Onko noloa olla 22v neitsyt joka ei ole koskaan seurustellut? Itse en koe olevani erityisen ruma mutta en myöskään erityisen kauniiksi. Käytän silmälaseja ja koen olevani ns. normaalin näköinen. Luonteeltani olen mukava, ystävällinen, rehellinen persoona, tosin ehkä hieman ujohko. Minulla on ystäviä, joiden kanssa käydään leffassa, ulkona...,käyn aina välillä baarissa yms. Välillä vaan tulee sellanen olo, että pitäisi olla jo kokemusta näistä asioista. Mitä mieltä ootte? Mitä mieltä miehet ovat kokemattomista naisista?
22v neitsyt ja ei ole koskaan seurustellut
8
201
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole noloa. Tärkeintä on, kuten ylläkin sanotaan, että arvostat itseäsi ja ns annat neitsyytesi miehelle, joka arvostaa sua ja että _sä_ olet valmis.
Kaikenkaikkiaan tärkeintä on, että sulla itselläs on hyvä olla.
Ja tämä mieheltä.
Henkilökohtaisesti mulle ei merkitse se, että onko nainen kokenut vai kokematon.
Kokematonta on sinällään helpompi arvostaa, koska silloin ei pahemmin päädy sänkyyn hepposista syistä välttämättä. Silloin pitää jo miehenäkin olla otettu. No niin...Kirjoita minun sähkikseen.
Neitseellistä naista olen etsinyt kaveriksi...Syyt selitetty mun profiilissa.
Kirjottele niin päästään tutustumaan..Mä vien sut vaikka leffaan.- Anonyymi
Jos ei ole naimisissa vielä nii ei sitä pidä neitsyyttään häpeillä. Lasten tekeminen on vakava asia.
- Anonyymi
Olet helmi sikojen kaukalossa. Media, leffat, siis kaikki ja jokapaikassa pusketaan seksiä . Innostetaan huoraamaan, “ mutku sehä on normalii käytöstä” . “ niiin kaaaaaaaaaikki tekee”.
Kerron sinulle salaisuuden : ei ole! Kaikki ei tee niin.
Ihmiset joilla on tarpeeksi älykkäät aivot ( kuten sinulla) pystyvät kunnioittamaan kehoaan. Sitä kaunista Luojan luomaa lahjaa jonka olemme saaneet. Eikä huoraamaan kaikkien kanssa.
Ole aivan varma että tulet aikanaan tapaamaan ja VALITSEMAAN pojan jonka kanssa voit jakaa tulevaisuude, perustaa kodin ja sitten on vain luonnollista että yhteinen intiimi kanssakäyminen liitty kuvioihin.
Nauti nuoruudestasi, osallistu ystäviesi kanssa parantamaan maailmaa, matkustele, opi jatkuvasti uutta, hanki / lisää harrastuksia työpäiviesi jatkoksi. Niin nuoret muualla maailmassa tekevät! Äläkä ala rautalangasta vääntämäänitsellesi huolen aiheita! - Anonyymi
Olet niinkuin maailman täydellisin ihminen jos tuokin asia on ongelma :)
En itse ainakaan sanoisi että olen neitsyt. Muotoilisin sen sanoihin etten ole seurustellut pitkään aikaan. En tiedä miten suhtautua jos toinen sanoo heti olevansa neitsyt. Kun ei sillä ole ehkä mitään merkitystä.
Tottakai se pitää sanoa ja tottakai sillä on merkitystä...
Myös parisuhteilla on merkitystä.
-Itse etsin juurikin neitseellistä naista, joka ei ole vielä ehtinyt seurustelemaan tositarkoituksella..
- Anonyymi
Ei ole noloa vaan päinvastoin hienoa. Ehdit kyllä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279