Miehen pahoinvointi johtuu yksinäisyydestä

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b39f0bd2-c3c6-4a69-84ef-61ac39e0dbe4
" Tärkeää on nyt se, että meillä on ongelma, mutta tiedämme, mikä se on, Vainio sanoo puistonpenkillä.
Vielä hänellä ei ole vastausta siihen, miten nuorten miesten tilannetta voidaan kohentaa.
– Meidän johtopäätöksemme on, että nuoret miehet voivat huonosti, koska he eivät löydä tästä ympäristöstä seurustelukumppania, ja se heikentää todelle paljon heidän elämänlaatuaan, Vainio sanoo."

Tässä selvä todiste, että suurin syy miesten pahoinvointiin on seurustelu kumppanin puute eli naisen puute.
Sinkkumiehiä on enemmän, kuin sinkkunaisia, joten naiset eivät kärsi seurustelukumppanin puutteesta, koska heille riittä sinkkumiehiä, että heillä on varaa jakaa pakkeja, kun uusia sinkkumiehiä tulvii eteen ja saa vain valita paras ja komea.
Sama ongelma koskee koko suomea. Sinkkumiehille ei riitä naisia ja osa jää pakostakin ilman naista, koska naisia on vähemmän, kuin miehiä.
Tähän ongelmaan on ratkaisu, jos päättäjät vain ottaisivat asian todesta.
Tosin eivät taida ottaa, kun asia ei heitä millään tavalla koske, kun eivät ole yksinäisiä.

Suomeen pitäisi tuoda ensiavuksi Aasiasta heti 100 000 sinkkunaista vaikkapa tuolta Aasian köyhiltä alueilta ja suurista pakolais leireiltä.
Samalla autettaisiin sinkkumiehiä saamaan kumppani ja pelastamaan naisia pakolais leirien surkeista oloista.
Aasiaan pitäisi saada mainostettua ja levitettyä sanomaa Suomalaisista naista kaipaavista mukavista sinkkumiehistä, joilta puuttuu kumppani ja jonka takia kärsivät masennuksesta.
Samalla voisi mainostaa suomen puhdasta luontoa ja puhdasta vettä, että täällä käydään suihkussa vedessä, joka on puhtaampaa, kuin pullovesi.

t. Ruma mies

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rumat miehet ei kelpaa rumille naisille. Ei ole mitään samantasoisia vaan naiset katsoo olevansa aina kauniita missin tasoisia vaikka ylipainoa olisi 30 kg. Niin se vaan on että yksinäiset miehet ovat masentuneita.

    • Niinhän sitä lauletaan, että luontoäiti teki mitä hänen täytyi: järjesti asiat niin, että jokainen nainen löytää täydellisen puolisonsa.

      • Anonyymi

        Miksi naiset sitten valittaa niin paljon puolisoistaan?



      • Anonyymi

        Nainen tekee valinnan, ei mies, joten voidaan sanoa, että naisella on helppoa, kun miehiä tulee, kuin hyttyslauma, tekee aloitteita kilvan ja nainen vaan valitsee.
        Nainen on niinku tumput suorana ja mies tekee kaiken työn yrittäessään tehdä kaikki naisen miellyttämiseksi, mutta mitä mies saa palkkioksi: pakit.
        Nainen vaan odottelee sitä komeaa prinssiä valkoisella ratsulla ja jollei sellaista kuulu, niin nainen syyttää tietenkin miehiä, kun eivät lähesty naista.


    • Anonyymi

      Mun pahoinvointini johtuu usemmiten kuitenkin siitä että olen syönyt jotain sopimatonta. Ja toiseksi useimmiten siitä, että olen nauttinut ihan liikaa alkomaholia.

    • Kysyin jo tuossa toisessa samaa aihetta käsittelevässä ketjussa, että miksi se kumppani pitää löytää juuri kotikaupungista, jos kerran asuu pikkukaupungissa, josta nuoria aikuisia muuttaa sankoin joukoin pois? Jopa entisaikaan kumppani saattoi löytyä naapuripitäjästä. Miksi ihmeessä nykyisin, kun isolla osalla on auto käytössään, pitäisi nimenomaan löytää kumppani ihan siitä omasta naapurustosta? En tajua.

      Esim. tuon Uudenkaupungin lähistöllä on muitakin kaupunkeja, jopa yksi Suomen isoimmista kaupungeista eli Turku. Jos kerran Uudestakaupungista ei löydy naisia, niin miksi ei yrittäisi etsiä vaikka sieltä Turusta?

      • Anonyymi

        Miksi ylipäätään etsiä naista kesken tienaamiskauden? Töitä tekemään tuonne Ukiin on menty eikä naisten kanssa seukkaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ylipäätään etsiä naista kesken tienaamiskauden? Töitä tekemään tuonne Ukiin on menty eikä naisten kanssa seukkaamaan.

        No näinkin voi tietysti ajatella. Mutta siinä tapauksessa, jos sinkkuus häiritsee, niin Turku voisi olla itsesäälissä rypemistä parempi vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ylipäätään etsiä naista kesken tienaamiskauden? Töitä tekemään tuonne Ukiin on menty eikä naisten kanssa seukkaamaan.

        Naiset sekoittaa nuoren miehen pään.
        Sairaslomien lisääntyminen on vaarana jos pitää lähteä naisiin Turkuun.
        Viisainta on pysyä sinkkuna ja tienata. Eläkkeellä voi ottaa tyttöystävän kun on aikaa.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        No näinkin voi tietysti ajatella. Mutta siinä tapauksessa, jos sinkkuus häiritsee, niin Turku voisi olla itsesäälissä rypemistä parempi vaihtoehto.

        No suurin osa näistä naisettomista miehistä onkin aina sellaisia, että he ovat jostain maaseudulta tai pieneltä paikkakunnalta ja ovat jämähtäneet pysyvästi sinne kotikulmille, eivätkä edes haluaisi koskaan muuttaa sieltä yhtään mihinkään. Sitten aina syyttävät naisia siitä, kun he muuttavat työn ja opiskelujen perässä isompiin kaupunkeihin ja näkevät sen tulevaisuutensa jossain muualla, kun siellä maaseudulla ja pikkukaupungeissa.


      • Anonyymi

        Se sun "asiallinen vastaus" kun on jo aiemmin sataan kertaan copypastetty kopio minkä kirjoitat joka kommentiin täysin riippumatta siitä mitä sitä ennen on sanottu, eikä sillä ole mitään annettavaa itse keskusteluun. Se on vaan muiden ihmisten haukkumista, ja sen lisäksi muiden keskustelijoiden halveksuntaa, kun et viitsi kirjoittaa yksilöllistä vastausta yksilölliseen aiheeseen, vaan todellakin vaan leikkaaliimaat sen kommentin. Siis paska tapa osallistua keskusteluun, asuinpaikasta ja siviilisäädystä riippumatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se sun "asiallinen vastaus" kun on jo aiemmin sataan kertaan copypastetty kopio minkä kirjoitat joka kommentiin täysin riippumatta siitä mitä sitä ennen on sanottu, eikä sillä ole mitään annettavaa itse keskusteluun. Se on vaan muiden ihmisten haukkumista, ja sen lisäksi muiden keskustelijoiden halveksuntaa, kun et viitsi kirjoittaa yksilöllistä vastausta yksilölliseen aiheeseen, vaan todellakin vaan leikkaaliimaat sen kommentin. Siis paska tapa osallistua keskusteluun, asuinpaikasta ja siviilisäädystä riippumatta.

        Tuli siinä edellinen kirjoittajakin mulle vittuilemaan, ettenkö mä muka osaisi asiallisesti keskustella, niin eipä ollut hänen vastauksensa yhtään sen asiallisempi.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Tuli siinä edellinen kirjoittajakin mulle vittuilemaan, ettenkö mä muka osaisi asiallisesti keskustella, niin eipä ollut hänen vastauksensa yhtään sen asiallisempi.

        Ainakin se oli ihan sua varta vasten kirjoitettu, eikä pelkkää copypastea.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Tuli siinä edellinen kirjoittajakin mulle vittuilemaan, ettenkö mä muka osaisi asiallisesti keskustella, niin eipä ollut hänen vastauksensa yhtään sen asiallisempi.

        Dark ei ole koskaan naista iskenyt koska eiole koskaan yksin baarissa käynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dark ei ole koskaan naista iskenyt koska eiole koskaan yksin baarissa käynyt.

        On mulla naisia elämässäni ollut, kun en ole koskaan mikään ätmiluuseri ollut. Oon käynyt baareissa sekä yksin, kun myös seurassakin.


      • Itse etsin naista ympäri Suomen, mutta eipä niitä sopivia ole tarjolla juuri missään...
        Toisekseen useimmat ovat kiinni siellä omassa kaupungissaan..Työ, perhe ja ystävät.


      • Anonyymi

        Mitä se paikkakunnan vaihtaminen miestä auttaa jollei osaa olla sosiaalinen, jos kuvittelee että toisella paikkakunnalla saisi naisilta yhteydenottoja niin ei sellaista ihmepaikkakuntaa olekaan.


    • Anonyymi

      Se on ihan oikein niille. Polkunsa ovat valinneet.

    • Anonyymi

      Voin pahoin koska en pääse panee kaunista naista.

    • Anonyymi

      Niinhän se johtuu mutta eiköhän sama murhe ole ihan kaikissa Suomen kaupungeissa. Kyllä naiset osaavat valikoimisen jalon taidon niin hyvin että yhtä vaikeaa on löytää seuraa vaikkapa Tampereella. On ihan turha kuvitella että sinkkunaisten suurempi määrä johtaisi miesten kannalta yhtään sen parempaan tilanteeseen.

      • On se silti aina miehille parempi asua niissä isommissa kaupungeissa, kun jossain maaseudulla tai pikkukaupungeissa, sillä aina sitä on parempi mahdollisuus löytää se nainen sieltä isommasta kaupungista, kun jostain kotinurkilta.

        Siellä isommissa kaupungeissa kun on myös huomattavasti paremmat työmahdollisuudet, niin sieltä töitäkin löytyy paremmin. Mitä on tätä palstaa lukenut, niin valitettavan usein ne syrjäseuduille jämähtäneet ätmit ovat syrjäytyneet myös siitä työelämästä.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        On se silti aina miehille parempi asua niissä isommissa kaupungeissa, kun jossain maaseudulla tai pikkukaupungeissa, sillä aina sitä on parempi mahdollisuus löytää se nainen sieltä isommasta kaupungista, kun jostain kotinurkilta.

        Siellä isommissa kaupungeissa kun on myös huomattavasti paremmat työmahdollisuudet, niin sieltä töitäkin löytyy paremmin. Mitä on tätä palstaa lukenut, niin valitettavan usein ne syrjäseuduille jämähtäneet ätmit ovat syrjäytyneet myös siitä työelämästä.

        Pienissä paikkakunnissa on se hyvä puoli että naama voi tulla tutuksi kun pyörii samoissa mestoissa, kun taas isoissa kaupungeissa ei välttämättä edes näe uudelleen.


    • Anonyymi

      Eihän kukaan voi toisten ongelmia ratkoa vaan itse pitää tehdä asialle jotain. Maksullisen naisen voi ostaa tunniksi tai yöksi. Se helpottaa heti, Miehet eivät osaa ajatella että itse pitää hoitaa itseensä eikä mikään pilleri auta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe