joilla maksetaan kaikkien muiden elämä;
https://www.levi.fi/fi/ajankohtaista/tapahtumat.html
Niin se vain on....
Yrittäjät tehneet hyvää työtä Levillä,
19
68
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta, mutta. Mikä on se laki jota Suomessa noudatetaan? Jokuset yrittäjät eivät itse taida "maksaa" omistaan yhtään mitään. Se on muiden rahaa, joilla he keplottelivat tiettyyn rajaan asti. Se raja taisi ylittyä jokin aika sitten. Nyt on maksun aika. Niin se vcain on.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Onko minun ymmärrettävä niin, että nämä ketkulit ovat lahjoittaneet pöllimänsä rahat kansalaisille, ja vallan köyhille? KUMMALLE HE OVAT NE ANTANEET, ITSELLEEN VAI KITTILÄLÄISILLE?
- Anonyymi
Valtion tukia on syydetty tännekin miljoonia, hyvähän se on pollastella
Unohtamatta ketkä täällä työt tekee...sesonkityöläiset, ilman heitä kittilä ei yksinkertaisesti toimi - Anonyymi
Unohtamatta ketkä täällä työt tekee...sesonkityöläiset, ilman heitä kittilä ei yksinkertaisesti toimi - Anonyymi
Unohtamatta ketkä täällä työt tekee...sesonkityöläiset, ilman heitä kittilä ei yksinkertaisesti toimi- Anonyymi
Siis Kittilän ahkerimmat ihmiset ovat sesonki työläisiä, jotka pitävät Kittilää pystyssä? Kuten ulkomaalaiset marjanpoimijat marjateollisuutta?
- Anonyymi
Kyllä se näin on. Ne jotka huutelee "mitään ette voi", ovat "isoisten" juoksupoikia, jotka pöydänmuruilla tulevat toimeen.
- Anonyymi
Kyllä se näin on. Ne jotka huutelee "mitään ette voi", ovat "isoisten" juoksupoikia, jotka pöydänmuruilla tulevat toimeen.
- Anonyymi
- Anonyymi
MITÄÄ ETTE VOI! Nyt jo puolet luottamusmiehistä vapautettu, kohta loputkin. SITTEN ALKAA PAIKALLINEN LASKUNMKSU!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITÄÄ ETTE VOI! Nyt jo puolet luottamusmiehistä vapautettu, kohta loputkin. SITTEN ALKAA PAIKALLINEN LASKUNMKSU!
Ketä on vapautettu syyteistä. Kyllä kaikki 28 on edeleen tanakasti syytettynä. Veikkaukseni on että reipaat puolet myös tuomion saa. Toivotaan että pahimmat saa linnatuomion josta tietenkin aluksi selviävät ehdollisella. Mutta entäs kun tulee lisäsyyteitä jatketusta sutkutuksesta?
Mitään ette vpi.
- Anonyymi
Päätös ei ole vielä lainvoimainen. Valitusaika on kesken, katsotaan sen jälkeen. Osa on mahdollisesti pääsemässä pannasta, mutta se ei välttämättä vapauta mahdollisesta korvausvelvollisuudesta.
Sen kanssa päätöksellä ei ole mitään tekemistä.
Paikallinen laskunmaksu ei ihan vielä ala, se ropisee käräjiltä aivan pian mutta hoviin siinäkin mennään. Lasku tulee, juristit eivät unohda.
Ensimmäiset tuomiot tulevat, sille ette mittään voi! - Anonyymi
KIITOKSIA YRITTÄJÄT JA MUUT AHKERAT IHMISET, KIITOKSIA !!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Kiitoksia vaan. Toivomme myös me muut yrittjät, jotka enmme ole sutkien suosiossa
- Anonyymi
Iso kämmen kaikille rehdeille yrittäjille Kittilässä ja muuallakin. Heitä tarvitaan.
Valitettavasti rehtien yrittäjien maineen pilaavat kaikenmaailman ympäristörikolliset ja muut sutkit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso kämmen kaikille rehdeille yrittäjille Kittilässä ja muuallakin. Heitä tarvitaan.
Valitettavasti rehtien yrittäjien maineen pilaavat kaikenmaailman ympäristörikolliset ja muut sutkit.Olet oikeassa, veroilla ei tartte elättää ketään muuta kuin ;
poliisi, armeija ja oikeuslaitos.
Kaikki muut saavat elättää itsensä oikealla työllä !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958748
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524392
- 703952
- 513266
- 513134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.572996Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422475