Turhia asioita elämässä

Anonyymi

1. Naiset
2. Viinan juominen
3. Tupakan poltto
4. Pornon katsominen
5. Baarit
6. Juhlapäivät
7. Seksi
8. Työvoimatoimisto

ilman tuollaisia asioita pärjää hyvin elämässä.

12

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juhannus raittiina on turha asia. Viinaa pitää juoda jotta naisia voi tavata. Raitista miestä ei kutsuta mökille häiriköimään muiden viinan juontia ja seurustelua.

      T: Viinamies

    • Oma mielipide listasta:

      1. Naiset, eivät ole turhia. Heissä on helkutisti hyviä tyyppejä ja kuuluvat elämään. Ehkä pidän syvällisemmin tutustumiset nyt loitommalla, mutta se ei liitykkään naisiin, vaan minuun.

      2. Viinan juominen/alkoholi. Hyvässä kohdassa hyväkin vaikutus, kuitenkaan ei se mitään tuo, vaan korostaa olotilaa. Hilpeää oloa voi vahvistaa, mutta kohtuus kannattaa muistaa. Mielummin välttelen tätä johtuen yleisestä alakuloisuudesta johtuen.

      3. Täysin turha, mutta tähän saumaan en lopeta. Ei voi liikoja yrittää saada itsessään asioita kuntoon. Käryän tovin ainakin...

      4.pornon katsoninen. En ole siitä saanut mitään ennenkään, niin tuskimpa nyttenkään. Mutta jos joku saa, saakuut.

      5. Baarit. En ole tykännyt käydä, enkä aloitakaan käymistä, kun tulisi vaan oltua päissään, kun mitä muuta siellä tekis? Lavatanssit vois olla parempi mesta.... ehkä käyn tanssikursseilla vielä joskus. Siellä sentään on jotain äksöniä.

      6. Juhlapäivät. Ei ole oikeen napostanut kuin joulu... mutta voisihan näistäkin saada enemmän... vuorotöissä ainakin rahaa! 😁👌

      7. Seksi. On ollut tärkeä ja teetättää päähän kysymyksiä, mutta ei todellisuudessa ole aiheuttanut ennenkään kovin suuria ongelmia, niin ei nyttenkään. Se on kaunis juttu ja monipuolinen, kyllä se ei ole turha.

      8. Työvoimatoimisto. En ole joutunut käymään siellä usein, enkä edes tiedä missä se nyt on ja onko sitä meilläpäin edes? Tällähetkellä turha minulle. Luultavasti työhommat hoitaisinkin itse, niinkuin tähän astikin ja töitä teen, vaikka olisin ns. Työtön...

      Lisäänpä tänne omia turhuuksien kohteita pari vielä...

      9. Itsesääli. Täysin turha. En ole täydellinen, en vaikka siihen pyrkisin. Kaikki mitä muut sanoo minusta negatiivista, kertoo vain heidän omakohtaisesta näkemyksestä minusta, itse takennan oman minuuden ja totean mikä minulle on tärkeää minussa. Muut hoitakoot onan tonttinsa.

      10. Murehtiminen. Ihan turhaa... tämän kun saisi päästään pois ja tilalle rauhallisen tekemisen meiningin. Kaikki ajallaan. Joskus asiat kulkee hyvin, joskus tökkii, eikä se ole maailmanloppu...

    • Anonyymi

      On aika turha maksaa veroja jos ei saa naista ja rakkautta. Muutenkin elämä on turhaa mutta ei poiskaan pääse.

      • Anonyymi

        Vain viinaa juomalla voi tavata naisia, löytää kumppanin ja perustaa perheen. Ilman viinaa elämä on turhaa.

        t. viinamies


      • Anonyymi

        Vain viinaa juomalla voi tavata naisia, löytää kumppanin ja perustaa perheen. Ilman viinaa elämä on turhaa.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Ai hitto kun pahan laitoit. Kaikkeen muuhun olen tykästynyt, vaan Työvoimatoimistossa en ole ikänään käynyt. Töitä on aina ollut - ja rahaa. Rahalla on sitten saanut ilon irti noista 7 ensimmäisestä kohdasta.

    • Vitosen ja kutosen ja kasin olen hylännyt.

    • Anonyymi

      Masentavaa koko elämä. Ei kiinnosta mikään eikä kiinnosta tehdä mitään.

    • Anonyymi

      Sinkut palsta on aika turha. Menisitte nyt edes kerran maksulliselle niin loppusi valitus ja uikutus.

    • Anonyymi

      Viina ja tupakki on kyllä ihan turha aine. Jos voisin päättää niin niitä ei myytäisi tässä maassa. Viina pilää elämän.

    • Anonyymi
    • Onpa lista kasvanut. Ennen arveltiin, että täysin turhia asioita oli kolme: 1) paavin pallit, 2) nunnan nännit ja 3) kehut ilman rahallista korvausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe