Ei onneksi kuitenkaan suomeen, me saamme nauttia valmiiksi ilmastoidusta mukavan raikkaasta 15-20´c sopivasta lämmöstä koko ensiviikon :)
https://yle.fi/uutiset/3-10844153
Eurooppaan ennustetaan paahtavan kuumaa viikkoa
7
133
Vastaukset
- Anonyymi
Eipäs nuolasta, ennenkuin.....
On vaan ajan kysymys, milloin tuo karmea "lämpökupu" iskee meille. - Anonyymi
Ei se näytä olevan tänne tulossa, onneksi. Säälittää ihmiset jotka joutuvat kärvistelemään jopa yli 40 asteen helteessä, sellainen on jo tappavaa kuumuutta.
- Anonyymi
Ei ongelmaa, koska ilmastointi. Ulkona on joo kuuma.
- Anonyymi
Täytyy vaan ihmetellä, että miksi sitten kuumuudessa kärvistelevät hakeutuvat auringon paahteeseen makaamaan hiekkarannalle, eikä varjoon.
Aavikollakin eläimet hakeutuvat auringolta suojaan, mutta ihmiset menevät auringon paisteeseen makoilemaan.
Ei niillä silloin voi olla kuuma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ongelmaa, koska ilmastointi. Ulkona on joo kuuma.
Kaikilla ei ole ilmastointia, minulla on ja nähtävästi myös sinulla kommenttisi perusteella sinulla, mutta kun puhutaan säästä, ei yksittäisten henkilöiden olotilalla ole merkitystä.
- Anonyymi
Paras ilmastointi on Jäämereltä puhaltavat vilpoisat tuulet.
Ulkona on nyt 14, oi kuinka mukavan virkistävän viileää....- Anonyymi
Niin virkistävän viileää että ollaan nyt kuumeessa.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858