Kun näitä tämän aihealueen...

Anonyymi

...kirjoituksia lukee, niin huomaa että hien mukana tippuvat myös aivosolut. Sen verran ääliömäisiä kommentteja täällä on. Pitkäkin elämä on liian lyhyt käyttääkseen sen salilla ähisemiseen.

Niin ja vielä siitä maksavatkin jotkut hölmöt.

Mä harrastan kävelyä, ja ihan ilmaiseksi.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko kommentoida.
      Sali ei ole turhaa rahan hukkaa.
      Tee syviä kyykkyjä ja olumpianostoja, ei mene rahat hukkaan.
      Itsekkin olen saannut ainutlaatuisia kokemuksia ja syviä ystävyyssuhteita kun olen lähtenyt kuntosalin maailmaan.
      Hommaa tehtiin aikoinaan niin tosissaan että tietty rahaa meni hormooneihin, mutta se kannatti.
      Sen takia kylläkin meidän seuran miesten suhteet muuttuivat aika intiimeiksi mutta silloin vasta oppii tuntemaan toisen kun pitkän hikisen painon nostelun jälkeen hikiset kehot hankaavat toisiaan vasten ja voit ottaa vastaan aitoa antamisen riemua.

      Vm43

    • Anonyymi

      Eiköhän näistä tämän(kin) palstan viesteistä 99% ole ihan huumorimielessä tekaistuja.
      Tämä sivusto kun on niin suolesta, ja suurin osa sen ymmärtää 😊.

    • Anonyymi

      Kuntosali on oiva vaihtoehto sekoilevien henkilöiden suljetulle osastolle ja asuminen muun yhteiskunnan joukossa sekä vuosikortti salille on paljon halvempi yhdistelmä.
      Koska meidän, jo nuoruudessamme kemia-avusteisten voimailijoiden sisäeritysrauhaset ja aivotoiminta on pahasti häiriintynyt, on salilla turvallista siinä tapauksessa, että joku hihulikohtaus iskee meihin, niin aina on paikalla joku mieletään ja ruumiiltaan terve joka pystyy laittamaan tälläisen nuorena vammautuneen kuosiin

      Vm43

    • Anonyymi

      Kävelyä itsekin harrastan pelkästään työn ja kauppareissujen vuoksi 10-20k askelta joka päivä, mutta se ei ole liikuntaa. Jokainen itseäänkunnioittava ja järkevä ihminen harrastaa jotain oikeaa liikuntaa ja kuntosali on yksi hyvä vaihtoehto.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe