Onko suunnitelmia sinkkuuden pään menoksi?
No mitäs viikonloppuna?
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keskityn vain selviämään hengissä. Pieni hetki kerrallaan.
- Anonyymi
Heila löytyi helluntaiksi, joten erotiikkaa ja aurinkoa ainakin on luvassa viikonlopuksi.
- Anonyymi
Paistoin just ahven fileitä kun sain aamulla 8 kg ahvenia. Ahven todella hyvä kala.
Tilasin leipomosta erilaisia kakkuja ja vedän niitä viikonlopun. Hullulla on kalliit huvit.
- Anonyymi
Hain kaupasta suklaatuutteja 18 kpl. 1,45 euroa 6 kpl rainbow suklaatuutit.
- Anonyymi
Yksinäinen erakkoelämä kerrostaloyksiössä jatkuu.
Onneksi tämäei ole kestänyt kauan vain 2010 alkaen. - Anonyymi
Seisoo ei eikä ole ketään naista jota panna.
Ei tästä noin vaaan luovuta... Teen töitä ja sit on muksut, että enpä tee mitään erikoista.. Ehkä ens viikolla takas maalle? Jos tekis sitä liiteriä valmiimmaks... Sit vielä yks vuorotyöpätkä ja sit oiskin lomaa....ja sehän on perhana jussikin välissä, mut oon senkin töissä....tosin ei oo muksut, joten voin viilettää sit illalla vaikka jossain tanssilavalla tms.
- Anonyymi
Valokuvaukseen pitäisi mennä. Toivottavasti ehdin saada passin ennen juhannusta.
- Anonyymi
Saa, jos maksaa enemmän. Kannattiko jättää viime tinkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa, jos maksaa enemmän. Kannattiko jättää viime tinkaan?
Jännitystä elämään.
- Anonyymi
Olen valmis maksamaan enemmän. Eipä tarvitse hankkia tuota ihanaa henkilökorttia.
Ei ole mitään erikoista. Elukoitten kanssa oleilua. Voisi vaikka pellillisen pitsaa leipoa huomenissa ja katsoa jonkun hyvän elokuvan siinä syödessä. Sitten illalla käydä vaikka saunassa.
- Anonyymi
Viinamies on ostanut jo kaapin täyteen viinaa hyvissä ajoin. Pohjien ottaminen on aloitettu ja kohta lähdetään yökerhoon bailaamaan jossa tavataan naisia.
Raitis mies on koko illan yksin kotona. Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi löytää kumppanin.
t. viinamies- Anonyymi
Eiköhän sieltä AA-kerhostakin tapaisi naisia.😏
Odottelen viestejä neitseellisisltä naisilta.......Sitten......Olen hyvä keksimään ohjelmaa.. Juhannusta pitää miettiä, et olisko jotai mielenkiintoista festari jutskaa missään.
- Anonyymi
Voi mennä tovi ennenkuin neitseellinen nainen ottaa yhteyttä.
Anonyymi kirjoitti:
Voi mennä tovi ennenkuin neitseellinen nainen ottaa yhteyttä.
Niin voi...Minua on kovasti yritetty mustamaalata palstoilla tiettyjen tahojen toimesta.
Jos olisin nainen niin olisin löytänyt hakemaani seuraa jo samana päivänä, mut meillä miehillä on "hiukan" vaikeempaa joo. Saattaa mennä vuosiakin, et löytää etsimäänsä seuraa.
Täytyy vaan keksiä hyviä harrastuksia, niin täshän tää elämä meneskelee.- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Niin voi...Minua on kovasti yritetty mustamaalata palstoilla tiettyjen tahojen toimesta.
Jos olisin nainen niin olisin löytänyt hakemaani seuraa jo samana päivänä, mut meillä miehillä on "hiukan" vaikeempaa joo. Saattaa mennä vuosiakin, et löytää etsimäänsä seuraa.
Täytyy vaan keksiä hyviä harrastuksia, niin täshän tää elämä meneskelee.Ei se ole mitään mustamaalausta vaan minä ainakin ihmettelen kaksinaismoralismiasi...Nyt kun siis paljastit, että nainen on mielestäsi pilaantunut jos hänellä on ollut parisuhde (siis muutakin kuin seksiä) jonkun muun kanssa, mutta siinä et mielestäsi näe mitään ristiriitaa, että ITSE käytät neitsyitä pelkkänä panopuuna...
Tai no voihan se olla, että he eivät edes halua suhteeseen kanssasi vaan haluavat jonkun oman ikäisensä. Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitään mustamaalausta vaan minä ainakin ihmettelen kaksinaismoralismiasi...Nyt kun siis paljastit, että nainen on mielestäsi pilaantunut jos hänellä on ollut parisuhde (siis muutakin kuin seksiä) jonkun muun kanssa, mutta siinä et mielestäsi näe mitään ristiriitaa, että ITSE käytät neitsyitä pelkkänä panopuuna...
Tai no voihan se olla, että he eivät edes halua suhteeseen kanssasi vaan haluavat jonkun oman ikäisensä.Ei tässä ole mitään kaksinaismoralismia...Kyse on vaan siitä, että te ette ymmärrä sanomaani.
Profiilissani olen selittänyt miksi kaikki seksuaalielämänsä aloittaneet naiset ovat saastuneet...Saastumisella tarkoitan sp-tauteja, johon lasken myöskin nämä hpv-virukset...Sitten bakteerikantojen siirtyminen jne. Senkin olen selittänyt. Et koskaan mene sänkyyn vain sen partnerisi kanssa, vaan myös koko siihen ketjuun kuuluvan väen kanssa. Se on pyrämidi rakenne mitä en jaksa tässä sen enempää avata. Itse en ole saastunut, koska en ole koskaan harrastanut suojaamatonta seksiä ei neitseellisten saastuneiden naisten kanssa....Tämä on minun koodi mistä pidän kiinni...
No miksi en sitten ole kovinkaan kiinostunut tutustumaan vakavassa parisuhteessa eläneeseen eronneeseen naiseen?...Siksi, koska katson, että ihmisellä on oikeastaan paukkuja elämänsä aikana ainoastaan yhteen kunnolliseen parisuhteeseen....Eron myötä kun ihminen menettää sen mihin on uskonut ja luottanut jotain itsestään...On hyvin tyypillistä, että ne jotka ovat eronneet kerran eroavat jatkossakin. Se käy aina vain helpommin. Tyypillinen "lainavaimon" matrahan onkin : -Rakkaus on ikuista kunhan kohde vaihtuu riittävän usein.
ps. Minä en oikeasti edes ole itsekäs.......Minä olen enemmänkin mies kuka tietää mitä haluaa. Itsekyyttäkin on monenlaista.. Minä olen ihminen joka tykkää, et partnerillakin olis kaikki hyvin ja hänen toiveet tulee kuulluksi.
Siinä ei ole mitään väärää, että minulla on nämä kriteerit.....Minä olen 100% :sti oikealla asialla. Tutustumassa ihmisiin ja etsimässä seuraa niin seksiin kuin vapaa-aikaankin, sekä myöskin hyvin käydessä jopa parisuhteeseen elämänkumppania.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/terveys Iltalehti pääsi taas osaamisensa ytimeen; kakkauutisiin: Miksi kakka kelluu?on se niin hihihihihihihhihih kun saa sanoa ruman sanan niin kuin se on
Munkin uraa miettiny itelleni🤔
- Anonyymi
Munkilla ei ole montaa uraa, vain se yksi mikä muillakin miehillä. Nunnalla sentään on kolme uraa, kaksi eessä, yksi takana
- Anonyymi
Sunkin uraa on varmaan joku miettinyt
- Anonyymi
https://yle.fi/ Miten niin keskellä kaupunkia? Oliko varmasti. Miksi kaikki huikea tapahtuu aian muka keskellä jotain. Aika harvinaista jos olosi sattunut tuo tapahtuma pisteessä josta on yhtä pitkästi kaikkiin kaupungin ulkoreunan pisteisiin
- Anonyymi
Maanäytteet pitäisi jo viimeinkin ottaa ja aitaus tehä lehmille, seevetti... :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814