Rintojen turha seksualisointi

Anonyymi

Varmaan toimivat ärsykkeenä joillekin.

5

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhankansan sanonta: "Tissit on tiellä kun tosissaan aletaan naimaan". Jenkki-pojille ne tissit on koko maailma, suomalaiselle se nainen siinä ympärillä.

• Kyllä minusta naisen suloiset, herttaiset ja kauniit sukupuolielimet ovat monin verroin enemmän kuin rinnat, mutta kaikkein tärkein on miellyttävä luonne.

On kuitenkin otettava huomioon, että eri ihmiset arvottavat eri tavalla, eikä mikään tapa ole väärä. 🌹👀

• Anonyymi

Rinnat, joiden hyväilystä nainen nauttii, ovat hyvät.

• Anonyymi

Mitä on rintojen turha seksualisointi? Eikö seksuaalisuus ole kunkin oma asia? Miksi rinnoista viehättyminen olisi sen turhempaa kuin mistä tahansa muustakaan? Pitäisikö rinnoista seksuaalisesti pitävää halveksia vai tulisiko hänen mennä esim. johonkin kurssille opettelemaan siitä pois?

Myönnän, tahallani ylireagoin, mutta kyllä minä ihan aidostikin ihmettelen sitä näkemystä, että rintoja ei pitäisi pitää seksuaalisina. Nykyaikana luulisi olevan selvä juttu, että seksuaaliset kiinnostukset suuntautuvat hyvin monilla tavoilla.

Eri juttu on se epäarvostava tissipuhe mitä tämäkin palsta on pullollaan. Tai jatkuva tissien esittely mediassa ja mainosalalla. Sitä ei pidäkään sietää. Vaan miksi rinnoista viehättyminen seksuaalisesti olisi väärin? Sitä minä en ole vielä ymmärtänyt.

• Anonyymi

todellakin seksualisoin mun rintoja. tuntuu niin ihanalta kun mies, suutelee-näykkii,vähän puristaa. kyllä kostuu. en rupee mun simppeliä biologiaa kieltämään tai häpeämään siksi, että se jollekin ehkä jollain tasolla on joku ongelma. en koskaan hanki lapsia, en ole mikään geenimonistuskone ja imettäjä. never. mun luomupanopallot on ihan vaan kahvoina irstaan panemisen alttarilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3277
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      250
      2111
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2009
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1301
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1026
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1016
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      955
    Aihe