En jaksa uskollisuutta jos ei edes kosketa

Anonyymi

Mieheni on saanut minut loukkaantumaan todella pahoin. Hän ei ymmärrä mitään minun näkökulmasta miten minua loukataan. Asiat liittyvät hänen omaan perheeseen. En voi ymmärtää.

En mä nyt aio pettää, vaikka otsake vihjaa, mutta en voi jatkaa anelua rakkaudesta. Eiköhän jotain ole vialla jos joutuu anelemaan. En voi sitä loputtomiin jatkaa.

Lisäksi siis kaipaan muutenkin että minua rakastettaisiin. Kaipaan että hän koskettaa edes. Ei, ei ja ei. Minä kosketan lämmöllä häntä ja kaipaan ja hän on kuin joku kingi joka voi torjua kun on loukattu minua ja kukaan ei välitä siitä. Hänen kuuluisi välittää siitä aviomiehenä.

Mä oon helvetti arvokas ihminen. Jos mua saa loukata ja sitten kun tuon sen esiin että en hyväksy sitä ni mut voi torjua.. ettei edes kosketa enää. Muutenkaan ei hyväksy. Saatikka et tulisi rakastelu kuuloonkaan kun olen ilmeisesti sekaisin kun loukkaannun siitä kun minua vakavasti loukataan vaikka oon helvetin kiltisti itse ollut.

Niin miksi anelen tältä ihmiseltä rakkautta. Eihän tämmönen voi olla rakkautta vaan itsekkyyttä häneltä jos hän näkee että mua sattuu ja ei välitä siitä ja sitten en edes kelpaa lähes tikun nokalla enää kosketettavaksi.

Mä oon aika järkyttynyt tästä suhteesta.
Pakko kai se on jossain vaiheessa tehdä sitten päätös että jos mua ei oo hänen mielestä velvollisuus rakastaa ku itse halusi naimisiin. Ni mä mietin sitten ketkä elämässä mua aidosti rakastaa. Sattuu. Meillä on pieni ihana lapsikin ja tässäkö tää oli. Huijausta. Siltä tää parisuhde ja avioliitto tuntuu. Mua huijattiin ja petettiin. Koen ettei mua aidosti rakasteta.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina saa pettää jos kotona ei saa kosketusta tai seksiä.

      • Anonyymi

        Minusta parempi vaihtoehto on ero , se on reilumpi molemmille.


    • Anonyymi

      Onko tuo jatkunut pitkään? Oletko kysynyt syytä? Oliko se jo suhteen alussa tuollaista?

    • Anonyymi

      Seksipakkoa ei ole kellään. Asiasta painostaminen saati raivoaminen on törkeää. Sinulla on lapsi. Keskity hänen tarpeisiinsa ja pane omasi syrjään pariksi vuosikymmeneksi

    • Anonyymi

      Vain idiootit latelee näitä latteuksia.

    • Anonyymi

      Sinulla on tuollaista ja jollain toisella jotain muuta huonoa liitossa. Ei liitot oo mitkään täydellisiä. Jos nyt lähdet niin tilalle tulee joku muu mies, jolla on jotain muita ongelmia, ehkä pahempia. Totuttele nyt hyväksymään asiasi.

    • Anonyymi

      Normaali avioliitolta kuulostaa. Tervetuloa joukkoon tummaan... Monogamia a la länsimainen avioliitto on ihan perseestä ja tekee yli 50 % aviossa olevista pareisra onnettomiksi, ja loput prossat ei suostu myöntämään vaan menee eteenpäin hampaat irvessä.

      • Anonyymi

        Totta. Vierestä seuraan sinkkujen elämää, eikä sekään paljon hohdokkaampaa ole. Avioliitto on pariskunnalle kurjaa mutta lapsille erinomainen varttumisympäristö.

        Elämä nyt vaan on tällaista


    • Anonyymi

      Puhumaan yhdessä jonnekkin ennen kuin lapsesi oppii, että toisen tunteiden huomiotta jättäminen on ok

      • Anonyymi

        Kirjoittaja tietää jo, että hänen puolisonsa ei halua koskettaa häntä. Parantaisiko perheen ilmapiiriä, jos sama sanotaan ääneen?

        Jos taas kysymys kuuluu, miksi puoliso ei halua koskea, vastaukset tuskin ylentävät mieltä, eikä tilannetta todennäköisesti voi muuttaa.

        Mitä lapsiin tulee, nämä eivät yleensä ole kiinnostuneet vanhempiensa rakkauselämästä, kunhan vanhemmat osaavat käyttäytyä ihmisiksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe