Ootte oikeasti ihan uskomattomia.
En mitään erityisesti tarkoita, tuli vaan sivistymättömistä mettäperän kateellisista moukista mieleen
Kateus vie kaupankin kylästä
9
143
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä kaupan? Koska?
- Anonyymi
Jep. Niin siinä tais käydä
- Anonyymi
Kierinki?
- Anonyymi
Ei ei, vaan se å market joutuu luovuttaa.
- Anonyymi
Ihan sekasi koko porukka. Kukaan ei saa järkevää lausetta muodostettua.
Oletetaan että kukaan ei ole lopettamassa - Anonyymi
Miten me pärjättäisiin ilman kielipoliiseja,jotka uupumatta valvovat kansakunnan kieliopillismoraalista käyttäytymistä Hangosta Petsamoon.
- Anonyymi
Riipissä me ei todellakaan pyyhitä! Haju sen mukainen.
Kertokaa, miksi pyssykylän nuoriso on niin ilkeitä? Periikö ne sen vanhemmilta vai matkii muita imbesilli nuoria? Esitetään tuntevansa toisensa, tiedetään toisten asiat paremmin kuin omat, juorutaan valehdellaan ja vainotaan viattomia SAATANA.
- Anonyymi
siksikö net kattoo sitä yhen jiesiöläisen ihanne tvtä. Nyt seki menossa konkkaan ja läpytänki karvasii käsiäni sen kunniaksi
AlfaTV:n omistama Brilliance Communications aloittaa koko henkilökuntaa koskevat muutosneuvottelut. Perusteluna on yhtiön heikko taloudellinen tilanne.
Lille- puti lopetti kuulemma rahotuksen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674597
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383256Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492613
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222024
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91448