Kyselytutkimus sanojen merkityksistä (också på svenska and in English)

Hei kaikki, olen Aisla Uuttu ja opiskelen englannin kieltä Helsingin yliopistossa. Tarvitsen vastaajia kyselytutkimukseen. Kyselyyn vastaaminen kestää 2-10 minuuttia, vastaajasta riippuen.

Hej alla, jag är Aisla Uuttu och jag studerar engelska vid Helsinki universitetet. Jag behöver några respondenter till undersökningen. Undersökningen tar 2-5 minuter. (Jag ber om ursäkt i förväg om mitt svenska blir ett problem för svenskspråkiga respondenterna.)

Hi everyone, I am Aisla Uuttu, a student of English Language at the University of Helsinki. I am in need of volunteers to answer a questionnaire. It takes about 2-5 minutes to answer the questionnaire.

Kyselytutkimus on täällä, lisätietoa alla sekä kyselyn alkuvaiheessa:

https://forms.gle/8aQdSeb5qJVPYp3Y8

Undersökningen är här, mer information finns nedan och i början av undersökningen:

https://forms.gle/8aQdSeb5qJVPYp3Y8

The questionnaire form is located behind this link, more information below and at the beginning of the questionnaire:

https://forms.gle/8aQdSeb5qJVPYp3Y8

Tässä kyselyssä vastaat avokenttäkysymyksiin, joita on viisi kappaletta. Tehtävänä on määritellä lukemasi sanat kuten ne itse ymmärrät. Kysymyksiin voi vastata suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi. Tilastointia varten keräämme myös joitakin taustatietoja vastaajista.

I den här undersökningen svarar du på fem öppna fältfrågor. Uppgiften är att definiera orden som du läser hur du själv förstår dem. Frågor kan besvaras på finska, svenska eller engelska. För statistiska ändamål samlar vi också lite bakgrundsinformation om respondenterna.

In this survey, you answer five open-field questions. The task is to define the words you read as you understand them. Questions can be answered in Finnish, Swedish or English. For statistical purposes, we also collect some background information on respondents.

P.S.

Olen pahoillani ruotsini heikkoudesta, lupaan, että ymmärrän paljon paremmin kuin osaan itse kirjoittaa. Jag är ledsen för min dåliga svenska. Jag lovar att jag förstår mycket mer än jag kan skriva eller tala.

P.P.S. Pitänee vielä lisätä, ettei vastatakseen tarvitse rekisteröityä/kirjautua mihinkään, joten esim. Google-tiliä ei tarvita.
Jag måste dock tillägga att du inte behöver registrera/logga in någonstans att svara. Du behöver inte ett Google-konto.
I have to add, though, that you do not need to register/log in anywhere to answer. You won't need a Google account.


Lähetä kommenttisi ja kysymyksesi osoitteeseen:
Skicka dina kommentarer och frågor till:
Send your comments and questions to:
[email protected]

2

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åh, jag verkar ha glömt att redigera delarna i engelska och svenska förklaringar där det berättar hur länge frågeformuläret tar att svara. Det ganska mycket beror på dig, men det skulle ta 2-10 minuter.

      Oh, I seem to have forgotten to edit the parts in the English and Swedish explanations where it tells how long the questionnaire takes to answer. Which is pretty much up to you, but it should take 2-10 minutes.

    • hoplaa, ylös ketjuseni, enää kymmenisen vastaajaa tarvitaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe