22v neitsyt ja ei ole koskaan seurustellut

Anonyymi

Onko noloa olla 22v neitsyt joka ei ole koskaan seurustellut? Itse en koe olevani erityisen ruma mutta en myöskään erityisen kauniiksi. Käytän silmälaseja ja koen olevani ns. normaalin näköinen. Luonteeltani olen mukava, ystävällinen, rehellinen persoona, tosin ehkä hieman ujohko. Minulla on ystäviä, joiden kanssa käydään leffassa, ulkona...,käyn aina välillä baarissa yms. Välillä vaan tulee sellanen olo, että pitäisi olla jo kokemusta näistä asioista. Mitä mieltä ootte? Mitä mieltä miehet ovat kokemattomista naisista?

8

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se ole noloa. Tärkeintä on, kuten ylläkin sanotaan, että arvostat itseäsi ja ns annat neitsyytesi miehelle, joka arvostaa sua ja että _sä_ olet valmis.
      Kaikenkaikkiaan tärkeintä on, että sulla itselläs on hyvä olla.
      Ja tämä mieheltä.
      Henkilökohtaisesti mulle ei merkitse se, että onko nainen kokenut vai kokematon.
      Kokematonta on sinällään helpompi arvostaa, koska silloin ei pahemmin päädy sänkyyn hepposista syistä välttämättä. Silloin pitää jo miehenäkin olla otettu.

    • No niin...Kirjoita minun sähkikseen.
      Neitseellistä naista olen etsinyt kaveriksi...Syyt selitetty mun profiilissa.
      Kirjottele niin päästään tutustumaan..Mä vien sut vaikka leffaan.

    • Anonyymi

      Jos ei ole naimisissa vielä nii ei sitä pidä neitsyyttään häpeillä. Lasten tekeminen on vakava asia.

    • Anonyymi

      Olet helmi sikojen kaukalossa. Media, leffat, siis kaikki ja jokapaikassa pusketaan seksiä . Innostetaan huoraamaan, “ mutku sehä on normalii käytöstä” . “ niiin kaaaaaaaaaikki tekee”.
      Kerron sinulle salaisuuden : ei ole! Kaikki ei tee niin.
      Ihmiset joilla on tarpeeksi älykkäät aivot ( kuten sinulla) pystyvät kunnioittamaan kehoaan. Sitä kaunista Luojan luomaa lahjaa jonka olemme saaneet. Eikä huoraamaan kaikkien kanssa.

      Ole aivan varma että tulet aikanaan tapaamaan ja VALITSEMAAN pojan jonka kanssa voit jakaa tulevaisuude, perustaa kodin ja sitten on vain luonnollista että yhteinen intiimi kanssakäyminen liitty kuvioihin.

      Nauti nuoruudestasi, osallistu ystäviesi kanssa parantamaan maailmaa, matkustele, opi jatkuvasti uutta, hanki / lisää harrastuksia työpäiviesi jatkoksi. Niin nuoret muualla maailmassa tekevät! Äläkä ala rautalangasta vääntämäänitsellesi huolen aiheita!

    • Anonyymi

      Olet niinkuin maailman täydellisin ihminen jos tuokin asia on ongelma :)

    • En itse ainakaan sanoisi että olen neitsyt. Muotoilisin sen sanoihin etten ole seurustellut pitkään aikaan. En tiedä miten suhtautua jos toinen sanoo heti olevansa neitsyt. Kun ei sillä ole ehkä mitään merkitystä.

      • Tottakai se pitää sanoa ja tottakai sillä on merkitystä...
        Myös parisuhteilla on merkitystä.
        -Itse etsin juurikin neitseellistä naista, joka ei ole vielä ehtinyt seurustelemaan tositarkoituksella..


    • Anonyymi

      Ei ole noloa vaan päinvastoin hienoa. Ehdit kyllä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe