Säännöt vai järki - hammasharjan vaihtoväli

Anonyymi

Sanovat että hammasharja pitäisi vaihtaa kolmen kuikauden välein. Entä miten usein jos harjaa käyttää vain pari kertaa vuodessa. (Mökillä jossa naisystävä käy harvoin. Hänellä on yleensä oma sähköharja mukana, nyt ei.) Eihän harja kulu jos sitä ei käytä! Tuli kamala riita siitä kun moitin häntä siitä että pisti ostoskassiin uuden harjan. (Minä ostosten maksaja. Ei se raha harmita vaan se että selitys ei mene perille.)
Harja viime kesältä, ehkä pari kolme kertaa käytetty.
Pitäisi kelvata, mutta ei kelpaa, sanoo vain että harja pitää vaihtaa kolmen kuukauden välein.

6

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisella on oikeus vaihtaa hammasharja vaikka joka päivä. EI ihme, että naistasi kiukuttaa; mikä sinä olet häntä neuvomaan? Kai hän on aikuinen nainen!

      • Anonyymi

        Ymmärsitkö lukemasi? Ilmeisesti et, tai sitten olet samanlainen ääliö.

        1. Minä maksan laskun, minä päätän mitä ostoskassiin laitetaan. (Tosin tämä ei ollut se pointti.)

        2. Muijani on ääliö kun ei tajua että hammasharja ei vanhene jos sitä ei käytä. "Pitää vaihtaa kolmen kuukauden välein." (Tämä oli se pointti.)
        "Se jolla on aivot, käyttää niitä. Se jolla ei, noudattaa sääntöjä."


      • Anonyymi

        ASIA ON TÄYSIN TOISARVOINEN MUTTA

        Jokaisella on oikeus vaihtaa hammasharja vaikka joka päivä. TÄMÄ ON TOTTA KUN MAKSAA ITSE LASKUNSA, JOS ASIAT HOIDETAAN YHDESSÄ, MIKSI ASIOISTA EI VOISI KESKUSTELLA, VAI KUVITTELEEKO NAINEN OLEVANSA JOTENKIN ERIKOISASEMASSA MUIHIN NÄHDEN. EI ihme, että naistasi kiukuttaa; mikä sinä olet häntä neuvomaan? JOS ON NOIN PRINSESSA, NAISTA ON PAKKO NEUVOA. Kai hän on aikuinen nainen! TARKOITATKO HENKISESTI TAI FYYSISESTI


      • Anonyymi

        Voi Luoja, toivottavasti naisesi ottaa jalat alleen ja lähtee lipettiin alta aikayksiön!

        Sinulle itsellesi suosittelen terapiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsitkö lukemasi? Ilmeisesti et, tai sitten olet samanlainen ääliö.

        1. Minä maksan laskun, minä päätän mitä ostoskassiin laitetaan. (Tosin tämä ei ollut se pointti.)

        2. Muijani on ääliö kun ei tajua että hammasharja ei vanhene jos sitä ei käytä. "Pitää vaihtaa kolmen kuukauden välein." (Tämä oli se pointti.)
        "Se jolla on aivot, käyttää niitä. Se jolla ei, noudattaa sääntöjä."

        joo naisen logikka on helvetin ihmeellistä.
        aikoinaan käytetty jäänestokin oli sen takia että bensa ei jäädy....heh perk.


    • hmm, hammasharja maksaa mitä? pari euroa..
      jos hammasharjaa on käytetty edes kerran, siihen jää bakteereja suusta (se tavallisin, eli vesihanan alla huuhtelu ei niitä poista), säilytyksestä riippuen siihen voi myös tarttua bakteereja muualta (esim. jos harja on vessassa lavuaarin reunalla vessanpöntön vieressä..)
      harjaisitko sinä hampaasi vuoden muhineella hammasharjalla?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe