Kyselytutkimus sanojen merkityksistä (också på svenska and in English)

Hei kaikki, olen Aisla Uuttu ja opiskelen englannin kieltä Helsingin yliopistossa. Tarvitsen vastaajia kyselytutkimukseen. Kyselyyn vastaaminen kestää 2-10 minuuttia, vastaajasta riippuen.

Hej alla, jag är Aisla Uuttu och jag studerar engelska vid Helsinki universitetet. Jag behöver några respondenter till undersökningen. Undersökningen tar 2-5 minuter. (Jag ber om ursäkt i förväg om mitt svenska blir ett problem för svenskspråkiga respondenterna.)

Hi everyone, I am Aisla Uuttu, a student of English Language at the University of Helsinki. I am in need of volunteers to answer a questionnaire. It takes about 2-5 minutes to answer the questionnaire.

Kyselytutkimus on täällä, lisätietoa alla sekä kyselyn alkuvaiheessa:

https://forms.gle/8aQdSeb5qJVPYp3Y8

Undersökningen är här, mer information finns nedan och i början av undersökningen:

The questionnaire form is located behind this link, more information below and at the beginning of the questionnaire:

Tässä kyselyssä vastaat avokenttäkysymyksiin, joita on viisi kappaletta. Tehtävänä on määritellä lukemasi sanat kuten ne itse ymmärrät. Kysymyksiin voi vastata suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi. Tilastointia varten keräämme myös joitakin taustatietoja vastaajista.

I den här undersökningen svarar du på fem öppna fältfrågor. Uppgiften är att definiera orden som du läser hur du själv förstår dem. Frågor kan besvaras på finska, svenska eller engelska. För statistiska ändamål samlar vi också lite bakgrundsinformation om respondenterna.

In this survey, you answer five open-field questions. The task is to define the words you read as you understand them. Questions can be answered in Finnish, Swedish or English. For statistical purposes, we also collect some background information on respondents.

P.S.

Olen pahoillani ruotsini heikkoudesta, lupaan, että ymmärrän paljon paremmin kuin osaan itse kirjoittaa. Jag är ledsen för min dåliga svenska. Jag lovar att jag förstår mycket mer än jag kan skriva eller tala.

P.P.S. Pitänee vielä lisätä, ettei vastatakseen tarvitse rekisteröityä/kirjautua mihinkään, joten esim. Google-tiliä ei tarvita.
Jag måste dock tillägga att du inte behöver registrera/logga in någonstans att svara. Du behöver inte ett Google-konto.
I have to add, though, that you do not need to register/log in anywhere to answer. You won't need a Google account.

Lähetä kommenttisi ja kysymyksesi osoitteeseen:
Skicka dina kommentarer och frågor till:
Send your comments and questions to:
[email protected]

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åh, jag verkar ha glömt att redigera delarna i engelska och svenska förklaringar där det berättar hur länge frågeformuläret tar att svara. Det ganska mycket beror på dig, men det skulle ta 2-10 minuter.

Oh, I seem to have forgotten to edit the parts in the English and Swedish explanations where it tells how long the questionnaire takes to answer. Which is pretty much up to you, but it should take 2-10 minutes.

• hoplaa, ylös ketjuseni, enää kymmenisen vastaajaa tarvitaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2850
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      268
      2685
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1885
    5. 218
      1413
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1210
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1027
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      963
    9. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      927
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    Aihe