Puolison suku väheksyy ja pyrkii mitätöimään.
Ja jos yrität sanoa, niin sinusta tehdään syypää ja rangaistaan totaalisella mykkäkoululla ym..halveksunnalla tai, että olet vaan kadonnut ja sinua ei ole.. olet ilmaa sitten lopulta vaikka sitä jo olitkin mutta sitten 100%, kun pyydät ettei kohtelu ole ok. (Ei vastata viesteihin kuten tällaisiin, että hyvää pääsiäistä, joulua jne .. ei toivoteta syntymäpäiviä eikä mitään enää sinulle.. ja mies ei edes sano siitäkään kenellekään vaan sanoo, että manipulointia että leikin hyvää.. kun tosiasiallisesti yritän luoda puheväliä, kun katkaisevat yhteydet minuun muttei mieheen ja lapseen vaikka ovat kohdelleey todella huonosti ja ohittavat sitä täysin.)
Onko muilla tätä..?
Varmaan on..
Mutta,
Mitä te teitte asialle ja teette?
Hajosiko jopa parisuhde vai luovitteko jotenkin?
Ja jos puoliso ei ollut rinnallasi, kun sinua mitätöidään puolison perheessä kuten itselläni on vakavasti asianlaita.
Mitä teitte ?
Puoliso vartioi perhettään kuin Donald Trumpia, jolla pitää olla koskemattomuus vaikka itse sekoilee.
Minulle tämä on ollut karmeaa.
Koen ettei tämä ole oikein.
Olin hirmu kiltti näille ihmisille, mutta he suhtautuvat huonosti ja päälle sanovat loukkaavia asioita vaikka olen todella ollut nätisti ja kauniisti heitä kohtaan jo vuosia. Koen täysin epäoikeutetuksi.
Mietin miten selvitä tässä ja mitä tehdä.
Puolison suku väheksyy ja pyrkii mitätöimään
3
222
Vastaukset
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten oli kaksi tapausta, joissa puolison/seurustelukaverin vanhemmat mitätöivät meikää, mutta ensimmäisen poika kannusti (toinen vanhapoika). Suhde päättyi eroon siksi, että appi käski erota molemmissa tapauksissa.
Nöyryytys kohmettaa sielun (SLEY). Ohjaa puolison suvun ongelmatyypit psykiatriseen hoitoon. Nöyryytys on henkistä väkivaltaa (Rikoslaki LUKU 21 §5-6). - Anonyymi
Lopeta yhteydenpito ilkeisiin sukulaisiin, paitsi jos pidät nöyryyttämisestä .
Jos puolisosi ei tue sinua, mitätöi yms.... näytä kaapin paikka tai ota ero.
ps. jos olette sateenkaari perhe ja sukulaiset vähän uskonnollisia...... - Anonyymi
Ihanaa kun olen päässyt puolisoni suvusta eroon henkisesti ja fyysisesti, joskaan en ole koskaan heidän seurasta välittänytkään.
Puolisoni on aina rakas❤️
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227