Miksi kaikki naiset tuntuvat "samalta naiselta"

Anonyymi

Ihan kuin olisi vain "yksi nainen", ja aina tapaa sen uudestaan ja uudestaan, sillä on aina vain erilaiset kasvot ja tissit ja koko ulkonäkö, ja ääni jne.

Mutta kun on hetken viettänyt aikaa, niin alkaa tajuta että ei vittu tää on ihan samanlainen kuin ne mun kaikki entiset naiset, samat jutut, samat käyttäytymisjutut, samat eleet ja ilmeet ja mikroilmeet.

En tiedä kuinka paljon tuossa on kyse sitten siitä, että nainen matkii minua ja toimii peilinä, ja tekee samoja ilmeitä jne, ja puhuu samalla tavalla, käyttää samoja hellittelynimiä, ja vain matkii esimerkiksi käsien ja jalkojen asentoja jne (niin ne ihmiset tekee)

Eli siis kun aina kun eroaa naisesta, niin sitä miettii että voi voi voi miten uniikki se oli, ja miten ihanat hän oli, ja en enää koskaan löydä samanlaista kuin hän, oi ovi. Sitten yhtäkkiä kun huomaa taas olevansa parisuhteessa, niin tajuaa että ei se edellinen mikään uniikki ollutkaan, vaan tämä uusi nainen on aivan samanlainen kuin se "uniikki" edellinen. Ja tämä ratas ei tunnu koskaan pysähtyvän.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi ei koske sitten miehiä, koska miehessä merkittävää on komeus ja ruma mies ei ole samanlainen, kuin komea, koska rumalta mieheltä puuttuu komea ulkomuoto.

    • Ja mikäs muu oli yhteinen tekijä?

      • Ja sä haluisit olla siellä se apina.


    • Kumma juttu kun mulla ei ole tuollaista kokemusta.

      »nainen matkii minua ja toimii peilinä»

      Tämä saattaa juuri selittää sen. Itse kuljen mukana hetkessä ja käyttäydyn eri ihmisten kanssa eri tavalla. Itse nautinkin eri ihmisten seurasta kai siksi, että (lähes) kaikki on niin uniikkeja.

      • Aloittaja valitsee aina samantyyppisiä naisia ja sitten ihmettelee kun ovat niin samanlaisia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aloittaja valitsee aina samantyyppisiä naisia ja sitten ihmettelee kun ovat niin samanlaisia.

        Samoin monet naiset väitävät, että kaikki miehet ovat väkivaltaisia. Ne valitsevat aina niitä samanlaisia.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Samoin monet naiset väitävät, että kaikki miehet ovat väkivaltaisia. Ne valitsevat aina niitä samanlaisia.

        Vähän sitä niikös tarkoitin.


    • Ei ole kyllä samanlaista naista tullut vastaan vielä. Tosin eipä niitä montaa ole ollutkaan.

    • Mjoo

      Mielenkiintoinen näkökulma. En oikeastaan ole koskaan aiemmin kuullut tällaisesta huomiosta tai ilmiöstä, ja sen vuoksi nyt sitten kommentoin.

      Ensinnäkin on sanottava että tarinasi kuulostaa jonkinlaiselta kauhutarinalta, jossa mies on tuomittu kiinni samaan naiseen ikuisiksi ajoiksi. Nainen ei vaihtamalla parane, vaan pysyy samana. Vain nimi muuttuu.

      Etäisesti tämä tilanne muistuttaa avioliittoa.

      Valitan


      (naurua)

      • Mjoo

        Tämä asia jäi nyt vaivaamaan mua, eikä pieni uintiretkikään sitä viilentänyt tai feidannut. Tarinassa on yllättävää potentiaalia, jos sitä tutkiskelee avoimin mielin. Periaatteessa siitä voisi kehitellä tarinan jossa mies loputtomiin asti kuljeskelee yhden naisen perässä, vaikka tätä itseään ei enää edes (esmes) olisi olemassa, tai olisi muuttanut Marsiin tekemään kaivauksia punaiseen pölyyn, tai Venukselle.

        Tämä jäljelle jäänyt mieslajin edustaja kulkisi kuin mehiläinen kukasta kukkaan kukkameressä, jonka kaikki edustajat olisivat samaa lajia kuin käsistä lipsahtanut ensirakkaus - syvimmiltään. Kaikki luomakunnassa muistuttaisi tästä yhdestä naisesta, ja hän olisi kaikkialla läsnä. Kaikki vertautuisi häneen jä lähtisi liikkeelle hänestä, mutta häntä itseään ei enää olisi tavoitettavissa.

        Tämähän on aivan sairaan kaunista.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Tämä asia jäi nyt vaivaamaan mua, eikä pieni uintiretkikään sitä viilentänyt tai feidannut. Tarinassa on yllättävää potentiaalia, jos sitä tutkiskelee avoimin mielin. Periaatteessa siitä voisi kehitellä tarinan jossa mies loputtomiin asti kuljeskelee yhden naisen perässä, vaikka tätä itseään ei enää edes (esmes) olisi olemassa, tai olisi muuttanut Marsiin tekemään kaivauksia punaiseen pölyyn, tai Venukselle.

        Tämä jäljelle jäänyt mieslajin edustaja kulkisi kuin mehiläinen kukasta kukkaan kukkameressä, jonka kaikki edustajat olisivat samaa lajia kuin käsistä lipsahtanut ensirakkaus - syvimmiltään. Kaikki luomakunnassa muistuttaisi tästä yhdestä naisesta, ja hän olisi kaikkialla läsnä. Kaikki vertautuisi häneen jä lähtisi liikkeelle hänestä, mutta häntä itseään ei enää olisi tavoitettavissa.

        Tämähän on aivan sairaan kaunista.

        (Reps)

        Pahus

        Dante jäsenteli tämän keissin jo.

        Funtsin, että se on jokin leffa, joka jäyti sisikunnassani, mutta se olikin tämä firenzeläinen sekoboltsi ja hänen raapustelunsa.

        (hihitystä)


    • Et kohtaa naisia yksilöinä. Olet itse luonut mielessäsi tiukan raamin naisille ja katsot heitä kaikkia siitä vinkkelistä. Avaa mielesi ja sydämesi.

      • Anonyymi

        Ja sinä et taas kohtaa erirotuisia yksilöinä. Olet itse luonut mielessäsi tiukan raamin heille ja katsot heitä kaikkia siitä vinkkelistä. Avaa mielesi ja sydämesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä et taas kohtaa erirotuisia yksilöinä. Olet itse luonut mielessäsi tiukan raamin heille ja katsot heitä kaikkia siitä vinkkelistä. Avaa mielesi ja sydämesi.

        Erirotuisia kyllä, mutta islamisteja en. En hyväksy kulttuureja joissa vain miehellä on ihmisarvo.


    • Anonyymi

      Oikeilla jäljillä ap siinä, että mikäs näitä kaikkia naisia siis yhdistääkään? Jep, se on aloittaja. Eli jäljet johtavat sylttytehtaalle.
      Onhan se tietysti kivuliasta huomata oma rajoittuneisuutensa näin kuten aloittaja huomasikin omalla kohdallaan. Sympatiani hälle,noh, vähäisessä määrin vain tosin. Ehkä kasvat tuosta (luultavasti et).

      • Anonyymi

        Oletko idiootti? Naiset ovat toistensa kopioita, siitä se johtuu. Asialla ei ole aloittajan kanssa mitään tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko idiootti? Naiset ovat toistensa kopioita, siitä se johtuu. Asialla ei ole aloittajan kanssa mitään tekemistä.

        Hehhehhee. Niinniinjust. Tyypillinen putkiaivokommentti. Miehet eivät ymmärrä kokonaisuutta ollenkaan ja ona osaansa siinä. No misogynianne on lähinnä säälittävää.


    • Anonyymi

      Siksi koska naiset ovat toistensa kopioita, etkö sitä vielä tiennyt?

      • Anonyymi

        Naiset ja omaperäisyys on mahdoton yhtälö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ja omaperäisyys on mahdoton yhtälö

        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Ehkä sinä aina otat telaketjufeministin, ne ovat kaikki kuin samasta muotista, paksukaulaisia, korvat poskien tasolla, tanakoita, leveät hartiat, ja erittäin äkäisiä sekä vaativia.

      • Vaikka miehet usein sanovatkin että "ottavat naisen", se ei todellakaan mene noin. Nainen aina valitsee, eli ottaa.

        Toki voit olla sellainen, jonka tietynlaiset naiset ottavat.


      • Vaikka miehet usein sanovatkin että "ottavat naisen", se ei todellakaan mene noin. Nainen aina valitsee, eli ottaa.

        Toki voit olla sellainen, jonka tietynlaiset naiset ottavat.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Vaikka miehet usein sanovatkin että "ottavat naisen", se ei todellakaan mene noin. Nainen aina valitsee, eli ottaa.

        Toki voit olla sellainen, jonka tietynlaiset naiset ottavat.

        Tätä minäkin olen aina sanonut, loppupeleissä on niin että neito valitsee aina. On tilanteita jossa kysyntä ja tarjonta on niin paljon viturallaan että miehelle tulee sellainen ajatushäiriö että olisi valitsemassa, mutta todellisuudessa mies vain valitsee isosta joukosta neitoja jotka ovat jo valmiiksi tehneet valintansa.


    • Todennäköisesti näet vain sen, mitä haluat nähdä naisissasi. Vahan surullista kyllä.

    • Anonyymi

      Ihmisissä on sellainen yhteinen piirre nykyisin, että tavoitellessa erilaisuutta tai erikoisuutta, ne muuttuvat samanlaisiksi.

      Sanoisin, että tavallisuus on nykyisin erikoista.

    • Anonyymi

      Anonyymialoittaja on tavannut elämänsä naisen ja vertaa kaikkia naisia häneen. Ei naiset ole oikeasti samanlaisia vaan sun mieli muuttaa ne samanlaisiksi.

      • Anonyymi

        Kyllä naiset oikeasti ovat samanlaisia. Niin ovat miehetkin. Yksilölliset erot ovat enemmän mielikuvia kuin todellisuutta. Oikeasti me olemme laumaeläimiä, yhtä yksilöllisiä kun muurahaiset. Meidän pienestä mittakaavasta katsottuna ne meidän olemattomamme erot ovat suuria ja merkittäviä.


    • Anonyymi

      Kaikille naisille on yhteistä, ettei niille kelpaa ruma mies.

      t. Ruma mies

      • Anonyymi

        Aikuinen ja aito rakkaus=kummankaan ulkonäöllä ei ole väliä.


    • Anonyymi

      En usko tuohon että kaikki naiset ovat samanlaisia. Tai miehet. Ei kukaan ole samanlainen kuin joku toinen.
      Se johtuu jostain muusta. Hakee seuransa baarista tai muuta.
      Asenteesta ehkä. Haluaa "parempaa" sitä saamatta.
      Jos itse käyttäytyy tietyllä tavalla ja nainen siinä sitten menee mukana.
      Eikä se ole sitten sama olla sen yhden ainokaisen kanssa jos ei vaihtamalla parane.
      Sanotaan että jos itse muuttaa jotain asiaa niin sillä voi ympyrä sulkeutua ja muihinkin asioihin tulee muutos.

    • Anonyymi

      Sulla on aivoissa joku moodi ja reaktio mikä tulee aina naisen tavatessasi, siitä dejavu ilmiö johtuu.

      Esim itsellä oli sama ku olin koulukiusattu nii näin lopulta kaikki miehet koulukousaajien jatkeena. Samat virnistykset ja eleet ja ajatukset "homoudestani" yms.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2192
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1294
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      985
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      972
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      850
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe