ei ole kauniita naesia?
Miksi tällä palstalla
40
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ethän voi sitä tietää, kun ei kuvia ole näytetty.
- Anonyymi
Abris, valtis, peppis rumilusten syy.
- Anonyymi
Kaikkihan me ollaan kauniita, koska tämä on palsta jolle kirjoitetaan eikä mikään videoneuvottelu.
- Anonyymi
Buahaha!
- Anonyymi
Tiina tuonenjoutsen Wiik on aika kaunis ja muistuttaa tavattoman paljon extistä eurospermalentaarikko Riikka Mannerta (nykyisin Pakarinen). Toinen vain tumma ja toinen blondage mutta melekin kuin kloonit. Ovaatkohan sukua..
- Anonyymi
No minua on kehuttu upeaksi, se tosin oli viitisen vuotta sitten.
- Anonyymi
Tulit kurppaikään?
- Anonyymi
5 vuodessa kurppa lihoo 20kg.
Parisuhteessa elävän lihavan naisen kanssa ei voi mennä Prismaan. Joku tuttu voi nähdä. Miksi lihava ei voi laihduttaa. Vastatkaa lihavat vaimot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 vuodessa kurppa lihoo 20kg.
Parisuhteessa elävän lihavan naisen kanssa ei voi mennä Prismaan. Joku tuttu voi nähdä. Miksi lihava ei voi laihduttaa. Vastatkaa lihavat vaimot?Oma paino ei ainakaan ole muuttunut 10 vuodessakaan mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma paino ei ainakaan ole muuttunut 10 vuodessakaan mihinkään.
10 vuodessa lihakset häviää ja tilalle tulee läskiä. Jos paino pysynyt samana. Olet siis laiha läski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 vuodessa lihakset häviää ja tilalle tulee läskiä. Jos paino pysynyt samana. Olet siis laiha läski.
Ei ne mihinkään häviä jos niitä treenaa ylläpitävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne mihinkään häviä jos niitä treenaa ylläpitävästi.
Ei parisuhteessa olevat naiset viitsi treenata. Varsinkaan kurppaikäiset. Se on nähty niin monta kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei parisuhteessa olevat naiset viitsi treenata. Varsinkaan kurppaikäiset. Se on nähty niin monta kertaa.
Mistä iästä alkaa kurppaikä? Itse en ole parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä iästä alkaa kurppaikä? Itse en ole parisuhteessa.
40 alkaa kurppaikä, tosin ankaralla tupakoitsijalla lässähtäminen alkaa himppasen aikaisemmin.
Toki 3 lapsen jälkeen läski 25tonen tanttara mummoutuu. Yök. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 alkaa kurppaikä, tosin ankaralla tupakoitsijalla lässähtäminen alkaa himppasen aikaisemmin.
Toki 3 lapsen jälkeen läski 25tonen tanttara mummoutuu. Yök.Anu Saagim ei ole kurppaantunut yli
50 vuotiaanakaan. Suomalaiset toppahousut voisivat ottaa hänestä mallia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma paino ei ainakaan ole muuttunut 10 vuodessakaan mihinkään.
Minun paino on puolestaan sama kuin 35 vuotta sitten. Tuolloin sain suvulta määräyksen pudottaa 10 kiloa, vaikka olin vain pari senttiä lyhyempi. Kesken dieetin äiti käski nostaa 10 kiloa. Vasta nyt ne ovat tulleet takaisin.
N51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihaskato alkaa joskus kolmenkympin jälkeen, mutta jos jaksaa yhtään liikkua niin ne pysyy aika hyvin eikä tule rasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki 3 lapsen jälkeen läski 25tonen tanttara mummoutuu. Yök.Lerppaikä alkaa 35 ikävuoden jälkeen.
Tämän palstan naiset ovat herttaisia ja kauniita, kuten naiset yleensäkin. Jos palsta olisi vielä kuvallinen, ilmenisi, että kaikkein kauneimmat ja suloisimmat heillä ovat sukupuolielimet. 🌹
- Anonyymi
Meinaat että naiset laittelisi alapääkuvia?
- Anonyymi
Mistä olet niin varma, että millaisia ihmisiä viestien taakse kätkeytyy. Ei sinkkuus tarkoita ulkonäön puutetta. "Se on vaan totuus, et hyvät frendit ei kasva puus".
Sanoisin tähän jotain, mutta en sano kun siitä nousee joka kerta hirveä paskamyrsky (varsinkin naisten keskuudessa). Kokeilen siis uutta taktiikkaa ja totean että olette kaikki rumia 😁
- Anonyymi
Minä sanon että en tiedä onko täällä kauniita naisia vai ei kun en ole nähnyt face to face. Huuhaat päättelee kirjoituksien perusteella, voi että on kaunis kun kirjoittaa noin kivasti. Kauniiksi kehuminen näkemättä on vain mielistelyä, rumaksi sanominen typeryyttä..
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanon että en tiedä onko täällä kauniita naisia vai ei kun en ole nähnyt face to face. Huuhaat päättelee kirjoituksien perusteella, voi että on kaunis kun kirjoittaa noin kivasti. Kauniiksi kehuminen näkemättä on vain mielistelyä, rumaksi sanominen typeryyttä..
No voi viddu teidän kanssa kun koskaan ei ole hyvä.
PS. Näytät ihan kamelin perseeltä.- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
No voi viddu teidän kanssa kun koskaan ei ole hyvä.
PS. Näytät ihan kamelin perseeltä."No voi viddu teidän kanssa kun koskaan ei ole hyvä."
Onpas, silloin kun ei kommentoida ulkonäköä mitenkään. Ei tarvitse kehua eikä haukkua. Anonyymi kirjoitti:
"No voi viddu teidän kanssa kun koskaan ei ole hyvä."
Onpas, silloin kun ei kommentoida ulkonäköä mitenkään. Ei tarvitse kehua eikä haukkua.Anteeksi neiti, mutta teidän henkenne haisee kamelin paskalle.
Mjaa
En nyt ota tähän suoranaisesti kantaa, vaan tyydyn toteamaan että kirjoituksen ulkoasusta ei voi päätellä mitään itse kirjoittajasta.
Tämä on kirjoittamisen ydin.
(Hihitystä)Mjoo
Taas mielestäni naisen kauneus asuu tämän monimutkaisuudessa ja moniselitteisyydessä, joka on selkeää, paremmin kuin tämän kasvoilla, jotak eivät ole niin selkeät. Lisäksi vihan ja rakkauden tunteet hänessä, sekä loputon, purot myrkyttävä kateus on ihailtavaa, suorastaan vaalittavaa, sillä mikään ei ole naiselle tärkeämpää kuin hänen asemansa naisena naisten joukossa. Yksin hän ei ole mitään.
Miehet ovat täysin sivuseikka.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Taas mielestäni naisen kauneus asuu tämän monimutkaisuudessa ja moniselitteisyydessä, joka on selkeää, paremmin kuin tämän kasvoilla, jotak eivät ole niin selkeät. Lisäksi vihan ja rakkauden tunteet hänessä, sekä loputon, purot myrkyttävä kateus on ihailtavaa, suorastaan vaalittavaa, sillä mikään ei ole naiselle tärkeämpää kuin hänen asemansa naisena naisten joukossa. Yksin hän ei ole mitään.
Miehet ovat täysin sivuseikka.
(Hirn)Voisin alkaa naiskriitikoksi, sillä olen aamukänkkis.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Voisin alkaa naiskriitikoksi, sillä olen aamukänkkis.
(Hihitystä)Kritiikin kärki
Kritiikin kärki osuu edellisestä seuraavassa kappaleessa tai kommentissa mainittuun sanaan jotak.
Tämä sana paljastaa sen kirjoittajasta erään seikan, jos haluaa.
Hän kirjoittaa kymmensormijärjestelmällä eikä tarkistele kirjoituksiaan.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Kritiikin kärki
Kritiikin kärki osuu edellisestä seuraavassa kappaleessa tai kommentissa mainittuun sanaan jotak.
Tämä sana paljastaa sen kirjoittajasta erään seikan, jos haluaa.
Hän kirjoittaa kymmensormijärjestelmällä eikä tarkistele kirjoituksiaan.
(Hihitystä)Mjoo
Funtsin hetken historiallisia naisia, mutta ensimmäiseksi tuli mieleen vain älymystön edustusto, joka kopisteli kenkiään lumesta verannalla, sulki sateenvarjojaan ja kalkatti kesäisesti mansikoiden torihinnoista.
Hameet painoivat tonnin ja oli vaikea hengittää. Yksin jäädessään he punoivat salajuonia ja murhia, surutta liiskasivat muurahaisia korkonsa alle, tietäen että pesän kätköissä munivaan kuningattareen sattuu jokaisella polkaisulla.
Naiset ovat kuin pahuus ja autuus itse. Mies heihin verrattuna vain muurahaisen kadulla lojuvat jäänteet.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Funtsin hetken historiallisia naisia, mutta ensimmäiseksi tuli mieleen vain älymystön edustusto, joka kopisteli kenkiään lumesta verannalla, sulki sateenvarjojaan ja kalkatti kesäisesti mansikoiden torihinnoista.
Hameet painoivat tonnin ja oli vaikea hengittää. Yksin jäädessään he punoivat salajuonia ja murhia, surutta liiskasivat muurahaisia korkonsa alle, tietäen että pesän kätköissä munivaan kuningattareen sattuu jokaisella polkaisulla.
Naiset ovat kuin pahuus ja autuus itse. Mies heihin verrattuna vain muurahaisen kadulla lojuvat jäänteet.
(Naurua)Ei
En onnistu löytämään sellaista historiallista naishahmoa, joka yksiselitteisesti loisi kuvan siitä mitä ajan takaa.
Sellaista, joka loisi minut.
(Hihitystä)
- Anonyymi
Siks kun täällä oo komeita miehiä.
- Anonyymi
Siks kun tällä palstalla EI oo komeita miehiä.
Ei niin, katkeria kurppia wannabe kauniita vaan.😆
Onneks jostain löytynee fiksumpia, kauniimpia ja nuorempia jne jne voi poistua sinne haavoja nuolemaan.😃- Anonyymi
Nuorempia voi löytyä, mutta ei minua fiksumpia ja kauniimpia.
PASTALLA ÖÖLE NASTA!
- Anonyymi
Ei kauniit naiset henkaile rumien kanssa palstalla.
- Anonyymi
En mä tiedä millaisia muut täällä on, kuvittelen teidät itseni kanssa yhtä kauniiksi ja komeiksi. Mut ennen kaikkea etsin kiinnostavia juttuja.
Kurps... vain pöllähtäneitä harakoita :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453106- 1082533
- 512521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402188Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4751826Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2481809- 1051775
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91644Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231417