näkyy ja se enemmän pelottaa, kuin laittaa kiinnostumaan.
Aloittajankin on mentävä vaan johonkin mielenterveyspalveluun ja tutkittava mikä itsetunnon latistaa, ennenkuin miettii naisia edes. Ei kenenkään tarvitse toista kantaa.- Anonyymi
Elämä on turhaa kun ei saa seksiä ja naiselta rakkautta. Ihan helvettiä elämä on varmaan monen muunkin mielestä. Naisettomuus pilaa elämän aika nopeasti.
- Anonyymi
kannattaa huollehtia että himostaan pääsee eroon ainakin viimeistään kuolinhetkellä. Riippunee loppusijoituspaikasta, pääseeköu. Taivaan valtakunta alaisella tuskin on enää seksuaalisuutta riesanaan kun eihän taivaassa tarvi enää lisääntyä kuten täälä maan päällä mutta helvettiläisellä otaksuisin kaikkein himojen ja tarpeiden kuitenkin jatkuvan, ilman että siltikään koskaan saisi niihin tyydytystä
Tässä näkyy hyvin miten ajat on viidessä vuodessa muuttuneet. Että se seksi ja lisääntyminen oli vielä tulloin pakkomielle, mutta nykyään voidaan tehdä ja aatella jo muutakin. Oishan se tietenkin hienoo jos ihmisetkin lisääntyis, mutta voidaan se lisääntyminen jättää sinne kasvikunnann tehtäväksikin. Eiks ois kiva, kun oot lähdössä töihin ja auto ois peittynyt köynöksin.
- Anonyymi
Ainoa ratkaisu tähän on kieltäytyä työnteosta. Ei seksinsaantia, ei töitä.
Valtion ei tarvitse saada veroja jos kilttien ja kunnollisten miesten ei kerran ole tarve saada seksiä. - Anonyymi
En usko,että olet ruma.
- Anonyymi
Aina on joku joka sinua Rakastaa !
- Anonyymi
Pituus, jykevä leuka, tappajan katse, mittava rikoshistoria (sekä tatuointeja) tai korkeapalkkainen asema työelämässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054