Niin millainen nainen hurmaa
Palstan miesten naismaku
171
<50
Vastaukset
Voisit itse aloittaa, niin me ujommatkin uskaltaudutaan.
- Anonyymi
Entä jos saa itkemäänkin?
- Anonyymi
Nainen, joka on avarakatseinen, huumorintajuinen, älykäs. Nainen, joka hyväksyy persoonalliset harrastukset, ja joka hyväksyy sen tosiasian, että eivät kaikki miehet ole kiinnostuneet tanssimisesta. t. Reipas
- Anonyymi
Hmmm, eli sä oot joku Risto.
- Anonyymi
Älä huoli, löydän kyllä tanssiseuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli, löydän kyllä tanssiseuraa.
Jos mies kestää sen, että nainen tanssii sitten muiden miesten kanssa. Poski poskea vasten lähekkäin 😁
- Anonyymi
Jos saisi valita niin ottaisin Milena Markovna Kunis nimisen tyttösen ...vieläkin, vaikka on jo vähän vanhanpuoleinen.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Miten voit haluta naista kuvan perusteella?
Eikös se ole aika hölmöä..Jospa hän on seurannut kunista kuin hai laivaa koko ikänsä ja tietää millainen nainen on.
Minä ottaisin maisa torpan kun tiedän että hän on aito k/k naapurintyttö, en ottaisi siis ulkonäön perusteella.. - Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Eikös se ole aika hölmöä..Jaa että mitenkä ...kuumasti himokkaasti. Minulla on varmaan kaikki videot, sarjat ja leffat missä hän esiintyy. Ja katson Family Guy sarjaa vain siksi että saan kuulla hänen ääntään.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että mitenkä ...kuumasti himokkaasti. Minulla on varmaan kaikki videot, sarjat ja leffat missä hän esiintyy. Ja katson Family Guy sarjaa vain siksi että saan kuulla hänen ääntään.
Suhtaudut naisiin aika lapsekkaasti.
Entäpä jos daami on pahimman luokan pissis?- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Eikös se ole aika hölmöä..Siis, sinun verkkokalvollasi on niin ikään kuva (ja korvissasi hänen äänensä) kun ensikerran kohtaat tosihalusi kohteen.
Anonyymi kirjoitti:
Siis, sinun verkkokalvollasi on niin ikään kuva (ja korvissasi hänen äänensä) kun ensikerran kohtaat tosihalusi kohteen.
Siis panonhimojesi kohteen?
Nyt oli tarkoitus keskustella astetta vakavammasta asiasta.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Siis panonhimojesi kohteen?
Nyt oli tarkoitus keskustella astetta vakavammasta asiasta.Mitä sitten kysyit väärin että "Palstan miesten naismaku, millainen nainen hurmaa".
Nainen *** hurmaa *** olemuksellaan, änellään, eleillään ja pukeutumisellaan. Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten kysyit väärin että "Palstan miesten naismaku, millainen nainen hurmaa".
Nainen *** hurmaa *** olemuksellaan, änellään, eleillään ja pukeutumisellaan.Aika lapsekas mielipide, ihan kuin et olisi koskaan tavannut oikeaa naista kosketusetäisyydeltä.
- Anonyymi
Sellainen joka on pidättäytyvä ja punastuu usein kesken lauseen, eikä ehkä taida tietääkään miten hurmaava mielestäni on.
Mahdollisesti ei myöskään ole minusta kiinnostunut, mutta ei se estä ihailemasta :)- Anonyymi
Miten voit tietää ettei ole kiinnostunut?
- Anonyymi
Ei ne kerro kun niille kelpaa kaikenlaiset ja kuka vaan.
- Anonyymi
Osa vastaajista ei ymmärtänyt kysymystä. Kysyttiin millainen nainen hurmaa, ei sitä että kenet ottaisit :D
- Anonyymi
Ei ole sellaista naista joka hurmaisi kaikki miehet. Erilaisia ihmisiä hurmaavat erilaiset asiat. Ja joillekin riittää se pelkkä sesonkikatalogin kuvakin, näemmä.
Toisaalta hyväkin juttu, koska eivät kaikki voi olla samojen naisten kanssa.
Hurmaava nainen on hieman kuin naiseus itse. Nainen joka unohtaa olevansa hurmaava, siirtyy eräänlaiselle harmaalle vyöhykkeelle hurmaavuuden ja kuoleman välimaastoon.
(Reps)Iku-Turso kirjoitti:
Laita mieluummin kuvia hurmaavista naisista.
Kuva?
Tämä ei liity millään lailla kuviin.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Kuva?
Tämä ei liity millään lailla kuviin.
(Naurua)Aloitus itsessään ei liity kuviin, mutta sinun kohdallasi ihannenaiskuvan luonti onnistunee vain kuvan avulla.
Muut kirjoittavat.Iku-Turso kirjoitti:
Aloitus itsessään ei liity kuviin, mutta sinun kohdallasi ihannenaiskuvan luonti onnistunee vain kuvan avulla.
Muut kirjoittavat.Miksi Funeau on erityistapaus?
Partakaveri kirjoitti:
Miksi Funeau on erityistapaus?
Olen seurannut tyypin edesottamuksia noin kolme vuotta, ja huomannut että hän käyttää paljon kuvamateriaalia mielikuvien luomiseen.
Hän voisi kirjoitella sarjakuvakirjoja.Iku-Turso kirjoitti:
Olen seurannut tyypin edesottamuksia noin kolme vuotta, ja huomannut että hän käyttää paljon kuvamateriaalia mielikuvien luomiseen.
Hän voisi kirjoitella sarjakuvakirjoja.Totta. Tai kuvitettuja romaaneja.
Iku-Turso kirjoitti:
Aloitus itsessään ei liity kuviin, mutta sinun kohdallasi ihannenaiskuvan luonti onnistunee vain kuvan avulla.
Muut kirjoittavat.Mjaa
Olenko mä jokin erikoistapaus?
No olen tässä seuraillut Marilynin tempauksia töllöstä, ja sivusilmällä silmäillyt tämän maailman menoa.
Tunnen jatkuvasti samalla tavalla (joka on käsittääkseni muuttumaton tekijä sekä ajatteluni että emotionaalisen kokonaisuuteni saralla), että olen myöhästynyt pahasti jostain.
Minulla on käsittämätön tarve suojella tuota ihmistä. Eli olen epäonnistunut.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Olenko mä jokin erikoistapaus?
No olen tässä seuraillut Marilynin tempauksia töllöstä, ja sivusilmällä silmäillyt tämän maailman menoa.
Tunnen jatkuvasti samalla tavalla (joka on käsittääkseni muuttumaton tekijä sekä ajatteluni että emotionaalisen kokonaisuuteni saralla), että olen myöhästynyt pahasti jostain.
Minulla on käsittämätön tarve suojella tuota ihmistä. Eli olen epäonnistunut.
(hihitystä)Marilyn on siinä mielessä omituinen blandis, että hän lähestulkoon loi käsitteen tyhmästä blondista, mutta todellisuus on aivan jotain muuta.
(hihitystä)
https://www.theodysseyonline.com/marilyn-monroe-reading-challengeFuneau kirjoitti:
Marilyn on siinä mielessä omituinen blandis, että hän lähestulkoon loi käsitteen tyhmästä blondista, mutta todellisuus on aivan jotain muuta.
(hihitystä)
https://www.theodysseyonline.com/marilyn-monroe-reading-challengeMinusta tässä on jotain täysin käsittämätöntä.
Pitkällisen pohdinnan jälkeen joudumme itse outoon valoon, sillä hän yhä pyörittää meitä sormensa ympärillä. Niin kuin tahtoo.
Hän on kyennyt luomaan arkkityypin, eli ujuttamaan kollektiiviseen tajuntaamme itsensä, eli luomansa hahmon.
Minusta tässä on jotain täysin käsittämätöntä.
Pitkällisen pohdinnan jälkeen joudumme itse outoon valoon, sillä hän yhä pyörittää meitä sormensa ympärillä. Niin kuin tahtoo.
Hän on kyennyt luomaan arkkityypin, eli ujuttamaan kollektiiviseen tajuntaamme itsensä, eli luomansa hahmon.
(Naurua)Mjoo
Antaisin mitä tahansa, vaikka sieluni, jos saisin keskustella hänen kanssaan edes minuutin.
Ehkä kaksi.
Mjoo
Antaisin mitä tahansa, vaikka sieluni, jos saisin keskustella hänen kanssaan edes minuutin.
Ehkä kaksi.
(Naurua)Höh
Palstatodellisuuden huonot puolet ilmestyvät verhojen takaa heti esiin kun ideoin jotain jo ilmiselvää, todellista ja jo ollutta/olevaa.
Itse luulin että kykyni yliarvioida ihmisiä ei koskaan petä, mutta nyt on käynyt niin että tämä jää kantaa vain minut.
Eli mitään kommentoitavaa huomiossani ei ollut.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Höh
Palstatodellisuuden huonot puolet ilmestyvät verhojen takaa heti esiin kun ideoin jotain jo ilmiselvää, todellista ja jo ollutta/olevaa.
Itse luulin että kykyni yliarvioida ihmisiä ei koskaan petä, mutta nyt on käynyt niin että tämä jää kantaa vain minut.
Eli mitään kommentoitavaa huomiossani ei ollut.
(hihitystä)Mjoo
Kenties voisin käyttää exit -nappulaa, ja irrottaa itseni tästä voidakseni istahtaa pöytään, jossa jo MM minua jo odottaa.
Olen aina taiteellisesti hieman jälkijättöinen (ajallisesti).
Ainoa huono puoli Marilynin tapaamisessa on se että en KOSKAAN keskeytä lukevaa ihmistä.
Kirjoittavia ihmisiä voi keskeytellä niin paljon kuin he kestävät.
Mjoo
Kenties voisin käyttää exit -nappulaa, ja irrottaa itseni tästä voidakseni istahtaa pöytään, jossa jo MM minua jo odottaa.
Olen aina taiteellisesti hieman jälkijättöinen (ajallisesti).
Ainoa huono puoli Marilynin tapaamisessa on se että en KOSKAAN keskeytä lukevaa ihmistä.
Kirjoittavia ihmisiä voi keskeytellä niin paljon kuin he kestävät.
(Naurua)Kolmen kopla
Marilyn Monroe, Pauli ja minä istumme Kappelissa kilkuttelemassa teetämme yhteisellä pöydällä.
Luen jo Marilynin huulilta että tiukempaa olisi tarve.
Pauli puuhailee kännykkänsä kanssa.
Kolmen kopla
Marilyn Monroe, Pauli ja minä istumme Kappelissa kilkuttelemassa teetämme yhteisellä pöydällä.
Luen jo Marilynin huulilta että tiukempaa olisi tarve.
Pauli puuhailee kännykkänsä kanssa.
(Naurua)Tästä voisi kehitellä jotain, sillä siinä on tajuttomasti potentiaalia.
Ensinnäkin se että suhteeni Marilyniin on yksiselitteinen tyyliin solid brass.
Toiseksi se että Pauli (tuo juro norottaja ja mediavanki), ei keksi mitään sanottavaa tilanteessa jossa olisi sanottava se kaikki.
Käyn hakemassa pihalta Marilynille luun, jonka kuoppasin patsaanjuureen jo aikaa sitten.
(Naurua)
- Anonyymi
Solakka brunetti, 175 cm, kauriinsilmäinen, matalaääninen ja lämmin. Oioi!
Sellanen omaaloitteinen, jonka kanssa on helpoo keskustella ja kuka vie myös keskustelua eteenpäin.
Luonteeltaan rauhallinen noin uleensä, mutta aikuisten puuhissa aktiivinen.
Mieluusti ei mikään sosiaalinen perhonen, sillö en itsekkään ole, vaan ennemmin kotona taikka luonnossa viihtyvä.
Ulkonäöltään naapurintyttömäisen kaunis, normaalipainoinen tai hoikka. Mutta ei kuitenkaan näitä instagram/salimimmejä.- Anonyymi
Tuokin on minun äitee (25v sitten kun hän oli aikuisten puuhissa aktiivinen).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin on minun äitee (25v sitten kun hän oli aikuisten puuhissa aktiivinen).
Kuulostaa mun naapurin kaiman serkulta.
- Anonyymi
Nasun (naissukupuolisen) "sielu" tai "henkiset ominaisuudet" eivät edes raotu ensihavainnon eikä ensikohtaamisen aikana (paitsi jos on aivan latvalaho) eli ne eivät mielestäni mitenkään voi sisältyä käsitteeseen "hurmata".
Minkälainen tapahtuma AP:n mielestä hurmaaminen tai hurmaantuminen on?- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Tarkoitatko nyt kiihottumista?
Tarkoitin että: Minkälainen tapahtuma AP:n mielestä hurmaaminen tai hurmaantuminen on? Eli kysyn täsmennystä aloitusviestissäsi olevaan kysymykseesi: "Niin millainen nainen hurmaa".
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin että: Minkälainen tapahtuma AP:n mielestä hurmaaminen tai hurmaantuminen on? Eli kysyn täsmennystä aloitusviestissäsi olevaan kysymykseesi: "Niin millainen nainen hurmaa".
Mietin että sinä sotket hurmaantumisen ja kuvasta kiihottumisen toisiinsa.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Mietin että sinä sotket hurmaantumisen ja kuvasta kiihottumisen toisiinsa.
Yritä miettiä seuraa kysymystä: Minkälainen tapahtuma AP:n mielestä hurmaaminen tai hurmaantuminen on? Eli kysyn täsmennystä aloitusviestissäsi olevaan kysymykseesi: "Niin millainen nainen hurmaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä miettiä seuraa kysymystä: Minkälainen tapahtuma AP:n mielestä hurmaaminen tai hurmaantuminen on? Eli kysyn täsmennystä aloitusviestissäsi olevaan kysymykseesi: "Niin millainen nainen hurmaa".
seuraa == seuraavaa
Mielummin söpö kuin klassisen kaunis. Jokin pieni persoonalinen piirre, esim. hörökorvat. Tulta ja pippuria, mutta hyvä sydän. Ottaa mielellään ohjat käsiin (olenko tohvelieläin?). Uskollinen ja luotettava, jonka uskaltaa päästää tyttöjeniltaan. Oma elämä ja osaa antaa tilaa. Seksuaalisesti aktiivinen. Ei säikähdä oikkujani ja pieniä omituisuuksiani. Tykkää tai hyväksyy parrankasvatukseni. Osaa tehdä hyvää ruokaa (voitaisiin kyllä opetella yhdessä).
Siinä mitä tuli mieleen ensi-istumalta.Abrakadabra kirjoitti:
Mut noihan ei ole kohtuuttomia vaatimuksia. :)
Onko minusta saanut sellaisen kuvan?
Abrakadabra kirjoitti:
Olin just ehtinyt ajatella, että mahtaaks tässä ketjussa kukaan mainita mitään ns. tavallista naista. Eikä mitään malleja tai missejä, mut sentäs jokunen tolkun mieksin on eksynyt ketjuun. :D
Partakaveri kirjoitti:
Onko minusta saanut sellaisen kuvan?
Ei, yleensä vaan tämmöset ketjut kerää liudan lapsien tai missien ihailijoita. :)
- Anonyymi
"Jokin pieni persoonalinen piirre, esim. hörökorvat."
https://www.google.com/search?q=dumbo&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4o9e6mtziAhUfysQBHTtsCg0Q_AUIECgB&biw=1366&bih=632#imgrc=e4Wu1wPN4kg11M: - Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Olin just ehtinyt ajatella, että mahtaaks tässä ketjussa kukaan mainita mitään ns. tavallista naista. Eikä mitään malleja tai missejä, mut sentäs jokunen tolkun mieksin on eksynyt ketjuun. :D
Sulle käy siis ZZtop tyylinen partaniekka..
Anonyymi kirjoitti:
Mustako tässä puhuttiinkin? :D
Anonyymi kirjoitti:
Avatarista näkee minkä tyylinen parta minulla on :D
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Avatarista näkee minkä tyylinen parta minulla on :D
Onko hiustilanne myös samanlainen?
Anonyymi kirjoitti:
Onko hiustilanne myös samanlainen?
Kyllä. Vaikka onhan tuota sänkeä, mutta en jaksa lähteä taistelemaan ohenevaa tukkaa vastaan. Mielun millin sänki.
Abrakadabra kirjoitti:
Aina kun tolkun miehenä olen maininnut tällaisen tavallisen naisen se tuntuu olevan ihan mahdotont ajatus palstan naisten mielestä:
https://i.pinimg.com/originals/cd/2d/4b/cd2d4ba2e6a5e8d0026d80e89fa17b55.jpgHarmaaritari kirjoitti:
Aina kun tolkun miehenä olen maininnut tällaisen tavallisen naisen se tuntuu olevan ihan mahdotont ajatus palstan naisten mielestä:
https://i.pinimg.com/originals/cd/2d/4b/cd2d4ba2e6a5e8d0026d80e89fa17b55.jpgEhkä tuommoinen modernimpi versiokin menettelisi:
https://i.ytimg.com/vi/Q7han926Lrc/maxresdefault.jpg- Anonyymi
Partakaverin hurmaava naismaku kuulosti kyllä loistavalta näin naisnäkökulmasta
Kun yleensä vaaditaan nykyään niitä täydellisiä kasvoja, luonteesta viis...
Ja oman tilan saaminen/antaminen on hyvin tärkeää, ainakin itselle myös ja ikävä kyllä se koetaan usein negatiiviseksi asiaksi
Uskollisuus ja luotettavuus on kylläkin ihmisessä tärkeimpiä ominaisuuksia, jollei niitä ole, eikä löydy, niin sen varaan on vähän vaikea rakentaa yhtään mitään
Parrat on seksikkäitä 😉 - Anonyymi
Tuo on minun äitee 25v sitten (kun hän vielä oli seksuaalisesti aktiivinen).
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä tuommoinen modernimpi versiokin menettelisi:
https://i.ytimg.com/vi/Q7han926Lrc/maxresdefault.jpgTuosta kuvasta puuttuu kännykkä, se kuuluisi kintaan tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta kuvasta puuttuu kännykkä, se kuuluisi kintaan tilalle.
Ja kulhon tilalle sipsipussi tai sidukkapullo.
Harmaaritari kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/cd/2d/4b/cd2d4ba2e6a5e8d0026d80e89fa17b55.jpgUlkonäkö keskivertoa parempi, tällätty ja leipuri?🤣
Mjoo, emme ehkä näe tuota kaikki " tavallisena naisena " minusta on pikemminkin luotu mielikuva vanhan kaavan naisista. Feminiinisyyttä tahalleen korostaen.
Pieruverkkarit yllä ja t-paita, tukka sotkussa ilman meikkiä, korvat hörössähän ei oo tavallinen nainen, edes vatkain kädessä?😉Abrakadabra kirjoitti:
Ulkonäkö keskivertoa parempi, tällätty ja leipuri?🤣
Mjoo, emme ehkä näe tuota kaikki " tavallisena naisena " minusta on pikemminkin luotu mielikuva vanhan kaavan naisista. Feminiinisyyttä tahalleen korostaen.
Pieruverkkarit yllä ja t-paita, tukka sotkussa ilman meikkiä, korvat hörössähän ei oo tavallinen nainen, edes vatkain kädessä?😉Sitäpaitsi hirmu pitkillä kynsillä on vaikee tehdä mitään. Ja ne kerää liikaa kynsienkin alle...epähygieeniset.😃
Ja kuka haluu syödä jotain kynsilakkaa tai kynsikoruja?
Veivaako tuommonen pitkäkyntinen perinteisesti nyrkit taikinassa pullaa?Abrakadabra kirjoitti:
Ulkonäkö keskivertoa parempi, tällätty ja leipuri?🤣
Pieruverkkarit yllä ja t-paita, tukka sotkussa ilman meikkiä, korvat hörössähän ei oo tavallinen nainen, edes vatkain kädessä?😉Tuo oli ihan normi vieä muutama vuosikymmen sitten ennen sipsejä ja siidereitä.
Joo no pieruverkkarinainen on 2000-luvun tuotosta, siksi kai se niin vaikea onkin löytää normaalia 50-lukulaistyyppistä naista.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Tuo oli ihan normi vieä muutama vuosikymmen sitten ennen sipsejä ja siidereitä.
Joo no pieruverkkarinainen on 2000-luvun tuotosta, siksi kai se niin vaikea onkin löytää normaalia 50-lukulaistyyppistä naista.Alkoi tehdä mieli sipsiä ja siideriä :(
Abrakadabra kirjoitti:
Sitäpaitsi hirmu pitkillä kynsillä on vaikee tehdä mitään. Ja ne kerää liikaa kynsienkin alle...epähygieeniset.😃
Ja kuka haluu syödä jotain kynsilakkaa tai kynsikoruja?
Veivaako tuommonen pitkäkyntinen perinteisesti nyrkit taikinassa pullaa?Ehkä se on vaikeaa muttei mahdotonta. No joo, voin kyllä joustaa kynsistä jos muuten on kunnollinen 50-lukulaistyyppinen :) Tuosta voisit sinäkin ottaa mallia:
https://www.youtube.com/watch?v=ccmGIFUx_FYAnonyymi kirjoitti:
Alkoi tehdä mieli sipsiä ja siideriä :(
Minun alkoi tehdä mieli 50-lukulaistyyppistä vaimoa :)
Harmaaritari kirjoitti:
Minun alkoi tehdä mieli 50-lukulaistyyppistä vaimoa :)
Pönttiksessä olisi kaksi sellaista.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Eikös pönttis ole sanonut että on peukalo keskellä kämmentä keittiössä, ei leivo?
Harmaaritari kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/cd/2d/4b/cd2d4ba2e6a5e8d0026d80e89fa17b55.jpgJaaha. Saunakerho paikalla. Miekkoset puhuvat naisista.
Kuvan nainen on tismalleen kuin oma äitini nuorena. Kasvotkin :)Anonyymi kirjoitti:
Eikös pönttis ole sanonut että on peukalo keskellä kämmentä keittiössä, ei leivo?
Muistelen hänen onnistuneen sangen kelvollisesti täytetyissä paprikoissaan. Ei pöllömpää.
misspönttöuuni kirjoitti:
Jaaha. Saunakerho paikalla. Miekkoset puhuvat naisista.
Kuvan nainen on tismalleen kuin oma äitini nuorena. Kasvotkin :)Jaaha. Siiri tuli taloon.
Iku-Turso kirjoitti:
Kyllä minussa muutama juttu pareina löytyy
*tuhinaa*
Näpit irti.misspönttöuuni kirjoitti:
Kuvan nainen on tismalleen kuin oma äitini nuorena. Kasvotkin :)Jos oelt äitiisi tullut sittenhän sun ei tarvite kuin opetella leipomaan :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä se on vaikeaa muttei mahdotonta. No joo, voin kyllä joustaa kynsistä jos muuten on kunnollinen 50-lukulaistyyppinen :) Tuosta voisit sinäkin ottaa mallia:
https://www.youtube.com/watch?v=ccmGIFUx_FYÄäh, mä osaan enemmänkin kun olla sievä, leipoa, kokata ja hoitaa kodin, lapset, siisteyden ja pyykit. Eli mielestäni oon oikein hyvä vaimoke.😋
Jos paremman löytää, hyvä on.misspönttöuuni kirjoitti:
Kuvan nainen on tismalleen kuin oma äitini nuorena. Kasvotkin :)Varo vain, iskee pian äitisi!😉😆
Abrakadabra kirjoitti:
Ääh, mä osaan enemmänkin kun olla sievä, leipoa, kokata ja hoitaa kodin, lapset, siisteyden ja pyykit. Eli mielestäni oon oikein hyvä vaimoke.😋
Jos paremman löytää, hyvä on.Myö poijjat tullaan testaamaan tarjoilut. Kestitset meitä yhden illan ja sitten julistetaan tuomio 😁
Päivää.
Et ollut kommentistani milläsikään, se on hyvä.
Harmis varoitteli minua siirittelemästä, mutta tiesin ettei se haittaa sinua yhtään.Partakaveri kirjoitti:
Myö poijjat tullaan testaamaan tarjoilut. Kestitset meitä yhden illan ja sitten julistetaan tuomio 😁
Ei uskalla, sitten en pääse teistä enää eroon.😆
Abrakadabra kirjoitti:
Ei uskalla, sitten en pääse teistä enää eroon.😆
Meinaatko että olisi kolme uutta lasta sitten nurkissa 😂
Partakaveri kirjoitti:
Meinaatko että olisi kolme uutta lasta sitten nurkissa 😂
Aikuisia lapsia palstamiesten muodossa joo.😌
Abrakadabra kirjoitti:
Aikuisia lapsia palstamiesten muodossa joo.😌
Meinaan kun voidaan joskus olla vähän vallattomia 🤔
Partakaveri kirjoitti:
Meinaan kun voidaan joskus olla vähän vallattomia 🤔
Joskus ja vähän?!?!?😲
Kuinniin vähän tai joskus?Abrakadabra kirjoitti:
Joskus ja vähän?!?!?😲
Kuinniin vähän tai joskus?Ei kai me niin pahoja olla, minä ainakaan 🙃
Abrakadabra kirjoitti:
Varo vain, iskee pian äitisi!😉😆
Tajusin sen itsekin just. Siksi menin hiljaiseksi :D
Iku-Turso kirjoitti:
Et ollut kommentistani milläsikään, se on hyvä.
Harmis varoitteli minua siirittelemästä, mutta tiesin ettei se haittaa sinua yhtään.Oot käyttänyt jo sen luonnonvaran loppuun..
Partakaveri kirjoitti:
Ei kai me niin pahoja olla, minä ainakaan 🙃
Heh, sä oot varmaan se kaikista vallattomin!🤣
Universumin villein ja vallattomin.Harmaaritari kirjoitti:
Jos oelt äitiisi tullut sittenhän sun ei tarvite kuin opetella leipomaan :)
Mutta aika onnistuneen kuvan sinä valitsit. Ootko käyny jo sukualbumilla.
Silti, näpit irti mammasta :’Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Tajusin sen itsekin just. Siksi menin hiljaiseksi :D
Ounou, luulen ettei sulla ole hätäpäivää. Aistin sen. 😉
Mutta aika onnistuneen kuvan sinä valitsit. Ootko käyny jo sukualbumilla.
Silti, näpit irti mammasta :’DEhkä gookle kävi salakuvaamassa sun mutsin emäntäkoulun aikoina :D
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Ei ole asia siitä miksikään muuttunut.
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä gookle kävi salakuvaamassa sun mutsin emäntäkoulun aikoina :D
Pöhkö.
Joo...sillon suoritettiin taltiointeja 2000-lukua varten.
Tuommostahan emäntäkoulussa oli. Kaikki oli luokkakuvassa niin siveellisen näköisiä ja tukat tuolleen siististi samanlailla kaikilla ja hiilikoukulla tehtiin kiharat ja laineet...
Jäätävä tuo koulun nimikin ”emäntäkoulu”
Mä osaan olla emäntä ilman koulujakin! *mesoo*Abrakadabra kirjoitti:
Heh, sä oot varmaan se kaikista vallattomin!🤣
Universumin villein ja vallattomin.En ymmärrä mistä puhut 🐯
Pöhkö.
Joo...sillon suoritettiin taltiointeja 2000-lukua varten.
Tuommostahan emäntäkoulussa oli. Kaikki oli luokkakuvassa niin siveellisen näköisiä ja tukat tuolleen siististi samanlailla kaikilla ja hiilikoukulla tehtiin kiharat ja laineet...
Jäätävä tuo koulun nimikin ”emäntäkoulu”
Mä osaan olla emäntä ilman koulujakin! *mesoo*Emäntäkoulut on olleet kunniakkaita laitoksia:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Emäntäkoulu
Tuossahan lon kaikki mitä naisen tarvitsee osata:
"Emäntäkoulukurssi kesti yhden vuoden, ja se alkoi vuodenvaihteesta ja päättyi jouluun.[2] Emäntäkoulukurssilla annettiin opetusta seuraavissa aineissa: kodinhoito, ruokatalous, puutarhanhoito, käsityöt, maatalousaineet, lastenhoito, terveys- ja sairashoito, yhteiskuntaoppi, kasvatusoppi, laskento, kirjanpito ja asioimiskirjoitus.[1] Vuoden mittaan opetus noudatti maatalon vuodenkiertoa: keväällä opiskeltiin puutarhanhoitoa, syksyllä sadonkorjuuta, säilöntää ja teurastusta, talvella karjanhoitoa, kudontaa ja ompelua.[2]"
Jos naisilta olis täällä vaadittu emäntäkoulun suorittamista siinä missä miehiltä armeijan käyntiä ei olisi nytkään hätäpäivää, varmaan se paljon puhuttu syntyvyyskin olisi reilassa kun naiset olisi ottaneet päämäräkseen olla hyviä emäntiä :)misspönttöuuni kirjoitti:
Sulla on uusi nimimerkki! :)
Juu, olin niin mänttipää edellisellä että halusin ottaa vanhan puskaniccini uudeksi rekatuksi. Ja yrittää uudelleen fiksummin olemalla.☺️
Nyt tarttee mennä unipuulle. Hyvää yötä!😊misspönttöuuni kirjoitti:
Oot käyttänyt jo sen luonnonvaran loppuun..
Eli pidät siirittelyä negatiivisena?
Harmaaritari kirjoitti:
Emäntäkoulut on olleet kunniakkaita laitoksia:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Emäntäkoulu
Tuossahan lon kaikki mitä naisen tarvitsee osata:
"Emäntäkoulukurssi kesti yhden vuoden, ja se alkoi vuodenvaihteesta ja päättyi jouluun.[2] Emäntäkoulukurssilla annettiin opetusta seuraavissa aineissa: kodinhoito, ruokatalous, puutarhanhoito, käsityöt, maatalousaineet, lastenhoito, terveys- ja sairashoito, yhteiskuntaoppi, kasvatusoppi, laskento, kirjanpito ja asioimiskirjoitus.[1] Vuoden mittaan opetus noudatti maatalon vuodenkiertoa: keväällä opiskeltiin puutarhanhoitoa, syksyllä sadonkorjuuta, säilöntää ja teurastusta, talvella karjanhoitoa, kudontaa ja ompelua.[2]"
Jos naisilta olis täällä vaadittu emäntäkoulun suorittamista siinä missä miehiltä armeijan käyntiä ei olisi nytkään hätäpäivää, varmaan se paljon puhuttu syntyvyyskin olisi reilassa kun naiset olisi ottaneet päämäräkseen olla hyviä emäntiä :)Noin se meni. Oon nähnyt ne muistiinpanovihkot. Tyttöjen tie vei automaattisesti suoraan sinne ja esim. mun mummon sisaret pääty sitä kautta ikihyviks isoille tiloille naimisiin.
Mun aikana emäntäkoulut olikin sitten jo lopetettu eli sukupolvien traditio päättyi äitikkämamman kohdalle tsaijai *naur*
Sanoin kerran isäukolle, että mietis kuin onnekas oot, että tuommosia naisihmisiä ei enää kasvateta. Nykynainen bodaa ja vetää smoothieta duckface’lla. :DAbrakadabra kirjoitti:
Juu, olin niin mänttipää edellisellä että halusin ottaa vanhan puskaniccini uudeksi rekatuksi. Ja yrittää uudelleen fiksummin olemalla.☺️
Nyt tarttee mennä unipuulle. Hyvää yötä!😊Ai semmonen uusiutuminen, mie ihmettelin, minne jouduit..:)
Unia sulle sinne jos menet :)Iku-Turso kirjoitti:
Eli pidät siirittelyä negatiivisena?
Riippuu, mihin sillä viittaillaan *naur*
Noin se meni. Oon nähnyt ne muistiinpanovihkot. Tyttöjen tie vei automaattisesti suoraan sinne ja esim. mun mummon sisaret pääty sitä kautta ikihyviks isoille tiloille naimisiin.
Mun aikana emäntäkoulut olikin sitten jo lopetettu eli sukupolvien traditio päättyi äitikkämamman kohdalle tsaijai *naur*
Sanoin kerran isäukolle, että mietis kuin onnekas oot, että tuommosia naisihmisiä ei enää kasvateta. Nykynainen bodaa ja vetää smoothieta duckface’lla. :DVoisit vähän niistä vihkoista opiskella :D
Joo, isäs on onnekas, ehdottomasti :)Harmaaritari kirjoitti:
Voisit vähän niistä vihkoista opiskella :D
Joo, isäs on onnekas, ehdottomasti :)*hymähdys* :)
Iku-Turso kirjoitti:
Joo, koulia, kouluttaa.
Ei se kuule tule sillä, että pakara punoittaa viikon.
Ei se kuule tule sillä, että pakara punoittaa viikon.
Jaahas, koulutussuunnittelijan puheenvuoro.
Mitä ehdotat?Iku-Turso kirjoitti:
Jaahas, koulutussuunnittelijan puheenvuoro.
Mitä ehdotat?Pitää ensin käytännössä kokeilla, en tiedä vielä. Kokeilen ensin *naur*
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
"Seksuaalisesti aktiivinen"
Abra ja useimmat palstanaiset tyssäisivät tähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Abra ja useimmat palstanaiset tyssäisivät tähän.No partis tuskin säikkyy jos ei saa omasta mielestään neiti täydellistä, toisin kuin jotkut miehet jotka juoksee heti pois kun jotain vikoja ilmenee. Varmasti antaisi anteeksi puutteitakin listassa?
Anonyymi kirjoitti:
Abra ja useimmat palstanaiset tyssäisivät tähän.Mistäs sää tiiät kenenkään seksuaalisuuden aktiivisuudesta? kaikki ei ehkä vaan tykkää kertoa kaikkea intiimielämäänsä tänne ja mainostaa tuonpuolen asioita tai aktiivisuuttakaan. :)
Jotkut asiat kuitenkin on ihan vaan kahenkeskisiä.Abrakadabra kirjoitti:
Mistäs sää tiiät kenenkään seksuaalisuuden aktiivisuudesta? kaikki ei ehkä vaan tykkää kertoa kaikkea intiimielämäänsä tänne ja mainostaa tuonpuolen asioita tai aktiivisuuttakaan. :)
Jotkut asiat kuitenkin on ihan vaan kahenkeskisiä.Niinhän se menee, että siitä puhe mistä puute.
Partakaveri kirjoitti:
Niinhän se menee, että siitä puhe mistä puute.
No ainakin joskus varmaan niinkin. Joskus puhetta tulee vaan kun askarruttaa joku asia. :)
( uteliaat kyselee paljon )Abrakadabra kirjoitti:
No ainakin joskus varmaan niinkin. Joskus puhetta tulee vaan kun askarruttaa joku asia. :)
( uteliaat kyselee paljon )Oletko sinä utelias luonne?
Partakaveri kirjoitti:
Oletko sinä utelias luonne?
Kyllä mä aika utelias olen, Juoruaminen ja semmonen toisten asioiden tonkiminen ei sitten taas kiinnosta yhtään. Enempikin ärsyttää ihmisissä semmonen piirre.
Mutta kyllä mä olen kiinnostunut yleensä asioista ja varsinkin ihmisten näkemyksistä. :)
Oon kyllä aika valikoivakin niiden asioiden suhteen, mistä olen utelias tietämään lisää. Harvoin kyselen täällä mitään. Mä en jotenkin kunnolla edes osaa tehdä aloitetta kyselemällä, paitsi tutummilta ihmisiltä.Abrakadabra kirjoitti:
Kyllä mä aika utelias olen, Juoruaminen ja semmonen toisten asioiden tonkiminen ei sitten taas kiinnosta yhtään. Enempikin ärsyttää ihmisissä semmonen piirre.
Mutta kyllä mä olen kiinnostunut yleensä asioista ja varsinkin ihmisten näkemyksistä. :)
Oon kyllä aika valikoivakin niiden asioiden suhteen, mistä olen utelias tietämään lisää. Harvoin kyselen täällä mitään. Mä en jotenkin kunnolla edes osaa tehdä aloitetta kyselemällä, paitsi tutummilta ihmisiltä.Siis sellainen juoruaminen, että puhutaan toisen ohi tai selän takana.." tiiätkö mitä se nyt on tehnyt" tms. Mun mielestä toisten asioita ei tarvi perkaa yleisesti, kuten monesti naisilla on tapana mm. töissä.
Mitäpä se kelleen kuuluu toisen asiat, jos hän ei itse halua niistä puhua. Eri asia, jos asianomainen itse haluaa asioistaan avoimesti jutella ja tahtoo vuorovaikutusta niihin liittyen. Silloin se on ok.
Täälläkin joskus ärsyttää, kun joku alkaa kertomaan toisesta, se sano sitä ja tätä, se on varmaan niin ja näin ja noin...ai että silloin meinaa kiehahtaa. :D
Kuitenkin asianomainen itsekin varmaan jossain kohtaa lukee ja vastaakin varmaan asiaan, jos tahtoo ja hältä voi itseltään asiaa kysellä. Eikä kautta rantain toisilta...Abrakadabra kirjoitti:
Oon kyllä aika valikoivakin niiden asioiden suhteen, mistä olen utelias tietämään lisää. Harvoin kyselen täällä mitään. Mä en jotenkin kunnolla edes osaa tehdä aloitetta kyselemällä, paitsi tutummilta ihmisiltä.Ei ole tullutkaan sellaista kuvaa, että olisit jonkin sortin juoruaja tai tonkija. Ihan vaan mietiskelin kun otit asian esille.
Itsellä tuo uteliaisuus näkyy lähinnä haluna saada ihmisistä selvää, että mikäs tyyppi tämä oikein on. Joitakin se ärsyttää.Abrakadabra kirjoitti:
Siis sellainen juoruaminen, että puhutaan toisen ohi tai selän takana.." tiiätkö mitä se nyt on tehnyt" tms. Mun mielestä toisten asioita ei tarvi perkaa yleisesti, kuten monesti naisilla on tapana mm. töissä.
Mitäpä se kelleen kuuluu toisen asiat, jos hän ei itse halua niistä puhua. Eri asia, jos asianomainen itse haluaa asioistaan avoimesti jutella ja tahtoo vuorovaikutusta niihin liittyen. Silloin se on ok.
Täälläkin joskus ärsyttää, kun joku alkaa kertomaan toisesta, se sano sitä ja tätä, se on varmaan niin ja näin ja noin...ai että silloin meinaa kiehahtaa. :D
Kuitenkin asianomainen itsekin varmaan jossain kohtaa lukee ja vastaakin varmaan asiaan, jos tahtoo ja hältä voi itseltään asiaa kysellä. Eikä kautta rantain toisilta...Ja yleensä kun se juttu tuppaa vielä muuttumaankin matkan varrella aina kertojasta riippuen. Puhutaanpa sitten palstasta tai oikeasta elämästä.
Partakaveri kirjoitti:
Ei ole tullutkaan sellaista kuvaa, että olisit jonkin sortin juoruaja tai tonkija. Ihan vaan mietiskelin kun otit asian esille.
Itsellä tuo uteliaisuus näkyy lähinnä haluna saada ihmisistä selvää, että mikäs tyyppi tämä oikein on. Joitakin se ärsyttää.Mjoo, se on taas toisenlaista uteliaisuutta. Mun mielestä parempaa laatua, kun se juoruilu mielellä utelu.
Oon järjestään hylännyt ihan tasan kaikki semmoiset kaverini, joille mun asioiden juoruaminen tai muiden asioista mulle juoruaminen on ollut tärkeetä. En kaipaa semmosia ollenkaan lähelleni saati elämääni.
Mä kyllä puhun itse kaikesta mistä haluan puhua kokolailla avoimesti. Enkä häpeä puhua vaikeistakaan asioista, mutta toki munkin tarvis muistaa että kun puhun muista ( existä esim.) voiko sellaisia asioista puhua heistäkään. Itsekin joskus kerron varmasti enemmän, kun ehkä olis fiksun ihmisen syytä kertoa. :)
Että en ole täydellinen kyllä itsekään. Yritän harkita enemmän itsekin mitä ulostan.Partakaveri kirjoitti:
Ja yleensä kun se juttu tuppaa vielä muuttumaankin matkan varrella aina kertojasta riippuen. Puhutaanpa sitten palstasta tai oikeasta elämästä.
Niinpä. Saa lisä väriä pintaan. Lopulta koko juttu voi olla ihan nurinkurin. sama kun aloittaa uudessa työpaikassa näin esimerkkinä, moni alkaa heti kertoailla jostakin tyypistä, se on sitten sellanen ja tällanen.
Ärsyttävää. Oon sanonut, että nooh mä kattelen itse mimmonen hän on ja teen itse omat johtopäätökseni ja yllättäin, ne ihmiset joista mulle on maalattu kamalaa kuvaa ne on yleensä niitä ihan huipputyyppejä. Mä pärjään niiden kanssa, eikä ole mitään sellaista ongelmaa mistä mua varoteltiin ennakkoon.
Että varauksella kaikkiin juttuihin on hyvä aina suhtautua. Omaa päätä ja harkintaa käyttäen. :)- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Mistäs sää tiiät kenenkään seksuaalisuuden aktiivisuudesta? kaikki ei ehkä vaan tykkää kertoa kaikkea intiimielämäänsä tänne ja mainostaa tuonpuolen asioita tai aktiivisuuttakaan. :)
Jotkut asiat kuitenkin on ihan vaan kahenkeskisiä.Olet usein maininnut palstalla että parempaakin tekemistä on kuin seksi.
Abrakadabra kirjoitti:
Mjoo, se on taas toisenlaista uteliaisuutta. Mun mielestä parempaa laatua, kun se juoruilu mielellä utelu.
Oon järjestään hylännyt ihan tasan kaikki semmoiset kaverini, joille mun asioiden juoruaminen tai muiden asioista mulle juoruaminen on ollut tärkeetä. En kaipaa semmosia ollenkaan lähelleni saati elämääni.
Mä kyllä puhun itse kaikesta mistä haluan puhua kokolailla avoimesti. Enkä häpeä puhua vaikeistakaan asioista, mutta toki munkin tarvis muistaa että kun puhun muista ( existä esim.) voiko sellaisia asioista puhua heistäkään. Itsekin joskus kerron varmasti enemmän, kun ehkä olis fiksun ihmisen syytä kertoa. :)
Että en ole täydellinen kyllä itsekään. Yritän harkita enemmän itsekin mitä ulostan.On se kuitenkin ihan eri juttu keventää sydäntään kaverien kesken. Pitäähän sitä päästä sen verran höyryjä päästelemään ettei koko kattila räjähdä. Joten sanoisin että "ulosta" vaan ihan hyvillä mielin.
Anonyymi kirjoitti:
Olet usein maininnut palstalla että parempaakin tekemistä on kuin seksi.
Onkin, mutta eihän se tarkoita ettei seksi kiinnosta laisinkaan. Fakta vaan on, että seksiäkin parempaa tekemistä on. :)
Mistä nauttii valtavasti ja aivan toisella tavalla. Kuten tanssiminen, moottoripyörällä päristely, hyvä musiikki...ne on kokonaisvaltaisia ja antaa pidemmän " orgasmin" kun seksi. :)
Henkisen hyvän olon paljon pidemmäksi aikaa. Se on se juju.Abrakadabra kirjoitti:
Niinpä. Saa lisä väriä pintaan. Lopulta koko juttu voi olla ihan nurinkurin. sama kun aloittaa uudessa työpaikassa näin esimerkkinä, moni alkaa heti kertoailla jostakin tyypistä, se on sitten sellanen ja tällanen.
Ärsyttävää. Oon sanonut, että nooh mä kattelen itse mimmonen hän on ja teen itse omat johtopäätökseni ja yllättäin, ne ihmiset joista mulle on maalattu kamalaa kuvaa ne on yleensä niitä ihan huipputyyppejä. Mä pärjään niiden kanssa, eikä ole mitään sellaista ongelmaa mistä mua varoteltiin ennakkoon.
Että varauksella kaikkiin juttuihin on hyvä aina suhtautua. Omaa päätä ja harkintaa käyttäen. :)Oman kokemuksen mukaan nämä varoittelijat osottautuvat kaikkein pahimmiksi kusipäiksi. Menetpä tai et mukaan heidän juttuihin, he kääntyvät jossain vaiheessa sinua vastaan.
Partakaveri kirjoitti:
On se kuitenkin ihan eri juttu keventää sydäntään kaverien kesken. Pitäähän sitä päästä sen verran höyryjä päästelemään ettei koko kattila räjähdä. Joten sanoisin että "ulosta" vaan ihan hyvillä mielin.
Juu, tuntuu joskus tarpeelliselle kertoa omaa elämänkertaa, ihan jo siksi että on vertailupohjaa. Millaista elämää on täällä versus jonkun toisen oma elämä. :)
Tykkään kuunnella ihmisten kertomia kokemuksia, elämäkertaa...miten he näkee tätä maailmaa ja omaakin elämäänsä. Sieltä löytyy monesti paljon arvokasta sisältöä, mitä voi ammentaa itselleenkin vaikkapa työstettäväksi. Oppia ja omaksua jonkun hyvä asenne vaikkapa.
ettei kaikki tarvi olla niin vaikeeta, kun mitä oli itse vaikka kokenut ennen kun alkoi ajattelemaan, että jollain oli vielä vaikeammin joku asia ja kuinka se on asiansa kanssa pärjännyt...eli mäkin saatan pärjätä kun vaan asettelen omia ajatuksiani uusiksi. :)
Vois olla huonomminkin...ajatuksin.- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Juu, tuntuu joskus tarpeelliselle kertoa omaa elämänkertaa, ihan jo siksi että on vertailupohjaa. Millaista elämää on täällä versus jonkun toisen oma elämä. :)
Tykkään kuunnella ihmisten kertomia kokemuksia, elämäkertaa...miten he näkee tätä maailmaa ja omaakin elämäänsä. Sieltä löytyy monesti paljon arvokasta sisältöä, mitä voi ammentaa itselleenkin vaikkapa työstettäväksi. Oppia ja omaksua jonkun hyvä asenne vaikkapa.
ettei kaikki tarvi olla niin vaikeeta, kun mitä oli itse vaikka kokenut ennen kun alkoi ajattelemaan, että jollain oli vielä vaikeammin joku asia ja kuinka se on asiansa kanssa pärjännyt...eli mäkin saatan pärjätä kun vaan asettelen omia ajatuksiani uusiksi. :)
Vois olla huonomminkin...ajatuksin.Esim. Flowers jota juuri jossain ketjussa parjattiin, häne sai mut miettimään taas monta asiaa uudelleen. muun muassa miksi mulla on kipuja niin paljon, kun joskus on. Miten henkisesti kuormitan itseäni ja onko aina pakko olla niin tunnollinen ja tunnontarkka. Miellyttää muita yms. :)
Arvokasta ajatusta mulle, välillä unohtaa pyshtyä miettimään ja paahtaa vaan, sitten ihmettelee kun joku homma vaan kasaantuu ja tuntuu pahalle.. kiva, että täällä on ihmisiä jotka välillä "potkii perseelle". :)
Joskus sitä on ihan oikeesti vailla, kunnon mojovaa potkua persusiksilleen. Mut nyt mä viimein meen, muksu kyllästyy pyytelemään ja mä tunnen morkkista, jos netti menee muksun edelle. :)
palataan taas, kun on hyvä hetki. :)
T. Abrakadabra - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Flowers jota juuri jossain ketjussa parjattiin, häne sai mut miettimään taas monta asiaa uudelleen. muun muassa miksi mulla on kipuja niin paljon, kun joskus on. Miten henkisesti kuormitan itseäni ja onko aina pakko olla niin tunnollinen ja tunnontarkka. Miellyttää muita yms. :)
Arvokasta ajatusta mulle, välillä unohtaa pyshtyä miettimään ja paahtaa vaan, sitten ihmettelee kun joku homma vaan kasaantuu ja tuntuu pahalle.. kiva, että täällä on ihmisiä jotka välillä "potkii perseelle". :)
Joskus sitä on ihan oikeesti vailla, kunnon mojovaa potkua persusiksilleen. Mut nyt mä viimein meen, muksu kyllästyy pyytelemään ja mä tunnen morkkista, jos netti menee muksun edelle. :)
palataan taas, kun on hyvä hetki. :)
T. AbrakadabraSori kirjoitusvirheet...kiire kiire. :)
- Anonyymi
Tämmöinen löytyy: https://fi.wiktionary.org/wiki/hurmata ...saattaa auttaa AP:tä takaisin todellisuuteen, Kannattaa tavata koko sivu, siellä on myös kohdat "liittyvät sanat" sekä "johdokset"
- Anonyymi
Positiivinen, iloinen, hauska, pitkälti samaa asiaahan kuvaavat mutta se on sen verran oleellinen asia.
- Anonyymi
Tuo on minun äitee.
- Anonyymi
"Olin just ehtinyt ajatella, että mahtaaks tässä ketjussa kukaan mainita mitään ns. tavallista naista"
Millä tavalla "ns. tavallinen nainen" on IHASTUTTAVA??? Ihastuttavuushan nimenomaan edellyttää tiettyjä ...ominaisuuksia joihin ihastutaan. - Anonyymi
Yks nainen hurmaa jota olen tapaillut seksin merkeissä mutta se ei ole innostunut seurustelusta.
- Anonyymi
Naiselle ei kannata esittää vakavia kysymyksiä seurustelusta vaan antaa naisen hoitaa kyselyt. Muuten seksisuhdekkin loppuu äkkiä koska nainen tuntee että mies ahdistaa nurkkaan. Voi mennä vuosikin että voi puhua seurustelusta jotkut naiset vaan on sellaisia.
- Anonyymi
Miesten naisihanteella ei ole mitään väliä koska suurin osa miehistä ovat liian rumia naisille eivätkä pääse valitsemaan naista koskaan. Teillä ei varmaan ole kovin monet treffit ollut viime vuosien aikana. Suomessa on todella nirsot naiset ja tavis miehet ei pääse edes treffeille.
Sanotaan näin, että kaikkien neitseellisten naisten kannattaa kirjoitella...Minä ilmoitan kyllä jos en olekkaan kiinostunut tapaamiseen..
-Arvostan terveellisiä elämäntapoja, savuttomuutta, on kiinostunut leffoista.. Ei ole tuhonnut itseään lukuisilla läväreillä sekä tatuoinneilla..Viitsii nähdä vähän vaivaa miehenkin vuoksi, mikäli välimatkaa on reilumminkin. -On tullut huomattua, että jotkut eivät ole valmiita ajelemaan yhtään mihinkään sieltä omasta pitäjästään..Elämä pitäisi tarjoilla kotiovelle hopeavadilla jne...
-Luotettava.
-Pidän itseäni nuoremmista naisista.
-Terveys ja monipuolisuus sängyssä(esim. suihinotto ei ole ongelma hänelle)
-Ehkäisypillereiden käyttö ei ole ongelma hänelle...- Anonyymi
Jos kanssasi kirjoittelisi joku mukava nainen pitkään, kiinnostus syvenisi ja sitten vasta selviäisi että nainen ei ole ihan niin neitseellinen, tuskin se kiinnostus mihinkään lakkaisi. Tai sitten se ei ollut aitoa kiinnostusta alun alkaenkaan.
- Anonyymi
Nuori neitsyt, joka osaa kaikki temput sängyssä ja tykkää suihinotosta 😂😂😂. Ihmetellään kaikki kuorossa, miksi sulla ei naisten kanssa oikein natsaa... tasapuolisuuden nimissä, jos edellytät naiselta hormonien vetämistä, niin kyllähän sinäkin sitten suostut vihdoin hankkimaan ne tarvitsemasi psyykelääkket?
Anonyymi kirjoitti:
Nuori neitsyt, joka osaa kaikki temput sängyssä ja tykkää suihinotosta 😂😂😂. Ihmetellään kaikki kuorossa, miksi sulla ei naisten kanssa oikein natsaa... tasapuolisuuden nimissä, jos edellytät naiselta hormonien vetämistä, niin kyllähän sinäkin sitten suostut vihdoin hankkimaan ne tarvitsemasi psyykelääkket?
Juu...Ei tarvitse osata sängyssä tietenkään mitään lähtökohtaisesti , vaan minä opetan kyllä kaiken tarpellisen. Useammastakin neitseestä on kokemusta, joten homma on tuttu... Niin, no eikai naiset voi etukäteen tietää pitääkö suihinotosta, mutta se selviää kun tavataan ja on päässyt kokeilemaan.... Maailmassahan on paljonkin naisia ketkä eivät ota suihin...Näiden miehet kyllä kärsivät siitä parisuhteessaan. Itse en lähde parisuhteeseen vääränlaisten naisten kanssa..Yksi -"No go" ihminen on sellainen ihminen kuka ei halua yhtään miellyttää miestään.
- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Juu...Ei tarvitse osata sängyssä tietenkään mitään lähtökohtaisesti , vaan minä opetan kyllä kaiken tarpellisen. Useammastakin neitseestä on kokemusta, joten homma on tuttu... Niin, no eikai naiset voi etukäteen tietää pitääkö suihinotosta, mutta se selviää kun tavataan ja on päässyt kokeilemaan.... Maailmassahan on paljonkin naisia ketkä eivät ota suihin...Näiden miehet kyllä kärsivät siitä parisuhteessaan. Itse en lähde parisuhteeseen vääränlaisten naisten kanssa..Yksi -"No go" ihminen on sellainen ihminen kuka ei halua yhtään miellyttää miestään.
Ei sulla mistään muusta ole kokemusta kuin nettiin kirjoittelusta. Vai että vielä opettamaan neitsyttä, näytätkös samoja pornopätkiä mille itse runkkailet.
- Anonyymi
Saako nainen vaatia sinulta kondomin käyttöä? Vai pitääkö toimia itsekkään herran mukaan?
- Anonyymi
Sellainen söpö, iloinen, huumorintajuinen ja hassu.
- Anonyymi
Naisen vartalon pitää olla normaalipainoinen.
- Anonyymi
sellainen kenen ajatuksissa nukkuu tuuli
Funeau kirjoitti:
Mjoo
Tuo lause on täydellinen.
Ei mitään lisättävää.Mua on henkilökohtaisesti häirinnyt tämä biisi, jolla on megalomaaniset mittasuhteet.
Yleensä on niin että mitään hyvää ei voi parantaa, mutta tämä biisi kestää sekä aikaa että ihmistä - ja on siten vapailla markkinoilla.
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=fWr50sLAhiM
Oon tullunna jo siihen ikkään, että kaupunkiakoissa ei kiinnosta mikkään :D
Tuohan rajaa jo aikamoisen joukon pois :D- Anonyymi
Tällaisen naisen kanssa elämä olisi varmasti joustavampaa:)
https://www.youtube.com/watch?v=nWjUMZA8SAA
AsianVierestä- Anonyymi
Falun Kongin ukotkaan tuskin saisivat sidottua tuota epämiellyttävään asentoon. Tuo varmaan jaksaisi olla sinottuna sängyn alla, tiikeripenkissä lojua ja lootusasentoon pantuna ja palloksi käärittynäkin viettää vaikka vapaapäivänsä
- Anonyymi
https://www.instagram.com/hannak_art/?hl=fi NO jaah en nyt tiiä hurmaako tuo, sama kai se miten vaikuttaa kun on jo naimisissa hän tukevasti. Sekin vielä kö tunnen tuon jotenkikutenki, lukiossa samalla luokalla oli vajaat 20 v sitten. Sopiva miks naisellisuutta ja reippautta
- Anonyymi
Samanlaista pilkettä ja sälettä silmissään ja jotain pinnan alta puhkuvaa ja höyryävää riemullista asennetta kuin Baba Lypekillä
- Anonyymi
Kiinostaisikko miiees tai nainen lässyttävät tai ovat hiljenäisiä ???
- Anonyymi
Mieluummin kuuntelee hiljaisuutta kuin lässytystä ja kernaammin edelleen lässytystä kuin narinaa
- Anonyymi
https://www.instagram.com/mebatiini/?hl=fi tuolla oli youutbe-kanavahi mutten muista millä nimellä ja näkisin että tuo on pohjimmiltaan kuitenni aika nätti, läski vaan estää sen haittaa sen kauneuden näkymisen. Enemmän kuiten miellyttää ku vauhtimursu. En usko että vauhtimursua haluaisin nähdä laihempana, mutta tuo tekis mieli nähdä...
- Anonyymi
Taiteilija Iiu Susiraja on kans niitä jotka niin kernaasti soisi näkevänsä muutaman kymmenen kiloa laihempina. Häirihee ko ei oikeen saa selvää ruumiinrakenteesta, siis siitä alkuperäisestä. Lihavuutta en väittäisi sentään ruumiinrakenteeksi. Naama ainakin o nätti
- Anonyymi
Mielellään hampaaton, pyöreä ja pehmeä ja erittäin kovaääninen pirttihirmu, oikea domina.
Hymyilevä itseensä tyytyväinen nainen.
- Anonyymi
Jotenkin vetää puoleensa, jos nainen on istuessaan yhtä pitkä kuin seistessään, eli pitkä selkä ja lyhyet tanakat jalat.
- Kaunis
- Alistuvainen
- Perinteinen
- Naisellinen
- Vähän ajettu
- Ei tatuointeja.
Tuossa noin aluksi.
Isoa osaa naisista ei kehtaa vaimoksi ottaa kun ulkomuodosta näkee että kaikki kylän miehet on käyty läpi.
:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142