Konsultti Kemin alueelta

Anonyymi

Tiedättekö ketään hyvää ja halpaa talouskonsulttia Kemistä?

51

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä ja halpa... miksi hyvä olisi halpa...

      • Anonyymi

        Kyllä halpakin voi olla hyvä. Riippuu miten paljjon hamuaa rahaa.


      • Anonyymi

        Keminmaassa on hyvä.


    • Anonyymi

      Kysele meiltä jotka ollaan tällä palstalla. Me tiietään kaikki.

    • Anonyymi

      Kemistä löytyy paljon hyviä talouskonsultteja. Näkkeehän sen kaupungin taloustilanteesta. Halpuudesta en tiijä.

      • Anonyymi

        Me vastataan ilimaseksi ja kaupan päälle annetaan poonus.


    • Anonyymi

      Sunil konsulentit tulivat sanottiin mainoksessa kauan sitten.

      • Anonyymi

        Säteilevää valkoisuutta. Värilliset vaattetkin tulivat valkoiseksi!!!!


    • Anonyymi

      Kysykääpä Kemijärveltä vinkkiä, siellä jokavuosi uudet määräaikaiset konsulentit. Lopputulos taattua laatua.

      • Anonyymi

        Ei varmana kysellä mitään Kemijärveltä.


    • Anonyymi

      Onko ongelma henkilökohtainen talous vai yrityksesi / yhdistyksen talous? Minä teen henkilöille kohdennettua talousneuvontaa. Minua voi käyttää apuna myös velkajärjestely- ym asioissa. Tuntiveloitus 90euroa matkat. Oikeudenkäynnin avustukset eri hinnaston mukaan. Mikäli sinulla on maksuvaikeuksia, en välisin sinua halua asiakkaakseni. Yksityisille talous- ja velkaneuvontaa antavat osin viran puolesta ilmaiseksi oikeuslaitoksen alaiset Oikeusaputoimistot. Suosittelen ottamaan ensin yhteyttä sinne.

      • Anonyymi

        Tässä taas nähdään nämä "auttaja"konsultit. Ei ne mitään auta, vaan RAHASTAA ennestään vaikeuksissa olevaa. Yksi hauska esimerkki on tämä Keminmaan konsultti, joka on olevinaan sankari ja suuri auttaja, vaikka oikeasti "suojattinsa" auttajia olivat ja ovat tämän nuorenmiehen isovanhemmat ja isä. Konsultti käärii itselleen hyvät rahat kun taas nuorukaisen isovanhemmat ja isä maksavat nuorukaisen toilailuista ja isä vielä konsultin laskunkin. Huh huh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä taas nähdään nämä "auttaja"konsultit. Ei ne mitään auta, vaan RAHASTAA ennestään vaikeuksissa olevaa. Yksi hauska esimerkki on tämä Keminmaan konsultti, joka on olevinaan sankari ja suuri auttaja, vaikka oikeasti "suojattinsa" auttajia olivat ja ovat tämän nuorenmiehen isovanhemmat ja isä. Konsultti käärii itselleen hyvät rahat kun taas nuorukaisen isovanhemmat ja isä maksavat nuorukaisen toilailuista ja isä vielä konsultin laskunkin. Huh huh!

        Mitä ruikutat? Tieto maksaa. Jos ei itse tiedä, on ostettava tietämystä, niinhän sinä teet asianajajankin kanssa. Tai kun menet kurssille, opettaja myy sinulle tietoa palkkaansa vastaan.
        Minä en rahasta, kerron hinnan etukäteen ja koska arvelin aloittajaa vähävaraiseksi, annoin vinkin, että oikeusaputoimisto auttaa kohtuuhinnalla. Miksi minun pitäisi ilmaiseksi tehdä työtä, eihan ilman tee kommunistikaan työtä, ei pätkääkään.
        Tämä hyyssäys-yhteiskunta tuhoaa kohta itsensä, kyllä se on työnteko ja siitä maksullinen korvaus, oli se palkkaa, palkkiota, myyntikatetta tai mitä tahansa. se tätä maailmaa pyörittää. Nyt annetaan liian paljon vastikkeettomia etuja tyhjäntoimittajille.


      • Anonyymi

        Toimittaako ne tyhjää ne tyhjäntoimittajat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittaako ne tyhjää ne tyhjäntoimittajat?

        Täyttä asiaa toimittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ruikutat? Tieto maksaa. Jos ei itse tiedä, on ostettava tietämystä, niinhän sinä teet asianajajankin kanssa. Tai kun menet kurssille, opettaja myy sinulle tietoa palkkaansa vastaan.
        Minä en rahasta, kerron hinnan etukäteen ja koska arvelin aloittajaa vähävaraiseksi, annoin vinkin, että oikeusaputoimisto auttaa kohtuuhinnalla. Miksi minun pitäisi ilmaiseksi tehdä työtä, eihan ilman tee kommunistikaan työtä, ei pätkääkään.
        Tämä hyyssäys-yhteiskunta tuhoaa kohta itsensä, kyllä se on työnteko ja siitä maksullinen korvaus, oli se palkkaa, palkkiota, myyntikatetta tai mitä tahansa. se tätä maailmaa pyörittää. Nyt annetaan liian paljon vastikkeettomia etuja tyhjäntoimittajille.

        Onko se sinun suojattisi tyhjäntoimittaja? Ansitsiko hän noin helpon ulospääsyn tilanteestaan, isovanhempiensa ja isänsä kustannuksella? Ajatteletko tehneesi hyvääkin työtä, kun sotkit pitkään salaa pelanneen sotkuihin myös tämän isän ja isovanhemmat?


      • Anonyymi

        Nyt sotket minut johonkin toiseen. Väärinkäsitysten välttämiseksi oikaistaan, että minä kirjoitan tänne tähän ketjuun ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Ilmeisesti viittaat nyt johonkin yksittäiseen tapaukseen.
        Minulla ei ole kommentissa mainitsemastasi asiasta mitään tietoa, vastasin vain aloittajan kysymykseen taloudellisesta neuvonnasta. Eettisesti ja ammattimaisesti toimiva konsultti tai avustaja tai lakimies ei kommentoi yhdenkään asiakkaansa asioita ilman asiakkaan nimenomaista suostumusta eikä aika sittenkään.
        Kannattaa muistaa näissä kommentoinneissa, että katsokaa eteenpäin, siellä on vaihtoehto menneelle. Taaksepäin katsomalla vaihtoehtoja on vähän, uusia ei ollenkaan. Hyvää kesän jatkoa myös eri mieltä kanssani oleville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sotket minut johonkin toiseen. Väärinkäsitysten välttämiseksi oikaistaan, että minä kirjoitan tänne tähän ketjuun ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Ilmeisesti viittaat nyt johonkin yksittäiseen tapaukseen.
        Minulla ei ole kommentissa mainitsemastasi asiasta mitään tietoa, vastasin vain aloittajan kysymykseen taloudellisesta neuvonnasta. Eettisesti ja ammattimaisesti toimiva konsultti tai avustaja tai lakimies ei kommentoi yhdenkään asiakkaansa asioita ilman asiakkaan nimenomaista suostumusta eikä aika sittenkään.
        Kannattaa muistaa näissä kommentoinneissa, että katsokaa eteenpäin, siellä on vaihtoehto menneelle. Taaksepäin katsomalla vaihtoehtoja on vähän, uusia ei ollenkaan. Hyvää kesän jatkoa myös eri mieltä kanssani oleville.

        Tämä Keminmaan konsultti kirjoittelee asiakkaidensa asioista ja myös heidän sukulaistensa. "Suojattinsa" äidstä teki blogissaan jonkun pahiksen ja oli selvästi tyytyväinen siihen että pojan isovanhemmat olivat hänelle vihaisia. Ei taida asiakkaistaan olla mukavaa tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Keminmaan konsultti kirjoittelee asiakkaidensa asioista ja myös heidän sukulaistensa. "Suojattinsa" äidstä teki blogissaan jonkun pahiksen ja oli selvästi tyytyväinen siihen että pojan isovanhemmat olivat hänelle vihaisia. Ei taida asiakkaistaan olla mukavaa tuollainen.

        Ei mitenkään voi ymmärtää sitä, että tämä Keminmaan konsultti kirjoittelee negatiivisesti asiakkaansa äidistä. Varmaan tuntuu pahalta tästä pojasta, kun itse hän kuitenkin oli sitä mieltä, ettei äiti ole vastuussa kun ei ole ongelmaa aiheuttanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään voi ymmärtää sitä, että tämä Keminmaan konsultti kirjoittelee negatiivisesti asiakkaansa äidistä. Varmaan tuntuu pahalta tästä pojasta, kun itse hän kuitenkin oli sitä mieltä, ettei äiti ole vastuussa kun ei ole ongelmaa aiheuttanutkaan.

        Jos tämä kyseinen Keminmaan konsultti olisi toiminut fiksusti, hän olisi päinvastoin kuin nyt teki, pyrkinyt auttamaan poikaa ymmärtämään äitinsä ratkaisua. Nythän konsultti hehkutti sitä, miten äidin pistekuppi tyhjeni isovanhempien silmissä ja miten isä siinä ilmoitti, että tämä "äidin itsekkyys" oli se syy, miksi hän aikanaan eron otti. Poikahan itse tuossa vaiheessa sanoi viisaasti, ettei vastuu hänen toilailuistaan ole äidillään ja selvästikin ymmärsi äitinsä ratkaisun. Ja kuka nyt edes voisi olla ymmärtämättä sitä, että jos riitaisan eron jälkeen exän kautta yritetään saada nimi paperiin, jossa oma koti annetaan peliongelmaisen pojan lainan vakuudeksi, ei siinä lähdetä riemumielin mukaan (äiti kertoikin tässä kohtaa, ettei luota pojan isään). Konsulttihan kirjoitti tässä kohtaa sanoneensa pojalle ja tämän isälle, että on niitä äitejä maailma väärällään, jotka ovat munuaisenkin pojalleen luovuttaneet... Olisiko kuitenkin hieman eri asia luovuttaa munuainen sairaalle pojalleen, kuin antaa oma kotinsa pantiksi pitkään salaa pelanneen aikuisen miehen pelivelkojen maksuun... Miksi provosoida poikaa omaa äitiänsä vastaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään voi ymmärtää sitä, että tämä Keminmaan konsultti kirjoittelee negatiivisesti asiakkaansa äidistä. Varmaan tuntuu pahalta tästä pojasta, kun itse hän kuitenkin oli sitä mieltä, ettei äiti ole vastuussa kun ei ole ongelmaa aiheuttanutkaan.

        Jos tämä kyseinen Keminmaan konsultti olisi toiminut fiksusti, hän olisi päinvastoin kuin nyt teki, pyrkinyt auttamaan poikaa ymmärtämään äitinsä ratkaisua. Nythän konsultti hehkutti sitä, miten äidin pistekuppi tyhjeni isovanhempien silmissä ja miten isä siinä ilmoitti, että tämä "äidin itsekkyys" oli se syy, miksi hän aikanaan eron otti. Poikahan itse tuossa vaiheessa sanoi viisaasti, ettei vastuu hänen toilailuistaan ole äidillään ja selvästikin ymmärsi äitinsä ratkaisun. Ja kuka nyt edes voisi olla ymmärtämättä sitä, että jos riitaisan eron jälkeen exän kautta yritetään saada nimi paperiin, jossa oma koti annetaan peliongelmaisen pojan lainan vakuudeksi, ei siinä lähdetä riemumielin mukaan (äiti kertoikin tässä kohtaa, ettei luota pojan isään). Konsulttihan kirjoitti tässä kohtaa sanoneensa pojalle ja tämän isälle, että on niitä äitejä maailma väärällään, jotka ovat munuaisenkin pojalleen luovuttaneet... Olisiko kuitenkin hieman eri asia luovuttaa munuainen sairaalle pojalleen, kuin antaa oma kotinsa pantiksi pitkään salaa pelanneen aikuisen miehen pelivelkojen maksuun... Miksi provosoida poikaa omaa äitiänsä vastaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä kyseinen Keminmaan konsultti olisi toiminut fiksusti, hän olisi päinvastoin kuin nyt teki, pyrkinyt auttamaan poikaa ymmärtämään äitinsä ratkaisua. Nythän konsultti hehkutti sitä, miten äidin pistekuppi tyhjeni isovanhempien silmissä ja miten isä siinä ilmoitti, että tämä "äidin itsekkyys" oli se syy, miksi hän aikanaan eron otti. Poikahan itse tuossa vaiheessa sanoi viisaasti, ettei vastuu hänen toilailuistaan ole äidillään ja selvästikin ymmärsi äitinsä ratkaisun. Ja kuka nyt edes voisi olla ymmärtämättä sitä, että jos riitaisan eron jälkeen exän kautta yritetään saada nimi paperiin, jossa oma koti annetaan peliongelmaisen pojan lainan vakuudeksi, ei siinä lähdetä riemumielin mukaan (äiti kertoikin tässä kohtaa, ettei luota pojan isään). Konsulttihan kirjoitti tässä kohtaa sanoneensa pojalle ja tämän isälle, että on niitä äitejä maailma väärällään, jotka ovat munuaisenkin pojalleen luovuttaneet... Olisiko kuitenkin hieman eri asia luovuttaa munuainen sairaalle pojalleen, kuin antaa oma kotinsa pantiksi pitkään salaa pelanneen aikuisen miehen pelivelkojen maksuun... Miksi provosoida poikaa omaa äitiänsä vastaan...

        Mietin, että onkohan tämä sopivaa kirjoittelua blogissa, jos kärkkyy hallitusammattilaisen pestejä? Tämä kahdesta syystä. Ensinnäkin puuhastelut yksityistalouden parissa ei välttämättä tuo sitä parasta kompetenssia esille mitä tarvitaan vaativissa hallitustehtävissä. Toiseksi asiakkasta kailottaminen blogissa tuo ainakin minulle mieleen sen, että noinkohan tämä kailottaisi asioita hallitustyöstä julkiseen ruodintaan blogissaan.

        No mene ja tiedä, voihan se toimiakin mutta ei meidän firmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin, että onkohan tämä sopivaa kirjoittelua blogissa, jos kärkkyy hallitusammattilaisen pestejä? Tämä kahdesta syystä. Ensinnäkin puuhastelut yksityistalouden parissa ei välttämättä tuo sitä parasta kompetenssia esille mitä tarvitaan vaativissa hallitustehtävissä. Toiseksi asiakkasta kailottaminen blogissa tuo ainakin minulle mieleen sen, että noinkohan tämä kailottaisi asioita hallitustyöstä julkiseen ruodintaan blogissaan.

        No mene ja tiedä, voihan se toimiakin mutta ei meidän firmassa.

        Samaa mietin aiemmin. Joku sanoi aiemmassa keskustelussa että konsultin kirjoittelu on enemmän omia mielipiteitä kuin todellista talouden asiantuntemusta. Lisäksi konsultti vaahtoaa kirjoituksissaan ihan muutaman euron menetyksistä ja siitä miten ne voi estää tappelemalla eri yhtiöiden kanssa. Pikkupuuhastelulta toimintansa vaikuttaa, vaikka talousjohtajaksi yrityksille itseään kauppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin, että onkohan tämä sopivaa kirjoittelua blogissa, jos kärkkyy hallitusammattilaisen pestejä? Tämä kahdesta syystä. Ensinnäkin puuhastelut yksityistalouden parissa ei välttämättä tuo sitä parasta kompetenssia esille mitä tarvitaan vaativissa hallitustehtävissä. Toiseksi asiakkasta kailottaminen blogissa tuo ainakin minulle mieleen sen, että noinkohan tämä kailottaisi asioita hallitustyöstä julkiseen ruodintaan blogissaan.

        No mene ja tiedä, voihan se toimiakin mutta ei meidän firmassa.

        Ei myöskään meidän. Ei tulisi mieleenkään palkata kyseistä konsulttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin, että onkohan tämä sopivaa kirjoittelua blogissa, jos kärkkyy hallitusammattilaisen pestejä? Tämä kahdesta syystä. Ensinnäkin puuhastelut yksityistalouden parissa ei välttämättä tuo sitä parasta kompetenssia esille mitä tarvitaan vaativissa hallitustehtävissä. Toiseksi asiakkasta kailottaminen blogissa tuo ainakin minulle mieleen sen, että noinkohan tämä kailottaisi asioita hallitustyöstä julkiseen ruodintaan blogissaan.

        No mene ja tiedä, voihan se toimiakin mutta ei meidän firmassa.

        Keminmaan konsultti tuo vahingossa kirjoituksissaan esille oman "ammattitaitonsa" tason. Hänhän on entinen kioskinpitäjä ja koulutukseltaan merkantti, eli ei siis mikään varsinainen talouden ammattilainen ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keminmaan konsultti tuo vahingossa kirjoituksissaan esille oman "ammattitaitonsa" tason. Hänhän on entinen kioskinpitäjä ja koulutukseltaan merkantti, eli ei siis mikään varsinainen talouden ammattilainen ollenkaan.

        Merkantin koulutukseen perustuvaa osaamista on jo kauan kuvattu osuvasti: Riittävän koulutuksen saanut kaupan kassa. Eli merkantti ei siis omaa sellaista liiketalouden koulutusta, että se millään tavalla pätevöittäisi talousjohtajaksi yrityksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkantin koulutukseen perustuvaa osaamista on jo kauan kuvattu osuvasti: Riittävän koulutuksen saanut kaupan kassa. Eli merkantti ei siis omaa sellaista liiketalouden koulutusta, että se millään tavalla pätevöittäisi talousjohtajaksi yrityksille.

        Eikös se Keminmaalta ole se Paavo niminen konsulttikin?Päässyt oikein Helsinkiinkin konsultoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Keminmaalta ole se Paavo niminen konsulttikin?Päässyt oikein Helsinkiinkin konsultoimaan.

        I.Goodman;
        Hän on Paavo, yks' Paavo vaan
        Kisälli mahtavan mestarin opissa
        Hän on Paavo, yks' Paavo vaan
        Ainesta mieheksi kyllä on klopissa
        On hällä jo mielessä mestarin työ
        Sen saakin jos kiltisti puuronsa syö
        Hän on Paavo, yks' Paavo vaan
        Kisälli mahtavan mestarin opissa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Keminmaalta ole se Paavo niminen konsulttikin?Päässyt oikein Helsinkiinkin konsultoimaan.

        Paavolla sentään on ymmärrystä asioista joista hän puhuu.


    • Anonyymi

      Kun täältä kyselee vaan tietoja meiltä niin hyvin tulee pärjäämään ja on ilmaista.

      • Anonyymi

        Varppina pärjää ja asevelihintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varppina pärjää ja asevelihintaan.

        Totta puhut. Antaa vaan tulla kysymyksiä. Me tietään kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. Antaa vaan tulla kysymyksiä. Me tietään kaikki.

        Me tiedetään kaikesta kaikki, aivan kuten tämä Keminmaan tietäjä..........


    • Anonyymi

      Keminmaan konsultti on taas tehnyt uuden blogipäivityksen sädekehä päänsä päällä. Kannattaa käydä lukemassa kirjoitus ja jakaa se. Sitä näkyvyyttähän mies kalastelee.

    • Anonyymi

      Onko tuossa Keminmaan konsultin "suojatin" blogissa olevinaan joku järki? Monta päivää vetkutti lyhyttä kirjoitusta, joka oli konsultin kirjoitusten toistoa.

      • Anonyymi

        Ja konsultti itse mainosti joskus keväällä, miten hänen bloginsa on "lähtenyt lentoon". Siis mihin lentoon, kun tykkäyksiä näkyy olevan Facebookissa aina alta kymmenen ja jakoja 0-3....


    • Anonyymi

      Kuinkahan monella täällä on oma yritys?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1650
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      169
      1096
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1057
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      154
      859
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      772
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      729
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      670
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      654
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      630
    Aihe