22v neitsyt ja ei ole koskaan seurustellut

Anonyymi

Onko noloa olla 22v neitsyt joka ei ole koskaan seurustellut? Itse en koe olevani erityisen ruma mutta en myöskään erityisen kauniiksi. Käytän silmälaseja ja koen olevani ns. normaalin näköinen. Luonteeltani olen mukava, ystävällinen, rehellinen persoona, tosin ehkä hieman ujohko. Minulla on ystäviä, joiden kanssa käydään leffassa, ulkona...,käyn aina välillä baarissa yms. Välillä vaan tulee sellanen olo, että pitäisi olla jo kokemusta näistä asioista. Mitä mieltä ootte? Mitä mieltä miehet ovat kokemattomista naisista?

8

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se ole noloa. Tärkeintä on, kuten ylläkin sanotaan, että arvostat itseäsi ja ns annat neitsyytesi miehelle, joka arvostaa sua ja että _sä_ olet valmis.
      Kaikenkaikkiaan tärkeintä on, että sulla itselläs on hyvä olla.
      Ja tämä mieheltä.
      Henkilökohtaisesti mulle ei merkitse se, että onko nainen kokenut vai kokematon.
      Kokematonta on sinällään helpompi arvostaa, koska silloin ei pahemmin päädy sänkyyn hepposista syistä välttämättä. Silloin pitää jo miehenäkin olla otettu.

• No niin...Kirjoita minun sähkikseen.
      Neitseellistä naista olen etsinyt kaveriksi...Syyt selitetty mun profiilissa.
      Kirjottele niin päästään tutustumaan..Mä vien sut vaikka leffaan.

• Anonyymi

Jos ei ole naimisissa vielä nii ei sitä pidä neitsyyttään häpeillä. Lasten tekeminen on vakava asia.

• Anonyymi

Olet helmi sikojen kaukalossa. Media, leffat, siis kaikki ja jokapaikassa pusketaan seksiä . Innostetaan huoraamaan, “ mutku sehä on normalii käytöstä” . “ niiin kaaaaaaaaaikki tekee”.
      Kerron sinulle salaisuuden : ei ole! Kaikki ei tee niin.
      Ihmiset joilla on tarpeeksi älykkäät aivot ( kuten sinulla) pystyvät kunnioittamaan kehoaan. Sitä kaunista Luojan luomaa lahjaa jonka olemme saaneet. Eikä huoraamaan kaikkien kanssa.

Ole aivan varma että tulet aikanaan tapaamaan ja VALITSEMAAN pojan jonka kanssa voit jakaa tulevaisuude, perustaa kodin ja sitten on vain luonnollista että yhteinen intiimi kanssakäyminen liitty kuvioihin.

Nauti nuoruudestasi, osallistu ystäviesi kanssa parantamaan maailmaa, matkustele, opi jatkuvasti uutta, hanki / lisää harrastuksia työpäiviesi jatkoksi. Niin nuoret muualla maailmassa tekevät! Äläkä ala rautalangasta vääntämäänitsellesi huolen aiheita!

• Anonyymi

Olet niinkuin maailman täydellisin ihminen jos tuokin asia on ongelma :)

• En itse ainakaan sanoisi että olen neitsyt. Muotoilisin sen sanoihin etten ole seurustellut pitkään aikaan. En tiedä miten suhtautua jos toinen sanoo heti olevansa neitsyt. Kun ei sillä ole ehkä mitään merkitystä.

• Tottakai se pitää sanoa ja tottakai sillä on merkitystä...
        Myös parisuhteilla on merkitystä.
        -Itse etsin juurikin neitseellistä naista, joka ei ole vielä ehtinyt seurustelemaan tositarkoituksella..

• Anonyymi

Ei ole noloa vaan päinvastoin hienoa. Ehdit kyllä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1362
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe