Hyviä jatkoja kaikille palstalaisille.

Kiitos kaikille seurasta, mutta nyt on aika poistua tältä palstalta. Enimmäkseen tuntuu olevan yksinäisyydestä ja kumppanittomuudesta juttua. Huomannut, että kyseiset jutut alkavat vetää vireystasoa alaspäin pikkuhiljaa. Niin katson parhaakseni poistua täältä.

Toivotan kaikille erittäin hyvää Juhannusta ja kesän jatkoa.

73

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nähdään kuukauden kuluttua... Tavalla tai toisella... :)

      • Aikaisemminkin joku "Anonyymi" jotain vihjaillut, mutta tuskinpa, maailmassa ei ole kuin parit ihmiset ketkä välittää meikäläisestä paskan vertaa enempää. Silloin kun oli ne vaikeimmat ajat, niin henkilöt ketkä jopa ystäväksi kutsuivat, heistä jopa kaksi kyselivät kuulumisia silloin tällöin. Ihmiset keitä tuin heidän vaikeina aikoina, hävis kuin pieru saharaan sitten kun itellä meni kaikki päin vittua.

        Mutta eipä siinä, about kuukauden päästä lähteä itä-Suomeen ihmettelemään, mummon taloa remppaamaan. Josko vaikka jäisi sinne sitten asustelemaan, mutta kahtoo nyt mihin sitä päätyy vielä, lukio tulee kuitenkin käytyä verkko-opintoina. Täällä Turusssa ei ole oikeastaan tarjolla muuta kuin kaupungin jatkuva meteli.


    • Anonyymi

      EIKÄ!!! Kuka nyt tekee avaruuskeskusteluja!! Olit piristys täällä näiden juttujen seassa.

      • Arvuutus: jos kuljet avaruuden päästä päähän, niin mihin päädyt?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Arvuutus: jos kuljet avaruuden päästä päähän, niin mihin päädyt?

        Avaruuden päähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avaruuden päähän.

        Ai sä luulet, että sillä on pää. Onko siinä päässä myös nenä?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ai sä luulet, että sillä on pää. Onko siinä päässä myös nenä?

        On, ja nenässä karvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On, ja nenässä karvat.

        Ja jossain siinä karvan päässä sijaitsee linnunrata.

        Älä nyt vaan nyppäse sitä pois!


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Arvuutus: jos kuljet avaruuden päästä päähän, niin mihin päädyt?

        Mihin avaruus laajenee? Miksi universumi syntyi? Mikä aiheutti alkuräjähdyksen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin avaruus laajenee? Miksi universumi syntyi? Mikä aiheutti alkuräjähdyksen?

        Eteen..tahi taaksepäin. Joskus myös sivusuuntaan, sekä ylöspäin, mutta ei ikinä alaspäin. Syytä ei tiedetä.

        Johan mä kerran teille untuvikoille kerroin, että alkuräjähdys tapahtui, kun eräs pieni peikko aivasti erään paljon isomman peikon nenässä.


      • Thanks. :) Tiedepalstalla vissiin on paljon avaruuskeskeisiä juttuja, jos niitä haluaa lueskella. Hyviä jatkoja.


    • Niin aina..😄

      Mutta hyvää juhannusta, ja muutenkin kaikkea hyvää sulle ja kisuleille myös, noille kippuravarpaille, pörinäkoneille, hipsutassuille, ite pirulaisille..

      • Naukumaattoreille! Jumaliste mitä demoneja niissä asuu äänistä päätellen..riivinrautoja.

        Vai yleistänkö mä nyt?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Naukumaattoreille! Jumaliste mitä demoneja niissä asuu äänistä päätellen..riivinrautoja.

        Vai yleistänkö mä nyt?

        Mä olen miettinyt, että pitäisikö ottaa seuraksi toinen kissa.. Ukko sanoi ottavansa avioeron, jos niin teen..No siitä vaan, on se tietysti hankalaa sekin, kun ei naimisissa olla.

        Mutta mun piti sulta Irvokas, tai muilta kissaihmisiltä kysyä, että kuinka nuo tuottaa toisilleen seuraa? Tää kissa olis kovasti kiinnostunut koirasta, mutta koira ei niin siitä..Samoin kun pihan ohi menee joskus näitä kissoja, niin on ihan täpinöissään..Tänään oli kyllä taas reissuillaan pari tuntia, mutta kiltisti tuli takaisin..Pelottaa vaan, että jos jää esim parkkiksella auton alle..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen miettinyt, että pitäisikö ottaa seuraksi toinen kissa.. Ukko sanoi ottavansa avioeron, jos niin teen..No siitä vaan, on se tietysti hankalaa sekin, kun ei naimisissa olla.

        Mutta mun piti sulta Irvokas, tai muilta kissaihmisiltä kysyä, että kuinka nuo tuottaa toisilleen seuraa? Tää kissa olis kovasti kiinnostunut koirasta, mutta koira ei niin siitä..Samoin kun pihan ohi menee joskus näitä kissoja, niin on ihan täpinöissään..Tänään oli kyllä taas reissuillaan pari tuntia, mutta kiltisti tuli takaisin..Pelottaa vaan, että jos jää esim parkkiksella auton alle..

        No voi v...u sun kaa. Ilmeisesti miehen hyvinvointi ei sulle merkitse mitään? sitäpaitsi, kissa ei ole laumaeläin, todennäköisesti niistä jompikumpi tai molemmat vain stressaantuisi toisistaan.

        https://www.agria.fi/kissa/artikkeleita/kissan-kaytos/riitelevat-kissat/

        Sitäpaitsi, tuo että annat kiertää retkillään ei sekään ole kovin fiksua:

        https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0c300df-72bb-44f7-8fd3-3573e7bb6f84

        https://www.tiede.fi/keskustelu/56883/ketju/kissa_tuhoelain

        https://www.tamperelainen.fi/blogi/380794-turvaa-pesimarauha-pida-koirasi-ja-kissasi-kytkettyina


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No voi v...u sun kaa. Ilmeisesti miehen hyvinvointi ei sulle merkitse mitään? sitäpaitsi, kissa ei ole laumaeläin, todennäköisesti niistä jompikumpi tai molemmat vain stressaantuisi toisistaan.

        https://www.agria.fi/kissa/artikkeleita/kissan-kaytos/riitelevat-kissat/

        Sitäpaitsi, tuo että annat kiertää retkillään ei sekään ole kovin fiksua:

        https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0c300df-72bb-44f7-8fd3-3573e7bb6f84

        https://www.tiede.fi/keskustelu/56883/ketju/kissa_tuhoelain

        https://www.tamperelainen.fi/blogi/380794-turvaa-pesimarauha-pida-koirasi-ja-kissasi-kytkettyina

        Sä linkität ihan liikaa, että niitä jaksais avata..Fokusoidu!

        Ja se kissa...niin se karkailee.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä linkität ihan liikaa, että niitä jaksais avata..Fokusoidu!

        Ja se kissa...niin se karkailee.

        Ja kilikello sillä on kaulassa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja kilikello sillä on kaulassa.

        Joku sisiliskon puolikas löytyi tuosta pihakivetykseltä..

        Madotus!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä linkität ihan liikaa, että niitä jaksais avata..Fokusoidu!

        Ja se kissa...niin se karkailee.

        Vähän pakko linkittää kun et itse hae tietoa ilmeisesti ollenkaan. Pitäis varmaan olla se joku lemmikinpitoajokortti pakolllisena jotta niitä sais pitää vaan ihmiset joita kiinnostais sen lemmikin hyvinvointi enemmän kuin oma kiva olo. Minua aina ihmetyttää se että ihmiset joilla on paljon lemmikkejä pidetään eläinrakkaina vaikka oikesti niiden tekoset on vaan itsekkäitä. Joo, no kissakin sopeutuu toiseen jos sillä on riittävästi omaakin tilaa, sulla tuskin on kun ei itsekseenkään pysy kotona eikä se kyllä karkaile jos ei anna karkailla. Kiva varmaan sitten kun joku mulkku ampuu jollain kuulapyssyllä tms.?


      • Sitten on muuten olemassa populaatiokissoja, jotka tykkäävät toistensa seurasta. Jos olisit joskus matkustellut, niin tietäisit paitsi sen, että naiset eivät ole lomillaan kikkelin perässä, kuin myös sen, kuinka kissat tykkäävät lojua toistensa seurassa..paitsi ne, jotka eivät tykkää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sitten on muuten olemassa populaatiokissoja, jotka tykkäävät toistensa seurasta. Jos olisit joskus matkustellut, niin tietäisit paitsi sen, että naiset eivät ole lomillaan kikkelin perässä, kuin myös sen, kuinka kissat tykkäävät lojua toistensa seurassa..paitsi ne, jotka eivät tykkää.

        Joo, ne on monesti sukulaisia keskenään niin se on vähän eri juttu ja populaaatio myös tuo turvaa niissä olosuhteissa, samoin kun sun koti silloin kun siellä saa olla ite kissapomona. Jos hommaat toisen en yllättyis jos jompikumpi niistä karkais eikä tuliskaan sitten takasin kun on se toinen mulkkukissa siellä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Vähän pakko linkittää kun et itse hae tietoa ilmeisesti ollenkaan. Pitäis varmaan olla se joku lemmikinpitoajokortti pakolllisena jotta niitä sais pitää vaan ihmiset joita kiinnostais sen lemmikin hyvinvointi enemmän kuin oma kiva olo. Minua aina ihmetyttää se että ihmiset joilla on paljon lemmikkejä pidetään eläinrakkaina vaikka oikesti niiden tekoset on vaan itsekkäitä. Joo, no kissakin sopeutuu toiseen jos sillä on riittävästi omaakin tilaa, sulla tuskin on kun ei itsekseenkään pysy kotona eikä se kyllä karkaile jos ei anna karkailla. Kiva varmaan sitten kun joku mulkku ampuu jollain kuulapyssyllä tms.?

        No mä olen vasta tuon ajatuksen heittånyt ilmoille..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mä olen vasta tuon ajatuksen heittånyt ilmoille..

        Tähän se nyt tuli taas pörrään mun syliin ja yrittää estää mua naputtelemasta..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mä olen vasta tuon ajatuksen heittånyt ilmoille..

        Siksi mainitsinkin asiasta kun siihn voi ehkä vielä vaikuttaa. Ja sulle olen mielipiteissäni ankarampi kun tiedän sun oikeasti välittävän eläinten hyvinvoinnista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siksi mainitsinkin asiasta kun siihn voi ehkä vielä vaikuttaa. Ja sulle olen mielipiteissäni ankarampi kun tiedän sun oikeasti välittävän eläinten hyvinvoinnista.

        Älä huoli. Jos mä oikeasti olisin toista kissaa ottamassa, niin kyllä mä siitten ottaisin oikeasti asioista selvää.. Kuten sanoin, niin nyt mä vaan heitin tuon ajatuksen ilmoille...

        Mähän kerroin, että me aidattiin piha, mutta aina se nuori ja vahva kissa jostain ittensä yli kiipeää, tai ali kampeaa...Ja kun ajattelee kissan näkökulmasta, niin eihän se ymmärrä miksi sen pitäisi pysyä pienessä pihassa, kun sen takana on koko maailma..Kun sitä kieltää, se sanoo "Miu", kuin kysyäkseen, etä miksi ei..

        Vai että ankara oikein olit..😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä huoli. Jos mä oikeasti olisin toista kissaa ottamassa, niin kyllä mä siitten ottaisin oikeasti asioista selvää.. Kuten sanoin, niin nyt mä vaan heitin tuon ajatuksen ilmoille...

        Mähän kerroin, että me aidattiin piha, mutta aina se nuori ja vahva kissa jostain ittensä yli kiipeää, tai ali kampeaa...Ja kun ajattelee kissan näkökulmasta, niin eihän se ymmärrä miksi sen pitäisi pysyä pienessä pihassa, kun sen takana on koko maailma..Kun sitä kieltää, se sanoo "Miu", kuin kysyäkseen, etä miksi ei..

        Vai että ankara oikein olit..😂

        Aiemmin tää kissa asui kerrostalossa ja sitä vissiin pidettiin kylppärissä. Ainakin sieltä se haettiin oven takaa..Oli sillä kyllä ainakin kiipeilypuu.

        https://www.sey.fi/ajankohtaista/tiedotteet/1111-kissakriisi-sijaiskoteja-tarvitaan-ympaeri-suomen



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sitten on muuten olemassa populaatiokissoja, jotka tykkäävät toistensa seurasta. Jos olisit joskus matkustellut, niin tietäisit paitsi sen, että naiset eivät ole lomillaan kikkelin perässä, kuin myös sen, kuinka kissat tykkäävät lojua toistensa seurassa..paitsi ne, jotka eivät tykkää.

        Yhen naisen kotona oli kissoja kymmenkunta, ei niillä keskenään kränää ollu, yhessä makoilivat ja leikkivät, pikkukissat ottivat koirankin leikkeihin mukaan.
        Minä en ollut innostunut niin suuresta kissalaumasta, yks tai kaks olis riittäny aivan hyvin. Koira oli best of the best.


      • Wwuwuw
        Harmaaritari kirjoitti:

        No voi v...u sun kaa. Ilmeisesti miehen hyvinvointi ei sulle merkitse mitään? sitäpaitsi, kissa ei ole laumaeläin, todennäköisesti niistä jompikumpi tai molemmat vain stressaantuisi toisistaan.

        https://www.agria.fi/kissa/artikkeleita/kissan-kaytos/riitelevat-kissat/

        Sitäpaitsi, tuo että annat kiertää retkillään ei sekään ole kovin fiksua:

        https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0c300df-72bb-44f7-8fd3-3573e7bb6f84

        https://www.tiede.fi/keskustelu/56883/ketju/kissa_tuhoelain

        https://www.tamperelainen.fi/blogi/380794-turvaa-pesimarauha-pida-koirasi-ja-kissasi-kytkettyina

        Kävin muuten noin vuosi sitten Hesyllä kissoja katsomassa..Siellä jotkut kissat haluttiin antaa koteihin, joissa olisi jo toinen kissa. Jotkut kissat taas olivat tutustuneet Hesyllä ja elivät siellä sitten yhdessä sellaisissa kopeissaan.
        Että tuo yksineläjyys ei kylläkään pidä paikkansa.


      • Toinen nartuistani tulee vanhempien kollin kanssa erittäin hyvin toimeen. Mitä nyt kolli meinaa astua välillä Riplua. Xeno sitten ajaa aina tuota kollia takaa sen jälkeen ja vetävät pientä tassutalkoota päivittäin. Kuitenkin nekin sietää toisiaan.

        Kissojen luonteesta paljon riippuu miten tulevat toimeen. Siskot ainakin on melkein kuin paita ja perse vaikka matsaavatkin keskenään välillä.

        Hyviä jatkoja.


      • Irvokas kirjoitti:

        Toinen nartuistani tulee vanhempien kollin kanssa erittäin hyvin toimeen. Mitä nyt kolli meinaa astua välillä Riplua. Xeno sitten ajaa aina tuota kollia takaa sen jälkeen ja vetävät pientä tassutalkoota päivittäin. Kuitenkin nekin sietää toisiaan.

        Kissojen luonteesta paljon riippuu miten tulevat toimeen. Siskot ainakin on melkein kuin paita ja perse vaikka matsaavatkin keskenään välillä.

        Hyviä jatkoja.

        Tuota mä juuri ajattelin, että niistä olisi sitten toisistaan seuraa..Kovasti tää kisu yrittää koiraa tassuttaa leikkimään, mutta koira ei enää jaksa edes reagoida,.mutta kun tuo ukkokin on tuossa niin vastaan.


    • Hyvää jussia ja muutenkin kaikkea hyvää sulle. Oot mutuni mukaan hyvä tyyppi ja mä luotan vaistooni ja mutuuni. Kiva, kun olit mukana.

      Electroswingillä hymy huuliin ja myötätuuliin!😄👍

      • Anonyymi

        Milloin nähdään se päivä, kun sua ei enää nähdä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähdään se päivä, kun sua ei enää nähdä?

        Mikä sua vaivaa?

        Ei sun mikropenis ole naisten syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähdään se päivä, kun sua ei enää nähdä?

        Toivotaan, että pian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähdään se päivä, kun sua ei enää nähdä?

        Sitten kun sä tuut sokeeks. :)


      • Anonyymi

        Kommentti on, kuin aloittaja lähtisi vähintään rintamalle sotimaan, eikä varmuutta takaisin paluusta ole tai, että aloittaja lähtisi Mount Everestille huippua valloittamaan ja saattaa tippua alas vuorelta, kuin hyvästejä jätettäisiin.

        t. Ätmi toteaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti on, kuin aloittaja lähtisi vähintään rintamalle sotimaan, eikä varmuutta takaisin paluusta ole tai, että aloittaja lähtisi Mount Everestille huippua valloittamaan ja saattaa tippua alas vuorelta, kuin hyvästejä jätettäisiin.

        t. Ätmi toteaa

        No haittaako se? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähdään se päivä, kun sua ei enää nähdä?

        Milloin nähdään se päivä kun sinä saat naisen? Käytetäänkö aikamääreenä valovuotta? 😁


      • Anonyymi

        Vähä-älyisimmät nartut tänne on ajautunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähdään se päivä, kun sua ei enää nähdä?

        Genio ei pidä sönkkö macystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Genio ei pidä sönkkö macystä.

        Se on hänen ongelma, ei mun. :)


      • Hyvää Jussia myös sinne! Sinua olenkin jo monen päivän aikana tänne kaipaillut! Harmi, jos Irvokas lopettaa, mutta vielä suurempi suru oli, jos sinä lopettaisit "Akrabakabra" vai mikä sinä tällä kertaa olit!

        Tälläiseen trooppiseen Juhannukseen Itäisessä Suomessa sopii seuraava biisi!

        https://www.youtube.com/watch?v=EFrrEUNlH0c

        Tuonne voisi lomalle mennä, vaikka nyt on trooppiset olot osassa Suomessa! :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Se on hänen ongelma, ei mun. :)

        Näyttää olevan kohta kaikkien ongelma...:(


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Se on hänen ongelma, ei mun. :)

        Mikä teillä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan kohta kaikkien ongelma...:(

        Älä yleistä omia fiiliksiäs koskettamaan kaikkia, subjektiivisuus nääs.😌


      • Kiitti. :) Olet kanssa hyvä tyyppi. Hyviä jatkoja tanssimisen lomassa. :)


    • Anonyymi

      Irvokas on monitaituri multinikki ja typerykset, jotka ovat uskoneet, ovat ketjuun ilmoittautuneet.

      • Anonyymi

        Minulle on aivan sama onko hänellä useita nikkejä, mutta pidin avaruusaiheistaan ja muista fiksuista jutuistaan. Aivan täysin sama onko hän myös joku muu täällä tai vaikka kaikki nimimerkit.


    • Anonyymi

      Itsellekin alkaa olla aika lopettaa täällä ja toivon todella paljon sitä, että muallakin alkaa hiljaisuus. Se "auttaminen" kun ei koskaan ollut sitä vaan päinvastoin.

      • Anonyymi

        Täällä toinen, joka on suunnitellut palstan jättämistä. Samoin monet muut vakiopalstani ovat hiljentyneet radikaalisti. Veikkaan, että uudistukset Suomi24:llä ovat vähentäneet käyttäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen, joka on suunnitellut palstan jättämistä. Samoin monet muut vakiopalstani ovat hiljentyneet radikaalisti. Veikkaan, että uudistukset Suomi24:llä ovat vähentäneet käyttäjiä.

        En ymmärrä tuota ehdottomuutta. miksi pitää suunnitella jokin jättämistä , eikö vaan voi käydä silloin tällöin eikä tehdä sen isompaa numeroa "lähdöstä". Jos joku puhuu palstan suunnitellusta jättämisestä tulee mieleen onko koukussa ihan kuin se tsemppais itseään siihen.


    • Hyviä jatkoja sullekin. Sen verran vaan tuosta poistumissyystä mainitsen että ei pitäis antaa muiden juttujen vaikuttaa itseensä.

    • Tämä palsta on palsta on nyt sellaisessa aallonpohjassa. Homma kuivuu kasaan. Näitä on tapahtunut ennenkin. Ennemmin tai myöhemmin meininki aina kuitenkin piristyy.

      Välillä tauko tekee kuitenkin hyvää. Tervetuloa takaisin, jos joskus vielä tuntuu siltä.

    • Anonyymi

      Höh, nyt kun luen satunnaisesti palstaa koska minut ulkoistettiin siitä liian vanhana 48 vuotiaan iässä voi pahoitella palstaa suuremmasta menetyksestä. Irvokas oli yksi palstan suola.
      Teidän tulee nyt kuunnella palauttavaa rentouttavaa musiikkia ja miettiä mikä vika palstassa on.
      Tässähän on jotain yhtä synkkää mitä seuraavassa biisissä.

      Huomenna yritetään olla selvinpäin ja tehdä kaksi naista tyytyväiseksi, jatketaan näistä asetelmista:)

      https://www.youtube.com/watch?v=B3lkG_qz_5M

      AsianVierestä

      • Et sinä Pertti ole vielä liian vanha meidän seuraan.


    • Anonyymi

      Anteeksi uteliaisuuteni, mutta saitteko te Flowerin kanssa mitään aikaiseksi? Te voisitte olla hyvä pari 👍

      • Anonyymi

        Eivät saaneet. Floweri ei vastannut Irvokkaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät saaneet. Floweri ei vastannut Irvokkaalle.

        Täällä ihmiset päättelee aina sen perusteella mitä näkevät palstalla, mehän ei tiedetä mitä kulisseissa tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ihmiset päättelee aina sen perusteella mitä näkevät palstalla, mehän ei tiedetä mitä kulisseissa tapahtuu.

        Ja kulisseissahan tapahtuu paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kulisseissahan tapahtuu paljon.

        Yllättävän monta paria on tullut, mutta harva niistä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän monta paria on tullut, mutta harva niistä tietää.

        Suomi24 alkaa rahankeruuseen jos pariutumista palstan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät saaneet. Floweri ei vastannut Irvokkaalle.

        Vastasihan se mutta ei luvannut mitään. Millähän perusteella voisi olla hyvä pari? Palstajuttujen perusteella? Se ei riitä vielä mihinkään.


    • Minä aina ihmettelen näitä ihmisten hyvästejä, et miks niitä on jätettävä yleisellä keskustelupalstalla tuntematomille ihmisille.. Senkun menee ja tulee.
      Tosiasiassa Irvokas poistuu vain omalla naamallaan, mutta jatkaa toki anonyymina palstailua, kuten ennen saapumistaankin...Kokeili vain josko olis joku kirjotellu privaa....Ymmärrän, että omalla kuvalla kirjoittelu rajoittaa käsittämättömän paljon....Ota joku uus nikki ja tuu taas jauhaa paskaa vaikka avaruudesta;)

      • Anonyymi

        "Minä aina ihmettelen näitä ihmisten hyvästejä, et miks niitä on jätettävä yleisellä keskustelupalstalla tuntematomille ihmisille.."

        Kyllähän täällä voi jotkut ihmiset alkaa tuntua kavereilta. Monien peräänkin tunnutaan kyselevän "mihin se ja se on kadonnut, onko sitä ja sitä näkynyt". Eli sinänsä.


      • Anonyymi

        Mutta kuka ruokki dinosauruksen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuka ruokki dinosauruksen?

        Hähähä...Sitäpä sopii miettiä:D


    • Eipä mitään. Hyviä jatkoja ja parempaa fiilistä. Palstalta pitää saada jokaisen jotain, että viihtyy, se on vaan hyvä, että ihmiset sen huomaa, jos joku ei anna sitä mitä haluaa. Varsinkin tälläiset mestat kannattaa silloin sulkea pois, jos ne ei tuota jotain hyvää fiilistä.

      Nautihan kesästä. (Ja itikoista😝)

      • Thanks. Näinhän se on. Jos joku juttu ei tunnu hyvälle, niin ei kannata jatkaa. Hyviä ajeluhetkiä. Eikä kaaduta sitten! :)


      • Irvokas kirjoitti:

        Thanks. Näinhän se on. Jos joku juttu ei tunnu hyvälle, niin ei kannata jatkaa. Hyviä ajeluhetkiä. Eikä kaaduta sitten! :)

        Joo. Just laitoin aloituksen rajoista. Ne on muuten monelle mysteeri itselleen. Ja niistä on vaikea pitää kiinni. Ne on yhtälailla itseä, kuin muita varten oikeasti.

        Minusta on hyvä, että osaat vetää rajaa itse ja noita on elämässä hitosti, että pitää osata vetää oma raja johonkin. Se on taas.... ylläripylläri, omalla vastuulla joksisella. 😁

        Joo. Jätän kaatuilut seuraavaan elämään. Nyt on tullut kaatuiltua tähän elämään jo tarpeeks. 😂


    • Miksi ihmeessä lähdet pois

    • Anonyymi

      " Enimmäkseen tuntuu olevan yksinäisyydestä ja kumppanittomuudesta juttua."

      Tämä on sinkut palsta, mistäpä muustakaan, perhe-elämästäkö?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe