Ihminen ehdollistaa itsensä kapeakatseisuuteen

Antaen menneisyyden vaikuttaa nykyhetken valintoihin sekä haaveilemalla jostain muusta mitä tässä hetkessä on , ihminen ehdollistaa itsensä kaavamaiseen sekä mekaaniseen käyttäytymiseen joka on täysin ajatuksen hallinnassa eikä suinkaan ns. tarkkailijan joka on alati läsnä ilman mitään häiriöitä.
Ihmisellä on myöskin opetuksensa puolesta lähes välttämätön luoda profiili/persoona jonka kautta "hän" kykenee kommunikoimaan erillisenä kokonaisuudesta mikä saattaakin olla kaikkien ongelmien syy , itsekkyys jopa terve sellainen on lähinnä mielen rappeuma joka on selvitettävissä oleva ongelma mutta tuolloin ihmisen täytyy selvittää itsensä eikä muiden ongelmia.
Kaikki on täydellistä jokaisena hetkenä , irrallaan oleva persoona luo ongelmat koska on itse se ongelma , hyvin yksinkertaista ja siksi niin vaikea havaita .

Täydellisen kaunista päivää kaikille <3

1

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon turhaa vohotusta on ihmiselämässä, koska hän ei tunne Koraania ja Krishna tietoisuutta, vaan kuuntelee kouluopetusta, joka on tarkoitettu lähinnä ääliöiden rauhoittamiseen ja paikkalla pysymiseen. Koraani ja Krishna tietoisuus kertovat faktat tämän hetken mailmantilanteesta ja periaatteista joiden mukaan maailmaa hallitaan. Determinismi on kaikkea ohjaava periaate ja Kali-yoga eli pahojen valtakausi on menossa, jolloin hyvillä ei ole paljoa jalansijaa elämässä.
      Ihminen kuunteli liikaa Helluja ja kristillisiä piirejä, jotka ovat ilmeisiä loosereita ja viidennen asteen toimijoita maailmassa. Se, joka tuntee Islamin ja Krishna tietoisuuden sekä Taolaisuuden ja Confutselaisuuden ymmärtää ne periaatteet joiden mukaan maailmaa hallitaan. Mutta kristillisillä alueilla ei ole tarpeeksi ollut mahdollisuutta tutustua noihin periaatteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe