Kyselytutkimus sanojen merkityksistä (också på svenska and in English)

Hei kaikki, olen Aisla Uuttu ja opiskelen englannin kieltä Helsingin yliopistossa. Tarvitsen vastaajia kyselytutkimukseen. Kyselyyn vastaaminen kestää 2-10 minuuttia, vastaajasta riippuen.

Hej alla, jag är Aisla Uuttu och jag studerar engelska vid Helsinki universitetet. Jag behöver några respondenter till undersökningen. Undersökningen tar 2-5 minuter. (Jag ber om ursäkt i förväg om mitt svenska blir ett problem för svenskspråkiga respondenterna.)

Hi everyone, I am Aisla Uuttu, a student of English Language at the University of Helsinki. I am in need of volunteers to answer a questionnaire. It takes about 2-5 minutes to answer the questionnaire.

Kyselytutkimus on täällä, lisätietoa alla sekä kyselyn alkuvaiheessa:

https://forms.gle/8aQdSeb5qJVPYp3Y8

Undersökningen är här, mer information finns nedan och i början av undersökningen:

The questionnaire form is located behind this link, more information below and at the beginning of the questionnaire:

Tässä kyselyssä vastaat avokenttäkysymyksiin, joita on viisi kappaletta. Tehtävänä on määritellä lukemasi sanat kuten ne itse ymmärrät. Kysymyksiin voi vastata suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi. Tilastointia varten keräämme myös joitakin taustatietoja vastaajista.

I den här undersökningen svarar du på fem öppna fältfrågor. Uppgiften är att definiera orden som du läser hur du själv förstår dem. Frågor kan besvaras på finska, svenska eller engelska. För statistiska ändamål samlar vi också lite bakgrundsinformation om respondenterna.

In this survey, you answer five open-field questions. The task is to define the words you read as you understand them. Questions can be answered in Finnish, Swedish or English. For statistical purposes, we also collect some background information on respondents.

P.S.