Jaaha, joku (kröh- nal) otti nokkiinsa mun aloituksesta..
https://www.instagram.com/p/ByI84R4jewg/?utm_source=ig_embed
Kuin isä ja tytär..
72
72
Vastaukset
ohos, sano..
My mistake.Tai oikeastaan ei ollut, kun aloitus ei näkynyt mun viestikentässä.
Kuka hjullu näitä kaikkia aloituksia käy läpi..?
Niin no, joku tosi hjullullu. Ja niitähän tänne on kasaantunut.
Kumpi noista on vanhempi?
Wwuwuw kirjoitti:
Yleensä isä on.
Ehkä joskus tulevaisuudessa geenikikkailulla ja sukusolujen pakastamisen kautta voi olla toisinkin päin.
Sä muuten olet jo osoittautunut pelkäksi trolliksi ja vanhaksi ukonkäppyräksi.
Tuo 83 ei ole syntymävuotesi, mutta ei myöskään ikäsi. Sillä noin vanhoiksi eläneillä miehillä on sekä huumoria, rentoa otetta elämään, sekä älykkyyttä.Wwuwuw kirjoitti:
Sä muuten olet jo osoittautunut pelkäksi trolliksi ja vanhaksi ukonkäppyräksi.
Tuo 83 ei ole syntymävuotesi, mutta ei myöskään ikäsi. Sillä noin vanhoiksi eläneillä miehillä on sekä huumoria, rentoa otetta elämään, sekä älykkyyttä.Perusteita?
Trollit harvemmin ovat valmiita tapaamaan ihmisiä/ laittavat yhteystietojaan tarjolle.. Minulla on aika rento ote elämään vaikken vanha olekkaan...blade83 kirjoitti:
Perusteita?
Trollit harvemmin ovat valmiita tapaamaan ihmisiä/ laittavat yhteystietojaan tarjolle.. Minulla on aika rento ote elämään vaikken vanha olekkaan...Sun juttus.
Wwuwuw kirjoitti:
Sun juttus.
No se oli aika heikko peruste syyttää trolliksi...Minun juttuni ovat kovin normaaleja tässä ympäristössä...Jopa niin, et näen useimmat teistä epänormaaleina.
blade83 kirjoitti:
No se oli aika heikko peruste syyttää trolliksi...Minun juttuni ovat kovin normaaleja tässä ympäristössä...Jopa niin, et näen useimmat teistä epänormaaleina.
No nyt ensimmäistä kertaa avasin sun profiiliin..ja melkein luin loppuun..
Jaa, sä voisit hyvinkin olla se aiempi peppupupu..Ätmi nyt joka tapauksessa.Wwuwuw kirjoitti:
Jaa, sä voisit hyvinkin olla se aiempi peppupupu..Ätmi nyt joka tapauksessa.Hah...Millä perusteella koet oikeudeksesi nimitellä täällä ihmisiä ätmeiksi?
Tota mikä sä itse olet....Koetko olevasi muiden ihmisten yläpuolella?Wwuwuw kirjoitti:
Jaa, sä voisit hyvinkin olla se aiempi peppupupu..Ätmi nyt joka tapauksessa.Peppis on ihana.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Peppis on ihana.
Pidät kaikista naisista täällä, kaikkia olet kehunut jollain tavalla, siis rekisteröityneitä.
Anonyymi kirjoitti:
Pidät kaikista naisista täällä, kaikkia olet kehunut jollain tavalla, siis rekisteröityneitä.
On myös haukkunut.
Tuuliviiri.Wwuwuw kirjoitti:
Ätmien yläpuolella on kaikki.
Näin se ätmien mukaan menee..Kait sä ymmärrät, et jos sä tuut mua nimittelemään, niin sitten täytyy olla munaa sanoa se ihan face to face?
Eli sä oot valmis sen tekemään in irl... Netissähän voi kuka tahansa huudella mitä vaan.Anonyymi kirjoitti:
Olen kehunut myös miehiä. Olenko siis homo? Tai ehkä ihmisissä on hyviä piirteitä, joita sietää tuoda julki. Maailmassa saa ihan tarpeeksi paskaa niskaan. Joskus voi sanoa jotain positiivistakin, jos se on totta.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
On myös haukkunut.
Tuuliviiri.En pidä tuota kehumistakaan hyvänä ominaisuutena, siis kun se kohdistuu jokaiseen naiseen. En ole koskaan pitänyt ns. kaikkiruokaisista miehistä.
blade83 kirjoitti:
Kait sä ymmärrät, et jos sä tuut mua nimittelemään, niin sitten täytyy olla munaa sanoa se ihan face to face?
Eli sä oot valmis sen tekemään in irl... Netissähän voi kuka tahansa huudella mitä vaan.Luuletko tosiaan, että jollekin vinksahtaneelle ätmille antaisin yhteystietoni?
Mietis apina uudelleen.Anonyymi kirjoitti:
En pidä tuota kehumistakaan hyvänä ominaisuutena, siis kun se kohdistuu jokaiseen naiseen. En ole koskaan pitänyt ns. kaikkiruokaisista miehistä.
Mä kyllä tavallaan tykkään siitä, mut älä kerro sille..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että jollekin vinksahtaneelle ätmille antaisin yhteystietoni?
Mietis apina uudelleen.Niimpä niin....Tyypillinen netissä piipittäjä.
Netissä on helppo olla mahtava, vaan syömähammasta tuskin löytyy kun pitäisi vastata huutoonsa...Anonyymi kirjoitti:
En pidä tuota kehumistakaan hyvänä ominaisuutena, siis kun se kohdistuu jokaiseen naiseen. En ole koskaan pitänyt ns. kaikkiruokaisista miehistä.
En minä ole kaikkia viemässä vihille. Jokaisessa ihmisessä on kauneutta. Te rumat ette vain näe sitä.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
En minä ole kaikkia viemässä vihille. Jokaisessa ihmisessä on kauneutta. Te rumat ette vain näe sitä.
Sanoin vain etten pidä mielistelystä, ei se tee minusta rumaa ihmistä. Mielestäni haet hyväksyntää tuolla kehumisella.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin vain etten pidä mielistelystä, ei se tee minusta rumaa ihmistä. Mielestäni haet hyväksyntää tuolla kehumisella.
Ja sitten haistatan paskat kaikille sekä päästelen sammakoita suustani ja muita rumuuksia. En ole kovin pidettävä persoona. En kaipaa hyväksyntää.
Minä olen kauneudesta nautiskelija. Ihailen luontoa, taidetta tai mitä vaan joka saa jotain reaktioita aikaan itsessäni. Minulle ihmiset ovat taideteoksia, joita katson mieluiten kaukaa. Pyrkimykseni ovat itsekkäitä. Haen elämyksiä kauneudesta.Anonyymi kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Jos et näe kauneutta ympärilläsi, sinulla on ruma mieli.
Wwuwuw kirjoitti:
Sä taas herttasen hyväuskoinen..
Totta. Ehkä se johtuu sosiaalisesta kömpelyydestäni.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Peppis on ihana.
Peppiksesikin on luultavasti pohjimillaan homoseksuaali ja vain valehtee omaksi huvikseen sinulle.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Jos et näe kauneutta ympärilläsi, sinulla on ruma mieli.
Se kehuskelu tuntuu lähinnä siksi feikiltä, että käänsit kelkan ympäri täysin yhtäkkiä, kun kanssasi ei kaveerattukaan. Ensin pönttis oli ihana, sitten mädäntynyt muumio jonka munasolut nahistui vanhuuttaan (vai miten asian nyt ilmaisitkaan).
Ei sillä, olet ihan hyvä tyyppi, vähän erikoinen kyllä. Anonyymi kirjoitti:
Peppiksesikin on luultavasti pohjimillaan homoseksuaali ja vain valehtee omaksi huvikseen sinulle.
Uskon mielummin harhaani hänen todellisuudestaan.
Partakaveri kirjoitti:
Totta. Ehkä se johtuu sosiaalisesta kömpelyydestäni.
Jos vertaat dokkareita leffoihin, niin eikö ole aika iso ero?
