Tuliko iskettyä koivuja pihanurmikkoon, grillailtua ja otettua rentouttavaa keskustelujen yhteydessä?
Koko maassa kokonpolttokielto, no ei sitä sitten nähty sitä kokkoa vuonna 2019.
Mukava päivä, parasta oli kun kannoin grillin laavukatospaikalle(koska nuotioita, avotulta ei saa sytyttää). Kaunis paikka vesistön äärellä.
Taivaan rantaan muodostui uhkaavia pilviä mutta se ei haitannut ollenkaan. Oli muuten hieno kokemus grillata laavukatoksessa kun sataa kohtalaisen kovaa. Toimin kokkina ja syöjät saatiin ruokittua. Poutaisen jakson aikana keräsin kamat ja kiirehdittiin autolle. Ei sinne saakka aivan päästy kun iski rankkasade. Upeaa kastua läpimäräksi, se nauratti jokaista. Auto ikkunat huurussa ja lämmityslaite päällä kohti naisen kotia. Rankkasateessa voi katsoa kasvot ylöspäin, antaa sateen iskeytyä, kertyä ja valua pieninä puroina pituussuuntaisiin vartalon kanjoneihin. Luonto näytti voimiaan ja ihmiset vikisivät, on se hienoa:)
AsianVierestä
Miten Juhannus on mennyt?
67
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Navettahommeleja tähän saakka, kas eipä täs kerkijä mitn tehä kö aika joutuu niin joutuin. Taijan jaksaa käyä vielä maanäytteitä ottamasa saunnan jälkeen. Lähinnä sitten tsiikailen kuinka muut kellii pihoillaan. Täällä Oulun alueella sää on lämpimähkö mutta keli paikoin mäskinen
Tullut syötyä hyvää ruokaa hyvässä seurassa :)
- Anonyymi
Ihan vaan kaverien kanssa? Olenhan minä kuullut, että kaikenlaisia nyrjähtäneitä niitä on, mutta onneksi ei ole sattunut lähipiiriini.
Kun sitä syötyä nyt on tullut, niin kai muistit pyyhkiä? Partakaveri kirjoitti:
Ei mitään romanttista. Ihan vaan kaverien kanssa.
On hyvä että on seuraa.
valtakunta kirjoitti:
On hyvä että on seuraa.
Kyllä se tekee hyvää mielelle ja sielulle. Vaikka pohjimmiltani olen erakko, ei tee hyvää olla liikaa yksin.
Partakaveri kirjoitti:
Kyllä se tekee hyvää mielelle ja sielulle. Vaikka pohjimmiltani olen erakko, ei tee hyvää olla liikaa yksin.
Voin sanoa että kun pitäisi soittaa En pysty sitä väliin tekemään tulee liian kova paine, mielummin pysyy erossa ihan irlissä.
Partakaveri kirjoitti:
Tuo juttu on varmaan suurin syy erakoitumiseeni.
Partakaveri kirjoitti:
Sitä erakoitunut jos ei vaan onnistu ja löydy yhteyksiä mitä ihmisistä toivoo
valtakunta kirjoitti:
Voin sanoa että kun pitäisi soittaa En pysty sitä väliin tekemään tulee liian kova paine, mielummin pysyy erossa ihan irlissä.
Entäs joku kirjekaveri? Tai WhatsAppilla?
Partakaveri kirjoitti:
Elä nyt hulluja puhu, puhuin ihan yleisellä tasolla sitä ei halua olla yhteydessä kun ahdistaa yhteyden otto.
Partakaveri kirjoitti:
WhatsAppia ei edes käytetä eikä osallistuta koko juttuun.
Partakaveri kirjoitti:
Kirjekaveri tuntunut vielä vaikeammalta. Täti olisi halunnut että kirjoittelen sille mutta ei siitä mitään tullut kun olin jonkun 15v
Partakaveri kirjoitti:
Helpoiten soitan tai lähetän viestiä mutta sitten taas on jakso että en kestä olla ihmisten ilmoilla tuntuu johonkin kauppakin meno kamalalle.
valtakunta kirjoitti:
Helpoiten soitan tai lähetän viestiä mutta sitten taas on jakso että en kestä olla ihmisten ilmoilla tuntuu johonkin kauppakin meno kamalalle.
Paniikki- tai ahdistuneisuushäiriö? Minulla on mielialalääkitys tehonnut noihin.
Partakaveri kirjoitti:
Miksi itseäsi sanot erakko luoteeksi?
Partakaveri kirjoitti:
Paniikki- tai ahdistuneisuushäiriö? Minulla on mielialalääkitys tehonnut noihin.
Niitä tulee harvoin mutta tulee joskus varmasti stressin seurausta kun on liikaa niin on liikaa.
Ei tarvitse lääkitystä onneksi mies paikkaa silloin😁Partakaveri kirjoitti:
Ethän nyt kaikkia asioita lääkitse?
valtakunta kirjoitti:
Elä nyt hulluja puhu, puhuin ihan yleisellä tasolla sitä ei halua olla yhteydessä kun ahdistaa yhteyden otto.
Silloin kun joku ahdistaa, on tärkeä siedättää itseään siihen. Ja onhan tämä palstalla höpöttely jo jonkinlaista siedätystä. Nyt vaan seuraava askel. Eikä nämä poissulje toisiaan.
Partakaveri kirjoitti:
Silloin kun joku ahdistaa, on tärkeä siedättää itseään siihen. Ja onhan tämä palstalla höpöttely jo jonkinlaista siedätystä. Nyt vaan seuraava askel. Eikä nämä poissulje toisiaan.
Ahdistuksen aikana se tuntuu puulta kuin söis väkisin.
valtakunta kirjoitti:
Ethän nyt kaikkia asioita lääkitse?
En nyt sentään. Ihan perus MRSI-lääke kyseessä. Jos on olemassa lääke joka parantaa elämäni laatua, miksen käyttäisi sitä? Vaihtoehtona että kaikki tuntuu vaikealta ja ahdistavalta. Mielummin heitän joka aamu lääkkeen naamaan, ja ahdistus, masennus sekä neuroosit pysyvät kontrollissa.
valtakunta kirjoitti:
Ahdistuksen aikana se tuntuu puulta kuin söis väkisin.
Tuttu tunne. Mutta vähitellen ahdistus pienenee ja muut tunteet saavat isompaa sijaa elämässä.
valtakunta kirjoitti:
Miksi itseäsi sanot erakko luoteeksi?
Kun en viihdy ihmisten kanssa. Töissäkään en puhu juuri enempää kuin on pakko.
Partakaveri kirjoitti:
Noh siskot on nyt käynyt tässä,
toinen on ihan kyläyllyt ja tykkää kovin tuoda tyttöjä leikkiin sanoi ”tämä on kuin huvipuisto kun on kaikkea kivaa lapsilla ” lapsilla on niin hyvät leikit minusta hassua miten hyvin 1vuotiaat lapsemme osasi hyvin keskenään toimia.
Ihanat leikit ei yhtään riitelyä ollut.
Toi 4vuotias oli tyttöjen villitsijä, noita1vuotiaiden tyttöjen kanssa saada niitä ottaa itseään kiinni.
Minusta se oli mahtavaa nähdä niiden keskinäinen vuorovaikutus.Partakaveri kirjoitti:
Mutta uskon että viihdyt lapsien kanssa.🥰
Ne ovat kuin pieniä ihmisiä joiden seuraaminen on hyvin opettavaista huomaan kun lapsien kehitys menee pian edelle minua ja kohta opettavat meitä.valtakunta kirjoitti:
Mutta uskon että viihdyt lapsien kanssa.🥰
Ne ovat kuin pieniä ihmisiä joiden seuraaminen on hyvin opettavaista huomaan kun lapsien kehitys menee pian edelle minua ja kohta opettavat meitä.Lasten kanssa kyllä viihdyn. He ovat niin aitoja että vuorovaikutus on mutkatonta ja helppoa. Ei tarvitse pelata mitään sosiaalisia pelejä ja heidän jutut on aivan mahtavia. Lasten kanssa olen aivan erilainen kuin muiden kanssa. Lapset saavat minut nauramaan. Joskus mietin että voisin luoda urani lasten parissa, mutta se sosiaalisuus voisi rasittaa minua pidemmän päälle, ja kun pitäisi sietää niitä työkavereitakin.
Partakaveri kirjoitti:
Lasten kanssa kyllä viihdyn. He ovat niin aitoja että vuorovaikutus on mutkatonta ja helppoa. Ei tarvitse pelata mitään sosiaalisia pelejä ja heidän jutut on aivan mahtavia. Lasten kanssa olen aivan erilainen kuin muiden kanssa. Lapset saavat minut nauramaan. Joskus mietin että voisin luoda urani lasten parissa, mutta se sosiaalisuus voisi rasittaa minua pidemmän päälle, ja kun pitäisi sietää niitä työkavereitakin.
isommat lapset olivat kiinnostunut korteista joita sinäkin löysit metsästä. Isukki niitä opetti ja lopulta isukkikin oli pelissä mukana nyt se tekee pakkoja(suurturnajaiset tällä menolla täällä meillä on)
valtakunta kirjoitti:
isommat lapset olivat kiinnostunut korteista joita sinäkin löysit metsästä. Isukki niitä opetti ja lopulta isukkikin oli pelissä mukana nyt se tekee pakkoja(suurturnajaiset tällä menolla täällä meillä on)
Ei ollenkaan huono harrastus. Varsinkin kun peli ei ole sähköisessä muodossa, vaan siinä ollaan muiden kanssa. Teidän pitäisi lähteä porukalla jonnekkin turnaukseen. Siitä voisi tulla ikimuistoinen päivä.
Partakaveri kirjoitti:
Ei ollenkaan huono harrastus. Varsinkin kun peli ei ole sähköisessä muodossa, vaan siinä ollaan muiden kanssa. Teidän pitäisi lähteä porukalla jonnekkin turnaukseen. Siitä voisi tulla ikimuistoinen päivä.
Meillä ei ole ajan tasaiset kortit koska noin vuosia sit hommattu, joten noilla ei voi virallisissa turnauksissa käyttää. Voi muutama olla.
Olisi se kyllä mukava jos tuosta lapset innostuisi pelailemaan ja rahoittamaan omilla rahoilla peliä.
Jospa innostuisivat todella sit voi mennä käymään kun omat pakat tekisivät joilla pärjää.
Noita kortteja on 2 banaanilaakollista.
- Anonyymi
Ei tässä yksineläjänä taho oikein tietää saati muistaa edes kuinka sitä täytyisi viettää. Juhannusjuustoa tok ja limshaa sekä mantsikkakkuloita, mutta ei koskaan vielä juhannusjyystöä ole minulle herunut. Ei oikein ies nappaja rendoutua ja rientää metsän ytimeen samoamaan, ko heti poudan saapuissa ja kasteen kuihtuissa täytyy lähtä niittämään, seevetti. No saimpha kuiten muoviin eilen 25 paalia ko ystävällinen kanssaviljelijä tuli käärimään net, joita hieman invalidisoitunut oma mchaleni ei saanut muovitettua. Vaan voisi olla ankeemminki, kylvöjä vielä' hehetaarikaupalla tekemäti kuten yhelä tutulani
- Anonyymi
Juhannukseen kuuluu olennaisen osana ylihintaiset helkkarin suuret ja makoisat mansikat!
Herkku on parhaimmillaan Juhannuksen aikaan, monessa mielessä.
AsianVierestä
- Anonyymi
Netissä olen koko päivän surffannut. Kaupassa kävin päivällä, kun oli pilvistä ja perskuleen kuuma tuli iltapäivällä, kun lähdin kaupasta kotiin.
Joutui jonottamaan kassalla niin kauan, että suunniteltu pilvisyys kotimatkalle olisi, mutta siinä ämmät olivat ostaneet sellaisia tavaroita, että kassatäti joutui soittelemaan ympäri myymälää, että mikä on hinta.
Ostin ilmanvaihto koneeseen uuden hienosuodattimen ja laitoin paikalleen.
Pihalla kävin, mutta tulin äkkiä sisälle, kun hyttysiä hyökkäsi kimppuun, vaikka kaupungissa asun.
Suunnittelin meneväni ostamaan jäätelökioskilta jäätelöpallotuutin, kun siellä on se aasialanen neito myymässä jäätelöä, mutta onkohan se huomenna auki.
En mä muuten menis, mut sais lepuuttaa silmiä, kun Aasialainen neito vääntää mulle jäätelöpallon.
t. Ätmi toteaa- Anonyymi
No, mikä se tekee siitä jäätelöpallosta maukkaamman jos sen myy joku aasialainen nainen? Sehän on voinut jo nuolaista siitä pallosta pinnan pois?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mikä se tekee siitä jäätelöpallosta maukkaamman jos sen myy joku aasialainen nainen? Sehän on voinut jo nuolaista siitä pallosta pinnan pois?
AsianVierestäAasialaiset naiset maapallon kauneimpia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aasialaiset naiset maapallon kauneimpia
Erikoinen maku.
Anonyymi kirjoitti:
Aasialaiset naiset maapallon kauneimpia
Naiset ovat yleensäkin kauniita. Ja sanottakoon aivan suoraan. että kaikkein kauneimmat ovat naisten sukupuolielimet. Niissä silmä lepää.🌹
- Anonyymi
Niinkin leppoisasti kuin katsellessa Hbo:n sarjaa Chernobyl, joka viihteeksi toki tehty, mut sai aikaan muutaman ajatusnystyrän nousun/liikahtamisen
Kai mä tässä samalla katsellessa olen muutaman juomankin juonut, ehkä... - Anonyymi
Perusjuopottelua vaan mökillä. Nykyään pitäisi kaikesta saada tehtyä niin hienoa ja kuvauksellista. Jäniksen näin mutta eipä tässä juuri muuta ihmeempää iloa ole ollut.
- Anonyymi
Hienompaa. Ei tarvi olla jokaisen sellainen nilkkasukkainstapissis joka kaksin käsin pitelee lättypuhelintaan ottaessaan issestään kuudettasadatta epäonnistunutta ankkahuulikuvaa ja kuohuttaa samalla tukkaansa teräväkyntisellä kätellään. On hänellä usein myös muuttamaa numeroo liian pienet alaspäin kapenevat pillivarkut joihin sonnustautuakseen on hän varmaan joutunut tekemään kerralla onnistuneen täsmähypyn ihan tuolta viidennestä kerroksesta saakka
Anonyymi kirjoitti:
Hienompaa. Ei tarvi olla jokaisen sellainen nilkkasukkainstapissis joka kaksin käsin pitelee lättypuhelintaan ottaessaan issestään kuudettasadatta epäonnistunutta ankkahuulikuvaa ja kuohuttaa samalla tukkaansa teräväkyntisellä kätellään. On hänellä usein myös muuttamaa numeroo liian pienet alaspäin kapenevat pillivarkut joihin sonnustautuakseen on hän varmaan joutunut tekemään kerralla onnistuneen täsmähypyn ihan tuolta viidennestä kerroksesta saakka
Kuvauksesi on kyllä osuva, mutta yksi vika siinä on. Oikeasti ns. pissikset ovat suloisia tyttöjä, joilla on kauniit ja herttaiset sukupuolielimet. 👱♀️👀
- Anonyymi
Kuka nyt näillä aamuilla jaksaa enää mistään helteestä vaahota. Kaikki on äkkiä ohi, nykyhetki kestää vain sekunnin ja valtaosa elämästämme onkin muistelua että mitä on tapahtunut ja arvailua että mitähän kohta onkaan tapahtuva
- Anonyymi
Aivan kun olisi tuossa 20 m sitten joku halikolla ampunnut. Lintuparvikin lehahti karkuun. Veikkaan nyt, että naapurin nuotiosta se kaiketi vain, tuolta 300 m päästä rannalta. Jotain pamahtavaa olivat sinne ehkä heittänneet, dildoranttipullon esimerkiksi tai vaanhan akun. Tuskin sentään huumettä keittivät kuitenkaan, kuten savonlinnan keijot.
Iloisesti rytisi siellä nuotio muutenkin, ääell' joka lähtee jostain vanhasta puutavarasta. Taisi olla mahtilieskat. Peeveli kun pajupaholaiset ejesä nii ei nää. Joje toisela puolela joku kehoitti hakemaan lissää kalijaa. Jotain mystistä laulua kuului sieltä kans, aivan kuin kärppien kannattajakulmauksesta joskus raksilan hornankattilassa Mjoo
Koivujen kaatelusta tuli mieleen, että eilen mittailin eräst koivua, joka on varsin epäedulliseen paikkaan päättänyt kasvaa. Puu on suuri, varmaan noin 60 vuotias.
Puun kaataminen ei ole vain sitä että puu kaadetaan, pätkitään ja pilkotaan. Puun kaataminen on laajempi asia. On näet niin että koivusta kolmekymmentämetriä rannempana on täysimittainen kaksihaarainen mänty, joka on lähes tiensä päässä. Näiden puiden kautta vedetty suora linja kulkee lounaasta koiliseen. Tämä linja on nimeltään myrskyväylä.
Eli jos kaadan lounaasta koivun, tuuli kaataa koilisesta männyn. Vähän kuin shakkia.
(Hihitystä)- Anonyymi
Opettelin tässä viimeinkin kaikki Vantaan 61 kaupunginosaa ja luulisin osaavani sijoittaa ne (Askisto, Asola, Hakkila plus loput) kartalle jos saisin sellaisen jossa on Vantaan "kirveenterä" jaettu 61 valkoiseen palaseen
- Anonyymi
Askiston juopot jos osaat luetella ja Pähkiksen niin tarjoan sulle illan plus huorat kaupan päälle!! Aloitan Merjo Megestä ja naisystävä Tarjasta! Vieläkö on hengissä molemmat??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Askiston juopot jos osaat luetella ja Pähkiksen niin tarjoan sulle illan plus huorat kaupan päälle!! Aloitan Merjo Megestä ja naisystävä Tarjasta! Vieläkö on hengissä molemmat??
Merjo Mutkatukka.. rakkaalla juopolla on monta nimeä.. elettiin armon vuotta 2000 ja dokailtiin perintörahojaan... voi veljet niitä aikoja!!
- Anonyymi
Anna poka puiden kasvaa ja te linnuille pönttöjä ne kun tarvitsee jo ihmisen apuja.. Metsät on kaadettu.
- Anonyymi
Tänään ajetaan 300 kilometriä, ihan huvin vuoksi.
Maailmaa ei ajamatta pelasteta.- Anonyymi
Suomessa on yli 500 000 kesämökkiä. Useimmilla vihreitä arvoja kannattavallakin on kesämökki joka saastuttaa, kulkeminen sinne ja takaisin saastuttaa, ilman sitä olisi puhtaampaa. Voihan sinne ajaa myös sähköpolkupyörillä mutta harva niin tekee.
- Anonyymi
jaah sateiselta näyttäis oulun alueella tää ja huominen, saa siis viettää juhannusta
Meinasin lähteä juhannusheilaa metsästämään; , kaveri kyllä pelasti jonkun naisen elämän kun soitti minulle ja kyseli ottaisinko koiran hoitoon. Oli niiden sovittu koirahoitaja perunut ja nyt iski paniikki.
Nyt ollaan hauvelin kanssa vietelty juhannusta. Lapset on jossakin kavereilla ja tulevat tänään kotiin.Kuten näet niin kavereista ei ole ku vaivaa...Sä olet heidän ystävä sillon ku he tarttee sinulta jotain.
Tuutko talkoisiin..voitko jeesiä...Voitko sitä ja tätä.blade83 kirjoitti:
Kuten näet niin kavereista ei ole ku vaivaa...Sä olet heidän ystävä sillon ku he tarttee sinulta jotain.
Tuutko talkoisiin..voitko jeesiä...Voitko sitä ja tätä.Eipä tuo itseäni haitannut, Noillakin on pariskuntana ollut omat vaikeutensa mutta nyt vissiin parempaan suuntaan taas menty. Jos nyt yhteinen juhannus vielä syventää liittoa niin aina parempi.
Onhan tuokin kaveri minua jeesannut kun apua olen tarvinnut että ei mistään yksisuuntaisesta avuntarpeesta ole kysymys.
Toki noita toisenlaisiakin sankareita pn välillä ollut.M184 kirjoitti:
Eipä tuo itseäni haitannut, Noillakin on pariskuntana ollut omat vaikeutensa mutta nyt vissiin parempaan suuntaan taas menty. Jos nyt yhteinen juhannus vielä syventää liittoa niin aina parempi.
Onhan tuokin kaveri minua jeesannut kun apua olen tarvinnut että ei mistään yksisuuntaisesta avuntarpeesta ole kysymys.
Toki noita toisenlaisiakin sankareita pn välillä ollut.Hiukan tökeröä mielestäni kuitenkin...Juhannus ja sitten päätetään soittaa sille yhdelle kenellä ei tietenkään voi olla mitään omaa elämää juhannuksena...Kelpaa vallan mainiosti koiravahdiksi kotonaan kököttämään kun ME lähdemme juhlimaan ja pitämään hauskaa.
-Mä olisin haistattanut vitut.
- Anonyymi
Näin Suokissa kokon lieskoja Ursulan edustalta, yltivät korkeimmillaan korkealle. Kyllä se kokko juhannukseen kuuluu, vaikka sakon uhalla niinkuin Suokissa kävi. Ymmärrän pelisäännöt kaikille samat, metsäpalovaara yms. Kipinät voivat lennellä tuulen mukana pitkiä matkoja jne. Vähän tuntui tuulikin jo kylmältä illassa, joten ilta loppui lyhyeen niinkuin kävi kokollekin Suokissa.
- Anonyymi
Grillailtiin aamulla neljän aikaan ja saunottiin jo viiden aikaan. Koko yö valvottu ja juotu ja on pantu myös
- Anonyymi
Panin saunassa naisen kanssa koska tuvassa oli porukkaa.
- Anonyymi
Kokkoa poltettiin ainakin meidän mökillä mutta ei ollut iso kokko. Hauskaa on ollut ja on pelattu krokettia, uitu, saunottu grillattu juotu alkoholia ja naitukkin ollaan. Täällä on 8 naista ja 4 miestä , osa nukkuu pihalla teltassa kun tupaan ei mahdu.
- Anonyymi
Jaahas, korteni kekoon../ ihan vaan kotona jussina, toki kuntosalia, moottoripyörän huoltoa, polkupyöräilyä ja tietysti hyvää ruokaa. Tarkoitus oli mennä Seurasaareen katsomaan kokkoa mutta sehän peruttiin niin ei tarvinnut mennä. Työssä tulee jo vähän ähky kaikista ihmisistä niin mielellään olen itsekseni välillä ja juhannus on siihen aivan paras ajankohta. Vielä viikko töitä ja sitten moottoripyörällä eurooppa kiertämään, ihan parasta!
Aatonaattona tuli käytyä lähimettässä patikoimassa ja riippumatolla yö koisaamassa.
Aattona sitte lähin mökille porukoiden ja sukulaisten kanssa.
Tänään ois tarkotus takas kotiin männä ja lähtä uudestaan mettään.Töissä mennyt tää päivä. Aattona vähän jotain moottoripyöräajelua ja saunomista. Ihan kaikkea suunnitelmia ei voinut pitää, kun keli näytti huonolta aattona, mutta oishan tuota voinut ajella... lämmittelinkin saunan sitten.
Tänään rapea 15 tuntinen työpäivä ja nyt ei kyllä jaksa muuta kuin öhöttää ja odottaa, että pulssi tasaantuu ja unille. Huomenna taas 12 tuntia töissä. Keskiviikkoaamuun mennessä 51 tuntia töitä ja pikkulomille taas lomps! 😁👌- Anonyymi
Tänään on ollut tuulinen päivä. Mentiin sinne missä tuulee eniten, vesistön äärelle. Puolenmetrin vaahtopäät iskeytyivät rantaan. Kivelle istumaan katsoen aallokkoa, hetki hiljaisuutta, vain luonnon kohina ympärillä.
Aallot iskeytyvät rantaan eri tavalla, tuulen rytmittämät vesimassat nousevat rannan muotoon nähden epävireisesti. Kastelin kenkäni tuosta samasta syystä.
Kannattaa tehdä jotain hullua ja normaalista poikkeavaa jokainen päivä. Kenkien kastelu kuuluu näihin saavutuksiin, sitä ei ihan jokainen päivä tule koettua.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790