22v neitsyt ja ei ole koskaan seurustellut

Anonyymi

Onko noloa olla 22v neitsyt joka ei ole koskaan seurustellut? Itse en koe olevani erityisen ruma mutta en myöskään erityisen kauniiksi. Käytän silmälaseja ja koen olevani ns. normaalin näköinen. Luonteeltani olen mukava, ystävällinen, rehellinen persoona, tosin ehkä hieman ujohko. Minulla on ystäviä, joiden kanssa käydään leffassa, ulkona...,käyn aina välillä baarissa yms. Välillä vaan tulee sellanen olo, että pitäisi olla jo kokemusta näistä asioista. Mitä mieltä ootte? Mitä mieltä miehet ovat kokemattomista naisista?

8

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se ole noloa. Tärkeintä on, kuten ylläkin sanotaan, että arvostat itseäsi ja ns annat neitsyytesi miehelle, joka arvostaa sua ja että _sä_ olet valmis.
      Kaikenkaikkiaan tärkeintä on, että sulla itselläs on hyvä olla.
      Ja tämä mieheltä.
      Henkilökohtaisesti mulle ei merkitse se, että onko nainen kokenut vai kokematon.
      Kokematonta on sinällään helpompi arvostaa, koska silloin ei pahemmin päädy sänkyyn hepposista syistä välttämättä. Silloin pitää jo miehenäkin olla otettu.

• No niin...Kirjoita minun sähkikseen.
      Neitseellistä naista olen etsinyt kaveriksi...Syyt selitetty mun profiilissa.
      Kirjottele niin päästään tutustumaan..Mä vien sut vaikka leffaan.

• Anonyymi

Jos ei ole naimisissa vielä nii ei sitä pidä neitsyyttään häpeillä. Lasten tekeminen on vakava asia.

• Anonyymi

Olet helmi sikojen kaukalossa. Media, leffat, siis kaikki ja jokapaikassa pusketaan seksiä . Innostetaan huoraamaan, “ mutku sehä on normalii käytöstä” . “ niiin kaaaaaaaaaikki tekee”.
      Kerron sinulle salaisuuden : ei ole! Kaikki ei tee niin.
      Ihmiset joilla on tarpeeksi älykkäät aivot ( kuten sinulla) pystyvät kunnioittamaan kehoaan. Sitä kaunista Luojan luomaa lahjaa jonka olemme saaneet. Eikä huoraamaan kaikkien kanssa.

Ole aivan varma että tulet aikanaan tapaamaan ja VALITSEMAAN pojan jonka kanssa voit jakaa tulevaisuude, perustaa kodin ja sitten on vain luonnollista että yhteinen intiimi kanssakäyminen liitty kuvioihin.

Nauti nuoruudestasi, osallistu ystäviesi kanssa parantamaan maailmaa, matkustele, opi jatkuvasti uutta, hanki / lisää harrastuksia työpäiviesi jatkoksi. Niin nuoret muualla maailmassa tekevät! Äläkä ala rautalangasta vääntämäänitsellesi huolen aiheita!

• Anonyymi

Olet niinkuin maailman täydellisin ihminen jos tuokin asia on ongelma :)

• En itse ainakaan sanoisi että olen neitsyt. Muotoilisin sen sanoihin etten ole seurustellut pitkään aikaan. En tiedä miten suhtautua jos toinen sanoo heti olevansa neitsyt. Kun ei sillä ole ehkä mitään merkitystä.

• Tottakai se pitää sanoa ja tottakai sillä on merkitystä...
        Myös parisuhteilla on merkitystä.
        -Itse etsin juurikin neitseellistä naista, joka ei ole vielä ehtinyt seurustelemaan tositarkoituksella..

• Anonyymi

Ei ole noloa vaan päinvastoin hienoa. Ehdit kyllä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109