Mikä ensitreffeissä jännittää

Anonyymi

Kysymys otsikossa. Panikoitko?

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mutta panen ensitreffeillä.

    • Ehkä eniten se, kun odottelee. Niin tunnistaako toista. Arvuuttelee, että onko se tuo vai tuo vai tuo. Sekä minkälainen olemus toisella on. Vastaako kuva ja höpötys netissä tuohon mielikuvaan mikä toisella sitten oikeasti on.

      • Odotus. Odotus on yleensä yhtä paha kuin hammaslääkärissä :D
        Koristefiikukseen ehtii pyörtyä kaksi kertaa ja tointuakin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Odotus. Odotus on yleensä yhtä paha kuin hammaslääkärissä :D
        Koristefiikukseen ehtii pyörtyä kaksi kertaa ja tointuakin.

        Se on se hammaslääkäri vähän semmoinen kyllä. Mut kyl sinne nykyään menee ihan mielellään. Pahinta mitä oli, kun ei puudutus tehonnut, oli hammas sen verran tulehtunut, että kielen hipaisukin siihen aiheutti melkein tähtiä näkökentässä. Niin siihen sitten juurihoito. Se oli varmaan kovimpia kipuja mitä kokenut :D Ai sitä fiilistä, kun se homma loppu. Tuli heti semmonen relax, kun nyppästii juuri pois.


    • Anonyymi

      Ei jännitä yhtään. Kas kun uskallan olla juuri se mikä olen.

      • Anonyymi

        Koko nimen kanssa palstailemaan. Muuten en usko.


    • Anonyymi

      Varmaan se, että mitä sitä puhuisi ja ettei henki haise, jos treffit päättyy pussaamiseen.

      • Anonyymi

        Jotain pussaamista? Hyhhyh!


    • Anonyymi

      En ole 35:n vuoteen ollut ensitreffeillä. Ei oo käynä mielessäkään

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alan jännittää kolme päivää ennen. Edellisenä iltana laatta lentää. Valmistaudun tuntikausia, ja usein itken stressistä muutama tunti ennen tapaamista. Sen jälkeen -vähän kuin näyttelijä saapuisi lavalle.. Olen elämäni vireessä.

    • Kai se on vähän samanlaista kuin työhaastattelussa: pitää antaa mahdollisimman hyvä kuva itsestä ja olla kuitenkin rehellinen ja esittää oikeat kysymykset. Sitten odotella, että kelpaako vai ei. Ja miettiä samalla, onko tämä sittenkään oikea duuni juuri minulle.

      • Tuon takia en koskaan luota ensivaikutelmaan. Ihmiset yrittävät aina antaa parhaansa ja olla tiptop muutenkin. Pitäisi ainakin vähintään kaksi tai kolme kertaa tavata, että karisee se pakkeli pois päältä.


    • Anonyymi

      Edellisistä ensitreffeistä on kyllä niin kauan aikaa, mutta tällä hetkellä, jos treffeille menisin, niin varmasti jännittäisin ja paljon

      Olen aika varauksellinen ihminen tuntemattomien seurassa ja hyvin pitkälti ns tarkkailijan asemassa, osaan toki niitä näitä puhua, mutta en varmasti alkuun itsestäni kovinkaan paljon avautuisi, joten koen sen ehkä jopa rajoittavana tekijänä koko treffeille lähdön kannalta, tuntuu et kaikkien deitti profiileissa lukee et sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut
      Mä olen toki hyvin positiivinen ja iloinen jne, mut en voi väittää et olisin sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut vieraiden seurassa, joten muhun tutustuminen oikeasti ottaa aikaa ja nykyään sitten taas kyllästytään jo sillä ensi kerralla, jollei se kohde ole itselle juuri täydellinen, joten parempi olla menemättä 😃

    • Anonyymi

      Tunnustakaa vaan, niin jännitätte, että kelpaanko naiselle, olenko tarpeeksi komea naiselle, onko mulla tarpeeksi tuloja ja antaakohan nainen heti pakit....

    • Anonyymi

      Jännittää onko nainen pihtari. Treffeille ei kannata tulla jos pihtaa.

    • Anonyymi

      Nämä treffit ei jännitä ikinä. Enemmän ihmetyttää, kun kysytään kuinka varakas olet. Jos omistat asunnon, mökin, auton, veneen,hyvän tilin, niin avio ehdokkaita löytyy vaikka kuinka paljon. Jos menet avioliittoon jonkun kanssa muista tehdä avio ehto. Jos et tee ja vuoden päästä erotaan,niin emäntä sanoo myydään kaikki pois ja rahat puoliksi. JOS olit niin hölmö, että annoit vedättää itseäsi ilman avioehto sopimusta.

    • Hyvä etten oksenna. Olen toivoton jännittäjä.

    • Anonyymi

      Vastaan sitten kun olen pääsemässä ensitreffeille. Vielä en osaa sanoa.

      Leevi 75,35 vuotta.

    • Anonyymi

      Jännittää vaan se, että iskee armoton stondis heti ku nähään

    • Anonyymi

      Hölö pölö vanhat vihtahousut. Jännitys on kuin nurtsin ajo, ei tiiä koska astuu miinaan....

    • Kyllä mä snadisti paniikissa olen, täytyy tunnustaa.

      • Mun mielestä tuossa kohtaa pitäs vaan unohtaa, että on edes treffeillä.
        Kyllä se auttaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mun mielestä tuossa kohtaa pitäs vaan unohtaa, että on edes treffeillä.
        Kyllä se auttaa.

        Niin kyllä, mut on se silti...


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Niin kyllä, mut on se silti...

        Mikä siinä on pahinta, mitä voi sattua?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä siinä on pahinta, mitä voi sattua?

        Ei kai siinä mitään pahaa voi sattua, mut jännittää se silti.

        Tai kävi mulle yks tosi nolo juttu kerran.. Tavattiin baarissa ja jatkettiin seuraavaan baariin. Tää tapahtu Hesarilla.
        Menin ulos röökille, enkä sen jälkeen muistanut missä baarissa olin ollut.

        Mut sitä ennen tytöllekin kävi moka: hän meni jollekin ihan toiselle miehelle ekaks juttelemaan, et oliks meillä treffit.

        Mut joo, laitoin tälle naiselle sit seuraavana päivänä ihan korrektin viestin, ettei tää juttu menny ihan niinkuin piti. Joskus näin sattuu.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei kai siinä mitään pahaa voi sattua, mut jännittää se silti.

        Tai kävi mulle yks tosi nolo juttu kerran.. Tavattiin baarissa ja jatkettiin seuraavaan baariin. Tää tapahtu Hesarilla.
        Menin ulos röökille, enkä sen jälkeen muistanut missä baarissa olin ollut.

        Mut sitä ennen tytöllekin kävi moka: hän meni jollekin ihan toiselle miehelle ekaks juttelemaan, et oliks meillä treffit.

        Mut joo, laitoin tälle naiselle sit seuraavana päivänä ihan korrektin viestin, ettei tää juttu menny ihan niinkuin piti. Joskus näin sattuu.

        Ohhoh :D

        No tuo on ollut kyllä aikamoinen kämmi.
        Olisin mennyt hämilleen ja loukkaantunut. Tosin minkkikin näytti sekoilleen, että olitte sitten ihan samassa veneessä vaikkakin eri baareissa.

        Semmosta se on kun ei pitäs Stadissa.

        Se on eri asia kun kokkeilee Öllölässä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ohhoh :D

        No tuo on ollut kyllä aikamoinen kämmi.
        Olisin mennyt hämilleen ja loukkaantunut. Tosin minkkikin näytti sekoilleen, että olitte sitten ihan samassa veneessä vaikkakin eri baareissa.

        Semmosta se on kun ei pitäs Stadissa.

        Se on eri asia kun kokkeilee Öllölässä.

        En oo kyllä ylpeä tästä suorituksestani.

        Mikä on Öllölä?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En oo kyllä ylpeä tästä suorituksestani.

        Mikä on Öllölä?

        Hahah, "kylä Suomessa".


    • Anonyymi

      Jännittää jos mun mirde haisee sittenkin, vaikka olisikin pessyt sen jo 3 krt. ennen treffejä varmuuden vuoksi.

      • Laita wunderbaumi.

        (sori, yliväsymystä).

        Sitä paitsi, mieshän sinä olet.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Laita wunderbaumi.

        (sori, yliväsymystä).

        Sitä paitsi, mieshän sinä olet.

        No mun takamirdeehän mä just tarkoitinkin. :-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mun takamirdeehän mä just tarkoitinkin. :-)

        Eikös se ollut hiihtäjä 80-luvulla?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikös se ollut hiihtäjä 80-luvulla?

        Tais olla Smirre, aika lähellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tais olla Smirre, aika lähellä.

        No takana se oli sekin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Laita wunderbaumi.

        (sori, yliväsymystä).

        Sitä paitsi, mieshän sinä olet.

        Wuderbaum haisee muuten niin törkeän kamalalta, et još nainen löyhkäis siltä niin lähtisin kauas.

        Kerran Tammisaaressa makasin strandilla. Siinä 50 metrin päässä oli jotain nuoria kubbeja, ja niiden dödölöyhkä oli niin kamala, et mun (tupakoitsijan) oli pakko laittaa pyyhe nenän suojaksi.
        Kirveä löyhkä. Omasta mielestään kai rannalla ihan freesejä.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No takana se oli sekin.

        No näinhän se oli kyllä. Hävis Gunde Svanille Val Di Fiemmessä 91, vajaat 5s 30km hiihdossa. Tuli toiseksi.


    • Anonyymi

      Kun ei ole treffejä ,niin ei voi panikoida.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe