Puolison suku väheksyy ja pyrkii mitätöimään.
Ja jos yrität sanoa, niin sinusta tehdään syypää ja rangaistaan totaalisella mykkäkoululla ym..halveksunnalla tai, että olet vaan kadonnut ja sinua ei ole.. olet ilmaa sitten lopulta vaikka sitä jo olitkin mutta sitten 100%, kun pyydät ettei kohtelu ole ok. (Ei vastata viesteihin kuten tällaisiin, että hyvää pääsiäistä, joulua jne .. ei toivoteta syntymäpäiviä eikä mitään enää sinulle.. ja mies ei edes sano siitäkään kenellekään vaan sanoo, että manipulointia että leikin hyvää.. kun tosiasiallisesti yritän luoda puheväliä, kun katkaisevat yhteydet minuun muttei mieheen ja lapseen vaikka ovat kohdelleey todella huonosti ja ohittavat sitä täysin.)
Onko muilla tätä..?
Varmaan on..
Mutta,
Mitä te teitte asialle ja teette?
Hajosiko jopa parisuhde vai luovitteko jotenkin?
Ja jos puoliso ei ollut rinnallasi, kun sinua mitätöidään puolison perheessä kuten itselläni on vakavasti asianlaita.
Mitä teitte ?
Puoliso vartioi perhettään kuin Donald Trumpia, jolla pitää olla koskemattomuus vaikka itse sekoilee.
Minulle tämä on ollut karmeaa.
Koen ettei tämä ole oikein.
Olin hirmu kiltti näille ihmisille, mutta he suhtautuvat huonosti ja päälle sanovat loukkaavia asioita vaikka olen todella ollut nätisti ja kauniisti heitä kohtaan jo vuosia. Koen täysin epäoikeutetuksi.
Mietin miten selvitä tässä ja mitä tehdä.
Puolison suku väheksyy ja pyrkii mitätöimään
3
274
Vastaukset
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten oli kaksi tapausta, joissa puolison/seurustelukaverin vanhemmat mitätöivät meikää, mutta ensimmäisen poika kannusti (toinen vanhapoika). Suhde päättyi eroon siksi, että appi käski erota molemmissa tapauksissa.
Nöyryytys kohmettaa sielun (SLEY). Ohjaa puolison suvun ongelmatyypit psykiatriseen hoitoon. Nöyryytys on henkistä väkivaltaa (Rikoslaki LUKU 21 §5-6). - Anonyymi
Lopeta yhteydenpito ilkeisiin sukulaisiin, paitsi jos pidät nöyryyttämisestä .
Jos puolisosi ei tue sinua, mitätöi yms.... näytä kaapin paikka tai ota ero.
ps. jos olette sateenkaari perhe ja sukulaiset vähän uskonnollisia...... - Anonyymi
Ihanaa kun olen päässyt puolisoni suvusta eroon henkisesti ja fyysisesti, joskaan en ole koskaan heidän seurasta välittänytkään.
Puolisoni on aina rakas❤️
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885