Puoluekokous on päättänyt Torvisen lyhyen ja sekavan puoluesihteeripestin.
Häntä ei myöskään huomioitu millään lailla johtajiston paikkoja täytettäessä.
M. Torvinen on siis Sininen rivimies!
Matti Torvinen on nyt rivimies!
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut Matti Torviselle, siirtyessäsi rivimieheksi.
Poliittinen ura on päättynyt.
Katso peiliin, tavoittelun kuuta ja sait luuta ja luutaa. - Anonyymi
Torvinen - Saarenpää - Salonen! Muistakaa tämä kolmikko myös seuraavissa vaaleissa. Tämä kolmikko, joka laittoi Lapin Siniset sekaisin parissa vuodessa. Sekaisin henkilösuhteiden osalta ja myös politiikan saralla, jossa viekkaus ja vääryys vallitsivat aikansa, kunnes oikeuden miekka sivalsi varatuomarin ja hänen kaksi myötäilijää kanveisiin.
Oma veikkaukseni on, että nämä hevelit ponnahtavat taas pinnalle ja esiin vaalien lähestyessä jollei hiipuva Sininen puolue viimeistään nyt laita poikia pois puolueesta.
Jos nämä vilppimiehet saavat melskata edelleen Lapissa, niin Sinisillä ei ole mitään mahdollisuuksia edes kuntavaaleissa. Menestyksen avaimet ovat nyt puolueen käsissä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217