Ymmärtänet mitä tarkoitan..Anonyymi kirjoitti:
Se kehuskelu tuntuu lähinnä siksi feikiltä, että käänsit kelkan ympäri täysin yhtäkkiä, kun kanssasi ei kaveerattukaan. Ensin pönttis oli ihana, sitten mädäntynyt muumio jonka munasolut nahistui vanhuuttaan (vai miten asian nyt ilmaisitkaan).
Ei sillä, olet ihan hyvä tyyppi, vähän erikoinen kyllä.Pönttis on hyvä tyyppi. Minä todella rakastuin häneen. En mene yksityiskohtiin mitä välillämme tapahtui, mutta halusin loukata häntä. Tiesin jo sanoessani ettei nuo rumat asiat pidä paikkaansa, mutta iskin sinne missä arvelin tuntuvan pahalta. En ole ylpeä itsestäni.
Wwuwuw kirjoitti:
Ymmärtänet mitä tarkoitan..En ymmärrä vertauskuvia.
Wwuwuw kirjoitti:
Ymmärtänet mitä tarkoitan..Mä muuten just äsken tajusin, että se mun kasvosokeus koskee suuntavaiston uupumisen lisäksi myös kaikenlaisia esineitä.
Missä on vatupassi? Ei näy misään..Missä mun inhalaattori? Ei näy missään..
Sitten ukko tulee ja ottaa ne suunnilleen mun nenän edestä, että siinä. Paitsi että inhis oli mun yölaatikossa, siellä missä pitikin..
Sitten tunnen itteni pöljäksi. 😄Partakaveri kirjoitti:
En ymmärrä vertauskuvia.
No tarkoitin sitä, että kuinka sulavaa sosiaalinen kanssakäyminen on leffoissa verrattuna dokkareiden hiljaisiin hetkiin..
Mä luulen, että moni kuvittelee olevansa sosiaalisesti heikko juuri sen takia kun vertailee itseään sosiaalisesti lahjakkaisiin henkilöihin, keskivertojen sijaan.blade83 kirjoitti:
Niimpä niin....Tyypillinen netissä piipittäjä.
Netissä on helppo olla mahtava, vaan syömähammasta tuskin löytyy kun pitäisi vastata huutoonsa...Tekiskö mieli lyödä mua vai?
Wwuwuw kirjoitti:
No tarkoitin sitä, että kuinka sulavaa sosiaalinen kanssakäyminen on leffoissa verrattuna dokkareiden hiljaisiin hetkiin..
Mä luulen, että moni kuvittelee olevansa sosiaalisesti heikko juuri sen takia kun vertailee itseään sosiaalisesti lahjakkaisiin henkilöihin, keskivertojen sijaan.Olen valitettavasti saanut palautetta irl useampaan otteeseen.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä luulen, että moni kuvittelee olevansa sosiaalisesti heikko juuri sen takia kun vertailee itseään sosiaalisesti lahjakkaisiin henkilöihin, keskivertojen sijaan.Mutta mielenkiintoinen ajatus kieltämättä. Joskus toivon että elämä toimisi kuten elokuvissa. Kaikki olisi helppoa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä, olet ihan hyvä tyyppi, vähän erikoinen kyllä.Joo, no nyt ymmärrän vertailut Pymperttiin..Pyrttiin.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä muuten just äsken tajusin, että se mun kasvosokeus koskee suuntavaiston uupumisen lisäksi myös kaikenlaisia esineitä.
Missä on vatupassi? Ei näy misään..Missä mun inhalaattori? Ei näy missään..
Sitten ukko tulee ja ottaa ne suunnilleen mun nenän edestä, että siinä. Paitsi että inhis oli mun yölaatikossa, siellä missä pitikin..
Sitten tunnen itteni pöljäksi. 😄Teen tuota sama. En millään löydä esim. avaimiani vaikka ne ovat suoraan edessäni. Jotenkin ne ei vaan osu silmiin.
Partakaveri kirjoitti:
Olen valitettavasti saanut palautetta irl useampaan otteeseen.
Millä tavalla?
Oikeesti kiinnostaa.- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Perusteita?
Trollit harvemmin ovat valmiita tapaamaan ihmisiä/ laittavat yhteystietojaan tarjolle.. Minulla on aika rento ote elämään vaikken vanha olekkaan...Sulla ei kyllä ole rento ote. Tai ainakin kirjoitustesi perusteella pipo kiristää niin että veri ei kierrä päässä...
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Pönttis on hyvä tyyppi. Minä todella rakastuin häneen. En mene yksityiskohtiin mitä välillämme tapahtui, mutta halusin loukata häntä. Tiesin jo sanoessani ettei nuo rumat asiat pidä paikkaansa, mutta iskin sinne missä arvelin tuntuvan pahalta. En ole ylpeä itsestäni.
Kuulostaa hyvin tutulta, on tullut käyttäydyttyä joskus samalla tavalla. Mutta varo ettet joskus mene liian pitkälle sanoissasi eikä pönttis enää haluakaan kirjoitella kanssasi. Itselleni kävi joskus niin, oma "pönttikseni" (tärkeä ystävä) ei halunnut enää olla kanssani missään tekemisissä. En ole ylpeä itsestäni.
Partakaveri kirjoitti:
Teen tuota sama. En millään löydä esim. avaimiani vaikka ne ovat suoraan edessäni. Jotenkin ne ei vaan osu silmiin.
Ihan tavallistahan se on, että tavarat on hukassa, etenkin avaimet..
Mutta just tuo, että ne on nenän edessä, eikä vain sitä hahmota.. Ketuttaa.
Mä olen ottanut tavakseni sen, että käyn rauhassa tavara tavaralta läpi, kunnes se oikea löytyy. Tai sitten soitan ukolle, ellei se jo ole himassa. 😊
Tavaroille pitää olla just omat paikkansa, mutta sitten jos puuhaa jotain, niin..jaajaa.. Ja sitten toi ukko siirtelee niitä ihan mielivaltaisesti ja epäloogisesti vääriin paikkoihin. Esim teipit ja liimat kuuluu yhteen. Ei liimat ja lamput...😂Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä, olet ihan hyvä tyyppi, vähän erikoinen kyllä."kun kanssasi ei kaveerattukaan."
On eri asia olla kaveeraamatta kuin joukolla nöyryyttää. Voi suomeksi sanoa että me ei tykätä susta. Tai elä tule meidän juttuihin. Tai me ei olla sun kavereita.
Miten yksilön pitäisi toimia nurkkaan ahdistettuna? Minä olen valitettavasti taistelija. Oikeassa elämässä olen pistänyt kolmekin miestä pinoon. Taistelen tai kuolen taistellessani. Naisten kanssa vaan sama ei toimi. Pitää käyttää sanoja ja sosiaalisia pelejä.Partakaveri kirjoitti:
"kun kanssasi ei kaveerattukaan."
On eri asia olla kaveeraamatta kuin joukolla nöyryyttää. Voi suomeksi sanoa että me ei tykätä susta. Tai elä tule meidän juttuihin. Tai me ei olla sun kavereita.
Miten yksilön pitäisi toimia nurkkaan ahdistettuna? Minä olen valitettavasti taistelija. Oikeassa elämässä olen pistänyt kolmekin miestä pinoon. Taistelen tai kuolen taistellessani. Naisten kanssa vaan sama ei toimi. Pitää käyttää sanoja ja sosiaalisia pelejä.Höpöhöpö..höpönassu.
Mä oon sun kaveri. Ja nyt johto koneen persuksiin..- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
"kun kanssasi ei kaveerattukaan."
Miten yksilön pitäisi toimia nurkkaan ahdistettuna? Minä olen valitettavasti taistelija. Oikeassa elämässä olen pistänyt kolmekin miestä pinoon. Taistelen tai kuolen taistellessani. Naisten kanssa vaan sama ei toimi. Pitää käyttää sanoja ja sosiaalisia pelejä.Etköhän ota palstan turhankin vakavasti. Olisitko halunnut lyödä Pönttistäkin tai HortenMarketia?
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvin tutulta, on tullut käyttäydyttyä joskus samalla tavalla. Mutta varo ettet joskus mene liian pitkälle sanoissasi eikä pönttis enää haluakaan kirjoitella kanssasi. Itselleni kävi joskus niin, oma "pönttikseni" (tärkeä ystävä) ei halunnut enää olla kanssani missään tekemisissä. En ole ylpeä itsestäni.
Ei minulla ole haaveissa kirjoitella Pönttiksen kanssa. Toivon vain että hän jatkaa normaalisti elämäänsä, eikä minun tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joku yrittää ylilyödä löylyä kiukaille..
No, nyt menee tabuli latuumaan..Perttipelle on kaikkialla. Pääkäyttäjällä on mahdollisuus multinikkeihin.
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän ota palstan turhankin vakavasti. Olisitko halunnut lyödä Pönttistäkin tai HortenMarketia?
Kuten sanoin, en lyö naisia. Enkä kyllä Harmistakaan. Vain pahat ihmiset saa turpaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Höpöhöpö..höpönassu.
Mä oon sun kaveri. Ja nyt johto koneen persuksiin..Veriviholliskaverini :D
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Kuten sanoin, en lyö naisia. Enkä kyllä Harmistakaan. Vain pahat ihmiset saa turpaan.
Harmittaako kun Harmis vei nenän edestä MPU:n?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perttipelle on kaikkialla. Pääkäyttäjällä on mahdollisuus multinikkeihin.
Olen epäillyt samaa.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Pönttis on hyvä tyyppi. Minä todella rakastuin häneen. En mene yksityiskohtiin mitä välillämme tapahtui, mutta halusin loukata häntä. Tiesin jo sanoessani ettei nuo rumat asiat pidä paikkaansa, mutta iskin sinne missä arvelin tuntuvan pahalta. En ole ylpeä itsestäni.
Mitä teillä oli? Tapasitteko?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teillä oli? Tapasitteko?
Ei meillä ollut yhtään mitään. Täysin yksipuolinen ihastuminen palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako kun Harmis vei nenän edestä MPU:n?
Ei hölmö. Kerroin jo kaiken Pönttikselle itselleen. Ketju on tuolla jossain. Kaiva se jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Ei hölmö. Kerroin jo kaiken Pönttikselle itselleen. Ketju on tuolla jossain. Kaiva se jos kiinnostaa.
Annat vähän eri kuvan. No ei pahalla.
Käytät vähän karkeaa kieltä palstanaisille. Anonyymi kirjoitti:
Annat vähän eri kuvan. No ei pahalla.
Käytät vähän karkeaa kieltä palstanaisille.Koet miten koet. Ei siinä mitään. Niin paljon mikroaggressiota Horten. Voit sinä suoraankin puhua.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joku yrittää ylilyödä löylyä kiukaille..
No, nyt menee tabuli latuumaan..Yllättäen totuusviesti on kadonnut. Multinikkeilijästä ei saa puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättäen totuusviesti on kadonnut. Multinikkeilijästä ei saa puhua.
Täältä lähtee viestejä ihan summa mutikassa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haistakaa paska kalkkuna klaani lol. tästä mestasta tuli niin vammainen,porukka varsinkin "naiset" on niin pimeitä ja kieroilevia että adios. tsemiä vaan teille jotka jäätte näiden ihastuttavien virtuaali minni hiirien pariin..että sayonara, akuryo vaan da da ;)
- Anonyymi
Paasosen tyttöystävä on yli 30v.
Miksi laitoit tuon kuvan?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No se oli tietysti kuitti Naulapäälle ja kumppaneille..
Kuin?Kuka on naulapää??
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on naulapää??
Se yks mielenvikainen - ja tuo ei ollut herja - joka täällä aiemmin kirjoitti nimimerkillä Naisasialuuseri..
Tykkää ajatella, että naiset vanhentuvat ulkoisesti paljon miehiä aiemmin..
( ikäkriisi).Wwuwuw kirjoitti:
No se oli tietysti kuitti Naulapäälle ja kumppaneille..
Kuin?En vaan ensivilkaisulla tajunnut
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se yks mielenvikainen - ja tuo ei ollut herja - joka täällä aiemmin kirjoitti nimimerkillä Naisasialuuseri..
Tykkää ajatella, että naiset vanhentuvat ulkoisesti paljon miehiä aiemmin..
( ikäkriisi).Nyt tajusin pointin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594