Netin naisviha ja natsit

Aamulla luin Hesarin jutun kuvittajasta, jota joku tyypillinen mielenterveysongelmainen ätmi oli uhannut raiskaamisella rikotulla pullolla ja nimitellyt huoraksi.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006127747.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=5b33d6d328708224325a9b0b9671e0d6

Linkistä taas pääsee Suomen kuvalehden artikkeliin, jossa kuvataan netin naisvihaa, natsismia, ja ylipäätään kaikkea sitä pa*kaa mistä osa miehistä täälläkin pauhaa..

Ei mun mielestä ole enää olkapäitä kohauttamalla sivuutettavasta ilmiöstä, joka poistuu, kun netin sulkee..

" Musta pilleri (lue: kohta tapahtuu)
Ensin miesasiamiehet iskivät naisia ja leveilivät tarinoillaan nettipalstoilla. Sitten alkoi pauhaaminen syntyvyyden laskusta ja feministeistä. Maaliskuussa palstoille ilmestyi vihje. Pian 50 ihmistä kuoli Uudessa-Seelannissa."

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/maaliskuussa-2019-nettipalstoille-ilmestyi-vihje-pian-50-ihmista-kuoli-uuden-seelannin-christchurchissa/?shared=1073586-b57fa4b9-4

118

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

      Kummallisen tutulta kuulostavaa settiä. Minusta tuota verbaliikkaa voisi hieman ei hioa, vaan runsauttaa.

      (Hihitystä)

      • Mjoo.

        No sähän noin asfalttimiehenä voisit näyttää mallia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mjoo.

        No sähän noin asfalttimiehenä voisit näyttää mallia.

        Mjuu

        Siis tarkoitin tuota sp:n lähettelijän verbaliikkaa, en sinun.

        Käväisin syömässä Georgialaisessa raflassa Hämeenkadulla. Oikein maukasta settiä laskivat pöydälle. Ei mitään sikamättöä, vaan sofistikoitunutta ja kansallispiirteikästä. Oikein hyvää. Suosittelen.

        Ainoa asia mikä alakerrassa nyppi, oli televisio, joka oli auki, ja josta tuli jatkuvalla syötöllä miesten kansallistansseja. Tanssittiin vuorilla lumessa, estradilla, nurtsilla ja ties helvetti missä. Jatkuvaa jumppaamista.

        Muuten hieno juttu.

        8

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjuu

        Siis tarkoitin tuota sp:n lähettelijän verbaliikkaa, en sinun.

        Käväisin syömässä Georgialaisessa raflassa Hämeenkadulla. Oikein maukasta settiä laskivat pöydälle. Ei mitään sikamättöä, vaan sofistikoitunutta ja kansallispiirteikästä. Oikein hyvää. Suosittelen.

        Ainoa asia mikä alakerrassa nyppi, oli televisio, joka oli auki, ja josta tuli jatkuvalla syötöllä miesten kansallistansseja. Tanssittiin vuorilla lumessa, estradilla, nurtsilla ja ties helvetti missä. Jatkuvaa jumppaamista.

        Muuten hieno juttu.

        8

        (Naurua)

        Georgia näköjään sijaitsee Mustameren itärannalla, eikä USA:ssa.

        Yllättävä pointti.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjuu

        Siis tarkoitin tuota sp:n lähettelijän verbaliikkaa, en sinun.

        Käväisin syömässä Georgialaisessa raflassa Hämeenkadulla. Oikein maukasta settiä laskivat pöydälle. Ei mitään sikamättöä, vaan sofistikoitunutta ja kansallispiirteikästä. Oikein hyvää. Suosittelen.

        Ainoa asia mikä alakerrassa nyppi, oli televisio, joka oli auki, ja josta tuli jatkuvalla syötöllä miesten kansallistansseja. Tanssittiin vuorilla lumessa, estradilla, nurtsilla ja ties helvetti missä. Jatkuvaa jumppaamista.

        Muuten hieno juttu.

        8

        (Naurua)

        Mjoo..

        Mä tajusin, siksi mä ehdotinkin mitä ehdotin..

        Kiva kun oli kivat pöperöt.. Mulla olis täällä vaan makaronia ja valkokastiketta ja ylikeitettyjä sekavihanneksia...Kaikki jo jäähtyneinä kattiloissaan.

        NAM.!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mjoo..

        Mä tajusin, siksi mä ehdotinkin mitä ehdotin..

        Kiva kun oli kivat pöperöt.. Mulla olis täällä vaan makaronia ja valkokastiketta ja ylikeitettyjä sekavihanneksia...Kaikki jo jäähtyneinä kattiloissaan.

        NAM.!

        Mjoo

        Mä tajusin etten tajunnut, koska mulla on putkiaivot.

        Nyt pitää kaivaa se bitumilapio esiin ja alkaa hommiin.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Mä tajusin etten tajunnut, koska mulla on putkiaivot.

        Nyt pitää kaivaa se bitumilapio esiin ja alkaa hommiin.

        (Hirn)

        Etenkin mä voisin kehua sienipaistosta, jonka yrttimaailma ja tulisuus lähes nielaisi kieleni.

        Sekään ei ollut mikään jättimäinen pannullinen purkkikamaa, vaan huolella hoidettu esille aidoista aineista.

        9


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Mä tajusin etten tajunnut, koska mulla on putkiaivot.

        Nyt pitää kaivaa se bitumilapio esiin ja alkaa hommiin.

        (Hirn)

        Mjuu...

        No, joskus nerotkin erehtyvät..


      • Funeau kirjoitti:

        Etenkin mä voisin kehua sienipaistosta, jonka yrttimaailma ja tulisuus lähes nielaisi kieleni.

        Sekään ei ollut mikään jättimäinen pannullinen purkkikamaa, vaan huolella hoidettu esille aidoista aineista.

        9

        Muistinko kehua talon punaviiniä?

        Pahus, en.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Muistinko kehua talon punaviiniä?

        Pahus, en.

        (Naurua)

        Tarkemman analyysin tarpeessa voisin myös kuvailla alkuruoan, joka oli yksinkertaisuudessaan lähes idioottivarma.

        Kun pienelle lautasella asetellaan marinoituneita valkosipulinkynsiä, etikoitunutta punakaalia, suolakurkkuja sekä etikkaista punasipulia, ja heitetään mukaan pari pätkää selleriä, niin johan alkaa soimaan.

        On lähes ihmeellistä, että selleriä ei oikein miltään lautaselta Helsingissä löydä.

        10


      • Funeau kirjoitti:

        Georgia näköjään sijaitsee Mustameren itärannalla, eikä USA:ssa.

        Yllättävä pointti.

        (Hirn)

        Neuvostoliiton aikana käytettiin venäjänkielistä nimeä Gruusia. Sakartvelo näyttäisi olevan paikallisten oma nimi maalleen, mutta sitähän ei muut tiedä sen paremmin kuin Suomea.

        Yhdysvaltojen Georgia kuten myös Carolina, Virginia ja Maryland on nimetty Englannin kuninkaallisia muistaen. Entinen emämaa voisi nyt perinnettä jatkaakseen antaa seuraaville prinsseilleen tai prinsessoilleen nimiksi esim. Alabama, Mississippi tai Alaska.


      • scrg kirjoitti:

        Neuvostoliiton aikana käytettiin venäjänkielistä nimeä Gruusia. Sakartvelo näyttäisi olevan paikallisten oma nimi maalleen, mutta sitähän ei muut tiedä sen paremmin kuin Suomea.

        Yhdysvaltojen Georgia kuten myös Carolina, Virginia ja Maryland on nimetty Englannin kuninkaallisia muistaen. Entinen emämaa voisi nyt perinnettä jatkaakseen antaa seuraaville prinsseilleen tai prinsessoilleen nimiksi esim. Alabama, Mississippi tai Alaska.

        Mjoo

        Ja jos tuon menun tutkii huolella, niin ensin saa kuvan siitä että oikein mistään ei tajua mitään; kielen luonne ei todellakaan avaudu helposti, vaan on ponnisteltava ihmiskulttuurin saavutusten kaaoksessa ja etsittävä jotain johon kiinnittyä, sillä kaikki haluavat olla aitoja, kansallisia, individuaaleja ja erikoisia, joka tarkoittaa sitä että on kuljettava kauas ajassa.

        Kyllä Megan hoitaa.

        (Naurua)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mjoo..

        Mä tajusin, siksi mä ehdotinkin mitä ehdotin..

        Kiva kun oli kivat pöperöt.. Mulla olis täällä vaan makaronia ja valkokastiketta ja ylikeitettyjä sekavihanneksia...Kaikki jo jäähtyneinä kattiloissaan.

        NAM.!

        Mieleni kääntää valkokastikkeen joksikin aivan muuksi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mieleni kääntää valkokastikkeen joksikin aivan muuksi.

        Se on tosi hyvää ja kun nyt sanon, että sekaan laitetaan usein muna..niin nythän sun mieles heittää jo voltin.


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Ja jos tuon menun tutkii huolella, niin ensin saa kuvan siitä että oikein mistään ei tajua mitään; kielen luonne ei todellakaan avaudu helposti, vaan on ponnisteltava ihmiskulttuurin saavutusten kaaoksessa ja etsittävä jotain johon kiinnittyä, sillä kaikki haluavat olla aitoja, kansallisia, individuaaleja ja erikoisia, joka tarkoittaa sitä että on kuljettava kauas ajassa.

        Kyllä Megan hoitaa.

        (Naurua)

        Esim. Tennessee Kayla Carmalita Mountbatten-Windsor

        Tuo kuulostaisi prinsessalta, josta iltapäivälehdillä olisi paljon kerrottavaa.


      • scrg kirjoitti:

        Esim. Tennessee Kayla Carmalita Mountbatten-Windsor

        Tuo kuulostaisi prinsessalta, josta iltapäivälehdillä olisi paljon kerrottavaa.

        Mä tykästyin Alaskaan. Sopis mun sukunimeen, joka ei muuten ala A-kirjaimella.

        Tosin se on vähän kuin Aslak..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on tosi hyvää ja kun nyt sanon, että sekaan laitetaan usein muna..niin nythän sun mieles heittää jo voltin.

        Mind blown.


    • Anonyymi

      Kyllähän se on niin että ätmeiltä pitäisi kieltää netin käyttö kokonaan.

    • En jaksanut lukea lässynläätä, mutta kannattaako tuota tänne postata? Kohta on suvakin posti täynnä paskaa.

      • Mikä vitun posti?

        Kyllä säkin olet tavan idiootti.

        Mene nurkkaan itkemään ja pistä aasinhattu päähäs.


      • Anonyymi

        Niinpä, natsiätmeiltä ym. persuslaisilta sitä paskaa tulee runsaasti.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä vitun posti?

        Kyllä säkin olet tavan idiootti.

        Mene nurkkaan itkemään ja pistä aasinhattu päähäs.

        No siihen asti mitä jaksoin lukea, suvakki valitti saaneensa sähköpostiinsa epäasiallista materiaalia. Täällähän näitä naisvihaajia riittää, joten kannattaako heitä innostaa. Idiootti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, natsiätmeiltä ym. persuslaisilta sitä paskaa tulee runsaasti.

        Mikä ei tarkoita, että se pitäisi hyväksyä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        No siihen asti mitä jaksoin lukea, suvakki valitti saaneensa sähköpostiinsa epäasiallista materiaalia. Täällähän näitä naisvihaajia riittää, joten kannattaako heitä innostaa. Idiootti.

        Etkös hoksaa?

        Sittenhän joutuvat oikeuteen nekin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä ei tarkoita, että se pitäisi hyväksyä.

        Ei tietenkään, mutta suoli24 on jäteviemäri. Sama kuin heittäisi crackin palan kadulle ja katsoisi kun narkkarit tappelevat siitä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta suoli24 on jäteviemäri. Sama kuin heittäisi crackin palan kadulle ja katsoisi kun narkkarit tappelevat siitä.

        On niitä pahempiakin, kuten Tor..sieltä löytyy jotain lasten raiskaus- ja kidutusvideoita ja sitten joku ylilauta vajakkeineen..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        On niitä pahempiakin, kuten Tor..sieltä löytyy jotain lasten raiskaus- ja kidutusvideoita ja sitten joku ylilauta vajakkeineen..

        Niin siis on varmastikin olemassa sipulilinkkejä mistä kaikenlaista paskamateriaalia löytyy mutta eivät ne ole kuitenkaan tosta vaan nähtävissä.


    • Vielä tästä ensimmäisestä linkistä..
      "Kuvittaja ihmettelee poliisin suhtautumista uhkaukseen"

      Päästäänkin tähän, vaikka tässä on kyse vain kunnianloukkauksesta..
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4b95d3d7-2855-4ada-9f8e-3b8254c3e67d

      "HS: Naisen kunnian loukkaaminen päätyy harvemmin oikeuteen kuin miehen – nainen saa myös vähemmän korvauksia
      Helsingin Sanomien toimittajat kävivät läpi kaikkiaan 867 syyttäjien ja käräjäoikeuksien päätöstä kunnianloukkauksista."

      • Anonyymi

        Kuinka kunniattoman kunniaa voi loukata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kunniattoman kunniaa voi loukata?

        Veitpä sanat suustani. Koko aihe on epärelevantti, sillä naiset eivät tunne kunniaa. Nykyajan suurin ongelma on juuri se, että miehiset ominaisuudet on yleistetty koskemaan naisia. Miehen ja naisen perustavanlaatuiset erot pyritään tietoisesti hämärryttämään. Tässä suhteessa olemme ottaneet takapakkia esimerkiksi antiikin ajoista, jolloin filosofit tunnistivat nämä tosiseikat ja keskustelivat niistä avoimesti. Naisilla on omat vahvuutensa, mutta kunnia, etiikka ja moraalinen kompassi eivät lukeudu niihin.

        En ymmärrä, miksi heilutat natsi- ja fasistikorttia mgtow-liikkeen kohdalla. Totuus miesten ja naisten välisten suhteiden dynamiikasta on todennäköisesti pelastanut lukemattomien miesten omaisuuden, mielenterveyden ja mahdollisesti jopa hengen. Red pill -filosofia on vahvistanut sen, minkä olen omalla kohdallanikin aina alitajuisesti ymmärtänyt olevan totta. Kadun ainoastaan sitä, etten päässyt nielemään punaista pilleriä jo kymmenen vuotta sitten. Aika monelta sydänsurulta olisi vältytty, kun suomut olisivat tippuneet silmiltä jo aiemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veitpä sanat suustani. Koko aihe on epärelevantti, sillä naiset eivät tunne kunniaa. Nykyajan suurin ongelma on juuri se, että miehiset ominaisuudet on yleistetty koskemaan naisia. Miehen ja naisen perustavanlaatuiset erot pyritään tietoisesti hämärryttämään. Tässä suhteessa olemme ottaneet takapakkia esimerkiksi antiikin ajoista, jolloin filosofit tunnistivat nämä tosiseikat ja keskustelivat niistä avoimesti. Naisilla on omat vahvuutensa, mutta kunnia, etiikka ja moraalinen kompassi eivät lukeudu niihin.

        En ymmärrä, miksi heilutat natsi- ja fasistikorttia mgtow-liikkeen kohdalla. Totuus miesten ja naisten välisten suhteiden dynamiikasta on todennäköisesti pelastanut lukemattomien miesten omaisuuden, mielenterveyden ja mahdollisesti jopa hengen. Red pill -filosofia on vahvistanut sen, minkä olen omalla kohdallanikin aina alitajuisesti ymmärtänyt olevan totta. Kadun ainoastaan sitä, etten päässyt nielemään punaista pilleriä jo kymmenen vuotta sitten. Aika monelta sydänsurulta olisi vältytty, kun suomut olisivat tippuneet silmiltä jo aiemmin.

        No niin...

        Paijaa päätä ja tarjoaa kamomillateetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veitpä sanat suustani. Koko aihe on epärelevantti, sillä naiset eivät tunne kunniaa. Nykyajan suurin ongelma on juuri se, että miehiset ominaisuudet on yleistetty koskemaan naisia. Miehen ja naisen perustavanlaatuiset erot pyritään tietoisesti hämärryttämään. Tässä suhteessa olemme ottaneet takapakkia esimerkiksi antiikin ajoista, jolloin filosofit tunnistivat nämä tosiseikat ja keskustelivat niistä avoimesti. Naisilla on omat vahvuutensa, mutta kunnia, etiikka ja moraalinen kompassi eivät lukeudu niihin.

        En ymmärrä, miksi heilutat natsi- ja fasistikorttia mgtow-liikkeen kohdalla. Totuus miesten ja naisten välisten suhteiden dynamiikasta on todennäköisesti pelastanut lukemattomien miesten omaisuuden, mielenterveyden ja mahdollisesti jopa hengen. Red pill -filosofia on vahvistanut sen, minkä olen omalla kohdallanikin aina alitajuisesti ymmärtänyt olevan totta. Kadun ainoastaan sitä, etten päässyt nielemään punaista pilleriä jo kymmenen vuotta sitten. Aika monelta sydänsurulta olisi vältytty, kun suomut olisivat tippuneet silmiltä jo aiemmin.

        Mitäs niitä antiikin aikojen tosiseikkoja nyt olikaan..? Ainakin se, et nainen ei tule raskaaksi jos ei saa orgasmia.. Naisen kehossa irrallaan vaelteleva kohtu sekä lähinnä istumista varten suunniteltu naisen keho taisivat olla tuoreempia oivalluksia..

        Tuo MGTOW-liike perustuu mun nähdäkseni aika pitkälti Pohjois-Amerikkalaiseen pariutumiskulttuuriin, missä kai pohjimmaisena ajatuksena on edelleen mies perheen elättäjänä. Ja vaikka nykyaikana useimmat naisetkin osallistuvat kodin ulkopuoliseen työelämään, monet vanhat "perinteet" elävät edelleen, kuten saatanan kallis kihlasormus, huomenlahjat, miehen järkkäämä romantiikka aina yltiöpäisen suureellisesta kosinnasta joka syntymäpäivän, ystävänpäivän, vuosipäivän, nimipäivän, kissanristiäispäivän.. muistamiseen, mahdollisimman kalliilla lahjoilla tietysti.
        Tuolta pohjalta olen kovasti ihmetellyt sitä narinaa kun suomalaiset naiset eivät ole tällaisia "perinteisiä" kotirouvia.


      • m.wurst kirjoitti:

        Mitäs niitä antiikin aikojen tosiseikkoja nyt olikaan..? Ainakin se, et nainen ei tule raskaaksi jos ei saa orgasmia.. Naisen kehossa irrallaan vaelteleva kohtu sekä lähinnä istumista varten suunniteltu naisen keho taisivat olla tuoreempia oivalluksia..

        Tuo MGTOW-liike perustuu mun nähdäkseni aika pitkälti Pohjois-Amerikkalaiseen pariutumiskulttuuriin, missä kai pohjimmaisena ajatuksena on edelleen mies perheen elättäjänä. Ja vaikka nykyaikana useimmat naisetkin osallistuvat kodin ulkopuoliseen työelämään, monet vanhat "perinteet" elävät edelleen, kuten saatanan kallis kihlasormus, huomenlahjat, miehen järkkäämä romantiikka aina yltiöpäisen suureellisesta kosinnasta joka syntymäpäivän, ystävänpäivän, vuosipäivän, nimipäivän, kissanristiäispäivän.. muistamiseen, mahdollisimman kalliilla lahjoilla tietysti.
        Tuolta pohjalta olen kovasti ihmetellyt sitä narinaa kun suomalaiset naiset eivät ole tällaisia "perinteisiä" kotirouvia.

        Ja se, että isä saattaa morsiamen häissä sulhon luokse.

        Ja se, että sulho pyytää morsmaikun kättä tämän isältä.

        Menneisyyden kaikuja nuokin traditiot.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ja se, että isä saattaa morsiamen häissä sulhon luokse.

        Ja se, että sulho pyytää morsmaikun kättä tämän isältä.

        Menneisyyden kaikuja nuokin traditiot.

        Sinulta ei kysy eikä pyydä kukaan yhtään mitään. Olet täysin turha henkilö ihan kaikille.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ja se, että isä saattaa morsiamen häissä sulhon luokse.

        Ja se, että sulho pyytää morsmaikun kättä tämän isältä.

        Menneisyyden kaikuja nuokin traditiot.

        Menneisyyden kaikuja ulkomailta. Meille nuo perinteet on omaksuttu viimeisten 20 vuoden aikana. Vielä 70-80 luvuilla ei tullut mieleenkään, että isä olisi saatellut tyttärensä. Yhdessä morsiuspari sinne alttarille marssi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menneisyyden kaikuja ulkomailta. Meille nuo perinteet on omaksuttu viimeisten 20 vuoden aikana. Vielä 70-80 luvuilla ei tullut mieleenkään, että isä olisi saatellut tyttärensä. Yhdessä morsiuspari sinne alttarille marssi.

        Niinkö? Sehän on sitten tosi tuore tapa. En nyt muista yhtään miten se on mennyt..

        Mutta ainakin kättä pyydettiin isältä. Pitäisi katsoa vaikka joku vanha suomileffa, kun ei oma muisti pelitä..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niinkö? Sehän on sitten tosi tuore tapa. En nyt muista yhtään miten se on mennyt..

        Mutta ainakin kättä pyydettiin isältä. Pitäisi katsoa vaikka joku vanha suomileffa, kun ei oma muisti pelitä..

        Ei kait sitäkään tapaa enää sotien jälkeen juurikaan ole noudatettu. Siis sitä ”käden pyytämistä”.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niinkö? Sehän on sitten tosi tuore tapa. En nyt muista yhtään miten se on mennyt..

        Mutta ainakin kättä pyydettiin isältä. Pitäisi katsoa vaikka joku vanha suomileffa, kun ei oma muisti pelitä..

        Eipä tuo ukkokaan muistanut..Sen muistan, että aikoinaan morsiamet pukeutuivat mustiin. Siis muistan lukeneeni..en mä nyt niin vanha ole.

        Löysin netistä tällaisen..
        Tuossa sanotaan, että nimenomaan vanhan tavan mukaan morsian saatettiin vihille

        "Vihkipari voi kulkea koko matkan alttarille yhdessä rinnakkain, morsian sulhasen vasemman käden puolella. Vanhan perinteen mukaan morsiamen isä tai muu sukulainen voi myös saattaa morsiamen vihille.
        https://evl.fi/perhejuhlat/haat/haatavat-kirkossa

        Jos morsian saatetaan vihille, hän kävelee häämarssin soidessa saattajan oikean käden puolella. Sulhanen odottelee alttarin äärellä ja lähtee häämarssin alkaessa morsianta vastaan. Kirkon keskivaiheilla saattaja luovuttaa morsiamen sulhaselle ja vihkipari jatkaa matkaa siten, että morsian on nyt sulhasen vasemmalla puolella."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kunniattoman kunniaa voi loukata?

        Tuonkaltainen ajatusharha johtaa muunmuassa kunniamurhiin, koska kohde on kunniaton eikä hänellä ole täten ihmisoikeutta ja niin edelleen ...


    • Alkaa olla jo lähellä ääri-muslimien sekä Intian joukkoraiskaajien toimintaa..

      Sikäli pidän ihan kannatettavana esimerkiksi MGTOW-liikkeen pyrkimystä irti perinteisestä miehen mallista ja roolista, mut sitä en ymmärrä miksi sitäkin tunnutaan pitävän jotenkin naisten syynä..
      Ja mitä tän palstan miesoletetuilta olen lukenut, et nimenomaan se perinteisen miehen roolin muuttuminen onkin vain vihervassarisuvakkitelaketjufeminatsien propagandaa..

      Ota näistä nyt selvää, tosin ainoa asia mikä on varma, on se et oli syy mikä hyvänsä, niin se on naisten syytä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Intiasta puheen ollen...
        https://yle.fi/uutiset/3-10771291

        Toksisesta maskuliinisuudesta pitäisi päästä eroon - miesten itse. Ja miesten itsensä eduksi.

        Homoja suurin osa, saastaisia homopoikia.
        Johtuu varmasti siitä ettei naisen kanssa seurustelu ole mitenkään helppoa ko. maassa jos se ei ole sitä useissa muslimimaissakaan. Lampaan villa luotettava vaihtoehto.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Intiasta puheen ollen...
        https://yle.fi/uutiset/3-10771291

        Toksisesta maskuliinisuudesta pitäisi päästä eroon - miesten itse. Ja miesten itsensä eduksi.

        Se oli kyllä täysin käsittämättömän kammottavaa mitä ne raiskaajat teki sille tytölle siellä bussissa.
        Moniko muu eläinlaji tekisi lajikumppanilleen samoin?
        Moniko ihminen tekisi toiselle eläimelle samoin?
        Ja kaikki vain siksi että tyttö oli liikkeellä mieshenkilön kanssa joka ei ollut hänen aviomiehensä, eikä lähisukulaisensa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Intiasta puheen ollen...
        https://yle.fi/uutiset/3-10771291

        Toksisesta maskuliinisuudesta pitäisi päästä eroon - miesten itse. Ja miesten itsensä eduksi.

        Tuossa jutussa äiti opettaa pojalleen, että tytöt ovat pahoja. Aivan uskomatonta, että naiset suostuvat sinetöimään tuolla tavalla sekä oman-, että muiden naisten kohtalon.


    • Anonyymi

      Totanoinni tuleeks telkusta tänään mitään

    • "Ei mun mielestä ole enää olkapäitä kohauttamalla sivuutettavasta ilmiöstä, joka poistuu, kun netin sulkee.."

      Tuosta ollaan oikeastaan samaa mieltä. Se mitä länsinaiset harjoittaa todellakin on asia jota ei pitäisi sivuuttaa netin sulkemalla.

      Lähdetäänpä tarkastelemaan asiaa ihan kylmäpäisesti ja analysoidaan tuota:

      ”Taidanpa raiskata sinut rikkinäisellä pullolla anukseen, vitun suvakkihuora.”

      Miksi se noin kirjoitti? No selvästikin kirjoittaja koki että tuo kuvittaja-nainen(kin) on niitä naisia jotka innolla on avanneet rajat ulkomaalaisille, suvaitsevat niitä ja antavat niille seksiä, eikös niin? selvästikin kirjoittajaa myös v...tti nais(t)en tekemiset. Onko se jollain tavoin yllättävää? Näytä wuppis mulle mikä tahansa elollinen rotu/laji/yhteisö jonka urokset innolla toivottavat tervetulleiksi kilpailevan klaanin urokset jotka tulee panemaan niiden naaraita? No semmoista ei ole, se on luonnonvastaista. Ei tarvitse siis ollenkaan naisten vinkua, ihan itse ovat teoillaan aiheuttaneet kohtaamansa vihan joka enimmäkseen kuitenkin vain tuollaisia sanallisia kirjoituksia, harvemmin tekoja toisin kuin naisten tekemällä suorittamat luonnonvastaisuudet.

      Todellakaan ei pitäisi olkapäitä kohauttamalla sivuuttaa, kaikkien miesten tulisi yhdistyä ja tuomita naisten suorittamat horoilut, ne on oman yhteiskunnan ja luonnonvastaisia.

      • "niiden naaraita"?

        Tää on se lähtökohtainen ongelma.
        Naiset niin usein edelleenkin nähdään miesten ja/tai yhteisönsä omaisuutena.

        Osaatko sanoa miksi se on ongelma?


      • m.wurst kirjoitti:

        "niiden naaraita"?

        Tää on se lähtökohtainen ongelma.
        Naiset niin usein edelleenkin nähdään miesten ja/tai yhteisönsä omaisuutena.

        Osaatko sanoa miksi se on ongelma?

        Siksihän se on ongelma kun se on geeneissä. Minkään lajin uros ei oikein sulata sitä että vieraat urokset tulevat jatkamaan sukuaan sen tonteille. Jos siitä nousee vihan tunne se on pelkästään luonnollista ja geenien ohjaamaa, ei sitä voi muuttaa. Sitten jos tiedenaiset saa kehitettyä aisureista (jotka enimmäkseen taitaa vain näytellä suvaitsevaisia oman eduntavoittelunsa vuoksi) aidon aisurirodun sitten ehkä mutta siihen taitaa olla vielä matkaa.


      • m.wurst kirjoitti:

        "niiden naaraita"?

        Tää on se lähtökohtainen ongelma.
        Naiset niin usein edelleenkin nähdään miesten ja/tai yhteisönsä omaisuutena.

        Osaatko sanoa miksi se on ongelma?

        Niin ja vielä, on se toisinkinpäin. Jos kävisi niin että mieht roudaisivat tänne kymmeniä- ja satojatuhansia, ehkä jopa miljoonia aasialaisnaisia ja alkaisivat pariutumaan pelkästään niiden kanssa niin ihan varmasti myös länsinaiset purkaisivat raivoaan siitä ihan vastaavasti, ehkä jopa rajummin kuin miehet nyt purkaa, se on pelkästään luonnollista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja vielä, on se toisinkinpäin. Jos kävisi niin että mieht roudaisivat tänne kymmeniä- ja satojatuhansia, ehkä jopa miljoonia aasialaisnaisia ja alkaisivat pariutumaan pelkästään niiden kanssa niin ihan varmasti myös länsinaiset purkaisivat raivoaan siitä ihan vastaavasti, ehkä jopa rajummin kuin miehet nyt purkaa, se on pelkästään luonnollista.

        Ihan vaan kysyn että vieläkö siinä Pönttiksessä henki pihisee kun ei ole näkynyt.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siksihän se on ongelma kun se on geeneissä. Minkään lajin uros ei oikein sulata sitä että vieraat urokset tulevat jatkamaan sukuaan sen tonteille. Jos siitä nousee vihan tunne se on pelkästään luonnollista ja geenien ohjaamaa, ei sitä voi muuttaa. Sitten jos tiedenaiset saa kehitettyä aisureista (jotka enimmäkseen taitaa vain näytellä suvaitsevaisia oman eduntavoittelunsa vuoksi) aidon aisurirodun sitten ehkä mutta siihen taitaa olla vielä matkaa.

        Ovatko miehet siis kehityksessään lähempänä muita eläinlajeja?
        Hyvin monilla eläinlajeilla on myöskin varsin tavallista ettei kaikki urokset (ei myöskään kaikki naaraat) pariudu eivätkä lisäänny.
        Mikä lopulta on ihmiselle luonnollista? Kytätä mustasukkaisena omaisuutensa perään?
        Vai pitää koko kylää perheenään?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ihan vaan kysyn että vieläkö siinä Pönttiksessä henki pihisee kun ei ole näkynyt.

        Eiköhän :) sanavalinta kyllä sulla jännä, missP:stä ei tule mieleen mikään pihisijä, aika kantavalla äänellä ilmoittanee asiansa ainakin tarvittaessa :D


      • m.wurst kirjoitti:

        Ovatko miehet siis kehityksessään lähempänä muita eläinlajeja?
        Hyvin monilla eläinlajeilla on myöskin varsin tavallista ettei kaikki urokset (ei myöskään kaikki naaraat) pariudu eivätkä lisäänny.
        Mikä lopulta on ihmiselle luonnollista? Kytätä mustasukkaisena omaisuutensa perään?
        Vai pitää koko kylää perheenään?

        Nyt yrität demonisoida ihan tavallisia miehiä, toki voit väittää että se mustasukkaista kyttäämistä jos ei tykkää että toisen kansan miehet tulee loisimaan ja lisääntymään niiden kustannuksella mutta itsekin tiedät että se on vain normaalia käytöstä jos ei tykkää. Sensijaan länsimaisnaisnaaraiden käytös ei ole enää luonnollista kun ei sunvunjatkaminen ei kiinnosta, Kaikkien muiden lajien naaraiden prioriteeteissa se on ykkösenä koska geenit ja luonto. Siksi länsinaisnaaras varmaan onkin niin sekaisin kun koko ajan joutuu taistelemaan luontoa ja geenejään vastaan paitsi tietysti siinä että pyrkii parittelemaan vieraslajien kanssa, se siltä kyllä sujuu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eiköhän :) sanavalinta kyllä sulla jännä, missP:stä ei tule mieleen mikään pihisijä, aika kantavalla äänellä ilmoittanee asiansa ainakin tarvittaessa :D

        Se on vain sanonta. Ihan vaan mietin näin yleensäkkin että on kunnossa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja vielä, on se toisinkinpäin. Jos kävisi niin että mieht roudaisivat tänne kymmeniä- ja satojatuhansia, ehkä jopa miljoonia aasialaisnaisia ja alkaisivat pariutumaan pelkästään niiden kanssa niin ihan varmasti myös länsinaiset purkaisivat raivoaan siitä ihan vastaavasti, ehkä jopa rajummin kuin miehet nyt purkaa, se on pelkästään luonnollista.

        Niin että pelkästään naisten ratoksi ja naisten toimesta on Suomeen oikein rahdattu pakolaismiestä?
        Osa ehkä onkin elintasopakolaisia, ja minusta parempi olisi et ne oikeastikin turvapaikkaa tarvitsevat olisi löytäneet sen lähempää kotimaataan.

        Noin niinku mulle on yks lysti, mitä etnistä taustaa kenenkin puolisko edustaa. Miten se olis multa pois?


      • m.wurst kirjoitti:

        Niin että pelkästään naisten ratoksi ja naisten toimesta on Suomeen oikein rahdattu pakolaismiestä?
        Osa ehkä onkin elintasopakolaisia, ja minusta parempi olisi et ne oikeastikin turvapaikkaa tarvitsevat olisi löytäneet sen lähempää kotimaataan.

        Noin niinku mulle on yks lysti, mitä etnistä taustaa kenenkin puolisko edustaa. Miten se olis multa pois?

        Niin, siltähän se vaikuttaa. Ilman naisia olisi täällä pysynyt järki päässä ja ne olisi jääneet rajalle.

        Niin, se on helppo sanoa "ei ole multa pois", ei ole multakaan jokin yksittäinen mutta kun miehiä muutenkin jo enemmän maassa ja sitten jos tuodaan vaikka kolmekykymmentä tuhatta muukalaismiestä kilvoittelemaan vähistä naisista niin ihan varmasti se on muutamalta kotimaan mieheltä pois.


      • m.wurst kirjoitti:

        Niin että pelkästään naisten ratoksi ja naisten toimesta on Suomeen oikein rahdattu pakolaismiestä?
        Osa ehkä onkin elintasopakolaisia, ja minusta parempi olisi et ne oikeastikin turvapaikkaa tarvitsevat olisi löytäneet sen lähempää kotimaataan.

        Noin niinku mulle on yks lysti, mitä etnistä taustaa kenenkin puolisko edustaa. Miten se olis multa pois?

        Niin ja miksiköhän muuten suvaitsevaisten naisyksilöiden viha tuntuu aina kohdistuvan niihin kotimaisiin miehiin jotka eivät tahtoisi auliisti luovuttaa naisiaan ulkkiksille? Sitä minä vaan kun enpä muista koskaan nähneeni suvaitsevaisten naisyksilöiden tuomitsevan muslimimiesten naistensa omimista vaikka se kunniamurhineen sun muine manovereineen on monta astetta rajumpaa kuin länsimaalaismiesten harjoittama. Jospa länsinaiset yhdistäisivät voimansa ja äänekkäästi vaatisivat vaikka täydellistä burkhakieltoa ja länsitapojen omaksumista eurooppaan tuleville musliminaisille sillä varmaan olisi vaikutusta mutta ei ne sitä tee, miksiköhän?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siksihän se on ongelma kun se on geeneissä. Minkään lajin uros ei oikein sulata sitä että vieraat urokset tulevat jatkamaan sukuaan sen tonteille. Jos siitä nousee vihan tunne se on pelkästään luonnollista ja geenien ohjaamaa, ei sitä voi muuttaa. Sitten jos tiedenaiset saa kehitettyä aisureista (jotka enimmäkseen taitaa vain näytellä suvaitsevaisia oman eduntavoittelunsa vuoksi) aidon aisurirodun sitten ehkä mutta siihen taitaa olla vielä matkaa.

        Luulin että sä et sentään alentuisi tollaista epäasiallista ja vihamielistä paskaa tällä palstalla kirjoittelemaan, kuten nämä naisasialuuserit ja muut elämässään epäonnistuneet ätmit, joilla se mielenterveys on mennyt pilalle sen naisettomuuden takia.

        Kyllä sitä vaan jokaisella on täysi oikeus valita puolisonsa mistä haluaa, ilman että sitä tarvitsee kestää mitään väkivaltaan, vihaan ja rasismiin alentuvaa uhkailua. Eikä se synnyttäminen ole mikään naisen velvollisuus, vaan ihan oma päätös ja valinta, johon meillä miehillä ei edes pitäisi olla mitään sanan valtaa, kun ei se meitä miehiä edes millään tavalla koske.

        Se on vaan sitten miehen etsittävä jostain sellainen nainen, joka niitä lapsia haluaa, jos kerran itse on pakko niitä lapsia saatava. Ei pidä ketään lähteä arvostelemaan tai tuomitsemaan sen takia, jos hän ei halua niitä lapsia hankkia.

        Ja voisihan ne naisettomudesta kärsivät suomalaismiehet myös ihan hyvin etsiä sitä seuraa ulkomaalaisten naisten joukosta, kun eipä sitä kukaan tai mikään heiltä estäisikään. Tosin suurin osa noista pahimmista rasistiätmeistä ei ole varmaan edes töitä elämässään tehnyt, että olisi sitä rahaa sinne ulkomaille lähtemiseen.

        Mutta oikeasti, parempi vaihtoehto kai se naisen hankkiminen sieltä ulkomailta olisi, kun se että alentuisi vaan kirjoittelemaan tällä palstalla jotain väkivaltaan ja rasismiin kannustavia vihakirjoituksia vuodesta toiseen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, siltähän se vaikuttaa. Ilman naisia olisi täällä pysynyt järki päässä ja ne olisi jääneet rajalle.

        Niin, se on helppo sanoa "ei ole multa pois", ei ole multakaan jokin yksittäinen mutta kun miehiä muutenkin jo enemmän maassa ja sitten jos tuodaan vaikka kolmekykymmentä tuhatta muukalaismiestä kilvoittelemaan vähistä naisista niin ihan varmasti se on muutamalta kotimaan mieheltä pois.

        Voisihan ne miehet itsekin etsiä sitä seuraa ulkomaalaisista naisista, joko kotimaasta tai sitten ulkomailta, mutta kyllä vaihtoehtoja pitäisi olla. Tai sitten voisivat keskittyä johonkin muihin asioihin elämässään, jos kerran eivät edes ole itse halukkaita tekemään mitään niiden asioiden eteen.

        Mun mielestäni sulta tosi ala-arvoista, että viitsit alentua puolustelemaan noita naisvihamielisiä ätmejä ja vähättelemään tollaista netissä viliseviä vihakirjoituksia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nyt yrität demonisoida ihan tavallisia miehiä, toki voit väittää että se mustasukkaista kyttäämistä jos ei tykkää että toisen kansan miehet tulee loisimaan ja lisääntymään niiden kustannuksella mutta itsekin tiedät että se on vain normaalia käytöstä jos ei tykkää. Sensijaan länsimaisnaisnaaraiden käytös ei ole enää luonnollista kun ei sunvunjatkaminen ei kiinnosta, Kaikkien muiden lajien naaraiden prioriteeteissa se on ykkösenä koska geenit ja luonto. Siksi länsinaisnaaras varmaan onkin niin sekaisin kun koko ajan joutuu taistelemaan luontoa ja geenejään vastaan paitsi tietysti siinä että pyrkii parittelemaan vieraslajien kanssa, se siltä kyllä sujuu.

        Sen toki ymmärrän, jos ei hyväksytä sitä ulkomaalaisten verorahoilla elättämistä. Mutta sillä nyt ei pitäisi olla niin merkitystä, että kenen kanssa sitä kukakin oikein seurustelee, riippumatta mistään kansalaisuudesta.

        Eikä se kyllä ketään normaaleita miehiä häiritsekään, vaan ainoastaan vaan näitä palstan naisvihasta kärsiviä ätmejä. Ne palstan naisettomuudesta kärsivät ätmit kun ovat loppujen lopuksi vain marginaalisen pieni vähemmistö, eikä se heidän äänensä todellakaan edusta sitä kaikkien suomalaismiesten mielipidettä, vaikka ehkä sä ja muut palstan miehet niin luulevatkin.

        Eikä siinä länsimaisten naisten käytöksessä ole mitään epänormaalia, sillä se lasten hankkiminen kun on ihan jokaisen ihmisen oma valinta, johon ei kellään pitäisi olla mitään sanomista.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nyt yrität demonisoida ihan tavallisia miehiä, toki voit väittää että se mustasukkaista kyttäämistä jos ei tykkää että toisen kansan miehet tulee loisimaan ja lisääntymään niiden kustannuksella mutta itsekin tiedät että se on vain normaalia käytöstä jos ei tykkää. Sensijaan länsimaisnaisnaaraiden käytös ei ole enää luonnollista kun ei sunvunjatkaminen ei kiinnosta, Kaikkien muiden lajien naaraiden prioriteeteissa se on ykkösenä koska geenit ja luonto. Siksi länsinaisnaaras varmaan onkin niin sekaisin kun koko ajan joutuu taistelemaan luontoa ja geenejään vastaan paitsi tietysti siinä että pyrkii parittelemaan vieraslajien kanssa, se siltä kyllä sujuu.

        Sun Putinisi keräsi rajalle porukkaa ja työnsi ne väkisin tänne.

        Oikeistokokkareet tarvitsevat euron työntekijöitä, he näitä valmiiksi kasvatettuja (yhteiskunnalle halvaksi tulevia) käsiä tarvitsevat ja ulkomailta tänne järjestävät, eivät naiset. Naisille on lähinnä jäänyt taas kerran teidän miesten jälkien siivoaminen.

        On sullakin elämäntehtävä...

        xL


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja miksiköhän muuten suvaitsevaisten naisyksilöiden viha tuntuu aina kohdistuvan niihin kotimaisiin miehiin jotka eivät tahtoisi auliisti luovuttaa naisiaan ulkkiksille? Sitä minä vaan kun enpä muista koskaan nähneeni suvaitsevaisten naisyksilöiden tuomitsevan muslimimiesten naistensa omimista vaikka se kunniamurhineen sun muine manovereineen on monta astetta rajumpaa kuin länsimaalaismiesten harjoittama. Jospa länsinaiset yhdistäisivät voimansa ja äänekkäästi vaatisivat vaikka täydellistä burkhakieltoa ja länsitapojen omaksumista eurooppaan tuleville musliminaisille sillä varmaan olisi vaikutusta mutta ei ne sitä tee, miksiköhän?

        Ne miehet jotka eivät kelpaa parisuhteeseen nyt, eivät kelpaa missään muussakaan tapauksessa. Lisääntymiseen ja pariutumiseen soveltumatonta väkeä on ollut aina. Heillä on jokin muu tehtävä biologiselta kannalta katsottuna.

        Ei kannata väkisin parittaa kelvottomia, siitä seuraa vain vammaisia ja heikkolahjaisia jälkeläisiä. Biologia on hoitanut senkin puolen "kemian" kokemisella. Saadaan vahvistettua omia geenejä juuri sopivalla sekoituksella ja seurauksena siis terveitä ja sukua jatkavia jälkeläisiä paljon varmemmin kuin vastenmielisyyttä aiheuttavan geeniperimällä. Omakin vanhuus on turvatumpaa niin.

        Suomimiehet ovat niin hyvin kunnostautuneet perheväkivallan saralla, että sun väheksymisesi on myös väkivaltaa.

        Me (kaikki) naiset (aina) teemme jatkuvasti töitä ihmissoikeuksien eteen. Te homeperseet vain trollaatte netissä ja aiheutatte lisää ongelmia. Sinäkin putin-trolli varmasti osallistuit Jessikka Aroon kohdistettuun vainoamiseen, vai? Sun lempilehtesi siihen ainakin syyllistyivät.

        xL


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, siltähän se vaikuttaa. Ilman naisia olisi täällä pysynyt järki päässä ja ne olisi jääneet rajalle.

        Niin, se on helppo sanoa "ei ole multa pois", ei ole multakaan jokin yksittäinen mutta kun miehiä muutenkin jo enemmän maassa ja sitten jos tuodaan vaikka kolmekykymmentä tuhatta muukalaismiestä kilvoittelemaan vähistä naisista niin ihan varmasti se on muutamalta kotimaan mieheltä pois.

        No kuvitellaampa tilanne et tänne tulisi kymmeniäsatojatuhansiamiljoonia naisia eri puolilta Aasiaa, jolloin naisia olisi enemmän kui miehiä. En mää siltikään näkis et suomalaismiesten ja näiden eksoottisten kaunotarten liitot olis minulta pois. Ei miehet kollektiivina, eikä edes yksilöinä ole mulle mitään velkaa. Ja jos vaikkapa kävis vielä niin, et puolisko rakastuisi toiseen ihmiseen (kansallisuudesta ja sukupuolesta riippumatta) niin tottakai se vituttais ja hajottais pitkään. Mutta kun Hänkään ei ole minun omaisuuttani. Jos hän ei haluaisi minun kanssani enää olla, niin mitä minä siihen voisin?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No kuvitellaampa tilanne et tänne tulisi kymmeniäsatojatuhansiamiljoonia naisia eri puolilta Aasiaa, jolloin naisia olisi enemmän kui miehiä. En mää siltikään näkis et suomalaismiesten ja näiden eksoottisten kaunotarten liitot olis minulta pois. Ei miehet kollektiivina, eikä edes yksilöinä ole mulle mitään velkaa. Ja jos vaikkapa kävis vielä niin, et puolisko rakastuisi toiseen ihmiseen (kansallisuudesta ja sukupuolesta riippumatta) niin tottakai se vituttais ja hajottais pitkään. Mutta kun Hänkään ei ole minun omaisuuttani. Jos hän ei haluaisi minun kanssani enää olla, niin mitä minä siihen voisin?

        Aivan samoin minä naisena ajattelen.


      • Anonyymi

        Kun sinä Harmis noin mielelläsi meitä ihmisiä muihin eläinlajeihin samaistat, niin näytäpä nyt meille sitten se toinen laji, jonka urokset käyvät oman laumansa naaraiden kimppuun kilpakosijoiden ilmestyessä paikalle. Minä en tiedä muita kuin te ihmisurokset.

        Lapsuudessani koiria ei tarvinnut pitää talvisin kytkettyinä. Kylän koirat muodostivat laumoja aina kiima-aikaan. Keskenään ne urokset tappelivat. Eivät ne koskaan, ei siis koskaan, käyneet naaraiden kimppuun. Naaras sai suhtautua vaikka kuinka vihamielisesti hylkäämiinsä kosijoihin, mutta urokset eivät koskaan suhtautuneet vihamielisesti naaraisiin, eivät kiima-ajan ulkopuolellakaan. Enkä tiedä muidenkaan eläinlajien niin tekevän, paitsi ihmisten.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja miksiköhän muuten suvaitsevaisten naisyksilöiden viha tuntuu aina kohdistuvan niihin kotimaisiin miehiin jotka eivät tahtoisi auliisti luovuttaa naisiaan ulkkiksille? Sitä minä vaan kun enpä muista koskaan nähneeni suvaitsevaisten naisyksilöiden tuomitsevan muslimimiesten naistensa omimista vaikka se kunniamurhineen sun muine manovereineen on monta astetta rajumpaa kuin länsimaalaismiesten harjoittama. Jospa länsinaiset yhdistäisivät voimansa ja äänekkäästi vaatisivat vaikka täydellistä burkhakieltoa ja länsitapojen omaksumista eurooppaan tuleville musliminaisille sillä varmaan olisi vaikutusta mutta ei ne sitä tee, miksiköhän?

        Lisää kieltoja ja sääntöjä siis?

        Länsimaalaisen naisen pukeutuminen on toki näennäisesti vapaampaa, mutta..
        Pukeutui nainen sitten kui Marilyn Monroe, Kikka tai rekkamies, niin Aina siitä löytyy valittamista mikäli nettipalstojen miesoletettuja on uskominen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun sinä Harmis noin mielelläsi meitä ihmisiä muihin eläinlajeihin samaistat, niin näytäpä nyt meille sitten se toinen laji, jonka urokset käyvät oman laumansa naaraiden kimppuun kilpakosijoiden ilmestyessä paikalle. Minä en tiedä muita kuin te ihmisurokset.

        Lapsuudessani koiria ei tarvinnut pitää talvisin kytkettyinä. Kylän koirat muodostivat laumoja aina kiima-aikaan. Keskenään ne urokset tappelivat. Eivät ne koskaan, ei siis koskaan, käyneet naaraiden kimppuun. Naaras sai suhtautua vaikka kuinka vihamielisesti hylkäämiinsä kosijoihin, mutta urokset eivät koskaan suhtautuneet vihamielisesti naaraisiin, eivät kiima-ajan ulkopuolellakaan. Enkä tiedä muidenkaan eläinlajien niin tekevän, paitsi ihmisten.

        Nuo sanalliset hyökkäykset suvakkinaisia kohtaan tulennevat siitä kun ne sanoillaan ja teoillaan mädättävät koko syteemin, tuottavat niitä ihannemiehiään tänne kantismiehien elätettäviksi ja niin kauan kuin niitä tulee ja suvakkinaiset niiden kanssa parittelee valtaapitävien ei tarvitse reagoida ongelmaan.

        Voitaisiinkin kysyä:

        "Miksi suvakkinaiset eivät mene sinne ihannemiestensä kotimaihin?"

        Jos menisivät se olisi varmaan ihan fine kaikille, Silloin syntyisi niin suuri naisvaje että päättäjienkin olisi pakko reagoida ja tänne alettaisiin tuomaan naisia esim. . aasiasta ja ne naiset kelpuuttaisivat myös kantismiehiä varmaan aivan hyvällä prosentilla kumppaneiksi. Kaikki olisivat tyytyväisiä paitsi suivakkinaiset kun niillä ei olisi enää kantasuomalaisten miesten, siis yhteiskunnan tarjoamia etuuksia käytettävissä paneskeluihinsa.


      • m.wurst kirjoitti:

        Lisää kieltoja ja sääntöjä siis?

        Länsimaalaisen naisen pukeutuminen on toki näennäisesti vapaampaa, mutta..
        Pukeutui nainen sitten kui Marilyn Monroe, Kikka tai rekkamies, niin Aina siitä löytyy valittamista mikäli nettipalstojen miesoletettuja on uskominen.

        Miten niin lisää kieltoja? Jos länsinaiset alkaisivat vaatimaan länsivapautta myös musliminaisille sehän olisi heille nimenomaan portti pois väkivallan täyttämästä kiletojen maailmasta mutta ette te sitä tee koska ne musliminaiset olisi teille uhka kollektiivisella tasolla. Ennemmin kaikki feministit huutaa suomimiehen kelvottomuudesta kuin kiinnittäisivät huomiota muualta tulleiden keolvottomuuteen, ne on aina ihania ja niiden kuttuurisia erityispiirteitä tulee ymmärtää vaikka se tietäisi jo mutuenkin kaltoin kohdeltujen musliminaisten kunniamurhia ym. väkivaltaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miten niin lisää kieltoja? Jos länsinaiset alkaisivat vaatimaan länsivapautta myös musliminaisille sehän olisi heille nimenomaan portti pois väkivallan täyttämästä kiletojen maailmasta mutta ette te sitä tee koska ne musliminaiset olisi teille uhka kollektiivisella tasolla. Ennemmin kaikki feministit huutaa suomimiehen kelvottomuudesta kuin kiinnittäisivät huomiota muualta tulleiden keolvottomuuteen, ne on aina ihania ja niiden kuttuurisia erityispiirteitä tulee ymmärtää vaikka se tietäisi jo mutuenkin kaltoin kohdeltujen musliminaisten kunniamurhia ym. väkivaltaa.

        "Jospa länsinaiset yhdistäisivät voimansa ja äänekkäästi vaatisivat vaikka täydellistä burkhakieltoa ja länsitapojen omaksumista eurooppaan tuleville musliminaisille sillä varmaan olisi vaikutusta mutta ei ne sitä tee, miksiköhän?"

        Siten niin lisää kieltoja.
        Minä en hyväksy takapajuisia tapoja ja uskomuksia, mutta en myöskään usko että niitä millään pakkokeinoilla saadaan kitkettyä.
        Burkhakielto olisi taas vain yksi uusi yritys ruotia miesten käytöstä naisten kautta, sitähän on nähty jo pitkälti historiassa et miten siinä käy..
        "Kytätäämpä naisia vielä vähän lisää..."

        Minä en myöskään ymmärrä sitä kynnysmatto-meininkiä, mitä Suomessa on viime aikoina ollut. Suurmoskeijahankkeet ja kaikki.. Mut eikö siellä ollut Sipilä etunenässä toivottamassa kaikki tulijat tervetulleiksi? Mut se Suomalaiseen yhteiskuntaan kotouttaminen sitten vähä jäi..

        Mutta tuota. Miten musliminaiset olisi Minulle uhka kollektiivisella tasolla?
        Onko länsimaisen naisen elämä juuri sen vapaampaa? En millään muotoa tarkoita että se olisi lieventävä seikka muslimeiden harjoittamiin vääryyksiin, "Että kyllä länsimaissakin..."
        Mutta eikö myös täällä kytätä kenen kanssa kukakin naisoletettu riiustelee? Eikö kommentoida pukeutumista & muuta ulkonäköä paheksuvasti, jopa seksuaalista häirintää oikeuttavana seikkana? Eikö halveksuta "liian miesmäistä" käytöstä & ulkonäköä, "kun ei enää haluta olla Naisia/miellyttää Miehiä"?


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo sanalliset hyökkäykset suvakkinaisia kohtaan tulennevat siitä kun ne sanoillaan ja teoillaan mädättävät koko syteemin, tuottavat niitä ihannemiehiään tänne kantismiehien elätettäviksi ja niin kauan kuin niitä tulee ja suvakkinaiset niiden kanssa parittelee valtaapitävien ei tarvitse reagoida ongelmaan.

        Voitaisiinkin kysyä:

        "Miksi suvakkinaiset eivät mene sinne ihannemiestensä kotimaihin?"

        Jos menisivät se olisi varmaan ihan fine kaikille, Silloin syntyisi niin suuri naisvaje että päättäjienkin olisi pakko reagoida ja tänne alettaisiin tuomaan naisia esim. . aasiasta ja ne naiset kelpuuttaisivat myös kantismiehiä varmaan aivan hyvällä prosentilla kumppaneiksi. Kaikki olisivat tyytyväisiä paitsi suivakkinaiset kun niillä ei olisi enää kantasuomalaisten miesten, siis yhteiskunnan tarjoamia etuuksia käytettävissä paneskeluihinsa.

        Et sitten sinäkään tiennyt muita naaraisiin väkivaltaisesti suhtautuvia uroksia, kuin ihmisurokset. On siis turha ottaa esimerkkejä muista lajeista, kun se ei kerran ihmisiin päde.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miten niin lisää kieltoja? Jos länsinaiset alkaisivat vaatimaan länsivapautta myös musliminaisille sehän olisi heille nimenomaan portti pois väkivallan täyttämästä kiletojen maailmasta mutta ette te sitä tee koska ne musliminaiset olisi teille uhka kollektiivisella tasolla. Ennemmin kaikki feministit huutaa suomimiehen kelvottomuudesta kuin kiinnittäisivät huomiota muualta tulleiden keolvottomuuteen, ne on aina ihania ja niiden kuttuurisia erityispiirteitä tulee ymmärtää vaikka se tietäisi jo mutuenkin kaltoin kohdeltujen musliminaisten kunniamurhia ym. väkivaltaa.

        Selitäpä nyt meille, millä tavalla musliminaiset olisivat meille uhka kollektiivisella tasolla? Minäkään en nimittäin ymmärrä, mitä uhkaa siitä meikäläiselle aiheutuisi. Vaikka kuinka päin asiaa pohtisin, mitään uhkaa en kykene näkemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selitäpä nyt meille, millä tavalla musliminaiset olisivat meille uhka kollektiivisella tasolla? Minäkään en nimittäin ymmärrä, mitä uhkaa siitä meikäläiselle aiheutuisi. Vaikka kuinka päin asiaa pohtisin, mitään uhkaa en kykene näkemään.

        Mikset sitten näkyvästi puutu mislmimiesten harjoittamaan naisten alistamiseen? "Ei kuulu mulle" niinkö? No ihna yhtä vähän sulle sitten kuuluu jonkun länsimiasen nettikirjoittelijan hörhöilyt.

        Teissä suvaitsevaisissa euronaisissa on se vika että te näette uhkaa siellä missä sitä ei oiekasti juurikaan ole ja hyväåksytte vääryydet niiltä joilta ihailette, vääryyksiä ne silti on ja vaatisivat pikaisempaa puuttumista kuin euromiesten satunnaiset nettikirjoittelut.


      • m.wurst kirjoitti:

        "Jospa länsinaiset yhdistäisivät voimansa ja äänekkäästi vaatisivat vaikka täydellistä burkhakieltoa ja länsitapojen omaksumista eurooppaan tuleville musliminaisille sillä varmaan olisi vaikutusta mutta ei ne sitä tee, miksiköhän?"

        Siten niin lisää kieltoja.
        Minä en hyväksy takapajuisia tapoja ja uskomuksia, mutta en myöskään usko että niitä millään pakkokeinoilla saadaan kitkettyä.
        Burkhakielto olisi taas vain yksi uusi yritys ruotia miesten käytöstä naisten kautta, sitähän on nähty jo pitkälti historiassa et miten siinä käy..
        "Kytätäämpä naisia vielä vähän lisää..."

        Minä en myöskään ymmärrä sitä kynnysmatto-meininkiä, mitä Suomessa on viime aikoina ollut. Suurmoskeijahankkeet ja kaikki.. Mut eikö siellä ollut Sipilä etunenässä toivottamassa kaikki tulijat tervetulleiksi? Mut se Suomalaiseen yhteiskuntaan kotouttaminen sitten vähä jäi..

        Mutta tuota. Miten musliminaiset olisi Minulle uhka kollektiivisella tasolla?
        Onko länsimaisen naisen elämä juuri sen vapaampaa? En millään muotoa tarkoita että se olisi lieventävä seikka muslimeiden harjoittamiin vääryyksiin, "Että kyllä länsimaissakin..."
        Mutta eikö myös täällä kytätä kenen kanssa kukakin naisoletettu riiustelee? Eikö kommentoida pukeutumista & muuta ulkonäköä paheksuvasti, jopa seksuaalista häirintää oikeuttavana seikkana? Eikö halveksuta "liian miesmäistä" käytöstä & ulkonäköä, "kun ei enää haluta olla Naisia/miellyttää Miehiä"?

        Niin, no se että jos burkhat kiellettäisiin euroopan maaperällä pitäisi olla itsestäänselvyys, onhan täällä muutenkin naamioitumiuskielto ihan ymmärrettävistä syistä, ja helpottaisi musliminaisten asemaa mutta te länsinaiset ette sitä hyväksy vaan haluatte kivikautisten perinteiden ja naisten alistamisen jatkuvan myös täällä vapaan euroopan maaperällä.


      • No sunhan mielestähän venäläiset miehet vois valloittaa koko maan.

        Ja sun sovinistinen mielipide, että naiset ovat jotain kansallista omaisuutta, ei todellakaan edusta kaikkien miesten mielipidettä. Miehet ne päättävissä asemissa Suomessa edelleenkin enemmistönä toimivat. Ja muutenkin pakolaisten suhteen noudatetaan kansainvälisiä sopimuksia.

        Mua ei ainakaan haittais yhtään, että vaikka jokaikinen turvapaikanhakijamies ja pakolaisukko vaihdettaisiin naisiin.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mikset sitten näkyvästi puutu mislmimiesten harjoittamaan naisten alistamiseen? "Ei kuulu mulle" niinkö? No ihna yhtä vähän sulle sitten kuuluu jonkun länsimiasen nettikirjoittelijan hörhöilyt.

        Teissä suvaitsevaisissa euronaisissa on se vika että te näette uhkaa siellä missä sitä ei oiekasti juurikaan ole ja hyväåksytte vääryydet niiltä joilta ihailette, vääryyksiä ne silti on ja vaatisivat pikaisempaa puuttumista kuin euromiesten satunnaiset nettikirjoittelut.

        Et siis pysty vastaamaan huutoosi, ja kertomaan millä tavalla me kokisimme musliminaiset itsellemme uhkana. Ilmeisesti lässytät vain sellaista mitä et loppujen lopuksi itsekään edes ymmärrä.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, no se että jos burkhat kiellettäisiin euroopan maaperällä pitäisi olla itsestäänselvyys, onhan täällä muutenkin naamioitumiuskielto ihan ymmärrettävistä syistä, ja helpottaisi musliminaisten asemaa mutta te länsinaiset ette sitä hyväksy vaan haluatte kivikautisten perinteiden ja naisten alistamisen jatkuvan myös täällä vapaan euroopan maaperällä.

        Onko naamioitumiskielto?
        Ainakin vassarit tuppaavat itsenäisyyspäivien mellakoissaan naamioitumaan. En kyllä muista että se olisi kirllettyäkään....


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miten niin lisää kieltoja? Jos länsinaiset alkaisivat vaatimaan länsivapautta myös musliminaisille sehän olisi heille nimenomaan portti pois väkivallan täyttämästä kiletojen maailmasta mutta ette te sitä tee koska ne musliminaiset olisi teille uhka kollektiivisella tasolla. Ennemmin kaikki feministit huutaa suomimiehen kelvottomuudesta kuin kiinnittäisivät huomiota muualta tulleiden keolvottomuuteen, ne on aina ihania ja niiden kuttuurisia erityispiirteitä tulee ymmärtää vaikka se tietäisi jo mutuenkin kaltoin kohdeltujen musliminaisten kunniamurhia ym. väkivaltaa.

        Oletko sä kännissä?

        Ei, kun sä oot taas vaipunut lapsen tasolle..

        Tämä tuskin on persumiesten perustama järjestö..
        https://monikanaiset.fi/


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No sunhan mielestähän venäläiset miehet vois valloittaa koko maan.

        Ja sun sovinistinen mielipide, että naiset ovat jotain kansallista omaisuutta, ei todellakaan edusta kaikkien miesten mielipidettä. Miehet ne päättävissä asemissa Suomessa edelleenkin enemmistönä toimivat. Ja muutenkin pakolaisten suhteen noudatetaan kansainvälisiä sopimuksia.

        Mua ei ainakaan haittais yhtään, että vaikka jokaikinen turvapaikanhakijamies ja pakolaisukko vaihdettaisiin naisiin.

        Minä suorastaan kannattaisin sitä, että turvisukot vaihdetaan naisiin joka ikinen!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oletko sä kännissä?

        Ei, kun sä oot taas vaipunut lapsen tasolle..

        Tämä tuskin on persumiesten perustama järjestö..
        https://monikanaiset.fi/

        Hauskaa, joudutte taas turvautumaan shaming languakeen kun minun järkiperäisesti perustelemat kommentit on liikaa. Sitten jos teitlä nähtäisiin jotain käytännöntekoja suomimiesten haukkumisen sijaan voisi se olla käänne jossa saisitte erdes vähän uskottavuutta.

        Suvaitsevainen suominainen on pussillinen sanahelinää jota ei kiinnosta todellinen hätä ja todellisten ongelmien korjaaminen, tärkeintä on päästä monottamaan oman kansan miehiä munille suvaitsevaisuuden nimissä . Jos joku siitä vähän erehtyy ärähtämään, joskus hieman karkeastikin, sen vaientamiseen käytetään koko suominaisiston arsenaali ja itse ongelma vaietaan kuoliaaksi. Itseasiassa vasta nyt, monta vuotta matuvyöryn jälkeen on julkisesti alettu edes hieman keskustelmaan järjestelmän hyväksikäytöstä, keskustelua joka olisi pitänyt käydä silloin mutta suomen naisisto sen ansiokkaasti onnistui vaientamaan rasismihuudoillaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko naamioitumiskielto?
        Ainakin vassarit tuppaavat itsenäisyyspäivien mellakoissaan naamioitumaan. En kyllä muista että se olisi kirllettyäkään....

        Kaikenlaidta naamaria sitä vappunakin on ihmisten naamoilla..🤡

        "Hallitus oli esittänyt, että tunnistamista vaikeuttava kasvojen peittäminen muun muassa mielenosoituksissa kiellettäisiin.

        Eduskunta ei ole menossa näin pitkälle, vaan kielto rajoitetaan tapauksiin, jossa naamioituneen "ilmeisenä tarkoituksena" on ryhtyä väkivaltaan tai omaisuuden vahingoittamiseen. Rajauksen taustalla oli eduskunnan perustuslakivaliokunnan esittämät huomautukset.

        Lainmuutos on tarkoitus saada voimaan ennen itsenäisyyspäivää. Naamioitumiskiellon yhtenä pontimena ovat olleet juuri presidentinlinnan lähistöllä itsenäisyyspäivän juhlien aikaan nähdyt mielenosoitukset."

        Näin maikkari 2004.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Hauskaa, joudutte taas turvautumaan shaming languakeen kun minun järkiperäisesti perustelemat kommentit on liikaa. Sitten jos teitlä nähtäisiin jotain käytännöntekoja suomimiesten haukkumisen sijaan voisi se olla käänne jossa saisitte erdes vähän uskottavuutta.

        Suvaitsevainen suominainen on pussillinen sanahelinää jota ei kiinnosta todellinen hätä ja todellisten ongelmien korjaaminen, tärkeintä on päästä monottamaan oman kansan miehiä munille suvaitsevaisuuden nimissä . Jos joku siitä vähän erehtyy ärähtämään, joskus hieman karkeastikin, sen vaientamiseen käytetään koko suominaisiston arsenaali ja itse ongelma vaietaan kuoliaaksi. Itseasiassa vasta nyt, monta vuotta matuvyöryn jälkeen on julkisesti alettu edes hieman keskustelmaan järjestelmän hyväksikäytöstä, keskustelua joka olisi pitänyt käydä silloin mutta suomen naisisto sen ansiokkaasti onnistui vaientamaan rasismihuudoillaan.

        Luepas nyt se linkki, äläkä pillitä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siksihän se on ongelma kun se on geeneissä. Minkään lajin uros ei oikein sulata sitä että vieraat urokset tulevat jatkamaan sukuaan sen tonteille. Jos siitä nousee vihan tunne se on pelkästään luonnollista ja geenien ohjaamaa, ei sitä voi muuttaa. Sitten jos tiedenaiset saa kehitettyä aisureista (jotka enimmäkseen taitaa vain näytellä suvaitsevaisia oman eduntavoittelunsa vuoksi) aidon aisurirodun sitten ehkä mutta siihen taitaa olla vielä matkaa.

        Aisuriuskin on geeneissä. Eri yksilöillä on keskimäärästä sattumoisin hyvinkin poikkeava geenikuva, mutta koko polulaatiossa geenialleelien määrä on vakiintunut. Ts. geneettisistä syistä osa miehistä suuntaa aisuriuteen, mutta yleisempää on urosten keskinäinen SUORA kilpailu.

        EPÄSUORA kilpailu edellyttää turvautumista läjitoverien apuun, tai sellaista kilpailua, jota muut urokset eivät tiedä olevankaan ja itselläkään ei ole tietoista tietoa asiasta, mm. spermakilpailu, ja edellisen miehen sperman pumppaamista kyrvän mäntäpäisen muodo avulla naisen vitusta jolloin jopa 90 % spermasta poistuu, mutta aisurin sperma säilyy kokonaisuudessaan.

        Suorilla ja epäsuorilla taktiikoilla on sama vaikutus: Omat geenit runsastuvat populaatiossa


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Hauskaa, joudutte taas turvautumaan shaming languakeen kun minun järkiperäisesti perustelemat kommentit on liikaa. Sitten jos teitlä nähtäisiin jotain käytännöntekoja suomimiesten haukkumisen sijaan voisi se olla käänne jossa saisitte erdes vähän uskottavuutta.

        Suvaitsevainen suominainen on pussillinen sanahelinää jota ei kiinnosta todellinen hätä ja todellisten ongelmien korjaaminen, tärkeintä on päästä monottamaan oman kansan miehiä munille suvaitsevaisuuden nimissä . Jos joku siitä vähän erehtyy ärähtämään, joskus hieman karkeastikin, sen vaientamiseen käytetään koko suominaisiston arsenaali ja itse ongelma vaietaan kuoliaaksi. Itseasiassa vasta nyt, monta vuotta matuvyöryn jälkeen on julkisesti alettu edes hieman keskustelmaan järjestelmän hyväksikäytöstä, keskustelua joka olisi pitänyt käydä silloin mutta suomen naisisto sen ansiokkaasti onnistui vaientamaan rasismihuudoillaan.

        Ja niitä perusteluitahan sulta tässä useampikin on yrittänyt tivata, mutta eipä niitä ole tullut. Koet vain suomiukkojen arvosteluna, kun ei saisi edes rauhassa lähettää kuvittajalle raiskausuhkauksia ja huoritella. Hirveää miesvihaa ja taas yksi todiste siitä, kuinka valkoista heteromiestää syrjitään. Jep.

        Mä laitoin sen linkin todisteeksi siitä, että nimenomaan naiset auttavat maahanmuuttajanaisia, vaikka toisin aivan perusteetta, taas, väititkin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja niitä perusteluitahan sulta tässä useampikin on yrittänyt tivata, mutta eipä niitä ole tullut. Koet vain suomiukkojen arvosteluna, kun ei saisi edes rauhassa lähettää kuvittajalle raiskausuhkauksia ja huoritella. Hirveää miesvihaa ja taas yksi todiste siitä, kuinka valkoista heteromiestää syrjitään. Jep.

        Mä laitoin sen linkin todisteeksi siitä, että nimenomaan naiset auttavat maahanmuuttajanaisia, vaikka toisin aivan perusteetta, taas, väititkin.

        Semmoisilla suominaisilla jotka muka pyrkii auttamaan maahanmuuttajanaisia on vain dollarinkuvat ja oma toimeentulo kyseessä, kun ei ole tekemään oikeasti tuottavaa työtä puuhastellaan matuprojekteissa veronmaksajien piikkiin. Oikeasti pyyteetöntä avustustoimintaa suomisuvakkinainen harjoittaa pelkästään maahan tunkeutuvia ulkkisukkoja kohtaan ja sitä se tekeekin näkyvästi, ei ihme että jos sitten joku laittaa vihapostia, se on kuitenkin paljon vähemmän kuin ulkisukkojen suorittamat polttomurhat, pään irroitukset, happohyökkäykset ym. mutta eihän teitä nuo oikeat väkivaltaisuudet kiinnostakaan kun sumimiehet ei niitä tee naisvihansa ilmentymänä, teidän mielestä ne on vain ulkkisukon rakkauden ilmentymiä kunnes omalle kohdalle osuu, sitten saattaa vähnä mieli muuttua.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Semmoisilla suominaisilla jotka muka pyrkii auttamaan maahanmuuttajanaisia on vain dollarinkuvat ja oma toimeentulo kyseessä, kun ei ole tekemään oikeasti tuottavaa työtä puuhastellaan matuprojekteissa veronmaksajien piikkiin. Oikeasti pyyteetöntä avustustoimintaa suomisuvakkinainen harjoittaa pelkästään maahan tunkeutuvia ulkkisukkoja kohtaan ja sitä se tekeekin näkyvästi, ei ihme että jos sitten joku laittaa vihapostia, se on kuitenkin paljon vähemmän kuin ulkisukkojen suorittamat polttomurhat, pään irroitukset, happohyökkäykset ym. mutta eihän teitä nuo oikeat väkivaltaisuudet kiinnostakaan kun sumimiehet ei niitä tee naisvihansa ilmentymänä, teidän mielestä ne on vain ulkkisukon rakkauden ilmentymiä kunnes omalle kohdalle osuu, sitten saattaa vähnä mieli muuttua.

        Todisteet puuttuvat.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, no se että jos burkhat kiellettäisiin euroopan maaperällä pitäisi olla itsestäänselvyys, onhan täällä muutenkin naamioitumiuskielto ihan ymmärrettävistä syistä, ja helpottaisi musliminaisten asemaa mutta te länsinaiset ette sitä hyväksy vaan haluatte kivikautisten perinteiden ja naisten alistamisen jatkuvan myös täällä vapaan euroopan maaperällä.

        Voi kun se kävisikin noin vaan sormia napsauttamalla..
        Lueskeleppa huvikses vaikka siitä, minkälaista vääntöä Suomessa on käyty naisten housujen käytöstä..
        Ja noin niinku, jos on lapsesta asti opetettu et ilman huntua on käytännössä alasti ja vapaata riistaa kelle tahansa miehentapaiselle..
        Niin ei se nyt vain mene niin et kielletään burkat ja ollaan onnellisia..

        Ja mää olen jo aika monta kysymystä sulle esittänyt, en minä niitä ihan huvikseni ilmoille nakkele.

        Sinullakin kun tuntuu olevan paljonkin poikkinaista sanottavaa "länsinaisten" vapaudesta, niin kuinka kuitenkin puolustat näitä samoja vapauksia tietyn kulttuuritaustan omaaville naisille?
        Sinullakin on vaatimuksia naisten pukeutumiselle ja käyttäytymiselle, sekin on eräänlaista "burkaan pukemista".

        Murri Wurst (tää ehti kirjata mut ulos..)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun se kävisikin noin vaan sormia napsauttamalla..
        Lueskeleppa huvikses vaikka siitä, minkälaista vääntöä Suomessa on käyty naisten housujen käytöstä..
        Ja noin niinku, jos on lapsesta asti opetettu et ilman huntua on käytännössä alasti ja vapaata riistaa kelle tahansa miehentapaiselle..
        Niin ei se nyt vain mene niin et kielletään burkat ja ollaan onnellisia..

        Ja mää olen jo aika monta kysymystä sulle esittänyt, en minä niitä ihan huvikseni ilmoille nakkele.

        Sinullakin kun tuntuu olevan paljonkin poikkinaista sanottavaa "länsinaisten" vapaudesta, niin kuinka kuitenkin puolustat näitä samoja vapauksia tietyn kulttuuritaustan omaaville naisille?
        Sinullakin on vaatimuksia naisten pukeutumiselle ja käyttäytymiselle, sekin on eräänlaista "burkaan pukemista".

        Murri Wurst (tää ehti kirjata mut ulos..)

        kyllä se vaan niin menee. Eujroopan pitäisi, olisi jo pitänyt alunpoerinkin vaatia kaikilta tulijoilta täydellistä irtisanoutumista islamista ja sen kulttuurista. Jos se ei käy sitten voi hakea turvapaikkaa jostain missä on mieleinen uskonto. Ei se ole sen kummempaa, rajalla jokaiselle ukolle koraani käteen valvonnan alla sen tuohaminen kirjallinen & suullinen irtisanoutuminen sen opeista ennen kuin edes saa mahdollisuuden hakea turvapaikkaa.

        Niin jä mä en jaksa kaikkiin asiaan liittymättömiin päättömyksiin vastata, minun kanta tulee ilmi noista minun kommenteista, se on se tolkun kanta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        kyllä se vaan niin menee. Eujroopan pitäisi, olisi jo pitänyt alunpoerinkin vaatia kaikilta tulijoilta täydellistä irtisanoutumista islamista ja sen kulttuurista. Jos se ei käy sitten voi hakea turvapaikkaa jostain missä on mieleinen uskonto. Ei se ole sen kummempaa, rajalla jokaiselle ukolle koraani käteen valvonnan alla sen tuohaminen kirjallinen & suullinen irtisanoutuminen sen opeista ennen kuin edes saa mahdollisuuden hakea turvapaikkaa.

        Niin jä mä en jaksa kaikkiin asiaan liittymättömiin päättömyksiin vastata, minun kanta tulee ilmi noista minun kommenteista, se on se tolkun kanta.

        Ai se kuvittelet, ettei ne niin tekisi?

        Ja naiset saa helvetti vie pukeutua kuten haluavat.

        Tai sitten mä alan vaatimaan laillista kieltoa sukille ja sandaaleille.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        kyllä se vaan niin menee. Eujroopan pitäisi, olisi jo pitänyt alunpoerinkin vaatia kaikilta tulijoilta täydellistä irtisanoutumista islamista ja sen kulttuurista. Jos se ei käy sitten voi hakea turvapaikkaa jostain missä on mieleinen uskonto. Ei se ole sen kummempaa, rajalla jokaiselle ukolle koraani käteen valvonnan alla sen tuohaminen kirjallinen & suullinen irtisanoutuminen sen opeista ennen kuin edes saa mahdollisuuden hakea turvapaikkaa.

        Niin jä mä en jaksa kaikkiin asiaan liittymättömiin päättömyksiin vastata, minun kanta tulee ilmi noista minun kommenteista, se on se tolkun kanta.

        Uskonpuhdistus ja vääräuskoiset Helvettiin?

        Minun puolestani kaikki uskonnot tulisi kieltää, mutta kun sekin olisi taas vain yksi fundamentalismin muoto. "Sinä uskot vääriin asioihin. Et saa uskoa niihin. Sinun täytyy uskoa siihen mihin Minä uskon..."
        Meillä on jo maailmansivu täynnä esimerkkejä miten siinä käy.
        Ja ehkä kaikkia takapajuisimpia uskomuksiakin pahempaa on ollut kaikki "ihan hyvässä tarkoituksessa" tehdyt ristiretket ja käännytykset.

        Sun tolkun kanta siis on se et naisten tulisi saada päättää itse pukeutumisestaan ja elämästään (paitsi...)?


    • Sen verran paljon on Suomessa mielenterveytensä kanssa kipuilevia miehiä, olkoon tasonsa ätmi tai joku muu, että toivon totisesti ettei kyseessä kuitenkaan ole tyypillinen tapaus.

      Huolen toki asiasta jaan; siinä vaiheessa kun uhka henkilöityy pitäisi pystyä luottamaan viranomaisten ammattitaitoon ja asenteisiin että sinut aidosti huomioidaan. Toki kuvittajalla oli hyvä tilanne että asia meni eteenpäin vaikka asiakaspalvelukokemus ei nyt ihan priimaa pukannut. Eihän se aina viranomaisilla putkeen mene.
      Iso kysymys tietenkin on että mitä näille keskustelualustoille pitäisi tehdä. Kielto ainoastaan siirtää ongelmat muualle eikä ole hetkeen kontroloitavissa. Mitä tilalle ja kuka päättää? Tietysti jos feministipuolueen ehdokas Johannes Koski saa päättää niin lähtee varmaan ylilaudan lisäksi myös tämä meidän foorumimme. Ehkä tilalle tulee joku Tulva-lehden netti versio; sehän ei ole ongelma että vahvana taustavaikuttajana on Atlas Saarikoski jonka ajatusmailma, ainakin haastattelujen perusteella, perustuu SCUM-manifestin teeseihin ja mustan blokin väkivallan ihannointiin.

      En tiedä miten rangaistusten koventaminen vaikuttaisi asiaan. Feministinen ajatushautomohan esittää että jatkossa rangaistusta määritettäessä sukupuoli tulee huomioida. Eli samasta kirjoituksesta toinen sukupuoli ei selviäisi enää ehdonalaisella ja toinen selviää rikesakoilla.

      Tuohon miksi kunnianloukkausasioissa on noin iso ero en osaa sanoa. Onko noissa sovittelumahdollisuus eli rahalla selviää ennen oikeuden päätöstä? Vai onko noissa tilanne että ilmoitukset olivat perättömiä tai vaikeita todistaa? Perustuuko korvausero sillä että miehet olivat pidempään työkyvyttöminä? Vaikea sanoa.

      • Anonyymi

        No sinänsähän se on hyvä jos nuo palstat ovat julkisia koska silloin virkavaltakin voi niitä seurata huomattavasti helpommin. Vaikka kyllähän heillä varmastikin on valvomisesta parempaa ammattitaitoa kuin suurimmalla osalla käyttäjistä salailusta.
        Juurikin netin avulla nykyään vaarallisiakin hörhöjä on helpompi löytää, ikävä kyllä kaikkia ei tietenkään voida.

        Mutta todellisuudessahan ei keskustelupalstoja voi mitenkään täysin sulkea, toki vaikeuttaa käyttämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinänsähän se on hyvä jos nuo palstat ovat julkisia koska silloin virkavaltakin voi niitä seurata huomattavasti helpommin. Vaikka kyllähän heillä varmastikin on valvomisesta parempaa ammattitaitoa kuin suurimmalla osalla käyttäjistä salailusta.
        Juurikin netin avulla nykyään vaarallisiakin hörhöjä on helpompi löytää, ikävä kyllä kaikkia ei tietenkään voida.

        Mutta todellisuudessahan ei keskustelupalstoja voi mitenkään täysin sulkea, toki vaikeuttaa käyttämistä.

        Valvonnan mahdollisuus on hyvä puoli. Huono puoli taas on hörhöjen toinen toistensa yllyttäminen ja sairaiden aatteiden levittäminen, toisinaan järkyttävin seurauksin..

        "Vuoden 2014 jälkeen 14 tappajaa on yhdistettävissä netin ”manosfääriin”, maskuliinisuuteen keskittyvien blogien ja sivustojen keräämään yhteisöön. He ovat murhanneet 160 ihmistä."

        Sanomattakin selvää, että sama koskee myös esim Isis-terroristeja.

        Lainaus aloituksen linkistä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Valvonnan mahdollisuus on hyvä puoli. Huono puoli taas on hörhöjen toinen toistensa yllyttäminen ja sairaiden aatteiden levittäminen, toisinaan järkyttävin seurauksin..

        "Vuoden 2014 jälkeen 14 tappajaa on yhdistettävissä netin ”manosfääriin”, maskuliinisuuteen keskittyvien blogien ja sivustojen keräämään yhteisöön. He ovat murhanneet 160 ihmistä."

        Sanomattakin selvää, että sama koskee myös esim Isis-terroristeja.

        Lainaus aloituksen linkistä.

        Ei teknologisilla estoilla asenteita kuitenkaan muuteta. Tuo on pitkälti sama kuin väkivaltaisuus ja videopelit, väkivaltaiset videopelit eivät tee kenestäkään normaalista väkivaltaista mutta epänormaalin väkivaltaiset taas pelaavat paljon väkivaltaisia pelejä.

        Jos jotain niin vastuuta pitäisi laittaa enemmänkin materiaalin tuottajille ja ylläpitäjille. Jos joku höynähtää aivopesuun niin onko se oma vika vaiko sen aivopesijän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei teknologisilla estoilla asenteita kuitenkaan muuteta. Tuo on pitkälti sama kuin väkivaltaisuus ja videopelit, väkivaltaiset videopelit eivät tee kenestäkään normaalista väkivaltaista mutta epänormaalin väkivaltaiset taas pelaavat paljon väkivaltaisia pelejä.

        Jos jotain niin vastuuta pitäisi laittaa enemmänkin materiaalin tuottajille ja ylläpitäjille. Jos joku höynähtää aivopesuun niin onko se oma vika vaiko sen aivopesijän.

        Niin.. mutta esim kuka on Torin ylläpitäjä? Vai onko se Thor? Sen tarkoitus on juuri se, että kukaan ei voi joutua vastuuseen.. Ja kuten sanonta kuuluu; tyhmyys tiivistyy porukassa. Kuplassa.

        Mulle tuli mieleen sekin, kun laitoin tuolla alempana Ylen linkin, jossa kerrotaan Intian naisten kohtelusta.. Jutussa, tai jossain siinä kolmiosaisessa juttusarjassa kerrottiin, kuinka nuoret netin myötä haluavat elää ja saada mitä jenkkinuoretkin, mutta heillä on kuitenkin samat isovavanhempiensa vanhoilliset käsitykset..

        No, mitä nämä tytöistä erillään kasvatetut pojat sitten ajattelevat, kun pääsevät käsiksi pornoon? Pornonhan on todettu lisäävän naisvihamielisiä asenteita niillä miehillä, joilla niitä on ollut jo entuudestaan..

        Siinä voi olla yksi syy Intian raiskauksiin..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niin.. mutta esim kuka on Torin ylläpitäjä? Vai onko se Thor? Sen tarkoitus on juuri se, että kukaan ei voi joutua vastuuseen.. Ja kuten sanonta kuuluu; tyhmyys tiivistyy porukassa. Kuplassa.

        Mulle tuli mieleen sekin, kun laitoin tuolla alempana Ylen linkin, jossa kerrotaan Intian naisten kohtelusta.. Jutussa, tai jossain siinä kolmiosaisessa juttusarjassa kerrottiin, kuinka nuoret netin myötä haluavat elää ja saada mitä jenkkinuoretkin, mutta heillä on kuitenkin samat isovavanhempiensa vanhoilliset käsitykset..

        No, mitä nämä tytöistä erillään kasvatetut pojat sitten ajattelevat, kun pääsevät käsiksi pornoon? Pornonhan on todettu lisäävän naisvihamielisiä asenteita niillä miehillä, joilla niitä on ollut jo entuudestaan..

        Siinä voi olla yksi syy Intian raiskauksiin..

        Sielläkin oleva materiaali on jonkun laitettava esille ja ylläpidettävä. Eikä sekään ole jäljittämätön tai anonyymi, vaikka hidaste voikin olla.

        Intiassa on huomattavasti enemmän miehiä, yli 49 miljoonaa, kuin naisia.


    • Anonyymi

      U-Seelannin ammuskelu oli lavastettu ja länsimaisten tiedustelupalvelujen operaatio. Ja miten ihmeessä se liittyy "naisvihaan", eihän moskeijoissa edes ole naisia? Valtamedia on pellemedia, tämä maailma on pellemaailma, kaikki on käännetty ylösalaisin. Honk honk.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Valtamedia olkiukkoilee, kuten xL. Valtamedia on pellemedia, xL on pellekirjoittaja. Honk honk.


      • Anonyymi

        Onhan palstankin ätminkäisistä suurin osa mm. ulkomaalaisvastaisia, sitä haetaan syitä omalle paskalle elämälle kaikkialta muualta kuin itsestä. Ja suurin osa kouluampujista ym. terroristeista taas ovat ätmejä.



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan palstankin ätminkäisistä suurin osa mm. ulkomaalaisvastaisia, sitä haetaan syitä omalle paskalle elämälle kaikkialta muualta kuin itsestä. Ja suurin osa kouluampujista ym. terroristeista taas ovat ätmejä.

        Yhdysvalloissa on paljon ätmejä ja aseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvalloissa on paljon ätmejä ja aseita.

        Ovat kotimaisetkin terroristit olleet ätmejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan palstankin ätminkäisistä suurin osa mm. ulkomaalaisvastaisia, sitä haetaan syitä omalle paskalle elämälle kaikkialta muualta kuin itsestä. Ja suurin osa kouluampujista ym. terroristeista taas ovat ätmejä.

        Suurin osa kouluammuskeluista Amerikassa on lavastettuja, kuten U-Seelannin ammuskelu. Sandy Hook on yksi niistä ja kannattaa katsoa dokumentti "We need to talk about Sandy Hook". Yksittäiset hullut joukkoammuskelijat on pitkälti tiedustelupalvelujen ja CIA:n kontrolloiman median luoma myytti.

        Motiivina noille lavastetuille ammuskeluille on aselakien kiristäminen ja kansan riisuminen pikkuhiljaa aseista, ja ne ovat myös pelolla hallitsemisen eli terrorismin väline valtaeliitille ja sille työskenteleville tiedustelupalveluille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovat kotimaisetkin terroristit olleet ätmejä.

        No mikä se Myyrmannin reppuräjäyttäjä oli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa kouluammuskeluista Amerikassa on lavastettuja, kuten U-Seelannin ammuskelu. Sandy Hook on yksi niistä ja kannattaa katsoa dokumentti "We need to talk about Sandy Hook". Yksittäiset hullut joukkoammuskelijat on pitkälti tiedustelupalvelujen ja CIA:n kontrolloiman median luoma myytti.

        Motiivina noille lavastetuille ammuskeluille on aselakien kiristäminen ja kansan riisuminen pikkuhiljaa aseista, ja ne ovat myös pelolla hallitsemisen eli terrorismin väline valtaeliitille ja sille työskenteleville tiedustelupalveluille.

        Kuussa ei ole käyty, maapallo on litteä ja liskoihmiset valtaavat maapallon..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No mikä se Myyrmannin reppuräjäyttäjä oli?

        Ai se Shipulin juttu vai mikä?

        GTD:ssä on todella nähtävissä, että tilastoitujen terrori-iskujen määrä maailmassa on kasvanut. Kasvu alkoi kuitenkin vasta vuoden 2004 jälkeen ja jyrkemmin vuoden 2011 aikoihin eli silloin, kun terrorismin vastaista sotaa oli käyty jo useamman vuoden ajan. Vuonna 2015 iskujen määrä kääntyi laskuun, ja ennakkotietojen mukaan laskeva trendi jatkuu edelleen.

        Parantuneet tiedonkeruun menetelmät selittävät osan tilastoitujen iskujen määrän kasvusta: Siinä missä 1970-luvulla tietoja kerättiin lähinnä kansainvälisten sanomalehtien ja uutistoimistojen uutisvirtaa selaamalla, tänä päivänä käytössä on hakujärjestelmä, joka seuloo lähes kaksi miljoonaa uutisjuttua päivässä. Tietokannassa olevien iskujen määrän kasvu ei siis kerro vain terrori-iskujen lisääntymisestä.

        Varsin yleisesti kuitenkin arvioidaan, että terrori-iskujen määrä on viime vuosina todella kasvanut – mutta vähemmän kuin GTD:n luvut indikoivat.
        Terrori-iskujen määrän laskeminen ei ole riittävä mittari niiden muodostaman uhan arvioinnille. GTD:ssä yhdeksi iskuksi kun lasketaan niin pientä aineellista tuhoa aiheuttanut pommi-isku kuin satoja ihmisiä tappanut lentokoneen räjäyttäminen. Iskujen määrän lisäksi on syytä katsoa myös terrori-iskuissa kuolleiden ihmisten määrää.

        GTD:n mukaan myös terrori-iskuissa kuolleiden ihmisten määrä on kasvanut pitkällä aikavälillä, mutta muutos ei ole niin merkittävä kuin uutisten perusteella voisi luulla. Vuonna 2015 iskuissa kuoli keskimäärin 2,8 ihmistä, mikä ei ole poikkeuksellisen korkea luku. Yllätyksenä saattaa tulla, että 44 prosentissa iskuista ei kuollut ketään.

        Uutisoinnin perusteella voi saada sellaisen käsityksen, että paljon kuolonuhreja vaativat iskut olisivat yleistyneet. Tämäkään väite ei saa tukea tilastoista. Yli 100 kuolonuhria vaatineita iskuja oli vuonna 2015 vain 15 eli 0,1 prosenttia kaikista iskuista. Lukumäärä on jonkin verran suurempi kuin aiempina vuosikymmeninä, mutta trendistä ei voida puhua. Syyskuun 11. päivän iskut ovat edelleen ainutlaatuinen tapahtuma terrorismin lähihistoriassa.
        Mielikuva nykyterrorismin tuhoisuudesta saa kuitenkin tukea tilastoista siinä suhteessa, että monet viime vuosikymmenten verisimmistä iskujen sarjoista ovat nimenomaan 2000-luvulta. Esimerkiksi Isisin ja Boko Haramin tekemät terrori-iskut ovat vaatineet poikkeuksellisen paljon kuolonuhreja lyhyen ajan sisällä.

        Ter­ro­ris­mis­sa on val­ta­via alu­eel­li­sia ero­ja
        Terrori-iskut keskittyvät voimakkaasti tietyille alueille. Sen näkee selvästi GTD:n etusivun visualisoinnista, joka näyttää kartalla kaikki vuosien 1970–2015 iskut. Vaikka terrorismi tuntuu yllättävältä, etenkin vakavimmat usean iskun sarjat liittyvät aina laajempiin alueellisiin konflikteihin.
        Ne maat, joihin iskut ovat keskittyneet, ovat kuitenkin vaihdelleet vuosikymmenestä toiseen. Viime vuosina Irak, Pakistan, Afganistan, Intia ja Nigeria ovat johtaneet tilastoja. Vuosina 2012–2015 näissä maissa tapahtui lähes 60 prosenttia kaikista iskuista.

        Myös iskujen tuhoisuudessa on suuria alueellisia eroja. Eniten kuolonuhreja on tilastoitu vuosina 2012–2015 Irakissa, Afganistanissa ja Nigeriassa, missä kuolleiden määrä vastaa yli puolta kaikista kuolonuhreista. Keskimääräinen kuolonuhrien määrä iskua kohden vaihtelee alueittain ja ryhmittäin. Isisin ja Boko Haramin iskuissa kuolleiden määrä tällä aikavälillä oli moninkertainen keskiarvoon nähden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai se Shipulin juttu vai mikä?

        GTD:ssä on todella nähtävissä, että tilastoitujen terrori-iskujen määrä maailmassa on kasvanut. Kasvu alkoi kuitenkin vasta vuoden 2004 jälkeen ja jyrkemmin vuoden 2011 aikoihin eli silloin, kun terrorismin vastaista sotaa oli käyty jo useamman vuoden ajan. Vuonna 2015 iskujen määrä kääntyi laskuun, ja ennakkotietojen mukaan laskeva trendi jatkuu edelleen.

        Parantuneet tiedonkeruun menetelmät selittävät osan tilastoitujen iskujen määrän kasvusta: Siinä missä 1970-luvulla tietoja kerättiin lähinnä kansainvälisten sanomalehtien ja uutistoimistojen uutisvirtaa selaamalla, tänä päivänä käytössä on hakujärjestelmä, joka seuloo lähes kaksi miljoonaa uutisjuttua päivässä. Tietokannassa olevien iskujen määrän kasvu ei siis kerro vain terrori-iskujen lisääntymisestä.

        Varsin yleisesti kuitenkin arvioidaan, että terrori-iskujen määrä on viime vuosina todella kasvanut – mutta vähemmän kuin GTD:n luvut indikoivat.
        Terrori-iskujen määrän laskeminen ei ole riittävä mittari niiden muodostaman uhan arvioinnille. GTD:ssä yhdeksi iskuksi kun lasketaan niin pientä aineellista tuhoa aiheuttanut pommi-isku kuin satoja ihmisiä tappanut lentokoneen räjäyttäminen. Iskujen määrän lisäksi on syytä katsoa myös terrori-iskuissa kuolleiden ihmisten määrää.

        GTD:n mukaan myös terrori-iskuissa kuolleiden ihmisten määrä on kasvanut pitkällä aikavälillä, mutta muutos ei ole niin merkittävä kuin uutisten perusteella voisi luulla. Vuonna 2015 iskuissa kuoli keskimäärin 2,8 ihmistä, mikä ei ole poikkeuksellisen korkea luku. Yllätyksenä saattaa tulla, että 44 prosentissa iskuista ei kuollut ketään.

        Uutisoinnin perusteella voi saada sellaisen käsityksen, että paljon kuolonuhreja vaativat iskut olisivat yleistyneet. Tämäkään väite ei saa tukea tilastoista. Yli 100 kuolonuhria vaatineita iskuja oli vuonna 2015 vain 15 eli 0,1 prosenttia kaikista iskuista. Lukumäärä on jonkin verran suurempi kuin aiempina vuosikymmeninä, mutta trendistä ei voida puhua. Syyskuun 11. päivän iskut ovat edelleen ainutlaatuinen tapahtuma terrorismin lähihistoriassa.
        Mielikuva nykyterrorismin tuhoisuudesta saa kuitenkin tukea tilastoista siinä suhteessa, että monet viime vuosikymmenten verisimmistä iskujen sarjoista ovat nimenomaan 2000-luvulta. Esimerkiksi Isisin ja Boko Haramin tekemät terrori-iskut ovat vaatineet poikkeuksellisen paljon kuolonuhreja lyhyen ajan sisällä.

        Ter­ro­ris­mis­sa on val­ta­via alu­eel­li­sia ero­ja
        Terrori-iskut keskittyvät voimakkaasti tietyille alueille. Sen näkee selvästi GTD:n etusivun visualisoinnista, joka näyttää kartalla kaikki vuosien 1970–2015 iskut. Vaikka terrorismi tuntuu yllättävältä, etenkin vakavimmat usean iskun sarjat liittyvät aina laajempiin alueellisiin konflikteihin.
        Ne maat, joihin iskut ovat keskittyneet, ovat kuitenkin vaihdelleet vuosikymmenestä toiseen. Viime vuosina Irak, Pakistan, Afganistan, Intia ja Nigeria ovat johtaneet tilastoja. Vuosina 2012–2015 näissä maissa tapahtui lähes 60 prosenttia kaikista iskuista.

        Myös iskujen tuhoisuudessa on suuria alueellisia eroja. Eniten kuolonuhreja on tilastoitu vuosina 2012–2015 Irakissa, Afganistanissa ja Nigeriassa, missä kuolleiden määrä vastaa yli puolta kaikista kuolonuhreista. Keskimääräinen kuolonuhrien määrä iskua kohden vaihtelee alueittain ja ryhmittäin. Isisin ja Boko Haramin iskuissa kuolleiden määrä tällä aikavälillä oli moninkertainen keskiarvoon nähden.

        Tätä mä tarkoitin..

        "Myyrmannin räjähdys tapahtui Vantaalla Myyrmäen kaupunginosassa kauppakeskus Myyrmannissa 11. lokakuuta 2002. Kauppakeskuksen aulassa meneillään olleen lapsille suunnatun pelle-esityksen aikana räjähti hauleilla päällystetty kotitekoinen pommi, joka surmasi seitsemän ihmistä ja haavoitti 164:ää. Kuolonuhreista kolme oli alaikäisiä, joista kaksi oli syntynyt 1985 ja yksi 1995.[1] Kuolleet aikuiset olivat 1963 ja 1965 syntyneet naiset, vuonna 1978 syntynyt mies sekä vuonna 1983 syntynyt mieshenkilö, joka oli ajokortin ja tutkimusten kautta pommin valmistajaksi paljastunut vantaalainen kemiantekniikan opiskelija ja kemian harrastaja Petri Erkki-Tapio Gerd"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa kouluammuskeluista Amerikassa on lavastettuja, kuten U-Seelannin ammuskelu. Sandy Hook on yksi niistä ja kannattaa katsoa dokumentti "We need to talk about Sandy Hook". Yksittäiset hullut joukkoammuskelijat on pitkälti tiedustelupalvelujen ja CIA:n kontrolloiman median luoma myytti.

        Motiivina noille lavastetuille ammuskeluille on aselakien kiristäminen ja kansan riisuminen pikkuhiljaa aseista, ja ne ovat myös pelolla hallitsemisen eli terrorismin väline valtaeliitille ja sille työskenteleville tiedustelupalveluille.

        Noissa salaliittoteorioissa on vaan se huono puoli ettei yksikään salaliittoteorioitsija pysty osoittamaan mitään todellisia faktoja väittämiensä tueksi. Ja vaikka kuinka näyttäisi faktoja siitä että kuussa on käyty yms. niin silti sitä vain elämämkoululaisten käsityskyvyllä jankataan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tätä mä tarkoitin..

        "Myyrmannin räjähdys tapahtui Vantaalla Myyrmäen kaupunginosassa kauppakeskus Myyrmannissa 11. lokakuuta 2002. Kauppakeskuksen aulassa meneillään olleen lapsille suunnatun pelle-esityksen aikana räjähti hauleilla päällystetty kotitekoinen pommi, joka surmasi seitsemän ihmistä ja haavoitti 164:ää. Kuolonuhreista kolme oli alaikäisiä, joista kaksi oli syntynyt 1985 ja yksi 1995.[1] Kuolleet aikuiset olivat 1963 ja 1965 syntyneet naiset, vuonna 1978 syntynyt mies sekä vuonna 1983 syntynyt mieshenkilö, joka oli ajokortin ja tutkimusten kautta pommin valmistajaksi paljastunut vantaalainen kemiantekniikan opiskelija ja kemian harrastaja Petri Erkki-Tapio Gerd"

        Ei tainnut kuitenkaan olla näyttöä siitä että pamautti tarkoituksella, jos harrastaa pommien rakentelua niin kyllä siinä voi käpy käydä vahingossakin.


    • Anonyymi

      Venäjä on ääri-naisvihamielinen islam-natsi-maa.

      VENÄLÄISET NATSI-"miehet" teloittavat 7000 naista vuosittain, joka on väkilukuun suhteutettuna arabimaiden tasoa.

      Venäjä yrittää islamisoida Euroopan.

      • Siellähän saa nykylain mukaan naisia hakata ihan huoletta. Ainoastaan jos nainen sattuu kuolemaan, saattaa poliisikin vähän herätä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siellähän saa nykylain mukaan naisia hakata ihan huoletta. Ainoastaan jos nainen sattuu kuolemaan, saattaa poliisikin vähän herätä.

        Harmiksen unelmamaa..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Harmiksen unelmamaa..

        Siksihän se onkin putinoidi.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1623
    2. 44
      983
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      938
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      919
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      869
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      58
      854
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      43
      806
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      775
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      55
      736
    Aihe