Tohelo naistyyppi

Anonyymi

Tehän tiedätte sen tohelon naistyypin, rillit, sellainen huoleton olemus ja liikkumistapa josta voi päätellä että naiselle sattuu kaikenlaisia kommelluksia, vahinkoja ja onnettomuuksia.
Yhtäältä sellainen nainen voisi olla hauska mutta voisi olla että siihen kyllästyisi aika äkkiä kun kotona olisi aina jokapaikka hajalla naisen toheloinnin jäljiltä :D

Nainen, oletko Sinä tohelo?

22

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nevöhööd tuollaisesta naistyypistä. Ehkä yrität yleistää jonkun yksittäistapauksen?

• Anonyymi

Nevöhööd täälläkin

• En ole, muut on toheloja, en minä. 😄

• Anonyymi

Olen, luova adhd

• Anonyymi

Ei tuollaiseen kyllästyisi.

• Anonyymi

Eräs tuttavani on tuollainen. Omasta mielestäni liian huoleton. Mm. viimeaikoina on unohtanut autonavaimet autoon, ja jättänyt kissan ruokkimatta moneksi päiväksi.

• Ja rillit sitten vissiin on ihan pakko olla tuolla naistyypillä? Rillittömänä nainen ei kuulu tuohon kategoriaan vaix muuten olisi ihan just tommone?

• Anonyymi

Kyllä hän käyttää silloin tällöin rillejä, mutta saisi kai käyttää enemmänkin kun ei tunnu huomaavan asioita muutoin.
        Hän on todella hoikka ja melkein aina laihiksella.

• En, olen liikunnallisesti lahjakas.

• Mutta ei minulla ole edes rillejä.🥳

• Anonyymi

Ylipainoa?

• On kai niitäkin.

Mie olen aika tarkka asioista...
      yritän varustautua ettei mitään tapahtuisi, mutta eihän esim. salamaniskuun pysty kukaan varustautumaan...

• Anonyymi

En tiedä tuollaista naistyyppiä.

• Anonyymi

En mäkään. Tunnen kyllä paljon terveitsetuntoisia, huumorintajuisia ihmisiä, jotka jotain satunnaisesti soheltaessaan osaavat nauraa itselleen ja tehdä itsestään pilaa, sen sijaan että osaisivat nauraa vain muille ja osoitella vain muita.

• Anonyymi

Mulle sattuu ja tapahtuu. Mutta onni onnettomuudessa en keksi mitään mitä en osaisi korjata! Ne miehenkin hajottamat menee siinä samalla ☺

• Itseasiassa tunnen tällaisen tapauksen. Onhan se aika suloista aina raivostuttavuuteen asti.

Kerran alkoi sulkemaan sälekaihtimia. No ne tippuivat tietenkin seinältä. Tomerana tyttönä alkoi sulkemaan sitten pimennysverhoa. Arvatkaa vaan tuliko nekin alas 😂

• Lisään sen verran, että ulkonäöllisesti on kyllä erittäin kaunis, joten ihan ei noihin raameihin kuitenkaan mene.

• Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

Lisään sen verran, että ulkonäöllisesti on kyllä erittäin kaunis, joten ihan ei noihin raameihin kuitenkaan mene.

Miesten "erittäin kaunis" on harvoin oikeasti erittäin kaunis.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toi on urbaanlegendaa.

• Anonyymi

Varmaan semmoinen tohelo naistyyppi ajoi tänään vastaan kadulla, jarruttamatta hidastetöyssyyn niin siinä rytkäytyksessä blondit hiukset vaan heilahti xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe