Onko tosi että ei puututa koulukiusaamiseen.Eikö opettajat tohi jos jonku pampun lapset kiusaa toisia puuttua peliin.Raukkamaista toimintaa ja häpeällistä toimintaa.Seku vaan palkkaa nostellaan.Lapin kansassa oli juttu.Varmaan jokin kunnan taho voi puuttua peliin
Koulukiusaaminen!!
11
86
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä koulu kiusaajat ovat niitä vapaan,kasvatuksen saaneita lapsen lapsia.
60 luvulla piethiin koulussakin kuri . - Anonyymi
Kiusaajathan tiedetään, mikä on koulun rooli? Kiusaajat pois koulusta määräajaksi. Sillähän ongelma poistuu.
- Anonyymi
Kyllä se on vanhempien tehtävä puhua kiusaamisesta ja toisten ihmisten kohtelusta heti alle kouluiässä.. Opettajille sysätään kasvatus vastuu, kun ei vanhemmat itse jaksa eikä kehtaa tehdä mitään ja omat kullannuput ovat aina oikeassa eikä niissä ole mitään vikaa tai syytä.
- Anonyymi
Ei sitä sysätä opettajille vastuuta,heidän tulee valvoa ettei kiusaamista tapahdu koulussa,tai ovat väärässä ammatissa,vai suosiiko ne jos omat lapset tai tuttujen lapset tekee,.Sitä varten on oma sosiaalityntekijä kunnassa,vai onko sekin leikissä mukana
- Anonyymi
Miltä aikuisesta tuntuisi, jos töissä käsilaukkuasi piiloteltaisiin, takistasi revittäisiin hiha irti. Kun menisit ruokalaan ja istuisit pöytään, muut lähtee pois. Työkaveri vähän räkäisee päälle ja tönäisee seinään. Ehkä uittaa pääsi vessanpöntössä.
Kun lähdet töistä, autosi kumit on puhkottu ja polkupyörästä vaihdevaijerit katkottu.
Ja millekkään et voisi mitään, kun työnantaja sanoisi, että meillä on kiva-työpaikka.- Anonyymi
Kyllä sitä pikku tuhoa tekisi firmassa.Muutaman tonnin pikku vikoja järjestelis,ei ainakaan ilmaiseksi kiusottele.Kyllä sitä kiusaaja aina välistä turpiin vetäsee niin eiköhän rauhoitu kun kukaan ole näkemässä,kokeiltu on,kiusaaja näyttää kiertävän koulua muitten kiusattujen kans
- Anonyymi
Eikös laki ole sellainen nykyään, että kiusaaja voidaan erottaa tai siirtää muualle,kiusaajien paapomiselle pitää laittaa piste ja kiusaajat vastuuseen.
- Anonyymi
Ne ovat usein opettajat, jotka kiusaavat ja mahdollistavat koulukiusaamisen. Opettajat ovat negatiivista porukkaa. Porukassa tyhmyys tiivistyy. Kyynisiä ovat myös.
Sitä en ymmärrä, miksi yläkoulun ja lukion opettajat valittavat eniten, vaikka heillä on aivan hyvä palkkakin. - Anonyymi
Kyllä se on niin että ihan 'tavisten' lapset ne kiusaa sekä toisia lapsia että opettajia, kun ei ole kotikasvatus kohillaan.
- Anonyymi
Sullako on kotikasvatus kohallaan. Kuka on tavis. Määrittely?
- Anonyymi
Ei ihme jos lasten vanhemmat olleet samanlaisia koulussa,niin ei siitä poka lapset ole kuin taviksia jolle ei ole kuria pidetty ja pidetty prinsessoina ja vanhemmuuttaan sairastuttavat pmat lapset ja he omat lapset,ei sitä saada loppumaan kuin navetan takana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483